Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ikeakrukje, ja, omdat m’n cyclus steeds anders was en ik daardoor niet wist wanneer ik m’n menstruatie kon verwachten, heb ik de afgelopen maanden ovulatietests gebruikt. Heb donderdag de 30e positief getest, dus heb m’n eisprong in m’n hoofd op zaterdag gezet, en m’n menstruatie dus ook op zaterdag. Zal allemaal wel net een dagje eerder zijn geweest en dus een kortere cyclus dan ik dacht, maar ik vind het zo lastig dat er geen vast klokje vastzit aan m’n lijf 🙃
Alle reacties Link kopieren
Goed trouwens om jezelf nog een maand te geven en dan toch naar de huisarts te gaan, Ikeakrukje!
Alle reacties Link kopieren
Balen Ikea en mindy. ik had jullie gegund zwanger te zijn.
Succes komende ronde.
Alle reacties Link kopieren
Hee lieve meiden, wat wordt er weer lekker veel geschreven!

Naatje en Stippel, dikke knuffel voor jullie. Hopelijk voelen jullie je gauw weer beter. Stippel zo rot om te horen dat je de meest simpele dingen niet zonder pijn kunt doen. Daar wil je toch juist van genieten!

Leeuw klinkt inderdaad als een goede tactiek, de pil zo nu en dan slikken. Gelukkig heb je wel de nodige ervaring daarmee en ken je je lichaam goed. En wie weet straks ineens nog een mini Leeuwtje!

Malle hoe gaat het met jou?

Mindy welkom! Voel je niet bezwaard hoor. Heeft je menstruatie doorgezet? Kan ook een innestelingsbloeding zijn ;)

Ikea, vreselijk wat jij hebt meegemaakt, mijn grootste nachtmerrie :(

Yeahh ZON nog een weekje werken en dan verlof! Oooowww wat gaat het toch allemaal snel hè de tijd.

Ik hoop dat ik dat ook zeg als ik ooit een positieve test mag zien. Dat je dan ineens alle verloren tijd bent vergeten. Mijn menstruatie komt eraan merk ik aan m’n bruinverlies, dus dan kan ik weer bellen voor een echo. Hopelijk zijn de cystes dan weg en mag ik weer spuiten voor IUI 2.

Inmiddels cd43 dus ik merk wel dat m’n lichaam wat meer van slag is na een cyclus met hormonen, ook al hoef ik steeds maar een dag of 5/6 te spuiten. Voorheen kon ik de cyclus nog wat onder de 40 dagen houden met hier en daar een uitschieter.

Inmiddels weer aan het werk, lekker vroeg beginnen en de tuindeuren even open gezet om wat koelte binnen te laten.

Lieve zwangere dames ik denk aan jullie met deze warmte en zware buiken.
Alle reacties Link kopieren
Aaah Maya.. het gaat echt ontzettend hard. Zei ik gisteren nog tegen vriend. Soms weet ik niet waar de tijd is gebleven. Het is nu wat zwaar met deze warmte (maarja voor wie niet).. maar voor de rest vind ik het echt een beetje jammer dat het er al bijna opzit. Ook al ben ik natuurlijk ontzettend nieuwsgierig naar de kleine meid. :heart:
Ik hoop ook echt ontzettend dat het jullie snel gegund is lieve Maya. Kom maar snel door met die menstruatie en weet snel door!! Konden we maar afspreken dat het bijv nog max 3 maanden zou duren?

Het is overigens niet zo dat ik alle pijn en tijd ineens vergeten ben, maar het is wel wat naar de achtergrond verdwenen. Vooral erg dankbaar omdat ons net op het nippertje de gang naar de mmm bespaard is gebleven.
Alle reacties Link kopieren
Ahh zon, lijkt me ook hoor. De periode van zwanger zijn gaat (voor sommigen dan) zo snel! Maar ook spannend om de kleine meid te ontmoeten. Dubbele gevoelens lijkt me :)

Ik bedoelde trouwens ook alleen de tijd vergeten hoor, ik geloof ook niet dat iemand ooit ellende kan vergeten. Maar ik geloof wel dat het een beetje verzachtend kan zijn wanneer het geluk aan je zijde staat. Ik hoop zo dat ik (en alle andere wensmama’s natuurlijk) dat ook mag ervaren. Dat de hobbelige weg ergens naartoe heeft geleid. Ik zeg gewoon dat we die afspraak gaan maken, nog maximaal 3 maanden! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Maya jemig was een cyclus. Vind t heel naar voor je. Hopelijk zet t nu snel door en wordt deze ronde een succes.
Alle reacties Link kopieren
Heel verhaal getikt verhaal weg.... in het kort! Balen van al die lange eachtbankjes en menstruaties en dat maar snel volgende ronde raak mag zijn door ziekenhuistrajecten of op andere manier!
Och ik gun het jullie allemaal zo koop je niks voor, wat is het toch oneerlijk soms :hug:

Zonnetje wat fijn dat je even laat weten hoe met american is, laat je aan haar weten dat we (denk velen van ons hier) aan haar denken. En mocht ze behoefte aan luisterend oor, mag ze altijd pb’en
Voor jou ook laatste loodjes vrouw!

Over tijd: doet me denken aan liedje waarvan nu naam niet meer ken maar “En ook al gaat de tijd maar door. ze zeggen dat het went, zeggen dat het slijt, maar tijd heelt (niet) alle wonden niet” Ofzo
begrijp wat je bedoelt Maya! Tussen wk24-30 vond ik heeL snel gaan, inmiddels kan ik de tijd weer wegkijken. Spanning loopt weer wat op. Iets met laatste loodjes. Maar hoop doet leven en de tijd verdergaan, en dat is voor mij wel het grote verschil. (Al is elke stap soms gevoelsmatig verder bij zoonlief vandaan, terug kunnen wie niet, vooruit in tijd wel en daar staat onze dochter te wachten :))
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Maya, wat een gedoe met die lange cyclussen. Hopelijk word je gauw ongesteld!

Hier heeft m’n menstruatie niet echt doorgezet. Anderhalve dag wat bloed verloren op het toilet maar geen tampons ofzo nodig gehad. Nu is het weer weg 🤷🏻‍♀️ Ben benieuwd of er dit weekend nog iets volgt.
Alle reacties Link kopieren
Mindy, ik zou even een testje wagen als ik jou was.

Okki, wat ga je lekker meisje. Zo bijzonder dit, wordt je goed verzorgd?

Vanes, hopelijk wordt dit jullie ronde! Trek je het nog een beetje?

Zon, wat ben je prachtig zwanger.
Iedereen wordt daar jaloers van. Bijna!

Een dikke knuffel voor troela en Naatje, en de rest die hem nodig heeft :heart:

Hier richting eispong, wie zitten er al op het bankje?
Alle reacties Link kopieren
Lees af en toe mee.
Ik kan niet op iedereen reageren maar wilde wel even iets tegen jou zeggen, Okkie.
Want ook al voelt het misschien anders, ik denk niet dat elke stap dichter bij de komst van je dochter je verder weg voert van je zoontje.
Want elke stap vooruit loopt hij met je mee. En samen gaan jullie naar dat moment toe. Waarop jullie je meisje mogen verwelkomen en hij grote broer wordt. Hij is er altijd bij en misschien juist nog wel dichterbij als jullie straks zijn zusje voor het eerst vasthouden.
Dikke knuffel en zoveel liefde voor jou, lieve Okkie :hug:
Alle reacties Link kopieren
Naatje2000 schreef:
12-08-2020 23:38
Lees af en toe mee.
Ik kan niet op iedereen reageren maar wilde wel even iets tegen jou zeggen, Okkie.
Want ook al voelt het misschien anders, ik denk niet dat elke stap dichter bij de komst van je dochter je verder weg voert van je zoontje.
Want elke stap vooruit loopt hij met je mee. En samen gaan jullie naar dat moment toe. Waarop jullie je meisje mogen verwelkomen en hij grote broer wordt. Hij is er altijd bij en misschien juist nog wel dichterbij als jullie straks zijn zusje voor het eerst vasthouden.
Dikke knuffel en zoveel liefde voor jou, lieve Okkie :hug:
Jeetje Naatje wat kun je dat mooi verwoorden. De tranen lopen hier over mijn wangen... Okkie ik hoop dat je dat inderdaad zo kunt voelen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Zo mooi naatje, dit zal okki zo goed doen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens met Naatje Okkie. Jullie zoon is van jouw buik naar jullie hart verplaatst. En straks als je dochter er is dan zul je zien dat je hart een paar maten groter wordt en dan voel je hem in alles. Als grote broer naast zn zus in jouw hart.
..
Alle reacties Link kopieren
Och Naatje dat was huilen bij jouw woorden, heel lief van je! :bigkiss:
Zoon loopt inderdaad gewoon mee ! Geloof ook dat het zo zal zijn , echt ons gezin samen :)
Ach wind ook mooi verwoord !
Heb ik jullie al verteld hoe fijn het is om hier mee te schrijven? Jullie zijn allemaal schatten :hug:
Alle reacties Link kopieren
Och Naat.. wat zeg je dat idd mooi! Prachtig! :heart: nog ff volhouden a
Okkie.. over een paar weken is zeer gewoon!

Lief Moos!! :bigkiss: :heart: Hoop zo jij ook binnenkort. Hoe gaat het nu?

Mindy, dat klinkt gek. Idd wat Moos zegt, vh weekrnd even testje er tegen aangooien? Misschien innesteling? :@@:
Alle reacties Link kopieren
Och Okkie, wat een verdriet, en tegelijk wat een geluk dat er nu een zusje aan komt. Naatje heeft dat echt prachtig verwoord, ik leef met je mee!

Zonnetje en Moos, ik wacht tot m’n nod (die ik zelf dus op zaterdag had bedacht) voor ik wil testen, maar we zijn net een lang weekend weg dus ik weet niet of het er überhaupt van komt dit weekend. Vandaag wel vlagen goed misselijk geweest en spotte net nieuwe aders op m’n tepelhoven (?) dus het wordt óf spannend, óf m’n lijf houdt me flink voor de gek 🙃
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd Mindy.

Vergeten ga je het echt niet Okkie. Wellicht ooit een plek geven.
Maar hopelijk ga je zoveel van dit prachtige meisje houden!
Lieve Okkie ik ben er van overtuigd dat je dochter een broer heeft die áltijd bij haar is, elke stap die ze zet. Evenals bij jullie overigens! Jullie worden straks een nog mooier gezin dan jullie nu al zijn 😘

Dikke kussen en knuffels voor alle anderen! Het lukt me slecht te volgen, maar denk vol aan jullie en lees altijd mee.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met jou lieve koekkoek?
Alle reacties Link kopieren
Dank Lieve dames!
Wat spannend Mindy, ben benieuwd!
Ook benieuwd koekoek!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Mindy. En Vaness en troelaa, jullie al bijna bij nod?
Alle reacties Link kopieren
Koekoek, jouw kleine man is al (bijna) 1 :heart: :cheer:

Okkie, mooie woorden voor jou, helemaal mee eens:)

Mindy, morgen testen hoor!
Ikea ik ben me nod al voorbij geen menstruatie geen positieve test zwaar frustrerend dus allemaal. Ik denk allemaal aan jullie hoor meiden maar heb het even een beetje moeilijk. Jaar geleden hoorden we dat ik zwanger was en nu een jaar later nog met lege handen. Ziekenhuis kan ik alleen maar een belafspraak krijgen dus daar kom ik ook niet veel verder mee. + dat we even in een lastige situatie zitten. Hoop dat alles goed gaat met iedereen. En sluit snel weer aan :hug: :heart:
Alle reacties Link kopieren
Mindy, spannend!! Hopelijk houdt jouw lichaam je niet voor de gek, in tegenstelling tot mijn lichaam afgelopen twee maanden... :lol:

Voor de andere dames die ook bijna aan het einde van de bank zijn: zet ‘m op, erag wel weer wat extra goed nieuws in dit topic!! :-D

Hier opnieuw op de bank. Afgelopen dagen flink bezig geweest m’n eitje ‘gaar te koken’ in de hitte, hahaha. Uiteindelijk gister op CD15 een positieve test, dus vandaag IUI gehad. Mijn cycli zijn normaal echt korter, maar wie weet is dit dan wel de geluksronde :-) Weer twee spannende weken in dus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven