Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 6)

18-10-2017 14:46 3926 berichten
Aangezien deel 5 vol is, kunnen we hier weer verder praten.

Zit je ook op het wachtbankje tussen ovulatie en menstruatie in? Schrijf gezellig mee!
Alle reacties Link kopieren
FoodieS fijn lekker ontspannen te zijn nu. Ik hoop voor je dat het snel doorzet en je niet al teveel lichamelijk ongemak ervan hebt.

Yuki fijn dat je samen met je man op dezelfde lijn zit 😉 ik duim dat dit de keer was en dat je een mooi resultaat ervan gaat zien.

Redcurls ja dat kan.
Alle reacties Link kopieren
Freddelientje: ja hè, communicatie is toch zowat het allerbelangrijkste dat heb ik toch geleerd :)
Alle reacties Link kopieren
Misschien mag ik toch een klein bingokaartje invullen.
Last van m'n rug al 2 dagen. En al 3 dagen beetje menstruatie achtig gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Yuki communicatie is het allerbelangrijkst!

Worden jullie al gek van mij? 😂 nog geen druppel bloed te bekennen! Nu lekker met een plaidje op de bank. Mijn onderbuik voelt opgeblazen en niet van mijn darmen, voelt alsof er een bal onderin mijn buik zit. Ik moet de hele dag al plassen als een malle. Amper afscheiding en soms voelt het net alsof ik het bijna in mijn broek doet.
En ook soort down gevoel (dat herkende ik vanmiddag echt van m’n eerste weken van vorige zwangerschap voordat ik positief testte).

Nou schiet mij maar lek. Ik probeer er oprecht niet bij stil te staan. Maar ja he.....
Alle reacties Link kopieren
Angelaloes hoeveel dagen zit je voor nod nu?
Yuki wat top dat je t gesprek bent aangegaan en dat nu opgelost is, echt superfijn

En wat lief dat jullie allemaal duimen , het moet toch vast nog wel een keertje lukken?
Alle reacties Link kopieren
Thanks Yuki en freddelientje! Ik ben nog in afwachting hoe nu verder... inderdaad eerder cystes gehad, maar ik weet niet meer zo goed of ik toen ook steken had... toen had ik mega pijn aanvallen. Nu ook last van doortrekken in mijn been, lage rugpijn (stuitje) en schouderblad. Nou ja, het zal de maand januari wel zijn... 😜

Freddelientje, morgenochtend weer testen?
Alle reacties Link kopieren
Hier inmiddels ongesteld geworden.. pff had het ergens een beetje gehoopt.. dank jullie voor het luisteren :-D
Hoop dat jullie snel zwanger zijn!!
Alle reacties Link kopieren
Freddelientje: ik hoop voor jou echt dat de innesteling gewoon wat later was waardoor je nu pas hcg begint aan te maken!!! Je symptomen blijven hoopvol klinken!
Alle reacties Link kopieren
Dominique wat jammer! Hopelijk voor jou een goede, positieve ronde.

Elin, dat heb ik een paar weken geleden ook gehad. Misschien virusje erbij. Hopelijk geen cyste.
En nee ik test morgenochtend niet, moet ook werken morgen. Woensdag vrij en twijfel dan te testen, als ik dan nog niet ongesteld ben. Moet donderdag ook werken, misschien wacht ik wel tot vrijdag met testen.

Yuki bij mijn zoontje was mijn innesteling ook later dan verwacht. Ik dacht toen 8 weken te zijn bij de eerste echo en dat bleek 7 weken te zijn. En testte op dag 40 positief.
Alle reacties Link kopieren
Jammer voor de dames die toch ongesteld zijn geworden!

Freddelientje, had jij precies die klachten? Ik ken dit niet van griepjes en voel me verder best ok (alleen af en toe misselijk en erg duizelig, alsof ik flauw val). Geen koorts of lamlendig... eventjes gehoest, maar dat is alweer even voorbij
Alle reacties Link kopieren
Ai Dominique dat is balen :(

Aha Freddelientje, wie weet :) Ik duim! En misschien nu inderdaad naar jezelf luisteren en niet naar onze ongeduldigheid ivm het testen :proud: :facepalm: :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ja precies dat maar heb ik ook weleens rond m’n eisprong Elin.
Maar ben ook al weken op en af verkouden.
Misselijk herken ik niet, maar duizelig wel. Heb me vandaag al paar keer met m’n ogen dicht overeind proberen te houden omdat het even zwart werd.
Alle reacties Link kopieren
FoodieS zie je wel! Jouw lijf kan dit, die gaat dit zelf oplossen :) Bij mij zetten het na 6 dagen licht roze bloed echt door en was het na een dag ook ‘gewoon goed’. Gaat bij jou ook vanzelf en daarna hoor jij bij die groep die meteen de volgende ronde weer zwanger is vanwege goede doorbloeding enzo!! Ik gun het je zó ontzettend!! Heb op een of andere manier echt heel erg aan je gedacht sinds je rotnieuws 😰

Freddelientje, jij bent gewoon zwanger van een klein fredje hoor.... ik denk dat fredjes ook rustig moeten afbakken ofzo haha!

Ninjaaa niet onzeker worden! Je lijf is gewoon even van slag - blijkbaar doet een lijf dat als je een miskraam hebt gehad, en dat is al erg genoeg.... ik denk dat het goed komt! We gaan redelijk gelijk op, CD23 zonder ei hier...

Voor degene die vroeg hoeveelste ronde na de miskraam dit is: de tweede. Maar wij zitten in de MM en gebruiken Clomid dus we spelen vals..... we hebben nu besloten rust te nemen voor 14 dagen en daarná pas de cyclus met behulp van medicatie af te breken

De ‘rust’ bevalt me prima nu. Ben er ook even helemaal niet mee bezig nu op tempen na (maar dat gaat echt 100% vanzelf inmiddels) en een ovutestje smorgens met ochtend urine.. testje lijkt op te lopen nu dus we wachten het af. Ofja; eigenlijk wachten we dus niet😂 we zien t wel als er wat gebeurd! Ik heb niet de indruk dat we een baby gaan krijgen in 2018, dus ik heb het een soort van opgegeven voor dit jaar😉
Alle reacties Link kopieren
Zit nu op 6-8 dagen voor Nod freddelientje.
Maar helemaal precies weet ik t niet aangezien m'n vorige cyclus erg ontregeld was.
@redcurls ja had ik. Krampen alsof ik ongsteld zu worden/; positieve test.
Alle reacties Link kopieren
Haha Truus arme Fredjes in de oven! Dat doe je met een mier toch hopelijk ook niet 😜 geintje.
Maar echt loopt je ovu test langzaam op? Ik hoop toch zo dat rust er bij jou op uitloopt dat je ei dan z’n sprong waagt.

Je zou rond een innesteling kunnen zitten angelaloes.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer Dominique!

Freddelientje je maakt het wel spannend zeg..! Ik ben zo benieuwd haha

Truusdemier, ik hoop dat de rust helpt! Voor jezelf in ieder geval fijn dat je het een beetje los kunt laten, en wie weet wat er dan gebeurt.

Hier is mijn temperatuur weer een paar tienden omhoog gegaan, plus een kilo extra op de weegschaal terwijl ik net zo'n mooie dalende lijn had >:-( en een pukkel op mijn voorhoofd. Misschien bingosymptomen, maar ik had gisteren ook een erg kort lontje, dus als morgen de spotting begint net als vorige maand dan weet ik hoe laat het is :P
Alle reacties Link kopieren
Even een korte ego post.
Vanmorgen kneiterhard van het bankje gevallen met zware krampen en bloed heel veel bloed O_O
Keurig 14 dagen na eisprong en 12 dagen na laagste temp dus dat stukje van mijn cylcus werkt. Vorige ronde was namelijk 34 dagen en nu 42.
Dit is de 1e ronde sinds miskraam dat ik denk dit lijkt op zoals het was voor mijn zwangerschap maar baal toch best flink. Nu 3 rondes achter elkaar seks gehad, voor, op en na eisprong zo beetje en toch 3x weer ongesteld.
Afhankelijk of ik morgen mijn droombaan aangeboden krijgen gaan we of pauzeren of het ziekenhuis bellen.
Einde ego post!
Niets is wat het lijkt..
We zullen zien Truus :) vannacht niks meer gebeurd. Oh dat is wel positief die oplopende testjes!! Ik ga duimen

Balen Poeziemauw! Geef de moed niet op :)

Freddelientje bij jou heb ik nog steeds goede hoop!

Milov hoe is het eigenlijk met jou?
Alle reacties Link kopieren
Gie_gie wordt spannend dus komende dagen. Misschien innestelingsdipje geweest gisteren😉?

Poeziemauw wat shit zeg. Sterkte en even lief zijn voor jezelf.

Hier nog steeds niets. Net in m’n pauze bij Kruidvat even nieuwe test gehaald, voor zekerheid een early (die zijn toch gevoeliger en stel dat ik niet zo snel hcg aanmaak of late innesteling was dan pikt deze het misschien eerder op).
Heb wel enorme hoofdpijn.
Morgen dagje vrij en dan donderdag nog een dag werken. Ik twijfel of ik morgen nog eens zal testen of vrijdag pas.
Alle reacties Link kopieren
Ai Poeziemauw, balen :( zeker na een miskraam :( Hopelijk krijg je morgen wel positief nieuws ivm je droomjob!

Freddelientje: wanneer is je cyclus 40 dagen zoals bij je vorige zwangerschap? Eens die testen in huis wordt het toch moeilijker hè!

Had gisteren hier nog geschreven dat ik niet ging meedoen met de symptomenbingo en het kan ook nog helemaal niet, maar toch deed mijn onderbuik raar gisteren avond lol! Ook al sinds vorige week af en toe misselijk en nu focus ik me hier natuurlijk helemaal op... zwanger proberen worden is toch een hele mindfuck hè!
Alle reacties Link kopieren
Yuki morgen zit ik op 40 dagen 😉. Beter wachten tot vrijdag denk he 😇

Haha ja je kan je hoofd niet uitzetten. Ging dat maar zo af en toe.
Jullie maken het wel spannend allemaal dames! Ben heel benieuwd wat de komende dagen gaan brengen :)

Zelf ben ik naar de gynaecoloog geweest. Gelukkig een hele aardige, begripvolle, vrouwelijke arts.
Ze heeft me de Cytotec voorgeschreven en daar ga ik morgenvroeg mee beginnen omdat er nog steeds niks heeft doorgezet en ik echt helemaal klaar ben met het wachten en de misselijkheid. Op de echo zag ze ook niks van een beginnende miskraam.

Ben benieuwd morgen!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte FoodieS! Fijn dat je zo’n fijne gyn had, tis al moeilijk genoeg. 😘

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven