Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic, dat het hele lijstje maar snel een positieve test in handen heeft! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Tvo
@ troela jeetje wat heftig lijkt me die hoofdpijn.. ik heb er niet echt een advies voor. Misschien in het ziekenhuis dat ze tips hebben? Hoe voel je je vandaag?

@ american wat spannend zeg! Kan je niet een beetje eerder al testen? Of gebruik je medicijnen die vals positief kunnen aangeven?

@ Vanessa oké bedankt voor de informatie! Hoe gaat het nu met jou?
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic op naar vele positieve berichten.

Even snel een ego post.
Heb de afspraak toch door laten gaan, inwendige echo gehad, en alles is helemaal leeg. Nog wel wat slijm en bloed wat er nog uit moet.

Wat ik wel zorgwekkend vind, dat het net zo goed al paar keer eerder gebeurt kan zijn. Nu wist ik het toevallig, omdat ik wist dat er een eisprong was geweest omdat ik toen naar de gyn was geweest. En wist nu precies wanneer ik kon testen.
Maar al die keren daarvoor dus niet, dus dan zou ik het net zo goed kunnen zien als een menstruatie, Ik vind dat wel heel lastig.
Alle reacties Link kopieren
Op naar veel positieve verhalen in deel 12!

Babyboom, fijn dat het iig weg is. Hoe ben eronder? En man/ vriend?
Je hebt het volgens mij al gezegd maar bij hoeveel weken kreeg je de miskraam? Als je niet weet wanneer je eisprong is dan kan je het idd aanzien voor een gewone menstruatie. Maar als je een regelmatige cyclus hebt dan zullen mensen toch al snel testen als ze overtijd zijn (als je zwanger wil worden) en weten ze het dus. Maar hele vroege miskraam met bloedverlies Rond nod dan zal je het niet weten nee..
Veel sterkte voor jou.

Vanes, heb ook wel echt met jou te doen... zoveel al meegemaakt en dan duurt het nu zo lang. Al enige idee wanneer jullie misschien naar het zh willen?

Flamingo’s, ik heb jou een bericht gestuurd omdat ik jou bericht maar niet zie (maar wel zie dat er een nieuw bericht is), grrr
Alle reacties Link kopieren
Happy New topic! Dat er maar heel veel mooie gezonde baby’s geboren mogen gaan worden!

Ach Vanes, wat naar dat de moed je een beetje in de schoenen begint te zakken. Het duurt ook al lang en je hebt al zo’n historie ook... :hug: Hoe staat je man er in?

Babyboom fijn dat het schoon is! Tja een hele vroege miskraam/mislukte innesteling kunnen veel vrouwen hebben zonder het door te hebben, in dat stadium is het nog een groot percentage dat mis kan gaan. Dus het kan wel zo zijn dat het misschien eerder is gebeurd maar daar hoef je je geen zorgen om te maken.
Yeaah een nieuw topic.

@Troela thanks! :heart: Ik had dat idd ook bij clomid maar dan constant. Vind het echt rot spul. Misschien ook wel omdat er ook telkens weer provera achteraan moest. Schommeling ten top

@Naat yessss wat een fijne mijlpaal :yes: Gefeliciteerd!!!

@Nijn weet je... ik durf gewoon niet meer te hopen. Telkens denk ik ohh ja het komt deze maand goed en dan meteen denk ik, nee 2 eitjes wil niks zeggen en bereid je maar gewoon voor op de teleurstelling. Ik heb telkens wat krampjes, gevoelige borsten en ben moe, maar dat kan ook van de pregnyl komen. Het enige wat ik deze ronde bizar veel doe is babyshoppen. Kijken kijken niet kopen haha! Mijn omderbuikgevoel is ergens heel relaxed maar mn hoofd maakt me gek.

Hoe is het bij jou?

@babyboom snap je angst en herken je gevoel. Wel fijn dat je in ieder geval weet dat het schoon is. Hoe nu verder?
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic meiden :heart:

Dat dit maar het topic mag zijn dat al onze wensen in vervulling mogen gaan en alle verdrietige momenten ons sterker maken en een plekje mogen krijgen.

Met veel liefde voor jullie
Moos :heart:
Alle reacties Link kopieren
Troela tis binnen! Dankjewel.

Nijn, we zijn al bij t zkh geweest en heb recent een HSG gehad en mocht pas na een half jaar weer terugkomen. Das feb/mrt.
Maar wil eigenlijk niet zo lang wachten.
Als t deze ronde niet lukt ga ik weer eens bellen. Zijn bezig sinds juli 18.

Moos mooi gesproken. Dat hoop ik ook voor iedereen!!
Alle reacties Link kopieren
Moos :heart: wat hoop ik dat dit topic het topic is waarin jij zowel een prachtige positieve test hebt als geweldige echo’s met een mooi gevuld vruchtzakje en dat dit het begin is van waar je altijd van gedroomd hebt :heart:

Voor de andere meisjes natuurlijk ook! Oh wat hoop ik dat die babydust eindelijk voor ons allemaal gaat werken :love:
Wat lief gezegd Moos!! :heart:
Idd tijd voor heeeel veeel goed nieuws en babydust :hello: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Happy New topic meiden! Dit is het 5e deel waar ik in meeschrijf, ben begonnen in deel 8. Dat doet eigenlijk wel een beetje pijn :(

Naat wat fijn dat je deze mijlpaal hebt bereikt. Hopelijk kun je nu écht genieten!

Moos, wat gaan jullie snel ineens! :D

Okkie, fijn dat het op gang is gekomen vrouw. Hopelijk duurt het niet al te lang. Sterkte!

Hier vandaag 10dpo. Begin de spanning in mijn buik nu wat te voelen, maar dat heb ik eigenlijk altijd een aantal dagen voor NOD. Ik heb gelukkig genoeg te doen het weekend dus dan hoef ik gelukkig ook niet steeds op bruinverlies te letten!
Vanes graag gedaan 😘

Maya ik vind het spannend voor jou wanneer ga je testen?

Jeeeeeej Naat hoe voelt het nou 24 weken.. Nu wel gaan proberen te genieten hoor 😘

Okkie wat fijn dat er eindelijk iets gebeurt bij mij duurde het toen ook zolang dikke kus 😘

Moos wat een goed nieuws. Kunnen je ovu testen nu al positief zijn? Vind 16 mm al behoorlijk groot vanaf 18 kunnen ze gaan springen toch? Ik moet altijd als ik tegen de 18 mm aanzit pregnyl zetten inieder geval. 😘

Babyboom dikke kus en knuffel voor jou 🤗😘

Hier vandaag de ovu testen binnen gekregen wanneer zal ik gaan beginnen? Vandaag dag 4 van me cyclus. Zat zelf te denken dag 7 of 8 ofzo?? Zou graag voor mezelf willen zien dat ze dan ook echt oplopen
Alle reacties Link kopieren
Weg
june123 wijzigde dit bericht op 26-10-2019 07:35
99.59% gewijzigd
Ooh dat jullie allemaal dit deel verlaten met een prachtige baby (of meer)! Dik duimendraaien voor jullie allemaal lieve vrouwen!
Wat heftig June! Hoe ver ben je nu? Ooh ik hoop dat de rust nu helemaal terugkeert.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk een positief nieuw topic voor ons allemaal :)

June:
Wat heftig dat het dan toch een blaasontsteking blijkt, terwijl huisarts zij van niet.
Fijn dat de ontsluiting is gestopt. Wat rot dat je zoo beroerd was.
Hopelijk blijft je kindje nog even zitten! Sterkte

Ik heb vandaag de verwijzing naar het umc gehad! Fijn dat ze kunnen uitsluiten of er belemmerende factoren zijn.
Voor nu gewoon deze ronde ons best doen
Alle reacties Link kopieren
Ja ben zo boos en zo teleurgesteld. Dit en de weeën met 34 weken waren gewoon niet nodig geweest. Voelt alsof m’n kindje onnodig in gevaar is gebracht. Ben morgen 36 weken dus nog 1 weekje wachten hopelijk!
Alle reacties Link kopieren
Ach jeetje june, wat heftig zeg.. hoe voel je je nu? Was het nog geen nierbekkenontsteking?
Hopelijk blijft ie nog rustig even zitten nu! En kan jij nog even bijkomen. Hebben ze je urine wel op kweek gezet?? Is belangrijk! Echt naar vragen. Heeft met bepaalde streptokok ofzo te maken (belangrijk voor je bevalling).

Justine, fijn dat je een verwijzing hebt!

Bacon, ik snap dar je nergens op hoopt.

American, ik zou me ook helemaal suf googlen!!!

Maya, hoop zo op een goed bericht van jou over een weekje.

Moos, ben heel benieuwd naar je ovu test morgen :)

Koekoek, hoe gaat het met jou?

Alvast een positief berichtje in dit nieuwe topic: hier was de nipt uitslag goed! Was er niet meer echt mee bezig maar heel fijn dit bericht.
Alle reacties Link kopieren
Echt hoor Maya, vind het heel knap hoe jij toch elke keer weer de schouders er onder zet en weer door gaat, maand na maand na maand. Bij jouw positieve test gaat hier de vlag uit, echt waar! En het kan echt he, kijk maar naar Vlindertje!

June jeetje wat heftig! Snap heel goed dat je daar flink boos om bent, dit was niet nodig geweest allemaal. En gelukkig maar dat het nu weer rustig is. Even blijven zitten nog hoor kleintje!!!

Nijn, een goede NIPT wat fijn!!!! Nu langzaam toeleven naar de 20 weken echo...hoe voelt je buik nu?
Wanneer heb je weer een echo?

Hardloop hoe voel jij je?

Justine fijn van je doorverwijzing!!

Hier te lamlendig en moe om echt te kunnen genieten van de 24 weken. Hopelijk zijn alle virussen met een paar dagen de deur uit hier, ik had ook al wat blaasjes in mn mond en op m’n hand net als dochter (onder andere mond-hand en voetziekte) maar die trekken gelukkig alweer weg.
Alle reacties Link kopieren
Yes Yes Nijn zo blij voor jullie! wel jammer dat je er morgen niet bij bent :high5:

Troela, ik weet ook allemaal niet zo goed hoe het werkt met iui.
Hij was idd 16 mm gister, maar nog geen iui. Bij positieve cb test bellen, en dan nog pregnyl? Hopelijk klopt het allemaal.

Vanes, vind ook dat je lang genoeg hebt gewacht lieverd. Tijd voor wat meer actie zou ik zeggen!

Naat, wat een lief mens ben je ook.

Suus, hoe gaat het bij jullie? Meisje helemaal opgeknapt?

Zon, hoe gaat het met jou lieverd? Alles ok?

Ben even kwijt wanneer je precies mag testen american? Oooh zo spannend! :fortune: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic allemaal! Op naar levende baby’s !

Babyboom: wat verdrietig. Goed voor jezelf om te weten dat schoon is, al snap ik dat dat nu loze woorden zijn.
Nijntje fijn positief nieuws!
June ach jeetje Mina zeg! Wat een ukkels. Gelukkig nu wat rustiger weer maar nog wel gespreksonderwerp met huisarts zeg...
vanes pfff het mag ook verdrietig zijn, wees maar extra lief voor jezelf. En idd eisen om eerder terug te gaan
Justine fijn een vervolg !
Troela dag 8 ongeveer denk ik
Naatje Woehoe de magische grens!!
Maya ach vrouw is ook confronterend! Dat je maar snel positieve test in handen mag hebben.

Sorry wie ik vergeten ben.
Het is hier gelukt, vond nog best wel groot van wat ik gauwigheid kon zien ...
(excuses voor te veel info maar schoot zo van platte stuk het water in en weg was het)
Opgelucht, ook nog wel verbaast omdat het op moment kwam dat juist niet verwachtte maar voelde beetje gek dus keek ff en floep daar kwam het ... . Nu nog wat krampjes op en aan en vloeien. Wellicht komt morgen het echte besef ...
Alle reacties Link kopieren
@nijn de behandeling is volgensmij hetzelfde! Bedankt voor jullie berichtjes. Ben wel weer een beetje bijgekomen gelukkig. Gaan er samen een heeeeeeeeeeeel rustig weekend van maken!
@june snap je teleurstelling! Heeeel fijn niets doen weekend samen! ;-)

@nijn weet je wat het is... het is meer niet durven dan willen. Ik lig hier na 2 wc bezoeken in 5 uur tijd weer klaar wakker in bed en alles zegt: "als het nou niet raak is eet ik mn schoen op" alleen denk ik meteen, nee je weet hoe hard je lichaam je voor de gek kan houden.
Ik heb continu een trekkende onderbuik. Lag net te slapen op mijn buik en werd dus wakker van kramp en pijn. Ik weer naar de wc.... niets maar wel misselijk. Zucht... weer terug naar bed zegt vriend ohh wat ben jij weer wild 'snachts. Je ligt hardop te lachen en te praten en als ik dan vraag wat er is zeg je ik zei niks waar heb je het over. En ik weet nergens van haha. Mijn lichaam heeft nog nooit zo gek gedaan als deze ronde, maar goed... dit wordt dus een hele lange week.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven