Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Maya spannend!! Hoe gaat het vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Maya en americangirl : Spannend voor jullie !!!! Ik duim weer hoor !

@Nijn: Ik kan me zo goed indenken dat jij hele zwangerschap zo angstig blijft zijn, maar je komt zo stoer en stek over, jij gaat dit redden !!
Wat een verschil zit er dan in de echo apparaten zeg.
Lekker rust houden dus, frustrerend maar ook gewoon van "genieten" zo lang je dat kan. Lekker netflixen, bank hangen, en je laten verwennen.

@Okkie: Knuffel voor jou, het is ook zo heftig allemaal geweest, snap dat je daardoor helemaal gesloopt bent, het vreet ook energie.
Goed aansterken !

Hier alles goed ! Kijk met smart uit naar me nieuwe menstruatie, of eventueel eisprong die ik hopelijk kan gaan vinden, maar geen idee wanneer lichaam alles weer oppakt.
Ik las hier iets over bloedwaardes na eisprong, ik heb deze toen ook laten prikken.
Van de week zelf maar eens gebeld naar uitslag, want vind allemaal heel vaag gaan in ziekenhuis.
Kreeg assistent aan de lijn, die alleen kon lezen in dossier dat bloeduitslagen “goed” waren, zonder verdere info of concrete uitslagen.
Dus ik had zoiets van, ja en nu ??? Wat zijn de verdere stappen ? Vond allemaal heel vaag, ze kon ook geen antwoorden geven op mijn vragen, en ze ging het navragen aan de arts en me terug bellen, inmiddels nog steeds niks gehoord…..
Alle reacties Link kopieren
Bacon, 30 is echt heel netjes.
Ter vergelijking met mij; ik prikte bij 6w toen was het wel al gestopt met groeien en 38.

American, meis wat hoop ik dat het meteen raak is! Gun het je zo.
En juist die verminderde weerstand klinkt alsof het weleens raak kan zijn :cheer2:

Troela, allemaal wisselende verhalen over pregnyl hè?
Dus na dag of 10-12 zou ik prima kunnen testen?

Maya, hoe is het nu met jou?

Hier; Gent belde gister dat uitslag niet zo goed was (even niet te veel online over gooien) als iemand meer wil weten, stuur gerust pb. Dus mini kans deze ronde.

Utrogestan doet lekker zn werk, hele nacht over broodjes kaassoufle gedroomd :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ach Moos nee..... Wat klote
Even een dikke knuffel voor jou! :hug: :heart:
Alle reacties Link kopieren
@Moos: Ah nee....wat shit van slechte uitslag. En nu ?
Maya hoe is het bij jou? Zoo spannend!

Babyboom fijn dat het weer wat beter gaat bij je. Bij mij zei die in eerste instantie ook alleen: de waarden zijn heel netjes! Pas toen ik het zelf vroeg gaf het precieze aantal. Ga je met ovulatietesten aan de slag?

Moos ah nee wat k*t! Na 12 dagen kan je idd prima testen na pregnyl. Hoe bij jou nu verder?

Hier is heel mijn gevoel van de afgelopen dagen onverklaarbaar weg. Ben nu echt overtuigd dat het weer niet goed ingenesteld is. Heb ons zojuist ook ingeschreven bij Nij Geertgen en we zien maar weer verder...
Alle reacties Link kopieren
Even een update, baby zit er nog. Het is mentaal zwaar maar we zijn er bijna, het is heel onrustig maar elk uur tellen we af. Ga verder niet teveel uitwijden, want dit komt niet in de buurt bij alle ellende waar jullie doorheen moeten.

Hoop elke ochtend weer op een berichtje hier met een positieve test, of een ander positief bericht!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Alle reacties Link kopieren
June ik heb je vorige bericht niet kunnen lezen maar rustig aan meid!

En Moos dat klinkt niet als het nieuws wat je had gehoopt :(

Hier nog geen nieuws. Het bruinverlies wordt ook niet echt erger eigenlijk. Afwachten dus. Ga het weekend ook pas testen als het echt niet doorzet.
Alle reacties Link kopieren
Maya, hoe staat het ervoor? Nog niet ongesteld geworden en heeft het bruinverlies doorgezet of..? Oh zie je berichtje nu dat het nog niet heeft doorgezet. Kan me heel goed voorstellen met jouw cycli dat je gewoon afwacht tot het weekend. Kan me ook wel indenken dat je er toch niet in geloofd. Niet om negatief te zijn hoor, maar ik voel dat telkens een beetje net als jij. Als er bruin bloed wordt gespot, dan geloof ik er al niet meer in. Ik hoop ontzettend dat dat voor jou gewoon anders is!!

American hoe gaat het met jou? Jij mag over een week pas testen toch? Pfff, wat een lange wachtweek moet dat worden. Ben je nog steeds zo verkouden?

Moosje, hoe is het met jou lieverd? Heb je al een broodje kaassoufflé gescoord? :rofl: Ik vind dat dus echt heel gek kaassoufflé op een broodje! Mijn vriend vind dat dus heerlijk! Tipje van hem: lekker broodje kaassoufflé met chilisaus :rofl: :rofl:
Ben jij nu eigenlijk ook aan het testen of de pregnyl afloopt?

June aftellen maar! Ik hoop voor jullie dat de kleine snel geboren wordt. Lekker vlotte fijne bevalling met een gezonde baby! Sterkte met volhouden meid!

Okkie hoe gaat het met jou meid?

Babyboom je klinkt positief!~Goed dat je uit kunt kijken naar je nieuwe ms. Wat irritant dat je niet gewoon even meer te horen krijgt behalve 'de waardes zijn goed' .

Bacon w Ik lees dat jullie je hebben ingeschreven bij Nij Geertgen. Toevallig zat ik daar gister eens op te zoeken. Kan iemand mij wat meer uitleg geven over hoe het allemaal in zn werk gaat. Waarom kies je voor een fertiliteitskliniek ipv ziekenhuis bijvoorbeeld? En als je dan voor kliniek kiest moet je dan ook eerst naar de ha voor een doorverwijzing? Of zou je ook direct de eerste testen daar kunnen laten doen? Is zo'n kliniek vaak beter dan het ziekenhuis?
Ik heb inmiddels een veel gelezen over wat er allemaal mis met je kan zijn en welke opties er zijn om problemen op te lossen , maar over dit onderwerp weet ik nog niet veel eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Moos Dorie vrouw! :hug:
Maya wat ongelooflijk spannend!
Duimen draaien
Bacon hoop voor je dat je grvoel niet klopt... eerlijk gezegd als iets heb geleerd afgelopen jaar is dat wij vrouwen ons lijf bizar goed doorhebben. Duimen draaien!
June ach vrouw wat een spanning! Ieder zo z’n ellende hoor :) laatste loodjes , jullie zijn erbij :hug:

Weet iemand hoe met stippel is? Is ze inmiddels getrouwd?

Bedankt dames voor vragen en alles :) Mentaal gaat het hier best goed, het is vooral m’n lijf wat niet mee werkt. Ik vermoed dat progesteron zo goed als uit m’n lijf is verdwenen, want ik voel echte endo pijn. Manlief wist me eraan te herinneren dat ik dat na bevalling zoonlief ook een week had en dat toen afzakte, echt verschuiving in hormonen. Denk dat me daarom ook zo moe voel. Plus, bloedverlies natuurlijk.
Morgen ziekenhuis om te zien of alles weg is, heb het idee dat meeste echt wel weg is. We gaan het zien.
Alle reacties Link kopieren
Precies Zon, zo ervaar ik het ook wel hoor. Heb altijd eerst bruinverlies namelijk. Maar ik weet dat je ook gewoon bruinverlies kan hebben als je wel zwanger bent. Dus zit niks anders op dan gewoon af te wachten.. al heb ik liever dat het dan nu doorzet. Meestal is het wel exact 16 dagen na positieve ovulatietest en dat is vandaag.
Alle reacties Link kopieren
@Maya, ik vind het ontzettend spannend voor je!! Hoe fijn zou het zijn als het nu gewoon raak is :-D En bedankt voor de boekentip! (of was dat American? :idea: )

@Okkie, wat zijn bij jou typische endo klachten? Ik hoop dat je vriend gelijk heeft en dat je er over een paar dagen vanaf bent. En dat ze morgen op de echo zien dat alles weg is.

@Babyboom, hopelijk snel weer een ovulatie en dan kun je weer door! Ben je erg verdrietig? of lukt het goed verder te gaan? En wat betreft mezelf: ik heb me de afgelopen tijd niet sterk of stoer gevoeld maar je moet gewoon door he. Inmiddels voel ik me weer wat krachtiger ook al lig alleen maar op de bank:-)

@bacon, ik hoop echt dat jij nog positief verrast wordt.

@Moos, hoop toch zo dat dat ene goede zaadje er gewoon tussen zit:-))

@Troela en naatje bedankt voor delen van jullie ervaring. Naatje zit jij nu nog bij een arts van de fertiliteit? De arts in Belgie had het denk ik over de gynaecologen van de afdeling verloskunde. Tenminste, in mijn ziekenhuis is dat helemaal gescheiden van fertiliteit. We gaan morgen eens met de verloskundige overleggen hoe en wat nu.

@zonnetje, ik heb geen ervaring met fertiliteitsklinieken...Alleen in het ziekenhuis geweest. maar er zijn vast genoeg vrouwen die je hier meer over kunnen vertellen. En netlfix tips zijn altijd welkom:-) Ik houd van series als: the handmaids tale, black mirror, homeland, dexter, gossip girl en nog veeeel meer!

@june, pfff voor jou ook echt geen roze wolk geweest deze zwangerschap. Maar hopelijk straks een prachtbaby in je armen.

Weet even niet meer wie het vroeg over progesteron na eisprong. Is bij mij een keer getest en was ronde 48 vijf dagen na eisprong en 35 negen dagen na eisprong (geloof ik). Was prima. 30 ook helemaal prima geloof ik. Laatste keer geprikt 2 dagen na nod en zwanger en toen was ie iets van 78.

Ik heb een heerlijke warme zachte plaid voor mezelf gekocht:-) Toch best lastig zo weinig doen, zeker met kind in huis... Je denk toch snel, nou dat kan wel even. Maar het werd echt met klem geadviseerd dus moet gewoon even heel egoistisch zijn (zegt m'n vriend). Is niks voor mij :facepalm:
Voel me gelukkig wel een stuk relaxter ondanks dat ik weet dat het 'gevaar' nog niet geweken is.
Alle reacties Link kopieren
Nijn-tje schreef:
30-10-2019 14:21
@zonnetje, ik heb geen ervaring met fertiliteitsklinieken...Alleen in het ziekenhuis geweest. maar er zijn vast genoeg vrouwen die je hier meer over kunnen vertellen. En netlfix tips zijn altijd welkom:-) Ik houd van series als: the handmaids tale, black mirror, homeland, dexter, gossip girl en nog veeeel meer!
Oké oké, komen ze dan he!

- Pretty little liars
- Riverdale
- Once upon a time (al ben ik hier na 5 seizoenen ofzo wel mee gekapt)
- Good girls
- Vis a Vis (verslaving op dit moment)
- Elite
- La casa de papel (even door de eerste afleveringen van seizoen 1 heen komen!)
- the bridge
- orphan black
- quick sand
- the sinner
- The hauting of hill house
- Marcella
- Suits
- Prison break
- Designated survivor
- 13 reasons why
- the rain
- Yummy Mummies dit is vooral gewoon grappig
- Blacklist
- Overspel
- the fall

Hier zit vast wel wat voor je tussen :rofl:

Goed dat je trouwens rust probeert te behouden.. Het zit waarschijnlijk normaliter niet in je. Maar het is voor een goed doel!
Misschien zijn er mensen in je omgeving die af en toe jullie kindje mee kunnen nemen? :shame:
Alle reacties Link kopieren
Thanks zonnetje! Daar zitten er nog heel wat tussen die ik nog niet gezien heb;)
Vis a vis had een vriendin het ook al over. Ga daar denk ik mee beginnen!

En ja hulp kunnen we gelukkig wel krijgen. En dochter is deel van de week bij haar vader, dus dat scheelt nu ook wat. We hebben besloten het haar vanavond te vertellen. Zoooo bijzonder :heart:
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_391265 wijzigde dit bericht op 30-10-2019 17:08
99.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Chica’s del Cables mist ook in het rijtje! :D
Alle reacties Link kopieren
@Bacon: He bah, wat een naar voorgevoel… Nij Geertgen wat is dat precies? Ik ken het niet…

@June: Zet hem op !

@Nijn: Ik ben niet meer zo verdrietig als vorige week, het is net zoals jij zelf al zegt, ik moet toch door, er heel lang bij stil staan heeft geen zin, wil gewoon verder. En ben nu vooral heel dankbaar dat ik al een gezonde zoon heb. Dat is al een hele zege, en dat maakt het misschien ook makkelijker te accepteren. Als mijn dit was overkomen na een jaar lang proberen bij de eerste zwangerschap, dat valt het nog extra zwaar denk ik. Dus nogmaals diep respect voor jullie allemaal, het is zo zwaar! Maar je moet sterk blijven en je droom blijven navolgen
Alle reacties Link kopieren
Was nog niet klaar met typen:

@Nijn: Kan me voorstellen dat het extra lastig is om je rustig te houden als er een kleine rond loopt te springen, dat is eigenlijk geen doen.
Hopelijk kan je een beetje makkelijk hulp vragen...
En super leuk dat jullie het gaat vertellen. Is ze oud genoeg om het een beetje te begrijpen?

En ja....ik ga weer met ovulatie testen werken, weet nog niet zo goed wanneer ik ga beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje1989 schreef:
30-10-2019 14:32
Oké oké, komen ze dan he!

- Pretty little liars
- Riverdale
- Once upon a time (al ben ik hier na 5 seizoenen ofzo wel mee gekapt)
- Good girls
- Vis a Vis (verslaving op dit moment)
- Elite
- La casa de papel (even door de eerste afleveringen van seizoen 1 heen komen!)
- the bridge
- orphan black
- quick sand
- the sinner
- The hauting of hill house
- Marcella
- Suits
- Prison break
- Designated survivor
- 13 reasons why
- the rain
- Yummy Mummies dit is vooral gewoon grappig
- Blacklist
- Overspel
- the fall

Hier zit vast wel wat voor je tussen :rofl:

Goed dat je trouwens rust probeert te behouden.. Het zit waarschijnlijk normaliter niet in je. Maar het is voor een goed doel!
Misschien zijn er mensen in je omgeving die af en toe jullie kindje mee kunnen nemen? :shame:
Ooooh Zon! Mag ik bij jou komen wonen? Jij kijkt precies de series die ik ook leuk vind, maar m’n vriend kijkt liever voetbal, haha!
Alle reacties Link kopieren
Starsuus schreef:
30-10-2019 16:26
Ooooh Zon! Mag ik bij jou komen wonen? Jij kijkt precies de series die ik ook leuk vind, maar m’n vriend kijkt liever voetbal, haha!
Hahaha Suus! Misschien kun je een keer hier komen logeren , dan stuur ik mijn vriend naar die van jou .. kunnen zij met jullie kinderen voetbal kijken :rofl:

Trouwens Maya.. voor jou wel retespannend nu dus! Ik ben erg benieuwd of je morgen ongesteld wordt ....
@ chelle gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk vinden jij en je vriend elkaar helemaal terug.

@ american een zwangere vrouw heeft een minder goeie weerstand.. hoop het zo voor je!

@ bacon ik had even gezien wat mijn uitslag was. Die was 33. Dit was trouwens wel met gebruik van clomid, weet niet of het invloed heeft hoor.
Afbeelding
Dit staat bij mijn bloeduitslagen wat normaal is.

@ babyboom hopelijk kun je gauw verder. Gewoon nog een keer het ziekenhuis bellen hoor. Het gaat om jezelf.

@ moos Ag nee wat een verdrietig nieuws! Hopelijk is het de volgende keer beter! Ja de utro die doet echt gekke dingen met je.

@ june succes met de laatste loodjes meid! En klagen mag hier altijd hoor! Is helemaal niet erg. Hopelijk komt de baby gauw.

@ nijn de plaids van de primarkt zijn echt lekker. Die hebben van die grote zodat je er echt helemaal onder kan.
Succes met het niks doen! Hopelijk kun je wat leuke series vinden. Helaas geen tips aangezien ik eigenlijk nooit echt tv kijk.

Hier gaat alles goed, zit nu op dpo 9 wel wat gevoelige borsten maar dat heb ik wel vaker na de eisprong of gevoelig tepels komt ook wel is voor. Heel soms heb ik het idee dat ik mijn baarmoeder wat voel maar dat kan ik mij natuurlijk ook in denken. Heb nog geen pukkels en ben best moe dus hou nog wel hoop.
Alle reacties Link kopieren
Babyboom je kunt al je uitslagen ook online terugzien toch? Ik kan tenminste inloggen met Digi-D in mijn patiëntendossier en daar kan ik alles terugvinden, ook communicatie naar huisarts e.d. Misschien eens proberen?
Alle reacties Link kopieren
Faddie, tuurlijk ben je welkom!
Spannend jullie tweede iui. Heb je er een beetje vertrouwen In?

Nijn, heel veel plezie vanavond met vertellen :heart: zo benieuwd hoe ze reageert, laat je het even weten?

Zon, ik kom ook met jouw Netflix kijken!
Heerlijk die tips :cheer2:
Via a vis helaas net klaar maar ook echt groot fan!
Ik ben niet begonnen met testen, misschien omdat de kans toch klein is.

Kirsten, super spannend! Wil je eerder gaan testen?
Alle reacties Link kopieren
Oh en zon; nij geerten staat goed aangeschreven!
Je kunt ook op fraya kijken, daar staan ook de betere ziekenhuizen/ klinieken.
Hopelijk eigenlijk niet nodig!
Er hoeft maar een maar zaadje jouw eitje te pakken, daar gaan we voor :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
nijn-tje als je videoland hebt, criminal minds! En er is hier ook een netflix topic op viva forum en nog een tip unbelievable en when they see us
typische endo klachten, heb een endo haard in m'n navel en die bloed grootste gedeelte van de dag en die beetje trekt. En heb een endohaard aan het eind van m'n darm, en die doet nu zeer, zitten is pijnlijk en een grote boodschap is helemaal afschuwelijk. Sorry voor de te veel aan informatie, ik vond bevallen bij 20 weken minder pijnlijk dan grote boodschap met ontstoken haard... Zere heupen, krampen zijn anders alsof je heel nodig moet plassen maar er is geen wc in de buurt, op een gegeven moment krijg je zo'n soort diepe pijn. Beetje lastig te omschrijven, maar misschien geeft het een beeld ;)
hoe gaan jullie de kleine vertellen?
maya spannend!
babyboom bizar hoe dat mentaal gaat hè :) herkenbaar
kirsten spannend!
okkiepetite wijzigde dit bericht op 30-10-2019 20:29
62.59% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven