Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja Tinkeltje nog gefeliciteerd! Ik hoop dat je toch een goede (ontspannen) zwangerschap hebt gehad en dat het nu helemaal goed met jou en de kleine gaat:-)
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhaal Troela. Heel veel sterkte. Ik hoop dat je een beetje bij kan komen.

Moos, frustrerend! Het zou best goed kunnen zitten, maar bloed is nooit leuk. Ik hoop zo dat het frummeltje nog een plekje aan het zoeken is en gewoon een beetje lomp bezig is. Ik duim voor je!

Zon, je hebt al een hartje gezien. Ik zou het zelf dan vertellen als het goede vrienden zijn. Als het misgaat is het toch mooi dat je deze blijdschap samen hebt gedeeld. Wij hadden het destijds alleen met mijn schoonouders gedeeld en ik denk nog vaak met liefde terug aan dat moment. Maar dit is natuurlijk ook persoonlijk. Als het niet goed voelt moet je het niet doen.

Ik zit op 8dpo. Normaal heb ik nu al wat gevoelige borsten, maar nu nergens last van. Temperatuur vanochtend een beetje naar beneden dus het begint nu stiekem wel weer even spannend te worden. Als het nu raak is kunnen we het ziekenhuis afbellen...
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen meiden,

Na mijn berichtje van gisteren ben ik nog behoorlijk geschrokken omdat ik ineens oud bloed verloor. Hoewel je weet dat dit helemaal niets hoeft te zeggen, raakte ik toch een beetje in paniek. Ook omdat ik al sinds maandag bijna geen klachten meer had. Later bedacht ik me wel dat het misschien komt door de inwendige echo maandag? Daarnaast ben ik op dit moment weer super misselijk. Dus nou ja dat is dan iets..

Vwb die paar dagen weg. Een deel van de vrienden zijn echt goede vrienden, de anderen wat minder. De echt goede vrienden vertellen we het waarschijnlijk in de loop van volgende week al, als we het onze ouders hebben verteld. De rest willen we dan met het weekend weg vertellen. Maar ik heb nu een plan bedacht.
We hebben nl. voor dat weekend nog de intake. Misschien willen ze dan nog wel even snel een echo maken als ik aangeef dat ik wat onzeker ben, ook door het voorval van gisteren. En anders kunnen we alsnog zelf een extra echo laten maken. Denk dat vriend het wel begrijpt.

Mallelein .. wat spannend weer hé. Ik hoop dat het jullie gegund is dat jullie het ziekenhuis kunnen afbellen. Dat kan zeker gebeuren, je zag het bij ons! Ik duim voor je!

Nijn wat fijn om te lezen dat de kleine meid goed groeit en dat de hematoom kleiner wordt. Ze moet natuurlijk nog even lekker blijven zitten, maar dit gaat helemaal goed komen hoor. Heeft dat hematoom trouwens ook nog gevolgen voor de bevalling, als het er dan nog zit?
Tinkel nog van harte gefeliciteerd, lekker genieten op die wolk!!

Troela, K@* K*T K&@. Ik wil zoveel schelden vind het zo kak voor jullie! Dikke knuffel voor jou en hoop dat de vakantie jullie samen even heel goed doet! Dat verdienen jullie nu op zn minst.

Moos wat vaag! Maar wat Nijn zegt het kan wel! Ik zou gewoon over een paar dagen nog eens testen of je hcg laten prikken.

Zon oh ja bloed is zo kak. Ik was ook echt in paniek, maar had inderdaad na mijn inwendige echo weer wat bloed. Hebben ze waarschijnlijk een bloedvaatje geraakt. Kwalen willen niks zeggen ik was hier ook aan het klagen dat ik te weinig voelde. Ondertussen ben ik oververmoeid en kan nog steeds geen warm eten koken haha!

Babyboom hoe is het bij jou?

Iedereen trouwens thanks voor de lieve berichtjes. Het was wel een stap hoor, voelde echt als falen. Voelde me niet sterk meer, maar men ben zo blij dat ik het gedaan heb! Niets is belangrijker nu dan de gezondheid van mij en Sjakie.
Alle reacties Link kopieren
Blonde: Succes vandaag !! Op naar een mooie echo.

Troela: Denk aan je. <3

Mallelein: Spannend op het wachtbankje voor jou. Wie zitten er nog meer op het wachtbankje?
Sorry ben het even kwijt

Zon: Ah wat zal je geschrokken zijn. Je hebt een goede verklaring ervoor gelukkig. Maar het blijft schrikken.

Bacon: Niets is inderdaad belangrijker dan de gezondheid van jou en de kleine ! Dus goede stap gezet hoor !! Mag je trots op zijn

Hier alles goed.
Probeer nog steeds de struisvogel methode vol te houden, al is het heel moeilijk, en gaan de dagen echt mega langzaam voorbij.
Vind het zo lastig, vertrouwen te hebben. (maar goed de angst en onzekerheid hoef ik jullie niet uit te leggen, dat ervaart iedereen hier)
Gisteren nog wel een cb test gedaan, en die gaf 2-3 weken aan. Dus dat is prima!
Heb nog 1 test liggen, dus hoop nog de 3+ in beeld te krijgen, en dan ga ik bellen voor afspraak met vk.
Alle reacties Link kopieren
Ohja... en Moos hoe is het nu ??
Alle reacties Link kopieren
Troela hoe is het nu lieverd?
Mag je eigenlijk wel “gewoon” met vakantie nu? Na je operatie?
Denk aan je :hug:

Lieve Moos, gisteren weer kaarsje voor je frummeltje in je buik gebrand. Hoe is het nu? Nog bloed verloren/krampen?
Wat kwam er uit je bloed? :hug:
Alle reacties Link kopieren
Blonde heel veel succes vandaag bij de echo! Hopelijk is alles goed.
Ik duim voor je
Alle reacties Link kopieren
Oh ja succes Blonde!!!
Thnx ladies!

Echo was prima, maar niet zo geruststellend als dat ik gehoopt had.
Er was duidelijk nu een vruchtzak in de baarmoeder te zien. Daar binnen was duidelijk een ring te zien en een heel klein flubbertje. Veel te klein om een hartslag te detecteren.
Dusssssss volgende week weer terug 🤞🏻
Alle reacties Link kopieren
Spannend Blonde, maar er zat tenminste wat in de vruchtzak lieverd dus ik heb goede hoop op een prachtig kloppend hartje volgende week voor je!!!
Blonde, als meelezer (en ook positief tester in januari, dat gisteren helaas een MK geworden is), leef ik met al jullie januari-positief-testers mee. Heb je behoefte aan iemand die meedenkt of niet?
Alle reacties Link kopieren
blonde83 schreef:
29-01-2020 14:10
Thnx ladies!

Echo was prima, maar niet zo geruststellend als dat ik gehoopt had.
Er was duidelijk nu een vruchtzak in de baarmoeder te zien. Daar binnen was duidelijk een ring te zien en een heel klein flubbertje. Veel te klein om een hartslag te detecteren.
Dusssssss volgende week weer terug 🤞🏻
Hoever ben je nu ongeveer?
Er zit in ieder geval iets, maar wel slopend weer een week wachten.
Wat verdrietig morgenstond trek je het een beetje?
Lief dat je mee wilt denken.
‘Helaas’ ben ik door de wol geverfd (2 mk gehad) genoeg om te weten dat dit echt 2 kanten op kan.
Op deze termijn (volgens eigen berekeningen tussen de 5 en 6 weken) kan een dag verschil al uitmaken op een echobeeld.
Voorlopig voel ik mij positief.
Ondanks bloedverlies tijdens het positief testen heb ik voor mijzelf al 2 dikke plussen.
- het is niet buitenbaarmoederlijk
- ondanks het bloeden ontwikkelt er zich wel wat.
Dus is probeer m’n positieve modus aan te houden 💕
Fijn dat je zo'n positieve modus hebt. Ik hoop dat je volgende week een prachtige echo hebt met kloppend hartje :heart:

Hier gaat het wel. Testen liepen in begin heel langzaam op, waardoor ik al sceptisch was. Uiteindelijk wel een knaller gehad, maar dat zei dus helaas ook niets. Positieve is dat het vanzelf loskomt en dan gaan we maar weer door :)
Alle reacties Link kopieren
Blonde ik kan me voorstellen dat je natuurlijk liever iets meer had gezien op de echo. Maar ik denk (met de weinige ervaring die ik heb) dat dat gewoon nog te vroeg is. Volgens eigen berekening was ik maandag 6.6 en er was ook vrij weinig te zien behalve een gek frummeltje en een kloppend hartje. Kan dat dat bij jou nog moet komen. Ik duim iig voor je. Het is inderdaad iig al fijn dat het in de baarmoeder zit én dat er uberhaupt iets te zien is. Ik ben positief gestemd voor je :heart:

Morgenstond wat verdrietig dat het bij jou is mis gegaan. Heel veel sterkte!

Bacon fijn (voor mij) om te horen dat jij ook bloed hebt gehad na die inwendige echo. Dit stelt me echt gerust. Voel me al weer iets relaxter! :) Leuke bijnaam voor de baby trouwens :rofl:

Babyboom fijn dat het bij jou goed gaat. Elke dag is er weer één he! Op naar snel een mooie echo :heart:
Ik reageer vanavond even op iedereen maar even voor blonde.
Dit was mijn echo van Vorigt jaar. Hier was 6 weken en 2 dagen.. dus relatief weinig. De arts zag een kloppend hartje maar ik zag hem niet.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Moos, heb je al duidelijkheid? Ik duim dat het toch gewoon allemaal goed is!

Troela, ik heb nog de rillingen op mijn lichaam staan na het lezen van jouw verhaal! Wat moet je geschrokken zijn? En hoe nu verder? Ben je een beetje bekomen van de schrik? :hug:

@kirsten dit zag ik ook met 6+3 dus volgens mij loop je goed op schema :lol:

Blonde, mooie positieve vibe ik hoop dat ie blijft....

Zonnetje ik zou gewoon een echo boeken. Knap dat je nog overlegd, ik deed dat gewoon....

Hier even geen migraine en nu officieel met verlof, nog 6 weken....
morgenstond
Dank je wel. Dat hoop ik ook 😇
Mijn testen liepen overigens de eerste week (begonnen voor waarschijnlijke NOD) prachtig op. Daarna heb ik het losgelaten.
Sterkte!

Zon
Ja dat denk ik ook. Jij zou dan zeker een week verder zijn geweest dan ik vandaag. Dus ik houd goede moed.

Kirsten
Lief van je dat je de foto erbij gehaald hebt! Volgende week hoop ik dan een zelfde beeld te zien 🤞🏻

Leeuw
Whoopwhoop (dubbel!)

Moos
Als iets gehoord?

Troela
Hoe is t meis?
@ american zo’n onzeker periode is dit.. snap jou zo goed. Hoop ze voor je dat alles goed gaat. Nog een weekje en dan mag je voor de echo komen. Ga duimen voor je meid.
Ik heb ook erg veel last van afscheiding. Gebruik momenteel maandverband. Heb van mij zelf al veel afscheiding maar nu is het echt erg. Anders mag ik wel 4 keer per dag schoon ondergoed aan doen.

@ troela even een dikke knuffel voor jou :hug:
Hoe komt het nu met je vakantie? Kan dat nu wel door gaan?

@ zonnetje gaat goed. Heb nu 2 keer een misselijke dag gehad. En verder enorm last van mijn borsten. Wordt snachts soms gewoon wakker als ik mij omdraai. Ook moet ik veel vaker naar de wc. Voor dat ik met zwanger worden bezig was altijd gedacht dat dat iets is voor als je aardig ver bent en de baby op de blaas drukt.
Ik zou gewoon een echo plannen voor je eigen gevoel. Tis ook wel fijn dat je weer even kunt spieken. Je vriend snapt het heus wel en zo’n extra echo kost misschien €30/40.

@ nijn wat fijn dat alles nu zo goed gaat. Begin je al een beetje vertrouwen er in te krijgen?

@ leeuw dit was de echo van mijn eerste zwangerschap.

@ blonde hoe ver was je vandaag?

Morgen een echo dan ben ik 6 weken en 1 dag dus hoop het zelfde te zien als op de echo van een jaar geleden.
Heb helemaal nog geen bloedverlies tot nu toe dus dat geeft toch wel een sprankje hoop. Durf eigenlijk totaal nog niet blij te zijn. Als de echo goed is komt Hopelijk het vertrouwen iets meer.
Alle reacties Link kopieren
Owww Kirsten sorry, mijn hoofd is nog niet helemaal helder....
Alle reacties Link kopieren
Troelaa vrouw hoe gaat het? Totaal in het niets met wat je mee maakt, mag je op vakantie
:hug:
Moos hoe is het bij jou vrouw, duimen draaien hier door!
Zonnetje ohhh wat een schrik! Bij mij hebben ze toen ook verteld dat door inwendige echo kan komen, hou ke daar aan vast
Kirsten spannend! Duimen draaien
Blonde precies positief bekijken :)
Babyboom fijn!
Aan alle onzekere dames, ik heb me echt vastgehouden aan Junes opa “neem geen voorschot op je verdriet”
Voor mezelf zou ik niet zo snel meer zo’n vroege echo voor 7 weken doen, ik heb hier toen zoveel hoop uitgehaald de laatste keer. Dat wil ik mezelf niet meer aan doen.
Hier op de wachtbank wat steekjes in buik, wachten het af..
Alle reacties Link kopieren
Wat mooi om te lezen dat mijn opa zijn uitspraak nog steeds langskomt hier! Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Hee meiden.

Hier gaat het wel hoor.. Vanmiddag veel telefoontjes gehad van het ziekenhuis om te kijken hoe het met me ging en dat ze zo geschrokken waren.

Gister kwam dan toch de klap even dat ik echt wel geluk heb gehad het had ook zo anders kunnen aflopen. Qua pijn gaat het harstikke goed eigenlijk voel me alleen wat moe en heb vreselijk veel last van het gas waar ze me buik mee opgeblazen hebben en het feit dat me darmen nu echt helemaal niks doen maakt het niet veel beter. Het gas Dat zweeft heel erg onder me ribben naar boven toe tot aan me schouders dat is het vervelendst van alles eigenlijk.

Gister heel erg keelpijn en wat slijm vanuit me longen die ook een beetje geïrriteerd zijn ( ik denk van die buis die je in je keel krijgt) ben een beetje benauwd omdat goed doorademen een beetje zeer doet op me borstkas. Maar het zal vanzelf wel goedkomen.

Me moeder heeft vandaag me koffers ingepakt aangezien het gevaar nu weg is en ik me goed genoeg voel om tegaan mag ik van de artsen weg.. Dus we gaan ook denk dat dit heel goed uitkomt nu en we echt aan rust toe zijn. Hier en daar wel wat beperkingen maar daar heb ik dan vrede mee. Ben liever in een warm land en dat ik niet in het zwembad kan liggen als dat ik thuis zit en maar over van alles ga zitten tobben de hele dag..

Hoop dat alles goed met jullie gaat

Naat ik hoop dat als ik over 2 weken thuis ben dan bericht zie dat je prinsje gezond en wel geboren is ❤️

Leeuw lekker genieten van je verlof hoop dat de migraine voorlopig wegblijft liefst voor altijd maar dat zal wel niet als je er zovaak last van heb 😘

Moos ik hoop dat alles goed gaat met je??

Voor de meiden op de wachtbank ik duim voor jullie allemaal 🍀🍀😘😘

Voor de meiden met echo's in aantocht ik duim voor jullie voor prachtige echo's met kloppende hartjes ❤️❤️❤️ en geen bloedverlies.

Dikke kus voor Nijn ook ben inmiddels even kwijt wat je geschreven had want het was behoorlijk wat met wat ik allemaal terug heb gelezen.. Soms gaat het hier zo snel dat het niet bij te houden is en mijn hoofd een vergiet is op het moment

Als ik iemand vergeten ben sorry maar ik denk aan jullie allemaal lieverds ❤️

Dikke kus
Alle reacties Link kopieren
Lieve Troela.. geniet ondanks alles van jullie vakantie! Kom maar goed tot rust lichamelijk en geestelijk! Fijn om te horen dat het redelijk goed met je gaat! :heart:

Kirsten veel geluk morgen voor de echo! :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven