Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 8)

16-03-2018 18:13 3007 berichten
Het vervolg op deel 7 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kam hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom

Je kan hier zelf je Nod datum aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters


Zo kan je zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.
]]
NaamNOD
baby123453 juli
JuffrouwToos5-7 juli
Appeltje--6-9 juli
Stippeltjesbehang12 juli
Shonan12-14 juli
Edsheeran16 juli
OkkiePetite17 juli
Maris8619 juli
pindaeter16/23 juli
Maya8826/28 juli
arcticfox127/28 juli
Vlindertjezs28 juli
wonderwens8928 juli
Bloomaday1 augustus
DEM896 augustus
Tulpenveld_1???
August18???
Juffiejuffie???
TB84???
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:45
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
55.14% gewijzigd
Woohooo! Vinden wij leuk! Gefeliciteerd telefoonsnoer!
Gefeliciteerd!! :D
Alle reacties Link kopieren
Telefoonsnoer schreef:
24-04-2018 11:20
Welkom Michelle.

Ik snap je verhaa niet. Die ring is er eind april uit gegaan. Maar het is nu eind april toch? Bedoel je niet eind maart?

En heb je met die ring wel echt een eisprong of werkt het zoals de pil? Want dan kan het soms wat langer duren voor je cyclus op gang komt
Ooh nee al direct een fout in mijn voorstelling. Niet goed gestart hé :bonk: .
Inderdaad mijn nuvaring ging er dus eind maart uit. Ik heb vrijdag een paar druppels bloedverlies gehad en nu ondertussen niets meer. Wat mij natuurlijk doet hopen op innestelingsbloed al zal dit wel wat voorbarig zijn.

Met een nuvaring heb je inderdaad geen eisprong volgens mij maar mijn gynaecoloog zei dat na lang Nuvaring gebruik de cyclus normaal vrijwel onmiddellijk zich herstelt naar een natuurlijk ritme.

Trouwens gefeliciteerd!!! :-D :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hahaha telefoonsnoer, die is echt wel positief! Proficiat hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben zo zenuwachtig en nieuwsgierig..
3 dagen voor mijn ovulatie seks gehad, morgen moet ik ongesteld worden, dus moet nog even wachten met testen. Aangezien ik al meer dan twee weken in spanning zit en op alles let wat ik voel, Google ik veel. Het is zo jammer dat het per persoon altijd kan verschillen en je er dus nooit een vinger op kan leggen....

Ik heb af en toe steekjes in mijn eierstokken, zowel rechts als links. Niet pijnlijk maar voel het wel.. kan me niet herinneren dat ik dit vaker voel als ik ongesteld moet worden. Maar ik ben ook niet echt bewust bezig geweest met zwanger worden en dus heb ik ook nooit veel aandacht besteeds aan de kleine dingetjes die ik misschien voel al ik wél ongesteld moet worden...
Daarnaast niet moeier dan normaal. Ook geen spotting of bruin iets gehad. Ook wel redelijk veel afscheiding maar dat kan ik ook vaker hebben...

Wat denken jullie??? Ik hoop zo dat ik zwanger ben, ondanks ik er niet bewust mee bezig ben geweest. Deze twee weken hebben zo lang geduurd en nu duurt deze laatste dag voor mijn vermeende ongesteldheid ook zooooooo lang....
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel dames!!!!!

Dan klinkt het een stuk logischer Michelle.

Ako. Ik testte vandaag op 11dpo positief. Dus als je morgen ongesteld moet worden zou je misschien vandaag al kunnen testen? Spannend hoor
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd voor alle zwangeren!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Telefoonsnoer, wat leuk! Ik heb een paar pagina`s terug gelezen en je verhaal gevolgd, was gewoon excited toen ik je afbeelding zag :)

Ik kan helaas niet meer naar de winkel nu om een test te halen, dus ik zal helaas moeten wachten tot morgen :(
Alle reacties Link kopieren
Ik kan toch nog wel naar de winkel! Wil een early test halen van de kruidvat. Denken jullie dat ik het met mn “avondurine” :’) kan doen
Ik ben vooral een meelezer maar heb een vraag. Half december ben ik gestopt met de pil en meteen ongesteld geworden. In februari de flow app geïnstalleerd, meer voor de gein en toch handig op je menstruatie bij de houden welke redelijk regelmatig is, soms wat te vroeg. Nadat ik eind maart weer ongesteld was geworden heb ik ovulatietesten gekocht op internet. En nu mijn vraag:
Volgens de app zou mijn ovulatie 20 april zijn dus vanaf die datum gaan testen.
Steeds niks tot gister een dikke streep te zien was, maar vandaag weer niks te bekennen.

Nu zit ik niet zo in die testen dus kan het dat die piek maar 1 dag is? De ene site zegt dat de ovulatie dan tussen 24 en 48 uur is de ander 36 uur. Zie door de bomen soms het bos niet meer
Alle reacties Link kopieren
Yesss Telefoonsnoer, gefeliciteerd!!!!

AKO, een dag voor NOD kan een early vast met avondurine... spannend!
Alle reacties Link kopieren
Helaas mag ik binnenkort hier weer aanschuiven, donderdag wordt mijn miskraam in gang gezet met medicatie.
Het was met 6 weken al gestopt met groeien, misschien zelfs eerder, en ik ben deze week dan 10 weken dus dat komt niet vanzelf
W002, zo vreselijk verdrietig! :'-(
Oh W002 wat vreselijk klote!! :hug:
Wat hoor je het toch vaak zeg.
Een vriendin van mij gisteren ook al zo'n verdrietig nieuws gekregen
Hoi dames, ik kom hier ook weer kijken. In de race voor Baby nummer 2.
Deze maand "begonnen" nog niet echt super duidelijk wanneer ik ovuleer. Menstruatie komt na 28-31 dagen ongeveer. Nod is 1 mei - 4 mei denk ik.
Denk nu al van alles te voelen... 😒

W002, heftig! 😔 Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
W002 sterkte!

Ik sluit me ook aan bij deze groep.. begin april m'n spiraal laten verwijderen omdat we voor ons eerste kindje willen gaan, 2 dagen later een menstruatie van 4 dagen. Nu heb ik geen idee wanneer ik een ovulatie heb gehad maar heb mezelf voorgenomen om uit te gaan van een cyclus van 28 dagen en dat als ik 6 mei niet ongesteld ben ik een test mag doen van mezelf.. kan alleen nu al niet wachten totdat het 6 mei is en ik iets meer zekerheid heb.
Alle reacties Link kopieren
Poeh blijf het heftig vinden iedere x als ik weer bij iemand lees dat het mis gegaan is. Voor nu heel veel sterkte gewenst!

Hier emotioneel weekje. Was deze week uitgerekend van ons 1e kindje en moet deze week ongesteld worden. Ene kant bid en duim ik dat het raak is andere kant totaal geen geloof erin.

Het is vandaag dag 13 na 1e dag temp dip en de afgelopen 4 rondes werd ik deze dag ongesteld. Nu nog geen teken en ook geen bruin verlies bij voelen. Wel heel slijmerig en nat en kan mijn baarmoedermond niet voelen zo hoog.
Dacht meet mijn temp die zal al wel zakken maar die is 37.1 O_O nog nooit gehad toen ik zwanger was 37.0 constant. Vorige week donderdag en vrijdag 36.7 en zaterdag 37 dus krijg bijna het idee zou ik een temp dip gehad hebben en was die kramp van woensdag innesteling???
Vind het doodeng vooral omdat ik me zo goed voel. Geen pijnlijke borsten alleen pijnlijke tepels en de normale pijn in mijn onderrug is er niet.
Zou normaal pas volgende week testen maar morgen gaan we koningsnacht vieren en had ik op de planning aan de wijn te gaan.
Dikke twijfel wat te doen aangezien ik witte test zwaar kut vind.

Iemand een glazenbol :fortune:
Niets is wat het lijkt..
Alle reacties Link kopieren
w002 wat een erg nieuws. Zo jammer voor je. Ja fase 2, die tot de twaalf weken, is eigenlijk net zo spannend als niet nog spannender. Het gebeurt idd zo vaak maar dat maakt het niet makkelijker. Sterkte en lekker van je afschrijven hier. Ik hoop dat je cyclus snel weer normaal wordt 😙

@ako1008 heb je uiteindelijk getest gisteravond??
Poezie volgens mij ben je zo aan t spacen haha :p als ik jou was zou ik gewoon testen. Het is al zon moeilijke week met je uitgerekende datum, een witte test is kut maar dan weet je wel of het raak is of niet. Als vorige woensdag innesteling was zou je nu al moeten zien op een test toch?
Alle reacties Link kopieren
w002 schreef:
24-04-2018 19:39
Helaas mag ik binnenkort hier weer aanschuiven, donderdag wordt mijn miskraam in gang gezet met medicatie.
Het was met 6 weken al gestopt met groeien, misschien zelfs eerder, en ik ben deze week dan 10 weken dus dat komt niet vanzelf
:there: heel veel sterkte :rose:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd springtouw!! Wat gaaf!!!
TB84 schreef:
25-04-2018 09:58
Gefeliciteerd springtouw!! Wat gaaf!!!
Waarmee precies? :hyper:
Alle reacties Link kopieren
estzet, de piek kan heel kort zijn, soms iets langer, dus dat je maar 1 keer een echt positieve test hebt, kan heel goed hoor! Wanneer de daadwerkelijke eisprong is ligt een beetje aan welke ovulatietesten je gebruikt - als het goed is staat dat in de bijsluiter. In ieder geval is het slim om op de dag van de positieve ovulatietest seks te hebben.

w002, ah nee wat een verdrietig nieuws :( hoop dat het opwekken een beetje voorspoedig gaat. Hele dikke knuffel :hug:

Poezie, volgens mij moet je gewoon testen. Zoals Springtouw zegt, als de innesteling een week geleden zou zijn, zou je nu wel duidelijkheid op een test moeten krijgen. Misschien helpt dat om je hoofd ietsje rustiger te krijgen, en zeker als je wijntjes wil gaan drinken morgen

Welkom nieuwe dames!

Hier vanmorgen op de ovulatietest een oplopend streepje. Nu dus maar weer twee keer per dag testen en hopelijk mag ik dan dit weekend aanschuiven op het bankje. Zou erg keurig zijn, want ik zit vandaag op CD14 en dan slaan de medicijnen dus nog steeds netjes aan en was vorige cyclus gewoon een uitzondering.
Welkom nieuwe dames!!

En Poeziemauw? Al getest?
Alle reacties Link kopieren
Springtouw schreef:
25-04-2018 10:12
Waarmee precies? :hyper:
Volgens mij haal ik namen door elkaar :-$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven