Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waahhhh wat fijn Karavaan! Gefeliciteerd!!!! ❤️
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Karavaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Karavaan!

Nog nieuws Elyani?
Alle reacties Link kopieren
@Karavaan, yes!

Ik heb volgende week de termijnecho. Ik ben dan 11 weken.
Alle reacties Link kopieren
Starsuus schreef:
07-08-2021 10:14
Stilte hier… hoe gaat het nu Leeuw?
10,5 week, alles is nog goed. Deze week heb ik de NIPT dus die hobbel nog en dan ga ik er toch maar in geloven dat er nog een baby komt :flirting: .

Karavaan gefeliciteerd!! Wanneer ben jij uitgerekend?
Alle reacties Link kopieren
beter Leeuw!!!
Alle reacties Link kopieren
Leeuw32 schreef:
17-08-2021 11:32
10,5 week, alles is nog goed. Deze week heb ik de NIPT dus die hobbel nog en dan ga ik er toch maar in geloven dat er nog een baby komt :flirting: .

Karavaan gefeliciteerd!! Wanneer ben jij uitgerekend?
Goed nieuws Leeuw! Hopelijk snel een goede uitslag van de NIPT!

Ik ben vooralsnog 20 maart uitgerekend. Volgende week dinsdag de termijnecho, dan ben ik 10+2, spannend weer!
Alle reacties Link kopieren
Mallelein schreef:
11-08-2021 13:14
@Karavaan, yes!

Ik heb volgende week de termijnecho. Ik ben dan 11 weken.
Spannend weer Malle! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik moet weer even bijlezen hoor! Ik lees aankomende termijn echo's, wat is dat weer heerlijk spannend... Ik hoop dat alles goed mag verlopen en dan kan het genieten hopelijk ook eindelijk wat beginnen voor jullie!

Zelf ben ik vandaag eindelijk van de wachtbank gedonderd. Na een vreselijk lange cyclus van 34 dagen (normaal ben ik regelmatig met 29-30 dagen), met niet-oplopende streepjes en vreselijk frustrerende signalen, zit het er eindelijk op!
Ik ben allang blij dat de onduidelijkheid weg is, en heb gewoon veel zin in de komende ronde!
Alle reacties Link kopieren
Vanessakusje1987 schreef:
17-08-2021 13:11
beter Leeuw!!!
Vanessa, jij begint ook weer met spuiten toch? Ik ga voor je duimen, je bent al zolang bezig :heart:
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben gisteren een prachtige termijnecho gehad :heart:
Dus we gaan het langzaamaan iedereen vertellen nu.
20 september geslachtsbepaling gepland. We hebben nu zolang op alles moeten wachten dat we er een beetje klaar mee zijn :-D
Alle reacties Link kopieren
Jaaa wat fijn Malle :heart:
Hoe ver ben je nu?

En leuk de geslachtsbepaling! Willen wij ook weer gaan doen. Tot 20 weken wachten kan mijn geduld niet aan haha. Heb je een voorgevoel?
Alle reacties Link kopieren
@malle en @karavaan wat krijgen jullie denk je? Ik ben overtuigd van een meisje dit keer!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 11 wk en 1 dag. 1 dag teruggezet. Maar wij houden de oude uitgerekende datum aan omdat we het zo mooi vonden dat het de verjaardag van onze overleden kat is ;-)
Ik kan ook echt niet tot 20 weken wachten. Ik wil het weten....nu! Ik heb altijd gedacht dat ik alleen maar jongentjes zou krijgen, maar nu krijg ik steeds meer het idee dat het een meisje is. Gek hoe je dat zo kan voelen, niet waar? Heb jij een idee Karavaan?
@ Leeuw, een koningsgezin dus!
Alle reacties Link kopieren
Mallelein schreef:
19-08-2021 14:31
Ik ben nu 11 wk en 1 dag. 1 dag teruggezet. Maar wij houden de oude uitgerekende datum aan omdat we het zo mooi vonden dat het de verjaardag van onze overleden kat is ;-)
Ik kan ook echt niet tot 20 weken wachten. Ik wil het weten....nu! Ik heb altijd gedacht dat ik alleen maar jongentjes zou krijgen, maar nu krijg ik steeds meer het idee dat het een meisje is. Gek hoe je dat zo kan voelen, niet waar? Heb jij een idee Karavaan?
@ Leeuw, een koningsgezin dus!
Allebei is leuk! Nah, we gaan het zien. Man denkt dat het weer een jongen is. Stiekem lijkt me dat leuker, lekker met 3 mannen in huis. Of beter gezegd 3,5 :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Karavaan en Malle, nog een andere vraag: hebben jullie de vaccinaties al gehad? Ik moet maandag eigenlijk mijn 2e, maar (nooit gedacht) ik twijfel….
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een licht voorgevoel voor een meisje, maar niet echt ergens op gebaseerd! Ik heb al twee jongens. Nog een jongen erbij lijkt me heel erg leuk! Maar een meisje lijkt me ook leuk om dat ook te ervaren. Dus eigenlijk maakt het niks uit haha.

@leeuw, ik heb beide vaccinaties gehad. De eerste tussen mn eisprong en positieve test in ( dus toen wist ik nog niet dat ik zwanger was) en de tweede heb ik vorige week gehad, toen was ik 8+3. Heb ook even getwijfeld, maar de wetenschappelijke artikelen die ik heb gelezen gaven mij geen reden om het niet te doen. En recentelijk is het advies aangepast, waardoor nu ook wordt geadviseerd in het eerste trimester te vaccineren. Heb verder geen last gehad van de vaccinaties. Ik begreep dat het hele kleine risico zou kunnen zijn dat je koorts krijgt en hoge langdurige koorts zou gepaard kunnen gaan met een miskraam. Maar die kansen zijn zo ontzettend klein dat ik voor mezelf inschatte dat het risico om besmet te raken en koorts te krijgen misschien nog wel groter is. Daarnaast schijnt de deltavariant gevaarlijker te zijn voor zwangeren. Maar ik denk dat je vooral een keuze moet maken waar jij je op dit moment zelf prettig bij voelt. Je kunt ook nog overwegen om later in de zwangerschap te vaccineren.
karavaan wijzigde dit bericht op 19-08-2021 22:56
10.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
@ Leeuw, ik ben al volledig gevaccineerd. Maar als dat nog niet zo was dan had ik het nu tijdens de zwangerschap alsnog gedaan. Ik wil om verschillende redenen niet het risico lopen om (nogmaals) corona op te lopen en vertrouw het vaccin volledig.
Alle reacties Link kopieren
Vanes, ik ben heel benieuwd hoe het met jou gaat? Punctie en terugplaatsing gehad? Zit je nog op de wachtbank?
Alle reacties Link kopieren
Het voelt onwerkelijk, want vanwege overstimulatie leek het er dinsdag nog op dat hier de hele boel afgeblazen zou worden :@@: Maar… Donderdag punctie gehad, gister een hele mooie tp en 6 cryo’s van IVF ronde 1 :yes: Oftewel… Ik zit na maanden weer op de bank! :hyper: :applause:
Alle reacties Link kopieren
Morgen punctie Nijn! Hoest met jou?
Alle reacties Link kopieren
Mus, hoe fijn zou het zijn als het gewoon direct de eerste ronde raak is!! Duim voor je:)

En Vanes, wat fijn morgen de punctie! En dan waarschijnlijk drie dagen later terugplaatsing?
Hier gaat het z’n gangetje. Vandaag de zolder opgeruimd en kwam ik weer zo’n Moeders voor Moeders zwangerschapstest tegen, van juli 2018. Toen ik er nog van overtuigd was dat die zwangerschap gewoon goed zou gaan. En de laatste echo foto’s van de laatste miskraam bij 11 weken kwam ik tegen. Had de foto’s nog niet bekeken.
Oja, en vrijdag trouwens telefonisch gesprek met Dr B over de bloedverdunners. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames,

Ik heb lang getwijfeld of ik hier een berichtje moet plaatsen. Ik lees af en toe nog een beetje mee en heb zoveel aan jullie steun gehad voor mijn vorige zwangerschap.

Maar ik wilde jullie laten weten dat ik opnieuw zwanger ben. Gelukkig was het dit keer sneller voor elkaar dan de vorige keer. Ik ben nu 10 weken en het gaat allemaal voorspoedig. Ik kan me nog niet echt voorstellen dat er een kindje bij gaat komen volgend jaar.

Verder gaat het erg goed met ons. Voor de nieuwe kraamtijd is er wel al een heel behandelplan ivm het risico op een nieuwe ppd. Ik ga er eigenlijk vanuit dat dit weer gaat gebeuren, maar ik heb vertrouwen in de mensen die het begeleiden.

Het stemt me verdrietig dat ik hier een aantal zie schrijven met wie ik toen ook schreef. Lieve lieve dames, ik gun het jullie ook zo ontzettend :heart:
Alle reacties Link kopieren
Wow Tinkel wat een mooi nieuws!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven