Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ach Mallelein wat een achtbaan deze ronde! :hug:
Fijn dat jullie nu die afspraak hebben samen :heart:
En hup vanavond aan de sushi en de wijntjes lieverd, je hebt t verdiend!
Alle reacties Link kopieren
Achbalen Mallelein. :hug: enige fijne is dat je nu duidelijkheid hebt. Maandje volhouden en dan samen naar de huisarts. Dat is iig ook een vooruitzicht. Kom je de tijd misschien wat beter door.
:hug: voor jou Mallelein!
Alle reacties Link kopieren
Hé Mallelein wat jammer! Maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt over deze cyclus en dat jullie hebben besloten naar de huisarts te gaan. Gaf mij wel een beetje verlichting!

June pffff het schiet ook niet op hè. Succes de komende dagen!

Blonde wat fijn dat je serieus genomen werd en dat er gelijk al stappen worden ondernomen. Hopelijk heb je baat bij de hsg!

Ik heb geen nieuws, ik gok/hoop dat ik zo’n 5dpo ben. Heb wel een trekkerig gevoel in de onderbuik maar ga daar verder maar niets van denken. Deze ronde 1x sex gehad vanwege pijnklachten. Maar je weet het nooit! Zou toch mooi zijn: in ronde 20 op cyclusdag 20 een positieve ovulatietest en in 2020 een baby!

We mochten in december terugkomen maar dat doen we in januari. Gek idee, twee jaar geleden rond deze tijd had ik mijn vriend een Sinterklaasgedicht geschreven waarin ik hem liet weten er wel voor te willen gaan (ik twijfelde toen heel erg) en dat we hopelijk het jaar daarop iets anders in de ‘schoen’ kregen. Wat een grap..

Onze beste vrienden zijn een paar dagen geleden ouders geworden van de 3e. Net even leuke kleertjes voor hem geshopt, morgen gaan we kijken. Heb er echt zin in! Ook al zou het ons niet gegund zijn, wij hebben zoveel andere lieve kinderen om ons heen. Daar genieten we dan maar wat extra van :heart:
Ohh dit herken ik zo Maya :hug: Hier staan ook kerstslofjes die ik mijn vriend gaf en nu gevuld mochten zijn.

Ik hoop op een kerstwonder voor jullie!

Hier niet veel nieuws. Nog steeds 37 graden
Het enige wat anders is als anders is dat ik puistjes op mijn kin en wangen krijg en kapotte mondhoeken. Kan ook gewoon een weer ding zijn daar niet van :facepalm: twijfel nog steeds of ik wel moet willen testen morgen
Alle reacties Link kopieren
mallelein :hug: wat een achtbaan zeg! fijn dat jullie er samen over uit zijn wanneer naar de huisarts te gaan. Hopelijk is het niet nodig, eerst even bijkomen van deze gekke ronde!
Maya: dat zou inderdaad heel mooi zijn! ik zou willen zeggen daar gaan we voor! Maar goed jullie gaan daar natuurlijk voor haha.
Blonde fijn dat er naar jullie geluisterd is en dat ze zelf met dingen zijn gekomen

Vanochtend bij gynaecoloog geweest om plan te maken voor wat als ik eventueel weer zwanger ben en kijken hoe nu er voor staat. Helaas toch nog weefsel gevonden, binnenkort clear true techniek weghalen
En voor nu ga ik me richten op ons eigen gekke gezin met zoontjelief* in ons hart en mijn lieve man. En dan over poosje komt de toekomst wel weer.
okkiepetite wijzigde dit bericht op 02-12-2019 21:12
Reden: te privé
39.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bacon dat klinkt toch wel hoopvol! Puistjes is toch altijd een goed teken? ;) Hopelijk worden jullie sokjes ook gauw gevuld!

Okkie.. wat vervelend dat het weefsel nog steeds niet helemaal weg is. Kan dat dan een eventuele nieuwe zwangerschap tegenhouden? Wel fijn aan de andere kant dat je straks met een ‘schone lei’ kunt beginnen. Dan weet je zeker dat het weg is. En inderdaad, voor nu even lekker genieten samen en herinneringen koesteren! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Oooh lieve okki, bij jou houdt het ook maar niet op. Herken het als geen ander, ook nog nasleep van restweefsel.
Fijn dat wel andere opties zijn mbt nieuwe technieken, die kende ik nog niet.
Hoop dat jullie een liefdevolle en fijne tijd met elkaar tegemoet gaan met zoontjelief altijd in jullie hart :heart:

Maya :heart: en knuffels voor jou meis.
Potver Okkie het blijft wel bezig zo bij jullie. :hug: Wel fijn dat je je zo prettig voelt bij deze gyn. Spannend!

@Maya ja op zich wel, maar gezien het ook en pcos ding is hoop ik daar niet direct op. Al heb ik het meestal op mijn rug en niet in mijn gezicht.

Wie zitten er nu allemaal op de wachtbank verder?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog naast je hoor bacon.
Hoe gaat het vandaag met je? Hoe was je temp? Hier nu 37.1, gister 36.9
Maar zegt nu nog niks :-?
Nogsteeds woestijn down under.
Herkenbaar van die momentums...
Zo heb ik een shirtje liggen voor m’n zoontje, laten drukken toen ik vorig jaar zomer zwanger was. Dat shirt is veel te klein nu uiteraard, maar weggooien lukt mij ook niet 😢

bacon
De puistjes herken ik. Ben potdorie 36 en zie er regelmatig slechter uit dan een 14 jarige...

Okkie
Jeetje, dan lukt het afsluiten ook zo lastig he wanneer je nog steeds letterlijk met de ‘restjes’ bezig bent...

Ik zit ook op de bank, NOD ergens tussen 7 en 11 dec (denk ik 🙄)
Gezellig Moos en Blonde! Samen is toch leuker dan alleen op die saaie bank ;)

Hier vandaag weer 37 graden. Ik heb niet getest. Vorige keer werd ik zwaar onzeker die laatste dagen dus ik denk dat ik maar braaf ga wachten tot a.s. donderdag.
Al denk ik daar dinsdag waarschijnlijk weer anders over.
Aaah okkie wat balen zeg 😔😔
Wel fijn om te horen dat je blij bent met de gyn ☺️ is ze helemaal nieuw voor jullie??

Mallelein verdorie maar wel blij dat jullie hebben afgesproken wanneer jullie naar de huisarts gaan.

Nijn hoe is het met jou?

Bacon, moos dat van die darmen ken ik.

Ik vandaag follikelmeting ben reuze benieuwd 😊
Alle reacties Link kopieren
Goed zo Blonde.
Ja zo bedoelde ik t denk ik wel. Je wilt t dus wel maar t gaat niet of je lichaam wil niet wat jij wil.
Er zijn ook mensen die mensen die t echt niet willen natuurlijk. Schildklier is ook vaak wel een ding inderdaad.

Malle wat vervelend dat deze ronde zo is gegaan. Maak maar snel een afspraak hier zijn alle huisartsen 2/3 weken dicht rondom kerst.

Dat 20 20 20 klinkt goed Maya. Ik hoop het voor jullie!
En heel goed dat je dat kan hoor met de kleine van jullie vrienden. Knap dat je dat kan m.b.t. je vrienden. En goed ook! Misschien hebben hun m.u.v. de kinderen ook wel andere nare dingen om hen heen.

Okkie wat een verhaal. Is datzelfde zo iets als scrats? Zal wel niet want dat zijn alleen krasjes maken en nu klinkt t alsof iets eraf/uit happen. Wel stom dat t nog niet loslaat zeg.
Goed dat je probeert te genieten van alles om je heen.

Hoop dta je snel duidleijkheid hebt Bacon.

Succes vandaag Troela. Hoop op goed nieuws.
Thanks Vanessa komt goed. Hoe is het met jou?

Hoe was het Troela??
Nou hahaha dit heb ik nog nooit meegemaakt 🤣

Rechts een ei 16mm links een ei 14 mm en nog 2 van 11 en een beetje... Morgen terug om tekijken of ik pregnyl kan zetten beetje afhankelijk of die 2 van 11 nog serieus mee gaan doen. Anders word het afgebroken de max is 2 eitjes dus ben behoorlijk zenuwachtig. Baarmoederslijmvlies was 9.9 mm ze viel bijna van der stoel af 9.9 op cyclus dag 10 😳
Ben overigens het weekend iets minder aanwezig het is echt letterlijk chaos om ons heen. Moeder van vriendin in het ziekenhuis waarvan der hartslag alle kanten opgaat. Dan gevaarlijk hoog en dan weer gevaarlijk laag. En vandaag belde me andere vriendin in tranen op dat der vader is overleden.. 2 weken geleden te horen gekregen dat ie longkanker heeft. En vandaag is die overleden dus haar kindjes 3 en 6 jaar komen onze kant op voor het weekend. Lees wel mee maar ben even minder actief met meeschrijven
Ik duim voor je dat die twee van elf rustig blijven meis. Wat een heftig weekend zo voor jullie o_o :hug: Sterkte samen!

Hier vandaag 37.1 op 11dpo afgelopen 4 dagen 37.0.
Straks sintcadeautjes in het radboud, wel een beetje gek maar dan kan schoonzus toch er bij zijn!
Alle reacties Link kopieren
Troela, Woow wat een eitjes zeg! Hoop wel dat deze ronde gewoon doorgaat.

Hier de hoop alweer opgegeven aan mn temperatuur te zien, 36.9 en gister 37.1
Vind het allemaal steeds moeilijker worden. Nu maar wat afleiding zoeken.

Wow bacon, dat klinkt goed meis! Wanneer test?
Op welke dag zit je nu Moos? Het kan toch wat schommelen zolang het maar niet helemaal naar beneden schiet.

Ik denk dat ik het afwacht tot donderdag 16dpo nu al 2 keer een lichte test gehad wat me later teleurstelling gaf dus ga proberen nu echt te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Na lange tijd ga ik ook maar eens meeschrijven in dit topic, misschien heeft het gunstige bijeffecten!
Zal me even voorstellen:
Mijn man en ik zijn nu bijna 1,5 jaar bezig om een kindje proberen te krijgen. Vorig jaar heb ik na 10 weken een MA gehad (januari 2019). Ben toen gecuretteerd, en na 2 maanden zijn we het weer gaan proberen. Nu weer bijna een jaar bezig zonder resultaat. Iedere maand is het weer spannend.
Merk ook dat het emotioneel zwaarder wordt. Omgeving weet hoe graag we willen en vragen er soms naar. Heel lief bedoeld allemaal, maar iedere keer weer een teleurstelling om te moeten zeggen dat het nog steeds niet gelukt is.
Pfff nou hier helemaal KUT!!!

Heb gewoon 7 follikels 5 van rond de 14 mm de andere 2 17 mm. Maandag mag ik nog terug komen om tekijken of die van 14 niet doorgroeien nu ik per direct stop met spuiten. Kan zijn doordat ze niet meer gestimuleerd worden dan stoppen met groeien en anders geen kans deze ronde. Ben er ff goed ziek van..
Welkom Yenthe, idd ze bedoelen het vaak goed maar sommige opmerkingen komen zo hard binnen. Heb je hulp of nog wel via de natuurlijke cyclus?

Godsamme Troela wat veel ineens in zon korte tijd!! Ik duim dat je toch nog wat aan deze ronde hebt. Hoeveel eh spoot je nu?
Bacon 75 maar al hele lange tijd ziekenhuis snapt er ook niks van. Gister 2 grote en kleinere erbij aan de linkerkant en nu ineens 5 rechts 😳

Zouden ze ze misschien ook kapot kunnen prikken?? Dat hoor je toch wel is dat je dan door kan met minder eicellen

Yenthe welkom
Willen jullie vervolg stappen gaan nemen?
Alle reacties Link kopieren
Bacon, ik ben nu 9dpo.
Benieuwd naar temp morgen. Goed dat jij je inhoudt
Benieuwd naar jouw temp de komende dagen!

Yenthe, welkom hier! Hopelijk snel goed nieuws voor jullie, ook al lang genoeg gewacht.
Herken heel erg wat je schrijft. Inmiddels weten zo veel mensen van onze miskramen dat ze steeds vragen of er nieuws is. Daarom besloten nu even tegen andere te zeggen dat alles even stil ligt, geeft even iets meer rust.

Troela, hoop zo dat alles nog gewoon kan doorgaan zodat deze ronde niet verloren is :"-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven