Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 9)

15-07-2018 20:53 4202 berichten
Het vervolg op deel 8 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Pocassie3-1731/332e kindje
Burg235-1332/311e kindje
Mommywensje35-1329/2928 Aug implanon verwijderd! Ronde 3
Maya8810-11130/32Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen.
Vlindertjezs15-13328/35IUI ronde 3
Starsuus21-1634/48Mk in juli, ma in oktober. Wens voor een 2e kindje.
Lynn8321-11435/301 IUI gehad, feb 2019 weer verder
Florazon27-1428/321e kindje, mk oktober bij 6.4
Tb84?2733/34November 2017 miskraam, Oktober 1e ronde clomid. wens voor een 2e kindje.
Anoniempje10?......x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
Luna-87?531/34 1ste kindje
Cactus11?1232/30huisarts geweest, formulieren bloed en zaadonderzoek
Pindaeter?1328/30x
Mies22?1228/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt
arcticfox1??27/36eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts

:cheer2: Zwanger in november! :cheer2:
Mel-K
Moosforhappines1988 :rose:
Deborah30
Koetjesenkalfjes :rose:

:cheer2: Zwanger in december! :cheer2:
Stippeltjesbehang
KoekoekK
Ijs_monster
Nijn-tje
*FRozen_Star*
Diamantje123
DEM89
Leeuw32
LaChouffe
Kikivermeer
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 01-01-2019 01:00
65.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja doe ik;)
Alle reacties Link kopieren
Nijn-tje schreef:
12-12-2018 17:54
Spannend Starsuus!!
Ik had na m’n miskraam ook zolang steeds bloedverlies dus het was even rustig onder de lakens. Toen ineens eisprong, maar ook te laat. Hopelijk voor jullie net op tijd:))

Vraagje: kan je ook Savonds testen als je lang niks drinkt? Of is dat kansloos ?!
Zwangerschapstesten bedoel je? Weet ik niet... bij de ovulatietesten kan het wel, maar raden ze idd aan daarvoor minimaal 2 uur niets te drinken. Voor jou ook spannend Nijn! Hoop het zo voor je!
Alle reacties Link kopieren
Een kennis van mij is onlangs afgestudeerd als acupuncturist en biedt aan me te behandelen om de hormonen weer in het gareel te krijgen.

Heeft iemand van jullie al ervaring met acupunctuur? En wat zouden jullie doen met zo’n aanbod?

Ik las net onderstaand verhaal (over acupunctuur na herhaalde miskramen) en dat klinkt wel heel indrukwekkend...

https://www.acupuncturist.nl/wp-content ... 2011-2.pdf
Alle reacties Link kopieren
Starsuus, ik zou het absoluut doen!
Je kent mijn verhaal. En mn energie en dus hormonen zaten niet lekker in balans. Juist die eerste menstruatie moest goed rood bloed zijn zonder pijn, toen kwam dat stolsel en daarna zwanger. Ps mijn behandeling was €100 per keer en kruiden €30 per week.
Maar helemaal als er iets met herhaalde miskramen wordt gedaan is natuurlijk fantastisch!
Alle reacties Link kopieren
Omg... sta helemaal te shaken... Net test gedaan en gewoon positief :-o
Kan t gewoon echt niet geloven.
Moet even bijkomen!!!
Alle reacties Link kopieren
@Nijntje gefelciteeeeeeerd!!! Wat goed!
Jeetje wat een vruchtbare maand toch nog!
Alle reacties Link kopieren
Yes!! Van harte gefeliciteerd Nijntje! Mooi nieuws!
:hello: :yes: :cheer2: :cheer:
Alle reacties Link kopieren
@Starsuus: doen! Bij mijn zus maakt het echt al super verschil! Ook de Chinese kruiden zouden je hormonen weer in balans kunnen brengen.

@Moos: fijn dat jullie het mooi hebben kunnen afsluiten zo samen. Maakt inderdaad een verschil.

Ik ben vandaag ontzettend moe, maar nu heb ik door een onrustig kind en ineens heel gevoelige tanden ook heel slecht en kort geslapen.
Nou had ik beide zwangerschappen ook heel gevoelige tanden in het begin, tel daarbij op de pijnlijke tepels, mijn warrigheid en het feit dat ik sinds gisteren geen eetlust meer heb en een beetje misselijk ben....
Maar ja dat bloed hè, dat blijft wel een beetje komen steeds. Geen krampen, een paar ienie minie stolseltjes maar wel al wat meer bloed inmiddels.
Kan er geen kaas meer van maken en probeer echt mijn gedachten erover uit te zetten want anders ga ik compleet obsessief elke dag lopen testen ( jaja ik kom heel geduldig over maar dan had je me de afgelopen twee maanden bezig moeten zien haha).
Nijntje gefeliciteerd!!!

Ik lees met jullie mee hoor dames en denk nog steeds aan jullie, maar ben te vaag in Mn hoofd om te reageren op alles en vaak ook moe. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Nijn-tje schreef:
12-12-2018 21:34
Omg... sta helemaal te shaken... Net test gedaan en gewoon positief :-o
Kan t gewoon echt niet geloven.
Moet even bijkomen!!!
Gefeliciteerd! Was vandaag je NOD of zit je er nog voor?
Alle reacties Link kopieren
Nijn-tje schreef:
12-12-2018 21:34
Omg... sta helemaal te shaken... Net test gedaan en gewoon positief :-o
Kan t gewoon echt niet geloven.
Moet even bijkomen!!!
Gefeliciteerd! Was vandaag je NOD of zit je er nog voor?
Alle reacties Link kopieren
Thanks dames!!
Morgen NOD Torrey. Maar was al een duidelijke streep.

Net vriend de test laten zien!! Ook helemaal blij maar ook gereserveerd ivm onze vorige 2 ervaringen.

Vind het zo spannend. Derde zwangerschap dit jaar, moet nu toch een keer goed gaan:)
We laten controles nu denk ik eerst via zh verlopen en niet direct bij de verloskundige.

Starsuus, bedankt voor t delen van het artikel. Ik overweeg wel serieus acupunctuur na die 2 miskramen. Ga me er morgen eens in verdiepen.
Ben te hyper om te slapen maar ik ga toch een poging wagen!
Alle reacties Link kopieren
Naatje, misschien morgen toch test doen?! En dan pas zondag weer ofzo als hij wit is en er verder niks gebeurt? Gek met dat bloedverlies steeds maar wat geen menstruatie lijkt te worden..
Alle reacties Link kopieren
Nijn-tje schreef:
12-12-2018 21:34
Omg... sta helemaal te shaken... Net test gedaan en gewoon positief :-o
Kan t gewoon echt niet geloven.
Moet even bijkomen!!!
Yeeeyyy!! Gefeliciteerd meid. Geweldig nieuws
Alle reacties Link kopieren
Ijsmonster en Nijn-tje gefeliciteerd! Drie positieve testers in een week dat geeft de burger moed.

Naatje voor jou blijft het spannend. Ik duim voor je.

Arctic wat een ellende weer met je galblaas zeg. Ik weet gewoon even geen opbeurende woorden meer voor je :hug:

Maya wat heftig zo'n aanval zeg. Kan me voorstellen dat je nu even een stapje terug doet al lijkt me dat ook wel weer lastig als je wens sterk is. Sterkte de komende tijd.

Starsuus geen ervaring met acupunctuur mbt vruchtbaarheid maar heb wel een behandeling ondergaan toen ik ruim 41 zwanger was. Twee dagen later bevallen maarja...of dat nou de acupunctuur was of dat het gewoon wel eens tijd was dat zullen we nooit weten ;)
Ik denk altijd maar.. baat het niet dan schaadt het niet.
Alle reacties Link kopieren
Nijn :cheer2: B-)

Gefeliciteerd lieverd! Te gek zeg!
Heel blij voor je, hopelijk kan je vannacht een beetje slapen. En dit moest even jullie afsluiter worden, beter kan niet!
Alle reacties Link kopieren
Nijn gefeliciteerd!!! Super gaaf dat je een positieve test hebt!! :cheer:
Een knaller in de avond voor NOD, dan heb je echt wel veel hormonen aangemaakt al! Wauwie!!


@Moos; heel mooi gebaar dat jullie op die manier afscheid hebben genomen van het vruchtzakje en dat je vriend er wat moois bij zei. Dat doet me stiekem wel wat.
Jaaa gefeliciteerd Nijntje!! :cheer: Wat een mooie vruchtbare week, superleuk al die positieve berichten!

Naatje, nu jij nog!
Alle reacties Link kopieren
JJaaaaa!!! Gefeliciteerd Nijntje, hopelijk blijft deze lekker plakken. :cheer2: :hyper: :yes:
Heb je een foto. Altijd mooi en leuk om een positieve test te zien.

Wat een vruchtbare maand! Zijn er nog meer testers deze week? Naatje? Vlindertjezs?

Moos hoe gaat het met jou? Heb je nog bloedingen? En wanneer moet je voor controle terug naar het ziekenhuis?

Arcticfox hoe gaat het met de pijn? En ga je vandaag bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek.
Mooi en lief gebaar naar je vriend. Ik ben zeker van mening dat je elkaar moet blijven laten merken/ zien hoe erg je degene waardeert en lief hebt. Helemaal wanneer zwanger worden moeizaam gaat.
Het is voor beide een intensief proces en dan is het belangrijk om elkaar niet uit het oog te verliezen zeg maar.
Toen mijn vriend en ik de 1e afspraak bij de huisarts hadden, heb ik tegen hem gezegd dat heel graag een kindje met hem wil, maar dat het niet ten koste van onze relatie moet gaan. We hebben een echt een sterke relatie, geen enkele haar op mijn hoofd die daar aan twijfelt. Maar het is belangrijk om met elkaar te blijven praten, leuke dingen samen te blijven doen en aandacht voor elkaar te hebben.
Alle reacties Link kopieren
@Nijn-tje Jaaaaa gefeliciteerd! :cheer2: Hoop op een fijne, zorgeloze zwangerschap voor je! Als je wilt kun je met ons meeschrijven in het 'uitgerekend rond augustus na 1 of meer miskramen' topic :)

@Naatje2000 ik zou gewoon lekker een test doen meid. Want volgens mij zit je jezelf helemaal gek te maken en lukt dat loslaten minder goed dan je zou willen ;-)

@Arcticfox1 wat fijn dat het toch geen galstenen waren. Maar wel waardeloos dat je nog niet bent opgeknapt. Hoop dat je je snel beter voelt!

@Moos wat fijn dat het nu echt achter de rug lijkt! Heb je nog last van bloedverlies? Hoop dat er snel weer een mooi ei aan komt!
Nijntje! Wat super! Gefeliciteerd! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe. Ondanks dat je niet echt symptomen had toch zwanger! Geeft mij toch een beetje hoop!
Super blij voor je!

Americangirl: echt weer een mooie vruchtbare maand. Heerlijk!
Ik kan deze maand ook testen nog 8 a 9 dagen wachten. Spannend!

Hier geen symptomen verder mijn borsten zijn sinds vanochtend iets gevoeliger maar dat heb ik elke maand.
Wel heb ik erg veel last van afscheiding (sorry) voelt soms of ik gewoon in mijn broek aan het plassen ben en kan dus ook niet zonder inlegkruisjes. Kan dit een teken zijn? Zijn er meer die hier last van hebben gehad week voor NOD?
Alle reacties Link kopieren
Stippel en koekkoek, hoe gaat het met jullie? Moet deze dagen toch wel wat extra aan jullie denken. Afgelopen maanden veel voor jullie kiezen gehad en dan deze afsluiter van het jaar!
Geeft mij ook echt hoop.

Lize, vaak wordt het de dagen voor je nod echt droger. Zou het de komende dagen goed checken en als het net voor je nod nog zo is zou het wel iets kunnen betekenen.

Naatje, heb je nog getest?
Wat spannend dit zeg!
Moos: bedankt voor je antwooddd. Ik zal het in de gaten houden. Ben erg benieuwd. Hoe gaat het met jou?
Alle reacties Link kopieren
@Moos ik blijf het zeggen: wat ben je toch en lief en positief mens! :hug:
Het gaat hier goed. Voel me afwisselend kalm en zenuwachtig. Maar dat kan ook door de moodswings komen. Want mij emoties schieten sowieso alle kanten op. Hopelijk is dat een goed teken :yes:
De dagen gaan nu gelukkig lekker snel met drukke dagen op werk, veel leuke dingen en de feestdagen. Voor we het weten is het de 28e.
Alle reacties Link kopieren
Nijntje gefeliciteerd!!!

Net in het ziekenhuis geweest, wederom weer een preek gehad over verzekeraars en de 1 jaar termijn. Maar gelukkig nu een arts die meedacht.

Ik krijg vooralsnog geen medicatie: deze cyclus wordt gecheckt of mijn baarmoederslijmvlies dikker wordt. Wel worden man en ik op alles wat denkbaar is getest in het kader van wat mogelijk een zwangerschap/miskramen belemmerend qua bloed en sperma. Mogen tussen kerst en oud en nieuw terug om de uitslagen te bespreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven