Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 6)

18-10-2017 14:46 3926 berichten
Aangezien deel 5 vol is, kunnen we hier weer verder praten.

Zit je ook op het wachtbankje tussen ovulatie en menstruatie in? Schrijf gezellig mee!
Ik zou toch proberen wel zelf het initiatief te nemen, de meeste mannen vinden dat echt fantastisch als je zelf het voortouw neemt omdat je met je vent wil zijn en het behang van de muren wilt neuken ( even heel erg plastisch gezegd)

Wat ik zelf echt het allerbelangrijkste vind is dat wij het leuk hebben in de slaapkamer en dat het baby maken tijdens onze vrijpartijen totaal niet in beeld is .
Alle reacties Link kopieren
Ah balen freddelientje!

Hier weer op naar een nieuwe eisprong en nog steeds steken in mijn rechter onderbuik sinds de vorige eisprong... al wat onderzoeken gehad, maar nog niks uitgekomen. Wat blijft is een bezoek aan de gynaecoloog, waar volgens mij uitkomt dat het weer een cyste is... iemand ervaring met grote cysten? Wat waren jullie klachten?
Alle reacties Link kopieren
Dat hoop ik niet voor je Elin! Je had er zelf ook al ervaring mee geloof ik he? Wanneer staat je bezoek aan de gyn gepland? Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Hier inmiddels dag 33..
Pijn in mijn onderrug.. vollere borsten ( of ik praat mezelf dat aan) nog steeds kleine steekjes links en soms rechts rondom baarmoeder. En ik dacht dat ik een blauwe plek op mijn borst had.. is het een ader :?:
Ik ga donderdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben..man wat is dit spannend.
Alle reacties Link kopieren
Do-mi-ni-qu-e wat spannend zeg! Ik duim ontzettend hard voor je.
Hier hetzelfde als bij jou qua symptomen.
Ik ben moe maar kom niet in slaap. Heb enorme dorst, dus net een flesje water gevuld.
Ik voel me soort verward. Niks geen kramp op het moment, m’n onderrug zeurt zo af en toe.
M’n lijf zal me wel weer een flinke loer draaien 😤.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat jammer Freddelientje, zo blijf je nog langer in onzekerheid!
Alle reacties Link kopieren
Freddelientje ik heb dat ook paar maanden geleden gehad zoveel symptomen maar alsnog een witte test. Lichaam kan je soms zo voor ee gek houden.Hopelijk snel duidelijk

Spannend Dominique

Hier zijn de nachtmerries weer begonnen. Beginnen altijd na de ovulatie. Zo irritant.
83angel schreef:
22-01-2018 06:51
Freddelientje ik heb dat ook paar maanden geleden gehad zoveel symptomen maar alsnog een witte test. Lichaam kan je soms zo voor ee gek houden.Hopelijk snel duidelijk

Spannend Dominique

Hier zijn de nachtmerries weer begonnen. Beginnen altijd na de ovulatie. Zo irritant.
Ow dat heb ik ook altijd na mijn ovulatie. De keren dat ik zwanger bleek te zijn had ik enorm intense dromen, heel bizar en heel levens echt. Schijnt van de progesteron te komen die na de eisprong vrij komt.

Nu ik Utrogestan gebruik is het nog veel erger, dat spul wekt echt een schijnzwangschap op.

Ik zit inmiddels op t wachtbankje weer , maar de symptomenbingo sla ik over aangezien ik elk symptoom vanaf donderdag zo’n beetje kan afvinken. Duimen dus maar !
Alle reacties Link kopieren
Mts duggar ik duim mega hard voor je!

Dominique ik heb in oktober ook een keer zo’n lange cyclus alleen had ik toen helemaal geen symptomen. Nu dus wel. Al heb ik nu wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden.
We gaan het zien, voor nu nog geen druppel bloed of wat anders.
Meiden, ik ben nog niet helemaal bijgelezen, dus sorry voor mijn weinige commentaar op anderen. ik was een paar dagen skien, dus heb het even links laten liggen.

maar voor wie het interesseert, ik ben ongesteld geworden!!
en ja daar ben ik op zich niet ontevreden over, en ergens wel blij. want ik werd nooit zo enorm ongesteld en het is nu al 2 dagen ietsje meer.
enige jammere was dat we al zo op dag 40 ofzo zaten en dat is natuurlijk wat minder,

maar weet je, deze ronde gaan we het gewoon nog een keer proberen!! :)
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je het zelf niet erg vind!

Spannend mrs duggar!! Ik duim :D

Ik voel me opzich goed. Af en toe een vlaagje misselijkheid en geregeld wat krampjes, wat me soms wat onzeker maakt. Al weet ik dat het erbij hoort.
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor je mee Mrs Duggar!

Ik hoop dat deze ronde je meer geluk bent Eve!

Grappig dat meer dames zulke levendige dromen of nachtmerries hebben in de laatste weken van hun cyclus. Ik herken dit ook zeker.

Mijn temperatuur was vanmorgen iets gedaald ten opzichte van het weekend, dus ik denk dat ik een dezer dagen ongesteld ga worden. Heb nog wel een klein sprankje hoop, want ik bedacht me pas dat ik moest temperaturen toen ik al uit bed was gestapt (en bovendien temperatuur ik niet strikt op dezelfde tijd: 5x in de week om 6 uur opstaan is meer dan genoeg!!).
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk dat je temp daardoor lager was gie_gie.

Evesp hopelijk nu een ronde met een mooie zw.test als resultaat.

Ik ga langzaam ook wel richting dag 40. Nu dag 38. Krampen zijn weer verdwenen en ik wordt een beetje onzeker nu.

Appelflap fijn dat het goed gaat, hopelijk komen er niet al te veel kwalen bij.
Alle reacties Link kopieren
Jee, wel een lange cyclus freddelientje, is je cyclus altijd zo lang? Hopelijk snel duidelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Gie_gie tot en met september vorig jaar altijd keurig 29-32 max. Toen ineens een cycli van 37-34-33 en nu dus op 38.
Ik wacht het even af en anders ga ik een afspraak maken bij de huisarts voor de zekerheid, denk ik. Maar aangezien m’n huisarts me naar mijn gevoel niet al te serieus neemt, wacht ik eigenlijk liever totdat we verhuist zijn in april. We gaan naar een dorp verderop ivm school voor ons zoontje en meer voorzieningen. Ik wil dan dus ook overstappen naar een andere huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zeggen dat ik lange cycli voor mijn zwangerschap wel gewend was en ook toen onregelmatig. Dus dat id niet nieuw, maar was juist blij dat het na mijn zwangerschap zo regelmatig was.
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik heb even jullie raad nodig.
Wellicht weten sommige van jullie dat ik in november een curettage heb gehad en sinds dien geen flauw benul heb wat mijn cylcus nu is. Ik ben na de curettage netjes ongesteld geworden en daarna vervolgde dat in een mogelijke zwangerschap, wat achteraf dus niet zo bleek te zijn en werd opnieuw ongesteld (na 31 dagen).
Nu heb ik wel wat raars, de dag voor mijn ongesteldheid had ik (wel bekend onder ons) de sliert slijm, van zo'n 10 cm.. dus ik dacht late ei sprong? maar één dag later dus mijn menstruatie. Die heeft van 11 tot 18 januari geduurd. Dat betekent dat ik nu weer in mijn "vruchtbare" periode zit?! Ah fijn. Ik heb dus net bij het afvegen, licht roze bloed verlies en dat vind ik wat vreemd.
Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik ben een leek op ovulatie gebied, dus wellicht hoort het er bij, maar misschien heeft iemand dit ook of verstand hiervan.
Het lijkt mij namelijk niet kunnen dat ik een dag voor mijn laatste menstruatie een eisprong te hebben gehad?

Sorry voor dit lange verhaal.
@femme nee je kan geen ei hebben een dag voor je menstruatie. Voor innestelen is dat roze bloedverlies ook te vroeg, dus geen idee, sorry!
Alle reacties Link kopieren
Femme helaas, ik kan je ook niet helpen.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Freddelientje! Een lange cyclus is al vervelend genoeg zonder onregelmatigheid.

Femme ik weet het ook niet, maar geloof wel dat er zoiets bestaat als een ovulatiebloeding (nooit meegemaakt trouwens). Misschien kun je een ovulatietestje doen om te kijken of je ovulatie een dezer dagen is. Zo niet, dan zou ik als ik jou was de huisarts even contacteren want het is wel een wat rare timing voor een bloeding.
Alle reacties Link kopieren
Je kan een ovulatie bloeding hebben Femme. Ook kan t gewoon een tussenbloeding zijn, die trekken zich weinig aan van timing, zijn gewoon vervelend. Als je dat vaak hebt, zou je Ha kunnen vragen, maar meestal doen ze er niks mee want t kan geen kwaad vaak.
Het kan ook een contact bloedlinkje zijn, weet niet of je seks hebt gehad die dag of dag ervoor?

Het slijm is opzich ook niet heel raar. Ik heb standaard voordat ik ongesteld wordt 2 dagen ‘vruchtbaar’ slijm.

Succes!! Hopelijk geen bloed meer en snel raak.
Alle reacties Link kopieren
Even vraagje, ik lees nog wel eens dat sommige last van de bekende ongesteldheid klachten hebben en toch zwanger blijken te zijn. Buikpijn etc ook het stuk dat je buik dr opgezet van is en voelt?
Ben net bij de voetreflextherapeute en dat was echt super fijn! Voel me helemaal zen :)

Vanmiddag had ik wat roze/rood bloedverlies dus ik hoop dat het allemaal gaat doorzetten nu!
Alle reacties Link kopieren
Had ik deze ochtend een mooi bericht klaarstaan, doet mijn gsm weer raar en poef, weg bericht... nu opnieuw :)

@ Mrs Duggar: je hebt helemaal gelijk, heb gisteren nog gepraat met manlief en het hem gewoon verteld waarmee ik worstelde, dat ik al dagen zin in hem had (en niet in zijn beste zwemmers, alhoewel dit bij mij wel enorm samen hangt met mijn vruchtbare periode) maar niet wist (lees: te onzeker was) of hij dit ook had doordat hij toch ook wat depri loopt door de dood van onze hond... Natuurlijk had ik dit misingeschat en moest ik mijn zwoele zelf gewoon gevolgd hebben, hadden we dat gesprek zelfs niet nodig gehad haha :) Heb gisteren dus alvast woord bij daad gevoegd :)
Ik denk dat ik je ga volgen qua het niet focussen op de symptomenbingo... tis elke maand wel weer iets anders :) Zeker als je weet wat de echte bingosymptomen waren...

Plof: ik zit dus ook terug op het wachtbankje. Ik denk gisteren of vandaag eisprong gehad te hebben... als ik het goed heb en dan zal diene 1ne keer de goede keer moeten zijn met olympische zwemmers ;)
Gisteren had ik plots wel zo'n steek/trekkerig gevoel tussen maag en onderbuik, zou ik mijn ovulatie gevoeld kunnen hebben? Of is dit een andere pijn?

@Elin4: hopelijk vinden ze snel wat het is

@Gie-gie: ik zou ook voor een bloeding door seksueel contact gaan of een ovulatiebloeding, maar dat laatste heb ik ook nog nooit gehad...

@Evesp: balen!!
Alle reacties Link kopieren
@Foodies; hopelijk heeft het wat geholpen hé! En op zich al leuk dat je gewoon helemaal relaxed bent!

@Dominque: spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven