Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Mallelein schreef:
25-04-2021 15:22
Hey meiden, even een update van mij.
Morgen staat IUI 3 (hihi dat rijmt) gepland. Gisteren pregnyl gespoten waarbij ik met de ophaalnaald knap vervelend in mijn vinger heb geprikt. Overal bloed, zo handig.
Als deze ronde niet lukt krijg ik andere medicatie. Ik merk dat ik deze keer niet zo lekker ga op de clomid en pregnyl. Afgelopen 2x viel het wel mee. Iemand die dat herkent?
Ik zag je berichtje en denk reageer er toch even op. Clomid was achteraf bij mij de hel. Sowieso icm provera omdat het telkens niet werken en ik weer op moest wekken. Ik was depressief, moe, futloos, had gewoon geen lontje meer en het was op een gegeven moment echt gewoon dat mijn vriend bang zou zijn dat ik een touw zou gaan pakken. Toen over op puregon. Naast dat dit dus wel werkte reageerde ik ook veeeel beter. Clomid is synthetisch en daar reageren sommige vrouwen veel heftiger op. Voor mij nooit meer in ieder geval.

Pregnyl voelde ik ook altijd wel, maar dat is logisch gezien de hoeveelheid hcg er jn je lichaam komt.

Succes ga voor je duimen!!
Alle reacties Link kopieren
Malle, is de IUI goed gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik was weer even stil dames, inderdaad, IUI 6 is helaas ook niet gelukt. Dat betekent dat het plan nu IVF is. In principe zou ik over een week of 3 een afspraak hebben bij de kliniek om bloed te prikken op HIV en hepatitis, verplicht voor IVF en nog niet op geprikt, en dan per juni/juli starten met stimulatie voor een punctie. Maar ik weet het even niet, ik twijfel of ik wel meteen door ‘moet’ gaan. Misschien heb ik toch wel even behoefte aan een pauze, ofzo... Even in dubio dus. Gelukkig zou ik de kliniek gewoon kunnen bellen om even ‘op pauze’ te gaan, en dat overweeg ik echt even dus... Ik lees en duim nog steeds met jullie mee, maar zal wel wat minder posten voor nu. :-)
Alle reacties Link kopieren
Balen dat het niet gelukt is Mus. Ik zou zeker doorgaan. Ligt er ook aan of je lang of kort traject gaat doen maar je kan bvb ook zeggen pas in Juli te starten ofzo.
Maar ineens zijn er dan weer wachttijden en kan je vertellen dat is helemaal niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Lieve meisjes, ik ben toch maar weer eens even komen kijken hier.
Ik hoop dat vandaag het mooie weer ervoor gezorgd heeft dat vandaag een mooie dag was voor jullie.
Want Moederdag kan een ongelooflijke rotdag zijn. Met verdriet om wat had kunnen zijn, hoe je je vroeger deze dag had voorgesteld als je zo oud zou zijn als je nu bent en alle teleurstellingen komen tien keer zo hard binnen als je al weken van te voren gespamd wordt door blije reclames van gelukkige moeders die verrast worden door hun kinderen.

Ik hoop dan ook zo dat het feit dat je dit nu een rotdag vindt in de vergetelheid zal raken. Dat ik hier volgend jaar niet eens meer iets zal schrijven omdat die langverwachte kindjes eindelijk in jullie armen liggen of in jullie buik zitten.
Ik hoop, droom en verlang nog steeds elke dag voor jullie mee : dat ik niet mee schrijf nu wil niet zeggen dat de Wachtbank niet voor altijd in mijn hart zit.
Want wat heb ik hier veel steun gehad en zoveel liefde van jullie, die mij niet eens persoonlijk kennen, maar toch onvoorwaardelijk lieten weten dat ik niet alleen was.

Dus lieve schatten, ik hoop dat jullie een mooie rotdag hebben gehad. En gelukkig is het morgen weer maandag en is Moederdag weer voorbij :heart:
Wat een superlief berichtje van jou Naat! Al ken ik je ook niet anders dan dat😘
Alle reacties Link kopieren
Heel lief van je Naatje!
Alle reacties Link kopieren
Mooi gezegd Naatje
Alle reacties Link kopieren
Lief Naatje, gelukkig heb ik zelf niks met moederdag, dus het voelde voor mij niet al een rottige dag. Al snap ik wel goed dat dat voor anderen wel zo kan voelen.

IUI 3 is mislukt. Aan het begin van het traject werd er gezegd dat we na 3x gaan evalueren met de gynaecoloog en dat ik andere medicatie ga krijgen. Daar heb ik dus om gevraagd.
Ik merk dat ik het traject steeds moeilijker ga vinden. Ik snap gewoon niet waarom het niet lukt terwijl er niks uit de onderzoeken kwam. Het kan toch niet zo zijn dat ik na dik 2,5 jaar en 3 IUI nog steeds geen 6 heb gegooid? Er moet iets aan de hand zijn en ik wil heel graag weten wat dat is.
Ik vind het ook moeilijk dat ik vanuit mijn omgeving hoor dat ik positief moet blijven en dat iedereen wel iemand kent die na een lang traject toch zwanger is geworden. Dan moet dat bij mij ook gebeuren.
Terwijl ik heel sterk het gevoel krijg dat ik kinderloos ga blijven en daar wil ik mij op kunnen voorbereiden.
Alle reacties Link kopieren
Naatje wat een mooi bericht!

Mallelein, het is gewoon prut. Ik wil best meedenken met wat gecheckt is. Met IVF weet je in ieder geval wel of bevruchtingen etc zijn.

Dames, voor ons eindigt het avontuur.

Leeuwtje blijft in zijn eentje. Onze cryo heeft het niet gehaald. En ik zie het niet zitten om weer te gaan spuiten. Man en en ik hebben veel gepraat en zijn tot de conclusie dat het goed is zo. Ik wens iedereen heel veel succes en ik hoop dat iedereen zijn wensen vervuld mag zien!
Naatje wat een lief bericht :heart:

Malle, wat een rot traject hebben jullie zeg. Heel erg heftig! Hopelijk kan de gynaecoloog wat voor jullie betekenen met andere medicatie/behandeling :hug:

Leeuw, klinkt als een dapper besluit! Geeft het rust nu de knoop is doorgehakt? Leeuwtje alleen heeft ook echt wel veel voordelen!

Hier alles goed, vrijdag alweer de 20 weken echo gehad en het kindje zag er helemaal gezond uit en was veel aan het zwaaien :love:
Alle reacties Link kopieren
Malle alweer 3 gehad. Jeetje.
Ik herken je gevoel helemaal. Nu al 3.8 jaar verder en 0,0 zelfs na IVF.
Waar blijft onze 6!


Leeuw.. ik ben er stil van. Dat had ik niet verwacht. Wat dapper dat jullie er beide achter staan. Hele fijne toekomst gewenst met jullie gezinnetje!

Mooi LaChouffe.
Alle reacties Link kopieren
Leeuw, jeetje, wat verdrietig voor jullie. Ik heb wel het idee dat je er vrede mee hebt. Dat is fijn. Ik wens jullie alle geluk van de wereld als gezin!

LaCouffe, wat fijn! Geniet ervan.

Ik heb woensdag een echo gehad. We mogen door voor IUI 4. Ik heb nu Gonal-F ipv Clomid gekregen. (en weer pregnyl, maar die had ik al). Ik ben deze keer enorm emotioneel. Ergens ben ik daar wel blij mee, want ik voelde mij de laatste tijd wel een beetje afgestompt. Er zit dus nog gevoel ;-) Lichamelijk gaat het momenteel ook ruk. Enorme hoofdpijn, misselijk, last van mijn darmen. Gisteren ook nog door mijn rug gegaan dus het feest is compleet.
Over een maand hebben we een gesprek met de gynaecoloog. Ik hoop dat er dan een aantal vragen beantwoord gaan worden. Er gebeurt iig weer wat!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes Malle!!
Succes Malle, fijn dat er wat gebeurd! Al klinkt het naar hoe je je voelt.

Leeuw wateren moedige keuze. Veel geluk en liefde voor jullie gewenst!

Ik vind die waxhtbank toch maar weer retespannend merk ik en heb als een kleuter voor de zekerheid testen gehaald, vond het heel bizar om dat weer te doen. Dat blijft toch voelen alsof je 16 bent en condooms haalt 🙈
Alle reacties Link kopieren
Hoi lieve dames, ben ik weer even.
Naatje, wat een lieve woorden. Ik hoop dat alles goed gaat met jou, je gezin, je zus en je moeder.

En Malle, wat heb ik een bewondering voor jou. Moet vreselijk zijn die angst kinderloos te blijven. Hoeveel keer willen ze IUI proberen? En is IVF een optie voor jullie?

Vanes, hoe is het bij jou? Voor jullie ook zo’n enorm lang traject inmiddels...

Leeuw, Pff dappere keuze ja. Krijgt Leeuwtje gewoon heeeel veel liefde en aandacht van jullie:)

Koekoek, spannend!!! zit je net na je ovulatie of al richting nod?

Ik zou nu 11 weken zwanger zijn maar van de week te horen gekregen dat miskraam nr 5 een feit is. M’n lichaam wil het nog niet loslaten. Weet niet of we nog een poging wagen..
Och lieve Nijn wat een vreselijk nieuws! Ik ben verdrietig voor je. Snap heel goed je twijfel. Ik ben even in de war; hoeveelste kindje is het? Wat ingewikkeld zeg 😢 hoe staat je man erin? Och ik voel met je mee; hopelijk kan je lijf het snel loslaten.

Ergens begin deze week NOD dus dan ergens testen.. spannend inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
Ik zat net geloof ik in een verkeerde topic. Hier wel goed? Wij gaan vanaf deze maand proberen voor een tweede en net als vorige keer even lekker op een klets forum meedoen :-D

Ik zal mijn gegevens ook even toevoegen in de tabel en even bijlezen wie er allemaal is! :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend Koekoek!! Heb je al een voorgevoel? Wanneer testen?

Ja heel verdrietig is het Koekoek. Zou voor mij m’n derde zijn, voor man tweede. Hij wil heel graag. Ik ook maar steeds dat enorme ziek zijn (en dan dus voor niks), dat is zo pittig. Mentaal durf ik het nog wel een keer aan geloof ik.

Aardvarkje, dit topic is niet meer heel actief. Maar misschien kan je het nieuw leven inblazen;)
Alle reacties Link kopieren
Nijn-tje schreef:
17-05-2021 06:22
Wat spannend Koekoek!! Heb je al een voorgevoel? Wanneer testen?

Ja heel verdrietig is het Koekoek. Zou voor mij m’n derde zijn, voor man tweede. Hij wil heel graag. Ik ook maar steeds dat enorme ziek zijn (en dan dus voor niks), dat is zo pittig. Mentaal durf ik het nog wel een keer aan geloof ik.

Aardvarkje, dit topic is niet meer heel actief. Maar misschien kan je het nieuw leven inblazen;)
Dankje Nijntje, Hmm dit is al de tweede die ik probeer :| Zijn wachtbankjes niet meer zo "hot" lijkt het? Of kan jij of iemand anders mij misschien nog een actief topic wijzen?
Missch zoek ik niet goed :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Nijn wat balen zeg. Sterkte met het verdriet.

Succes met jullie poging Aardvarkje.
Geen idee ik zal ook al geen actieve berichten meer. Beetje saai.
Klinkt lastig nijn, mooi als jullie er samen goed uitkomen!

Jammer aardvarkje!

Ik ga het geloof ik nog saaier maken 🙊 ik had vanochtend een positieve test in m’n handen! Ben nog steeds verbaasd!!
Alle reacties Link kopieren
Aaahh wat goed!! Gefeliciteerd! Na kortstondig meegeschreven te hebben altijd mee blijven lezen. Voel me op de een of andere manier toch nog wel begaan met iedereen.

Fijn om een positief berichtje te zien! :cheer:
Dank je ericross!

Zeer herkenbaar ook, schrijf al 3 jaar mee denk ik daardoor 😅
Alle reacties Link kopieren
Wow Koekoek dat meen je niet!! Gefeliciteerd!! Hoe voel je je erbij? En je man? Wat spannend zeg en zo leuk!

En dank je Vanes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven