Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijn nieuw Tinkel! Van harte!

Vanes hoe is het bij jou gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Hoe was het gesprek Nijn?

Succes met je zwangerschap Tinkeltje.

Hier 1e tp mislukt. We hebben nu nog 2 embryo’s.
Alle reacties Link kopieren
Ach wat ontzettend verdrietig dat het niet gelukt is Vanes. Mag je nu direct verder?

Tinkel, gefeliciteerd! Fijne zwangerschap gewenst!

Vanes, was een goed gesprek. Eindelijk een Nederlandse gyn die zegt dat het geen pech is 5 miskramen. Ze adviseerde me medicatie, waar al die andere artsen zo voorzichtig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nou top. Hopelijk doet het wat!
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd Tinkeltje! Wat fijn dat er een heel plan klaarligt.
Nijntje hèhè eindelijk iemand, om wat voor een medicatie gaat het?
Vanes wat een ellende dit traject zeg, wanneer volgende tp?
:hug:
Alle reacties Link kopieren
morgen Okkie, Maar geen vertrouwen in.
AL bloeidngen vanaf eisprong maar dta maakte allemaal niet uit.
Geloof je t zelf. Maar ik kan nu niet meer terug.
Alle reacties Link kopieren
wat een bijzondere afweging inderdaad....
hoe is het gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het vanes?

Nijn wat fijn dat je eindelijk een goed gesprek hebt gehad!
Alle reacties Link kopieren
ja goed. Afwachten weer he. Gelukkig bloed weg al was t al met al wel enkele dagen maar goed niets aan te doen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ik heb advies nodig haha.
M’n ovulatie was 15 september. Cyclus dag 17. Op 26 september heb ik een bloeding gehad. Heel klein, schrok wel dacht dat m’n menstruatie kwam maar daarna niet meer gebloed. Wel vanaf zaterdag zware borsten, en gevoelige tepels en sinds zondag/maandag pukkels. Normaal wel pukkels rond m’n nod, maar die blijven dan onderhuids. Van die vervelende op m’n kin. En nu werden ze een voor een rijp :-(
Verder ben ik misselijk, en ging net ook bijna over m’n nek.
Zit nu op dag 30. M’n nod is donderdag.

Tot nu toe geen positieve testen, maar ik denk dat ik mij anders voel dan anders? Herkent iemand op de wachtbankjes dit.

Word echt gek van de zenuwen :@@:
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon testen. De enkele dag maakt toch niet meer uit. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Vanessakusje1987 schreef:
29-09-2021 15:55
Gewoon testen. De enkele dag maakt toch niet meer uit. Spannend!
Ik had gister een positieve test en een negatieve. Maar ben ongesteld geworden helaas
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
Alle reacties Link kopieren
Balen 3_14pac.
Alle reacties Link kopieren
@ Vanessa, hoe is het nu met je? Wat heb je toch een rottraject. Hoe staan jij en je man erin? Gaat het nog een beetje?

@Nijn-tje, wat fijn dat er nu eindelijk eens wat gedaan wordt! Vervelend al die artsen die het allemaal niet zo spannend vinden.

Met mij gaat het goed. Ik ben inmiddels 17 weken en we weten al dat we een dochter krijgen :flirting: Mijn buik begint nu te groeien en ik kan niet wachten tot ik haar ga voelen. Kan nog wel even duren, want de placenta zit aan de voorkant.
Het is zo bijzonder hoe de weg hierna toe vervaagt wanneer je er eindelijk bent. Soms denk ik nog wel eens terug aan het traject en dan kan ik mij niet meer voorstellen dat ik dat allemaal heb doorstaan. Als je erin zit denk je daar anders over. Ik hoop zo dat het de andere wachtdames hier ook gaat lukken.
Alle reacties Link kopieren
Heel leuk een dochter Malle.

Hier helaas wit getest dus ms zal er eerdaags wel aankomen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, ik lees al een jaar of twee mee sinds mijn eerste zwangerschap. Ik probeer nu weer zwanger te worden maar dat gaat niet zo makkelijk, ik heb te horen gekregen dat ik pcos heb. Ik wil eerst kijken of het lukt om zonder medicatie zwanger te worden. Mag ik met jullie meeschrijven?
Alle reacties Link kopieren
altijd welkom!
Alle reacties Link kopieren
Dankje! Ik denk dat ik nu op het wachtbankje aanschuif. Ik weet het niet zeker omdat ik een hele reeks vage ovulatietesten had maar dit kan ook door pcos komen.

Als het me niet lukt de komende maanden zwanger te worden ga ik me laten doorverwijzen naar fertiliteitspoli.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Winter.
Alle reacties Link kopieren
Welkom winter! Ik heb in het verleden ook PCOS gehad. Zwanger geworden met beetje hulp.

Ach Vanes, wat klote. Menstruatie doorgezet? En nu?
Alle reacties Link kopieren
Mallelein schreef:
01-10-2021 10:01
Met mij gaat het goed. Ik ben inmiddels 17 weken en we weten al dat we een dochter krijgen :flirting: Mijn buik begint nu te groeien en ik kan niet wachten tot ik haar ga voelen. Kan nog wel even duren, want de placenta zit aan de voorkant.
Het is zo bijzonder hoe de weg hierna toe vervaagt wanneer je er eindelijk bent. Soms denk ik nog wel eens terug aan het traject en dan kan ik mij niet meer voorstellen dat ik dat allemaal heb doorstaan. Als je erin zit denk je daar anders over. Ik hoop zo dat het de andere wachtdames hier ook gaat lukken.
Wat tof dat het forum er nog is! Had ik even gemist.

Ik weet nog dat ik dit ook schreef Malle. Inmiddels weegt het traject niet meer op tegen de gevoelens van het moederschap. Al zijn die soms ook heftig, je maakt je toch ook wel snel zorgen. Ons meisje heeft al in het ziekenhuis gelegen met het RS-virus. M’n vriend en ik stonden beide huilend bij haar bedje. Die gevoelens hakken er ook wel in hoor. Maar doet het hele voortraject vervagen en wij noemen haar ook echt vaak ons wondertje. Dan geven we haar samen de fles en bekijken we haar even goed :loveys:

Mijn placenta zat ook aan de voorkant. Ik voelde haar pas met 28 weken echt goed bewegen helaas. Ik mis dat nu nog steeds!
Alle reacties Link kopieren
Vanessa wat naar om te lezen dat het bij jou nog steeds niet is gelukt. Dikke knuffel!

Ik zal vanmiddag weer even goed bijlezen. Vind dit forum toch wel het fijnste ;-)
Alle reacties Link kopieren
Nijn-tje schreef:
13-10-2021 07:02
Welkom winter! Ik heb in het verleden ook PCOS gehad. Zwanger geworden met beetje hulp.

Ach Vanes, wat klote. Menstruatie doorgezet? En nu?
Ik ga me denk ik ook laten doorverwijzen, best lastig zo om die eisprong te vinden (als die er is). Mijn zwangerschapstest was Omo wit dus ik ga denk ik door naar de volgende ronde.

Ik merk dat het hier rustig is dus ik ben ook gaan meeschrijven in een ander topic. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik was het wachtbankje topic eigenlijk ook een beetje uit het oog verloren :bonk:
Met mij gaat het allemaal niet zo heerlijk fantastisch en geweldig, we lassen maar even een pauze in.

Maar ik wil met veel plezier weer komen juichen voor de andere meiden!
Alle reacties Link kopieren
Winterluxi schreef:
14-10-2021 13:48
Ik ga me denk ik ook laten doorverwijzen, best lastig zo om die eisprong te vinden (als die er is). Mijn zwangerschapstest was Omo wit dus ik ga denk ik door naar de volgende ronde.

Ik merk dat het hier rustig is dus ik ben ook gaan meeschrijven in een ander topic. :)
Ja het kan anders wel lang duren. Ik had geen eisprong of hooguit eens in het half jaar. Dus ja dat schiet niet op. Eerst een jaar clomid gehad maar geen succes. Toen IUI erbij en dat was succesvol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven