Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Yesss bacon, overduidelijk! Zwanger :cheer:
En je zat er vorige ronde nog behoorlijk doorheen, en dan nu dit mooie nieuws!

Blonde, wat spannend voor jullie.
Hoe voel je je?

Zon ik duim voor jou! Hoe voel jij je?
Maya zit op met jou op het bankje toch?
Kom op eitjes en zaadjes :kneel:

Hier; helaas niet zwanger dus iui 2 niet gelukt :"-(
Temp zelfs gezakt naar 36.8 en test hartstikke wit.

Ik merk dat ik het emotioneel allemaal steeds moeilijk vind, ik geloof nog steeds dat het goed komt maar mn geduld begint echt op te raken. Mn man blijft maar eeuwig positief al snapt hij het soms ook even allemaal niet.

As ronde gaan we het op de natuurlijke manier doen, was echt een wens van man en ik vind het zelf misschien ook wel iets meer rust geven.
Alle reacties Link kopieren
Moos hoeveel dpo ben je nu? Mocht je nu al testen? En die temp zegt toch niet zoveel nu dacht ik?
Ik heb nog wat hoop voor je...Maar witte testen zijn gewoon intens kut!

Ach Bacon dat klinkt als zwanger idd! Wat spannend hee!

Troela ik zou de gok nemen! Zeker met zoveel innestelingen die niet lijken te lukken met zwak verhoogde HCG dan zou je nu juist kans hebben dat er eentje van de drie wel blijft zitten, toch? Althans zo sta ik er in!
En de kans dat ze allemaal tegelijk springen is echt heel klein hoor!
Alle reacties Link kopieren
Moosforhappines1988 schreef:
02-12-2019 09:31

Ik merk dat ik het emotioneel allemaal steeds moeilijk vind, ik geloof nog steeds dat het goed komt maar mn geduld begint echt op te raken. Mn man blijft maar eeuwig positief al snapt hij het soms ook even allemaal niet.
Dat eeuwige positieve.. daar wordt ik af en toe echt helemaal horendol van. Dan denk ik.. kun je ook niet gewoon eens even lekker met me mee janken ofzo? Laat eens zien dat je het echt zo erg vind als ik.
Alle reacties Link kopieren
Nijn tsjee vrouw, het zit bij jullie ook allemaal niet mee hè. Zeker geen onbezorgde zwangerschap. Neem alle rust die je kunt pakken, dit meisje wil heel graag bij jullie zijn. Dat heeft ze al bewezen. Ik blijf duimen voor jullie.

Lieve moos ik snap zo goed dat je het wachten zo zat bent. Vanaf het moment dat je er voor besluit te gaan is elke negatieve test er 1 teveel.
Uiteindelijk geloof ik er in dat er voor jullie ook een prachtige mini versie komt met twee lieve ouders.
Als het goed voelt om deze ronde over te slaan en eerst alle testen af te wachten, zeker doen en niet aan je gevoel twijfelen

Naat Hoe gaat het met jou? Begin je er steeds meer in te geloven dat jullie kleine man er echt komt? 30 weken nu ongeveer?
Nou helaas we moeten de cyclus afbreken.

Iinks zit er nog maar 1 maar rechts zitten er inmiddels 15.. Pregnyl spuiten is nu ook geen optie want dat word dan een hele heftige eisprong. Dus moet 1 strip de pil gebruiken zodat ze gaan slinken
Alle reacties Link kopieren
Frozen, wat leuk om iets van je te horen.
Lieverd ben jij :bigkiss:
Hoe gaat het met jou?

Ah troela wat een shit nieuws is dit. Kan mij voorstellen dat je onwijs verdrietig bent om een ronde te moeten overslaan :"-(
Kom nu weer een half jaar stil te staan.

Gaan in januari natuurlijk een reis maken waar zika mug is dus mag daarna ook 3 maanden niet zwanger worden.


Bacon ik zeg zwanger!!
Moos hoeveel dpo? Je zit nog niet op 14 dpo toch?
Troela, verdorie wat super kak dit. Met 15 is een risico nemen ook zeker geen optie. Bizar hoeveel dat kan schele iedere ronde met spuiten. Zou het er iets mee te maken kunnen hebben dat de laatste ronde er iets aan het groeien leek te zijn? Dat je nu extra gevoelig bent ofzo?

Moos verdomme, niet wat ik wilde lezen :( Hoeveel dpo zit je nu precies? Ik weet het niet meer zeker.

Ik heb zelf ook aan alle kanten gevoel dat er inderdaad iets gaande is. Hoe stom ik het nu ook vind om dat te zeggen :( De middag gaat heel lang duren voordat we samen kunnen testen. Ben wel al aan het bedenken dat de kans heel groot gaat zijn dat mocht het zo zijn ik dus geen contract verlenging ga krijgen. Maar ik heb dan gewoon even aan alles schijt denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Troela... wat ontzettend klote zeg. Kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Ook omdat je weet dat je nu zo lang moet wachten.. :hug:

Bacon, ik zeg ook zwanger hoor!!! Wordt echt een heeeeele lange middag voor jou. Maar jij gaat het decemberlijstje openen:-))

Moos, :hug: :hug: Heb er geen woorden voor, zo kut. Jij moet ook op die decemberlijst.

En Frozen, wat lief dat je reageert. Ja het voelt wel als enorm pech hebben steeds in deze zwangerschap. Voor zover ik het pech kan noemen want ben ook zo dankbaar dat ik inmiddels 18 weken zwanger ben. Maar ietsie pietsie meer een roze wolk was wel heel fijn geweest.
Maar wat je (jullie) zegt, dit meisje is hopelijk net zo'n vechtertje als m'n dochter. Ze heeft al veel doorstaan dus ze moet nog even volhouden!!!
Hoe gaat het met jou??? Begin januari uitgerekend toch? Jeetje schiet echt op zeg. Lekker verlof nu?

En zon, hoop zo dat dit ook eindelijk jullie maand eens wordt. En ja mannen staan daar toch anders in het. Het gebeurt allemaal niet in hun lichaam. Ze willen het vast net zo graag. Maar soms wel frustrerend dat ze zo relaxt blijven..
Bacon ik zeg zwanger! Hopelijk is je man vroeg thuis!

Troela nooooo 15?! Wat maar dat je nu zo lang moet wachten zeg bah!

Ach lieve Moos wat snap ik je irritatie over eeuwig positief goed, van jou ook Zo’n; voor die mannen is het toch echt anders ofzo. Wat hoop ik voor jullie extra hard dat het snel goed raak is! En als je dat wilt duim ik meteen voor 2!

Dikke knuffel voor wie die nodig heeft!
troela
f*ckf*ckf*ck zeg en dan druk ik mij nog voorzichtig uit...

mannen: ja de mijne zegt wel in te kunnen denken dat het bij mij harder binnenkomt wanneer het weer niet gelukt is, maar ondertussen merk ik daar weinig van zeg maar :-?

bacon
hoe laat komt wederhelft thuis?!?!?
Alle reacties Link kopieren
Nee Troela meen je niet!!! :swear:
Man wat bizar en wat ongelooflijk kut zeg!
Dikke :hug: voor jou!!!

Frozen lief dat je reageert! Ik begin er wat meer in te geloven ja, ben nu 29w3d en dit weekend wat dingen als de Blije Doos durven aanvragen.

Nijn :hug: pak alle rust die je kan! Nog een kleine zes weekjes en dan heb je die 24 weken grens, lieverd! En je meisje is zo sterk! :heart:
Hoe vaak willen ze nu echo’s gaan maken eigenlijk?

Die mannen ervaren het toch heel anders inderdaad, maar dat positieve “nou volgende maand weer een kans” kwam mij ook m’n strot uit toen hoor! En het “maak jezelf niet zo gek” “je bent er veel te veel mee bezig” ook. Bij mij werd de kans met de maand alleen maar kleiner juist, in plaats van groter dus kon m dan wel een ram verkopen! Snap jullie heel goed!

Roze wolk hier nog steeds niet hoor, nog steeds veel angst. Arme kind wordt geboren met een slaapstoornis omdat z’n moeder m steeds wakker schudt om maar te voelen bewegen...
En bandenpijn wordt steeds helser helaas, daar word ik zelf ook niet gezelliger van dus manlief moet het ontgelden momenteel... :-$
naat
lekker uitleven op hem, had ie je man maar niet moeten worden.... :vechten:
Ja niet te bevatten.

Heb ook gevraagd hoe dit in godsnaam ineens kan. Ze zei ook heel eerlijk misschien is het toch te hoog geweest om weer te beginnen je bent er te lang uitgeweest. Mei voor het laatst gespoten en daarna 2 zwangerschappen. Echt ellende dit. Ben er enigzins helemaal klaar mee op dit moment! Met het vooruitzicht dat ik nu een half jaar moet wachten en dan te bedenken dat ik volgende maand al 2 jaar bezig ben... Pffff... Nee ik denk dat het hier stopt voor mij.

Zonder pil kan ik niet omdat ik ondragelijke koppijn krijg. Of constant tussentijdse bloedingen en mega lange cyclussen.
Alle reacties Link kopieren
@ Nijn ; jij hebt toch wat te verduren.. ik begrijp helemaal dat je echt naar die 24 weken grens toeleeft!
Is er trouwens een verklaarbare reden dat je placenta een afwijking heeft? En zou dit ook met je eerdere miskramen te maken kunnen hebben?

@ Moos ; Ik schrijf niet veel mee maar iedere keer hoop ik gewoon te zien dat het jullie gegund is.. wat zijn de verdere vervolgstappen van het zkh? Je hebt nu steeds inseminatie maar zouden er nog meer opties kunnen zijn die de kansen bijv wat vergroten?

@ Troela ; niet te geloven, je zag dit al zo aankomen he.. ik ben niet helemaal thuis in ‘kunstmatige cyclussen’ maar is dat dan niet een fout van het zkh? Uiteindelijk zijn zij er toch om die eitjes een beetje te sturen? Forgive me als ik iets doms zeg hoor, maar ik kan me jouw gevoel zo goed voorstellen!

@ Bacon ; oh my, wat spannend!!! Ik hoop het zo erg voor je!

@ Naat ; ohhh die bandenpijn, heftig hé! Hier ook volop aanwezig.. en mijn zoon voelt soms ook mijn vinger in z’n oor denk ik haha, dan moet ie echt ff bewegen zodat ik weer gerustgesteld ben.
Ik ben met iets teveel regelmaat dit scherm aan t refreshen om te kijken of Bacon er al is :roll:
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben ook zo benieuwd naar Bacon!

En Troela, niet opgeven he. Het is ontzettend zuur...Maar er komt straks weer een moment dat jullie vol goede moed verder gaan. :hug:

Kiki, leuk om van jou te horen! Snap helemaal dat je de kleine geregeld even wilt voelen:-)
En nee dit staat los van de miskramen. Je hebt niet als vrouw bijv. verhoogde kans op deze afwijking. Is bij toeval (dus domme pech) ontstaan bij de vorming van de placenta. Complicaties zoals bloedverlies en risico's pas aanwezig enzo pas vanaf het 2de trimester vaak.

En Naatje, ik heb zo nu en dan dat topic een beetje gevolgd. Maar niet gelezen dat het goed afgelopen is!! Ga ik nog even lezen, altijd goed positieve verhalen.
Haha Bacon is er wel maar vriend nog niet :( waars pas rond 17.15 uur. Ik ben mn plas nu aan het ophouden of ga zo vast een bekertje plassen denk ik. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Oooh zo spannend, lees de hele dag al mee. Ben zo benieuwd Bacon !!!!
Nou zo waterig al wat maar:


https://www.mupload.nl/img/f7vc6cvwq.jpg


:flirting: sta helemaal te trillen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa 😍
Alle reacties Link kopieren
Yesssssssssss :cheer: :cheer2: Lekker zwanger naar Dublin straks :hello:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd bacon, wat een mooie test!
Lekker van genieten meisje :cheer2:
Hoe reageerde je man?
Alle reacties Link kopieren
Stille meelezer/volger meldt zich:

Jeeeeejjjjj van harte Bacon!! :cheer:

Moosje voor jou duim ik iedere maand ook keihard!


X
Jaaaaaa bacon :blob: :cheer: :flirting:

Gefeliciteerd lieverd 😘😘😘❤️❤️❤️

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven