Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Babyboom thankss!!

@Blonde waarschijnlijk aan de utrogestan dan. Maar ga ook maar van t goede uit :)

@Naat ah mega vervelend die stomme dromen. Was daar maar een uitknop voor.
Alle reacties Link kopieren
bacon haha omgekeerde wereld man kotsend boven wc. Is hij weer beetje opgeknapt? en hoe voel jij je?
vanes 1.5 jaar alweer...begrijpelijk dat de moed je in de schoenen zakt.
blonde pff ook al zolang,

vanochtend zwangerschapstest gedaan, omo wit maar nog wel vloeien. Wel even vloeien afwachten, want is vaak nog teken van opruimen/schoonmaken en daarna nog echo maken. Maar er is een grote kans dat die hele procedure niet nodig is... Afwachten maar weer
Alle reacties Link kopieren
Wel “fijn” Okkie dat je nog vloeit, hopelijk ruimt je lichaam het dan toch zelf op nu!
Ik duim voor je! En stom dat je dan “blij” bent met een witte test hè... :hug:

Bacon ik bedenk me net dat je dus met Sinterklaas de uitslag krijgt van bloed prikken! Dat zou een mooie Sinterklaascadeautje zijn :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Merk wel dat ik er weer even in moet komen zo'n topic waar iedereen meeschrijft.. Jullie moeten nog even een gezicht krijgen voor mij ;)


Bacon gefeliciteerd!! Wat heerlijk! En wachten met testen tot je man thuis is, zou volkomen in de stress zitten de hele middag!

Okkie Zou kunnen dat wij ooit samen ergens geschreven hebben.. Toen het lukte vorig jaar, vond ik het ook fijn om van me af te schrijven.

Hier nog 6 dagen wachten met testen.. Er is geen cyclus meer dat ik mijn echte NOD afwacht.. test altijd al eerder. Iets te ongeduldig de laatste maanden.
Okkie hoe is het nu? Wordt het vloeien al minder?

Ja Naat klopt :love: net nog een clear blue test gedaan en die was overduidelijk. Nu hopen dat de progesteron ook goed is. We hebben besloten het tegen mijn dochter te gaan vertellen vanavond. Ze vroeg namelijk out of the blue: moet jij niet weer bijna spuiten mama? Dus.... haha meer in de gaten als we dachten. Dus hebben een gedichtje gemaakt met een rompertje: ik ben dit jaar het mooiste cadeautje en die geven we haar vanavond.
Ohh bacon kippenvel. Geniet van jullie moment vanavond 😄
Alle reacties Link kopieren
Ach Bacon ik schiet helemaal vol! Zo mooi.... :love:
Alle reacties Link kopieren
Bacon nog gefeliciteerd! Geniet van het moment vanavond :)....
🍀
anoniem_171749 wijzigde dit bericht op 11-12-2019 21:54
98.44% gewijzigd
wat een mooi vooruitzicht voor vanavond Bacon 😍
Alle reacties Link kopieren
Lieve Bacon van harte gefeliciteerd! Wat een prachtig cadeau gaat je dochter vanavond krijgen.

Ik ben zo benieuwd hoe het met Stippel gaat! Gaat die niet al richting de uitgerekende datum?!
Alle reacties Link kopieren
maddies schreef:
05-12-2019 10:34
Hallo allemaal, ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik even inbreek... We zijn erachter gekomen dat ik een missed abortion heb gehad en ben nu aan het wachten op een miskraam waarvan nog weinig tekenen zijn buiten krampen in onderrug en onderbuik. Ik wil echt absoluut geen curretage. Nu las ik bij Okkiepetite iets over de Clear True methode? Helaas kan ik hier niets over terugvinden op internet? @okkiepetite: zou jij het erg vinden om hier iets meer over te vertellen? Alvast heel hartelijk bedankt voor je reactie en veel sterkte voor iedereen die het kan gebruiken🍀
Hai Maddies,
Ben je op natuurlijke wijze aan het afwachten of heb je ook pillen gekregen? Hoeveel weken was je toen jullie de MA ontdekten en hoe lang is dat nu geleden?
En :hug: Ik weet hoe het is helaas.
K zal ook eens voor je googlen over die methode die Okkie beschreef.

EDIT:
Ik kan alleen dit vinden, wat op die methode lijkt:
https://www.hevigbloedverlies.nl/blog/m ... n-miskraam
Maddies sterkte :hug: ik zou je graag willen helpen, maar weet er verder weinig van :-(

Thanks ik ben best een beetje zenuwachtig zeker omdat het zo vroeg is om te vertellen. Maar we gaan gewoon eerlijk zijn.

Progesteron was op nod 46, volgens de gyn prima dus. Nu nog 2 weekjes wachten tot de 1e echo en duimen
Alle reacties Link kopieren
@ bacon: het gaat zeker weten het mooiste Sinterklaas cadeautje zijn.
Hoe oud is je dochter ?

Ik heb vandaag toch maar de gyn gebeld ,
Maar toch wel een beetje een teleurstellend antwoord . Hoef niet perser de 6 maanden af te wachten , maar voor nu wel wachten tot 3 maanden na de miskraam , als er dan nog steeds geen menstruatie is pas dan mag ik terug komen.
Had eigenlijk toch wel gehoopt meteen een afspraak te kunnen maken , inmiddels al op ruim 6 weken na miskraam. Maar dus voorlopig nog wachten. Voelt zo als verloren tijd ....
Alle reacties Link kopieren
Maddies sterkte!

Babyboom heel begrijpelijk...hopelijk snel weer ongesteld en door......

Stippel is jouw meisje er al?

Okkie ik hoop zo dat het alsnog los komt!

Naatje, 30 weken alweer! Dat kereltje van jou gaat er echt komen :lol: en die nachtmerries zijn niet echt. Jii gaat (weer) een supermoeder zijn.

Zonnetje en American ik hoop dat alles goed gaat met jullie!

Man was lief vandaag: sinterklaascadeau was een 3D-echo in de lunchpauze.

Werk is klaar, we kunnen zaterdag op vakantie! Zelfs nog een bonus gekregen vanwege de prestaties afgelopen maanden.

Morgen weer eens uitgebreid reageren.
leeuw32 wijzigde dit bericht op 06-12-2019 16:32
32.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ahh wat een knap snuitje hebben jullie leeuw.
Prachtig om dat zo te zien, en dan die handjes.
Hoe ver ben je nu?

Hier is het vandaag doorgebroken.
Nu toch nog wat goede hoop voor de afsluiting van het jaar, wie weet lukt het toch nog op de natuurlijke manier :moon:
Blijft toch wel heel groot favoriet van man hoor :rofl:

Naat wat ga jij hard schat! En die stomme dromen ook, echt verwerken van de miskramen. Blijft toch een trams hè? Maar komt helemaal goed met jou :heart:

Hier uitslag week na eispong progesteron was 27.5.
Wat vinden jullie van die uitslag?

Helaas mn ijzer weer om te janken, ver onder maat. Daar kwamen waarschijnlijk die klachten vandaan.

Hoe gaat het op het bankje lieverd?
Okkie
Ik duim heel hard voor je dat de procedure niet meer nodig blijkt te zijn!

Bacon
46 lijkt mij dikke prima
Ik heb ooit dit lijstje opgeslagen:
0.19-2.83 foll.
0.38-38.20 ov.
5.82-76 lut.
Dus ook voor moos Je score lijkt mij ok toch.
-ik zeg overal lijkt bij omdat ik natuurlijk helemaal geen verstand ervan heb, maar van dit lijstje uitga-
Ik hoor maandag mijn uitslag...

Leeuw
Wat een heeeeerlijk plaatje 😍
Heel veel plezier op vakantie!

Hier op t bankje gaat het van links naar rechts.... ik heb mij zowaar kunnen bedwingen om vandaag te testen, denk dat ik morgenochtend (1 dag voor vroegste nod) niet zo sterk ben 🙄
Ben er nog niet achter of ik door mijn ‘drukmaken’ mijzelf niet lekker voel of dat er iets anders is...
Alle reacties Link kopieren
Maddie! Wat een narigheid! Trueclear heeft de techniek. Wacht je op natuurlijke manier of heb je iets van pillen? Bij mij kwam het los na 2 rondes (2.5 week na eerste pillen)
True clear techniek wordt vooral bij vleesbomen e.d. Toegepast en kan denk ik, maar weet niet zeker! alleen bij de laatste restjes worden ingezet. Ligt er misschien ook aan hoever je was op moment dat hartje is gestopt...
Sterkte hoor en doe anders gerust een privé berichtje .

Bacon ach wat fantastisch !
Leeuw gaaf cadeau!
Babyboom bij mij gaven ze toen 6-12weken aan inderdaad, frustrerend zeg!
Dames op wachtbank succes hoor!
Hier nog steeds vloeien om 4uur maandverband wisselen, iets wat ik weinig vind, maar al wel dag 11.
Alle reacties Link kopieren
Leeuw wat een snoetje! Heerlijk zeg, prachtig cadeau! En ook nog ff een bonus.. Lekker gedaan hoor! Nu lekker op vakantie!

Moos ik wilde je net berichten of het heeft doorgezet inmiddels. Maar lees t nu hier al .. Toch wel balen hoor lieverd :hug:

Blonde spannend!! Ben erg benieuwd hoor. Hoop dat het raak is!

Maddies jeetje.. sterkte! :heart: kan je helaas niet helpen.

Bacon geniet ervan vanavond!! Mooiste pakjesavond ooit!

Hier is t rustig !
Alle reacties Link kopieren
Ooh Okkie nog steeds aan het vloeien pff.. zou wel lekker zijn als dat nu eens stopt en alles dan oké is! Knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Okki, wat een nasleep hè meis.
Wanneer plannen ze deze behandeling?

Madelief, ik heb hysterscopie curretage gehad. Maar dat was net als okki voor restweefsel.
Maar je kunt toch starten met pillen?
Andere methodes kunnen alleen wanneer het om restweefsel gaat.
In veel gevallen zijn pillen voldoende.

Wat je ook kan proberen; cupping en acupuctuur.
Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Bacon, wat lees ik nu! Een dikke vette gefeliciteerd!! En wat een super leuk rompertje! Dat zal zeker weten het mooiste cadeautje zijn dit jaar.

En lieve zwangere dames, wat gaan jullie hard. Leeuw geniet even lekker van jullie vakantie!

Wie zitten er nog meer op het bankje? Ik had twee weken geleden op woensdag en donderdag een positieve ovulatietest dus de komende dagen zijn spannend! Ik heb nog geen bruinverlies, wel vandaag zag ik een drupje bloed. Ik hoop dat dat deze keer iets positiefs betekent maar eigenlijk verwachten wij het niet meer.

Mensen die van onze wens weten vragen nu naar onze vervolgstappen (ze wisten dat we in december terug mochten komen) en daar praten we dan ook over alsof het al zo ver is. Alsof we dat al helemaal hebben geaccepteerd. Ik zie dat nu echt als een volgend hoofdstuk. Maar wie weet komt onze wens nog uit dit jaar :heart:

Fijne Sinterklaasavond dames!
Alle reacties Link kopieren
Lieve lieve meiden, afgelopen week is onze zoon dan eindelijk geboren, na een hele heftige bevalling. We moeten echt bijkomen maar er is niets mooiers dan dit. Ik moet veel aan jullie denken en aan hoe ik jullie dit gun. Het is niet te beschrijven.

Vanuit de grond van m’n hart wil ik jullie laten weten dat ik echt hoop dat 2020 het jaar van jullie baby’s gaat worden. Gun jullie dit allemaal zó erg!
Alle reacties Link kopieren
Wow June, wat een mooi nieuws! Geniet lekker van jullie kleine wondertje!
Wat heerlijk om zo de decembermaand in te gaan :love:

En tip voor de heftige bevalling: praat er veel over. Mijn bevalling van dochter was ook heftig en hoe raar dat ook klinkt, heb t echt moeten verwerken en dat lukte doordat ik er veel over kon praten met vriendinnen en familie. Ga niet denken oh nu heb ik die kleine dus ik mag niet meer zeuren. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Lieve Bacon hoe was het met dochter?

En Blonde ga jij testen vandaag?

Moos :hug: hoop op een eindejaarswondertje voor jullie! :heart:

Okkie naar dat blijven vloeien, bij mijn eerste mk heeft dat drie weken geduurd helaas...

Maya jij ook een :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven