Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Heey lieve meiden,,

Hoe gaat het met iedereen? Hoop dat iedereen een beetje leuke dagen heeft gehad ondanks de maatregelen.

Hier ging onze vakantie helaas niet door maar zijn we wel een midweek naar centerparcs gegaan. Even lekker uitwaaien en de hond gezellig mee.

Verder wil ik jullie graag alvast een fijne jaarwisseling wensen en dat het een mooi jaar voor iedereen mag worden

https://www.mupload.nl/img/qpqztezwpf.jpg

Liefs
X
X
X
Alle reacties Link kopieren
:yes: :yes: :yes: Troela!!!
..
Alle reacties Link kopieren
Ooooh Troela!! Wat fijn.. !! :flirting:
Ik weet dat het voor jullie nog ontzettend spannend zal zijn of het goed gaat, maar desondanks van harte gefeliciteerd meid! De eerste stap is er. Nu volhouden kleine frummel! :heart: :heart: ik hoop dat 2021 jullie jaar wordt!!

Wind.. hoe gaat het? Hebben jullie nog meer mensen verteld tijdens de feestdagen?
Alle reacties Link kopieren
Ohhh troelaaa :yes: hoe voel je je?

Vanes hoe gaat met jullie traject? Bij onze buurvrouw is boel stilgelegd... hoop voor jullie niet :hug:
Alle reacties Link kopieren
Troela gefeliciteerd!!!! Ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen dit keer :heart: :rose: .

Vanes ik hoop dat jullie traject doorgaat, bij ons voor alsnog wel!

Windgong hoe ware de reacties?

LaChouffe, jij al een positieve test?

Ik ben weer boven water, helaas wel migraine als ik heel kort zwanger ben geweest, met de medicatie was het te doen, maar veel op bed gelegen. Nu weer lekker op en running!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Troela! Ik hoop zo dat dit jullie happy end wordt.

Wind, hoe is het bij jou?

Leeuw, wat ontzettend rot lijkt mij dat. Ben je de kerstdagen wel een beetje leuk door gekomen? Hoe gaan jullie nu verder?

Onze gyn verwachtte dat alles in januari weer gewoond door zou gaan (rond de feestdagen zijn ze dicht). Ik ben een paar dagen geleden ongesteld geworden dus de volgende keer wordt dan eind januari. Dat is ergens wel gunstig omdat de kans dan groter is dat ze alles weer normaal oppakken.

Leeuw en Chouffe, willen jullie in de tabel?

Windgong en Troela, willen jullie in de zwangeren tabel?
Alle reacties Link kopieren
Mallelein veel succes met de IUI. Ik hoop dat dit net is wat jullie nodig hebben. Kerstdagen waren prima verder, veel thuis geweest en wat bezoek.

Ik heb deze week weer uitgangsecho, dan als er geen vocht is hebben een terugplaatsing. Met vocht trouwens ook (vind ik dan) . Anders volgende maand een hystrocopie om Ashermann of een niche uit te sluiten. Mocht het een van beide zijn dan blijft Leeuwtje enig kind. En als het pech is met het vocht dan gaan het IVF-traject weer in.
Ohh Troela gefeliciteerd!!! Wat een mooie test! Hoe voel je je? Merkte je al iets?

Spannend Malle! Er is wat actie in de zaak, hopelijk gaat het eind januari wel gewoon door ja.

Naar hoor Leeuw, en de mislukte innesteling en die migraine. Heb je vaker vocht gehad? Is Leeuwtje uiteindelijk via IVF gekomen?

Hier ongesteld geworden maar is oke. We gaan ervoor in 2021 :couple: Heerlijke feestdagen gehad en lekkere wijntjes gedronken! Ik zie dat de tabel niet zo goed gebruikt wordt, het maakt mij niet zoveel uit. Ik weet ook nog niet wanneer nod is, het is nog even zoeken met cyclus :sherlock:
Troela 🥳 gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Troela wat fijn zeg!! Gefeliciteerd:-) En nu moet het potjandorie toch een keer goed gaan :worship:

Leeuw, bah wat naar zeg dat je pril zwanger was maar mis is gegaan. Hopelijk geen vocht meer te zien!
Alle reacties Link kopieren
Vanessa: Is je punctie doorgegaan??

Troela: Hoe gaat het? Hoe voel je je?

Leeuw: Hoe ging jouw afspraak? Was er nog vocht te zien?

Okkie: Angst luistert inderdaad niet naar ratio. Heel irritant. Wanneer gaat jullie meisje naar kdv? Of ligt alles stil ivm lockdown?

Malle: Eind januari. Klinkt nog zo ver weg maar is er hopelijk zo. Eerste testje rond valentijn? En ik hoef niet perse in de tabel. Zie wel graag jullie verplaatsen naar de juiste tabel. ;)

LaCouffe: Met oud en nieuw nog even een drankje en dan weer gaan met die banaan!

Hier inderdaad met kerst de familie apps bestookt met het nieuws. Hele leuk reacties. Werd er erg blij van. Denk dat iedereen het nu weet. Nu een paar dagen later neemt de paniek weer iets de overhand. Zal blij zijn als het maandag is. Ga van het positieve uit, maar soms is dat zooo lastig. Wordt ook soort van kwaad als mensen het alleen als de geslachtsecho zien. Duim voor me maandag!
..
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond dames, ik ben er weer en ga weer wat actiever meeschrijven hoop ik. Zit op dit moment op de wachtbank voor de wachtbank :-P) Ik ben namelijk in afwachting van opnieuw starten met IUI’s. Na m’n buitenbaarmoederlijke zwangerschap even een flinke pauze gehad, maar IUI komt weer in zicht. Gister HSG gehad, eileiders zijn perfect dus dat was fijn nieuws. :-) Zal nog wel paar weekjes duren hoor, zit nu net rond ovulatie maar deze maand mis ik door de HSG van gister. :bonk: Maar het voorzichtig hopen begint weer! Enne... Ik ga snel wat bijlezen dames!

Enne, Troela, zooo enorm gefeliciteerd!! Nog wel voorzichtig natuurlijk, maar toch! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hallie lieve meiden, heb hier een hele tijd meegeschreven maar na mijn miskraam afstand genomen. Jullie hebben zo meegeleefd, dank daarvoor. Ik wilde nog even laten weten dat we 2020 toch positief afsluiten, want net voor kerst had ik een positieve test in handen!!

https://ibb.co/ctqn8dk

Gefeliciteerd troelaaa ook voor jou!
En Vanessakusje, ik lees stilletjes met je mee. Hou vol lieve vrouw.
Okkie, dank voor al je warme berichtjes dit jaar.

Lieve meiden, net na mijn positieve test zag ik weer twee ooievaars. Ik hoop dat die weer veel gezonde baby's gaan brengen in 2021.heel veel dank voor jullie steun het afgelopen jaar. Het was fijn hier alle ingewikkelde emoties van me af te schrijven. Die gaan er zeker ook komen volgend jaar, maar dan weet ik dat er altijd een luisterend oor te vinden is. :heart: :heart: :heart:
Alle reacties Link kopieren
Mus! Ik dacht van de week nog aan je. Wat fijn dat je weer mee kan gaan doen.

Ikeakrukje: Oh wat super fijn voor jullie. Vorige keer zag je 3 ooievaars en toen kwamen er 4 zwangerschappen. Dus we gaan nu voor jou, troela en nog 1.

Fijne jaarwisseling allemaal!
..
Alle reacties Link kopieren
Ikeakrukje zo fantastisch vrouw! Gefeliciteerd!
Mus top zeg!
Leeuw jeetje spannend! Duim met je mee
Malle ohh ik hoop zo dat eind januari zover is en gelijk zwanger!
Wind fijn vrouw! Ja ach denk altijd maar dat mensen niet beter weten en dat is maar goed ook! Duimen draaien voor maandag!
Troela hoe gaat het?
Jaaaa Ikea wat fijn! 🥳
Alle reacties Link kopieren
Op naar heel veel baby’s en bolle buiken in 2021!
Gelukkig nieuwjaar lieve meiden! Hopelijk veel gezonde baby's :heart:

Ikeakrukje, gefeliciteerd!! Wat een mooi nieuws zo op de valreep van dit heftige jaar voor jou.

Mus, super dat je traject gaat beginnen! Spannend!

Troela, hoe voel jij je?

Succes maandag Windgong! Hopelijk een prachtig gezonde beweeglijke frummel in beeld! Mag je partner wel mee in deze tijden?

Hier gaat de leuke tijd van eieren zoeken beginnen! :sherlock: :cheer: :moon:
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nieuwjaar!!

Ikea, wat een fijn nieuws!

Windgong ik hoop een mooi echo!

Troela, lopen de testen op?

Hier minder: ik heb nog steeds bloed en krijg (als het door gaat) volgende maand een hystrocopie. Deze maand proberen we zelf ook als is de kans heel klein. inmiddels op DPO 2.
Alle reacties Link kopieren
Ikea en Troela gefeliciteerd. hopelijk veel mooie echo's te gaan.

Leeuw wat rot! T kan natuurlijk een ovulatie bloeiding zijn maar goed jij kent je lichaam t best. En je bent echt niet zwanger meer? Hopelijk blijdt de migraine wel heel lang weg.

Nee punctie gecancceld. Mag wel verder. punctei wordt nu verwacht ongeveer 16-2.
Alle reacties Link kopieren
Ikea, wat ontzettend fijn! Gefeliciteerd. Leuk dat je ons nog even op de hoogte brengt.

Mus, fijn om weer wat van je te horen. Ik ga zo hard voor je duimen!

Leeuw, wat ontzettend rot. Het zit jou ook niet mee met dat rottige lijf nietwaar?

Vanessa, verdorie! Hoe ben je eronder?

LaChouffe, succes met de eierjacht! Dat er een mooie tussen mag zitten.

Ik ga binnenkort ook weer eieren zoeken. Laatste keer voordat we de malle molen in gaan.
Alle reacties Link kopieren
Vannessa wat prut! Hopelijk dan in februari wel een punctie? Had je te weinig eicellen?

Mallelein! Ik hoop dat jij niet de MMM hoeft.

Troela, en goed nieuws?

Mijn rottige lijf valt we mee nu weer mijn eisprong doorgekomen zonder klachten. Inmiddels de juiste dosering van duphaston gevonden en daarmee lijkt het wel of ik redelijk door mijn cyclus heen fiets :-D . Af en toe zal ik nog wel eraf liggen, maar ik vind dit prima. Mijn rottige lijf heeft inmiddels bewezen dat het het kan (hetzij met hulp) en ik hoop dat we dat nog een keer kunnen! Zo niet, dan heb ik daar zeker vrede mee. Leeuwtje is zo leuk dat een 2e echt een mooie aanvulling is, maar niet noodzakelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ja en nee. Max 6 waren er maar 1 van 18mm en de rest bleef maar hangen op 14. T was gewoon niet t resultaat wat ze wilde dus maar besloten te stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Vanes :hug:
Heey meiden,

Even korte update. Zaterdag heel erg krampen gehad en wat bloedverlies. Meteen arts gebeld en die heeft bloed geprikt hcg waarde is niet heel erg hoog donderdag gaan ze weer bloed afnemen en dan gaan ze verder kijken. Bloeden en krampen is inieder geval voorbij maar of het om een goede zwangerschap gaat weten ze nog niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven