Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 5

28-04-2017 18:34 3375 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ons topic vol was, een nieuwe gestart waar we verder kunnen gaan.

Zit je ook op t wachtbankje? Schrijf gezellig mee!
Dat, wat erg :( Heel veel sterkte.

Freddelientje, spannend! :D Veel succes ;)

Truus, wat ze zoal al verzinnen :hihi:

Hier was de lichaamstemperatuur vanochtend niet buitengewoon: weer 36,6, net zoals gisteren. Had op cd15 een positieve ovulatietest (temp: 36,5), cd16 enorme dip in temp (36,1), cd17 en cd18 (vandaag) 36,6. Temperatuur is dus weer even hoog als voor de dip. Valt geen peil op te trekken, dus wacht het maar af.
Days en Nav bedankt.

Days wat verdrietig. En sterkte met afwachten of je lichaam het nu zelf oppakt 😘.

Truus ik ben zo blij voor je!

Sprookjesbos lastig, toch denk ik dat de dip misschien wel met de ovulatie te maken kan hebben. Zeker omdat het de dag na de positieve ovulatietest was.
Oh ja en nog steeds geen menstruatie!
Days schreef:
05-10-2017 23:34
Het gaat een beetje met ups en downs, met de 2e echo (8wk1d) bleek het hartje niet (meer) te kloppen en minimaal gegroeid te zijn. Nu nog aan het afwachten of/tot de miskraam vanzelf op gang komt en maandag een afspraak bij de gynaecoloog hoe anders verder..
Lieve Days. Knuffel van mij!!
Heftige periode dit.
Hier van een meelezer ook nog felicitaties voor Truus! Zwanger voor de MM lijkt altijd zoiets wat anderen overkomt, maar nu ben je er zelf één van :)

Days, wat ontzettend verdrietig voor jou. Ik hoop dat het snel op natuurlijke wijze op gang komt, dat schijnt voor de vrouw toch fijner te zijn dan het op te wekken :redrose:

Freddelientje, ik duim ook voor jou. Je maakt het in ieder geval spannend!

Sprookjesbos, hoe zijn jouw cycli normaliter? Het kan ook wel eens voorkomen dat een vrouw een positieve ovulatietest heeft en geen eisprong. En hou je verder iets van vruchtbaarheidssignalen bij? Aan de hand van je temperatuur zou ik bijna denken dat je nog geen eisprong hebt gehad.
So let's freeze it now before it ends
Let's never stop starting.
.
anoniem_349958 wijzigde dit bericht op 06-10-2017 09:30
Reden: Dubbel
99.48% gewijzigd
Days wat ontzettend jammer voor je 🙁
Days wat verschrikkelijk jammer, ik heb het nog nooit meegemaakt maar het doet me al pijn er aan te denken. Veel sterkte komende dagen :hug:

Vandaag NOD, gisteren avond was mijn temp al gezakt naar 36,2 en vermoedde ik mijn menstruatie vandaag, deze ochtend nog niks bij het opstaan, maar daarnet op de wc toch echt bloedverlies. Mooi dat ik Mn cyclus nu zo goed ken, jammer dat het niks uitmaakt... al weer een jaar bezig :( ik ga ook weer starten met de maca en wanneer de menstruatie over is neem ik contact op met de HA ...
Dit weekend ga ik stappen, dansen en zuipen, er komt een leuk feestje en mijn vrienden hadden ook al oppassen geregeld B-)
Just do it
He Bummer Vossennest
He wat jammer Vossenest!!! Even tijd voor jezelf en een gezellig weekend met feest!
Spannend allemaal Dames!

Balen voor jou Vossenest, dan maar een goed feestje bouwen dit weekend. Veel plezier!
Days wat ontzettend verdrietig :( knuffel! hoop dat je dit weekend wat rust kan vinden, heel veel sterkte!

Hier rommelt er nog steeds vanalles sinds mijn eisprong maar dat zegt nog helemaal niks natuurlijk.
Domme vraag misschien maar waarom houden jullie de temperatuur tussen de ovulatie en NOD ook nog bij?
Oftewel wat valt daaruit af te leiden?

Abbigailkroon jij al wat meer duidelijkheid?
Laten we hopen dat jij dit weekend ook niet ongesteld wordt Freddelientje! fijne vakantie nog.
anoniem_355950 wijzigde dit bericht op 06-10-2017 13:07
0.08% gewijzigd
Sterkte Days :redrose:
Foodie ik houd het na de ovulatie niet strikt bij, ik weet ondertussen wat Mn temp voor en na ovulatie is, weet sowieso de ovulatie te voelen zonder temp , maar de temp zakt bij mij een dag voor menstruatie, en zo weet ik dus dat het er aan komt.( Ik testte dit met de thermometer in Mn mond in de avond, gewoon even tussendoor.) Als je zwanger bent blijft je temp hoger..
Just do it
Wat enorm prut days, heel veel sterkte!

Vossenest wat balen! Hoop (neem aan) dat je ha niet moeilijk doet over een verwijzing. Eerste basis onderzoekjes (bloedonderzoek en zaadtest) zijn zo gedaan en geven alweer wat duidelijkheid.

Hier is de eerste week vd wachtbankje om. Vandaag moet ik bloedprikken (moest precies deze ik mn cyclus). Volgende week vrijdag nod en belafspraak voor de uitslag. Dan gelijk afspraak maken voor hsg.
Vanmiddag gaan we weekendje weg, dus die dagen zijn zo om. En di, wo en do staan redelijk vol gepland... maar toch mag t van mij weekje verder zijn (eigenlijk 2 haha, hebben we de hsg ook gehad).

Succes degene die rond nod lopen. En voor de andere; fijn weekend!
KA14 succes met de onderzoeken!
Wij hebben lekker geshopt, gelijk zwangerschapstesten gehaald 😉.
Waar blijft de uitslag freddelientje ....
Bedankt allemaal :hug: :hug: :hug:

Jammer Vossenest, ook al zo lang bezig! Freddelientje wanneer ga je testen, morgenochtend?
Haha ik ga morgenochtend testen Jimbob.
:popcorn: :cheer:
@Freddelientje ik protesteer. Je kan ons niet langer in spanning houden!! Zo spannend!!

Lieve Day wat een rot nieuws zeg, heel veel sterkte toegewenst. Hopenlijk zien we jouw snel weer op t wachtbankje (vol goede moed) en dan snel weer positieve test. :-O$

@vossennest Pff K.. zeg. Probeer lekker te genieten van je feestje dat wordt vast reuze gezellig. En dan binnenkort bezoekje huisarts. Is na 1 jaar wel welletjes geweest. Fijn weekend.
Haha nooit gedacht dat ik dit zo spannend zou vinden van vrouwen die ik eigenlijk niet 'ken'
Hopen op mooi nieuws morgen Freddelientje!
Super spannend Fred!! Ik hoop zo op een dik positieve test morgen.. ik ga direct kijken of je iets gepost hebt!
LouiseMaria schreef:
06-10-2017 18:10
@Freddelientje ik protesteer. Je kan ons niet langer in spanning houden!! Zo spannend!!
:rofl: +1 dit kan echt niet freddelientje, beetje een cliffhanger zo ;-)
Hahahaaaaa ik hou jullie wel zoet zo 😜.
Toch vind ik het spannend. Hoop zo dat de test niet negatief is 😇.
Zal wel vroeg wakker zijn morgen of bijna geen oog dicht doen.
Durf nu ook niet te testen, met ochtendurine is toch het beste en ik drink overdag veel water dus durf nu niet te testen omdat de urine dan vrij verdund is.

Sorry dames 🙈

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven