Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Troela vind je 9 dpo ook niet een beetje vroeg om te testen lieve schat?
En sterkte met je zieke dochter!
Haha uhm ja opzich wel Naat. Maar verwacht zaterdag me menstruatie
hi all,

Zon en Moos allereerst knuffel voor jullie!

Troela idd even weer stilgevallen hier, lief dat je er naar vraagt. Merk dat ik echt een beetje ingestort was afgelopen week. Privé kak zowel zelf als schoonzus, en toen mn werk erbij. Tel daar een druk weekend bij, ik sliep zondag om half 7.
Vervolgens dinsdag wederom geen goede echo, weer geen groei te zien. Morgen weer terug, ik moest hoop houden maar heb het ergens niet merk ik. Alleen maar angst en hoofdpijn.
Op het werk gelukkig nu wel tijdelijk naar een andere afdeling, maar ik heb het mentaal wel zwaar. Al zit de ziektewet gewoon echt niet zo snel in mijn systeem. Word gek van het malen.

En 9dpo is nog vroeg, kan toch nog alle kanten op?

Dussssss tijd voor fijne berichten hier dat geeft weer energie :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ach Bacon :hug:
En als het teveel is, is het teveel he. Heeft niets te maken met in je systeem zitten. Heb je nog veel vrije dagen anders voor dit jaar? Kun je wat opnemen dat je even wat kunt opladen?

Wat wil het ziekenhuis doen mocht die groei uitblijven, hebben ze dat al aangegeven? Ligt er een plan of kijken ze t een beetje aan? Want ik denk dat samen een plan B maken heel veel stress bij je kan weghalen. Dan krijg je het weer een beetje in eigen hand.

Troela is jouw luteale fase 11 dagen dan?
Naat ja klopt 11 dagen. Vandaar ook geen hoop meer.

Ach lieve bacon het zit je ook allemaal niet mee 😔 zou de stress ermee te maken kunnen hebben dat je lichaam nu niet goed reageerd op de hormonen? En ja ik denk dat bij niemand ziektewet in ze systeem zit maar misschien moet je heel even een stapje terug doen en alles even laten bezinken het klinkt namelijk allemaal erg hectisch bij je. Dikke knuffel inieder geval lieverd ❤️😘
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje, wat frustrerend dat je vriend zo afwachtend is. Ik vind het heel nobel van je dat je hem hierin respecteert en niet alleen naar de huisarts gaat. Lastig ook dat hij niet kan vertellen waarom hij nog niet wil. Je zou ook kunnen afspreken om eerst samen naar de huisarts te gaan voor een gesprek over de mogelijkheden. Dan zit hij nergens aan vast, maar staan jullie wel alvast ergens op de kaart. En wellicht valt het hem mee en wil hij alsnog verder. Misschien is het wel een klein hormonaal dingetje dat zo opgelost kan worden en jullie nieteens de malle molen in hoeven. Iig heel veel sterkte en wijsheid voor jullie!

Naatje, jeetje wat schrikken van die nacht. Wat is die angst dan nog eigenlijk vers nietwaar? Alsof de wond gelijk weer opengetrokken wordt. Ik lees net verbazing dat je erover denkt om eiceldonor voor je zus je worden. Wat een enorme kracht heb jij! Ik snap goed dat je je schuldig voelt, maar het is jou net zo hard gegund als je lieve zus.

Maya, wat moeilijk voor je. Zo lastig dat er bij jullie niks gevonden wordt. Leuk dat alles het zou moeten doen, maar doe het dan ook zou je denken. Ik hoop zo dat ze jullie binnenkort kunnen helpen.

Bacon, ach lieverd. Te veel is teveel. Het is ook niet niks. Een therapeut van mij zei ooit; als je in een auto rijdt waarvan er lampjes op het dashboard gaan branden dan breng je de auto naar de garage. Als je doorrijdt gaan er steeds meer lampjes branden en gaat er veel meer stuk. Dat is ook wat er met je lijf gebeurt als je niet op tijd stopt. En jij hebt momenteel al aardig wat lampjes branden, nietwaar? Heel veel sterkte met alles!

Troela, 9dpo is echt heeeeeeeeel vroeg hoor.

Ik had vandaag wat waterige afscheiding dus ik dacht, ik gooi er toch nog even een ovulatietest tegenaan. En deze is zowaar bijna positief! Op dag 25! Dus we gaan het de komende dagen voor de zekerheid gezellig maken. Je weet maar nooit....
Alle reacties Link kopieren
Succes Malle!!

Echt stom Naatje. Ik ken er veel die een soort Escape IUI krijgen dan.
Maar goed heeft je zus niets aan. Jammer dat t zon bezwaar is voor dr vriend.
België doet iid een hoop meer.
En Spanje en DE zijn heel succesvol.

Troela wat naar van je kind.

11 is K he. Ik zat steeds op 9-11 maar soms ook 5 en dan zeggen ze in t zkh ja maar tis toch gelukt.. Ja duhh maar de afloop was niet altijd succesvol.
Alle reacties Link kopieren
Go go go Mallelein! Nu hopen dat het eitje heeeeeel goed gerijpt is nu omdat het wat langer duurde en dat dit daardoor dan je gouden ei is :flirting:
Alle reacties Link kopieren
@Troela: Hoe is het met de ziekenboeg ? Al wat beter?

@QNaatje: Heftig van je zus, en wat een prachtig gebaar van die vriendin van haar. Echt knap als je dat kan en wil doen voor iemand. Maar we hopen natuurlijk dat het niet zo ver hoeft te komen.

@Leeuw: Jeetje wat naar zeg, en best wel eng lijkt mij. Toch maar rustig aan doe he. Luister naar de signalen, hoe moeilijk het ook is om er aan toe te geven.

@Bacon: Pas goed op jezelf he, Even stap op de plaats om bij te tanken. Wellicht even een paar dagen vrij nemen. Als je maar door blijf rennen, heb je straks alleen maar jezelf en daar heeft niemand wat aan.
@Mallelein: Jeeeeh, goed aangevoeld ! Knallen !!


Ik kwam er gisteren dus achter dat ik lekkende tepels heb, met een melk achtige substantie.
Als ik er in knijp komen er dus ook druppels uit.
Vreemd !!! Iemand ervaring mee? Of enige idee wat dit nu weer te betekenen heeft?
Oh toch nog Mallelein! Yesss :moon:

@Babyboom is je prolactine ooit geprikt? Dat kan er mee te maken hebben weet ik van eerder, maar of dat ook zo is geen idee. Raar wel. Is het veel?

Dankjewel allemaal voor de lieve woorden. Het is natuurlijk ook zo en ergens weet ik dat ook aan mezelf mag denken. Volgende maand zit ik alweer een jaar aan de hormonen, waarbij het eerste half jaar echt een hel was. (clomid) Vanochtend weer een echo gehad, er is rechts een follikel van 13,5 die dominant is. Nu hopen dat hij doorgroeit. Maandagmiddag weer terug.

Ik ga maandag beginnen op de andere afdeling en hoop dan dat ik iets meer rust vind. Al zullen sommige dingen frustrerend blijven.

Jullie nog leuke plannen dit weekend?
Alle reacties Link kopieren
@Bacon: Ik ga heel hard duimen dat je eitje goed gaat door groeien!
En hopelijk geeft de nieuwe afdeling ietsje meer rust.

prolactine naar mijn weten nooit geprikt...
Nee het is niet veel, zijn echt maar druppeltjes.
Alle reacties Link kopieren
babyboom, dat is wel raar. Nooit goed volgens mij.
Als t aanhoud even langs de huisarts.

Hoop dat je va maandag wat rust kunt vinden Bacon.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond deze folder Babyboom, maar zou voor de zekerheid even de huisarts bellen. Volgens de folder is er geen directe reden om je zorgen te maken, maar wel even laten nakijken!

https://www.zgt.nl/media/folders/13109/ ... tvloed.pdf
Alle reacties Link kopieren
Dankje, misschien dat het samen hangt met mijn schildklier hormoon.
Over 2 weken heb ik afspraak bij de internist. Zal het even aan haar vragen.
Kijk het even een weekendje aan....
Babyboom ja gelukkig wel. Het heerst als een gek. Halve klas ziek. Handbal was afgelast gister ook allemaal ziek. Nu alleen nog heel erg hoesten. Ik trek me overigens heel even terug lieve meiden. Voel me momenteel echt zwaar klote.. Kreeg vandaag een appje van me beste vriendin met de mededeling in koeienletters dat ze zwanger zijn en een meisje verwachten... Hij slaat in als een bom. Niet dat ik het haar niet gun. Maar ze vertelde me onlangs dat ze er zoveel moeite mee had dat haar zusje zwanger is. Daar liep ik gelijk mee. ze weet van de miskraam ik had ergens gehoopt dat ze het me misschien op een andere manier had laten weten. Of weet ik veel eigenlijk. Kan alleen maar huilen
Alle reacties Link kopieren
Ah troela, wat rot dat je je zo voelt meisje.
En weer komt hij; je gunt het iedereen maar nog het meeste jezelf!
Verlangen is zo groot. We zijn er zo klaar voor!
Hoop dat onze tijd niet al te lang duurt :heart:

Heb je nog getest vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Ach Troela ook niet echt empathisch van haar, dit zo mededelen....ik word er zelfs een beetje boos van eigenlijk.
Dikke :hug: lieverd. Zoals Moos zegt, jouw tijd komt! Echt waar. Laat die tranen maar komen nu.
Ik denk aan je :kiss:
Toepa eens met Naat; dat had wel even een heel stuk liever gemogen. Dus laat ze maar even gaan, komt wel weer. Lief zijn voor jezelf 😘😘
Alle reacties Link kopieren
Het verbaast mij hoeveel mensen niet begrijpen wat een miskraam voor impact kan hebben. Mijn vriendin die op de week gelijk liep vertelde mij gisteren dat ze mij niet op de hoogte heeft gebracht van de geboorte en geen geboortekaartje heeft gestuurd omdat ze eigenlijk teleurgesteld was dat ik niet op haar babyshower was....

Aan de andere kant was ik vorige week op kraamvisite bij een andere vriendin waarvan ik deze week een kaartje kreeg waarop stond dat ze het fijn vond dat ik er was en dat ze hoopte dat ik ook snel zo'n mooi kindje in mijn armen mag sluiten. Hartverwarmend! :heart:
Mallelein wat tegenstrijdig hé hoe dat dan bij de een of de ander Is of aankomt. Alhoewel ik geen kaartje sturen echt wel heel kil vindt. Ik snap heel goed dat je niet op de babyshower was. Maar wat fijn dat je andere vriendin zo liefdevol reageerde!

Mijn verlof zit erop. Ik heb van 1 iemand nog steeds geen vraag tot bezoek ofzo gehad en vind het eigenlijk té stom voor woorden. Is het gek als ik vraag uit nieuwsgierigheid wat maakt dat ze niet geweest is?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Koekoek mag je vragen! Voor hetzelfde geld is het een misverstand en zat zij te wachten op een uitnodiging van jou? Heb je überhaupt wel iets van haar gehoord?
Gewoon aangeven dat je het zo jammer vindt dat ze je kindje nog niet gezien heeft en hoe dat op jou over is gekomen.

Mallelein vind ik ook wel kil hoor en ook kinderachtig eigenlijk. Ze had ook kunnen aangeven dat ze het zo jammer vond dat je er niet bij was en vragen hoe het met je ging. Of eerlijk zeggen dat het haar wat gekwetst had en vragen waarom je er dan niet was.
Alle reacties Link kopieren
Wat shit Troela. Dikke knuffel.

Dit mag ook aangepast worden:
nod 13-12 rode 18 >:-( :cry:
Alle reacties Link kopieren
Ach Vanessa :hug:
Alle reacties Link kopieren
Kom er wel weer overheen hoor.
Was geen twijfel mogelijk dit keer. Gelijk ineens BAM en overduidelijk.
Enige wat vet jammer is is dat ik steeds denk dat het echt raak is.
Alle reacties Link kopieren
Lieve vanes, wat rot meisje. Je had er wel wat over geschreven maar weet het niet meer. Idee om overstap te maken naar buitenland?
Heel veel sterkte, wat een geduld.

Ben het even kwijt, heeft jouw menstruatie doorgezet troela?

Mallelein, wat fijn dat je je eitje toch nog hebt gespot! Hopelijk wordt dit echt jullie ronde :heart:

Lieve american, hoe gaat het deze week met jou?
Ik merk dat ik mij zonder die hormonen een stuk beter voel. Was zo duizelig en zat echt tegen paniekaanvallen aan.
Wanneer is jouw tp? :bigkiss:

Hier even geen utrogestan meer voor mij, ga wel week na ei een meting doen.

Komende dagen alweer nieuwe iui, gaat best snel weer? Was zelfs vergeten te tempen, dan ben ik er minder mee bezig.
Droom wel veel over echt ivf en isci trajecten.

Nijn, wens je een prachtecho lieverd :heart:

Naat, wat een verdrietig verhaal van kjouw zus. Hoe is het nu met haar?

Babyboom, goed om je schilklier te checken. Liefst moet hij onder de 2 zitten.

Bacon, jij vandaag weer een echo! Wat spannend zeg! Hopelijk is je eitje mooi gegroeid. Welke dag was hij 13? En hoe veel is jouw baarmoeder slijmvlies dan?

Koekkoek, precies wat Naat zegt.
Zou het er zeker met haar over hebben. Misschien wacht ze op uitnodiging.
Hoe voel je je verder?

Zon, jouw menstruatie zit er ook weer bijna op! Was het mogelijk anders door de dim?

Mallelein, herken wat je schrijft.
Sommige vriendinnen vergelijkt wekelijks naar het proces en sommige nooit meer. Geen kaartje vind ik wel heel pijnlijk. Hoe gaat het met je?

Leeuw, wat rot van je duizeligheid. Zon naar gevoel, word je ook angstig? Let je wel beetje op jezelf?

Okki, hoe gaat jouw herstel lieverd? Trek je het allemaal een beetje? Gaan jullie er meteen weer voor? :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven