Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 9)

15-07-2018 20:53 4202 berichten
Het vervolg op deel 8 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Pocassie3-1731/332e kindje
Burg235-1332/311e kindje
Mommywensje35-1329/2928 Aug implanon verwijderd! Ronde 3
Maya8810-11130/32Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen.
Vlindertjezs15-13328/35IUI ronde 3
Starsuus21-1634/48Mk in juli, ma in oktober. Wens voor een 2e kindje.
Lynn8321-11435/301 IUI gehad, feb 2019 weer verder
Florazon27-1428/321e kindje, mk oktober bij 6.4
Tb84?2733/34November 2017 miskraam, Oktober 1e ronde clomid. wens voor een 2e kindje.
Anoniempje10?......x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
Luna-87?531/34 1ste kindje
Cactus11?1232/30huisarts geweest, formulieren bloed en zaadonderzoek
Pindaeter?1328/30x
Mies22?1228/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt
arcticfox1??27/36eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts

:cheer2: Zwanger in november! :cheer2:
Mel-K
Moosforhappines1988 :rose:
Deborah30
Koetjesenkalfjes :rose:

:cheer2: Zwanger in december! :cheer2:
Stippeltjesbehang
KoekoekK
Ijs_monster
Nijn-tje
*FRozen_Star*
Diamantje123
DEM89
Leeuw32
LaChouffe
Kikivermeer
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 01-01-2019 01:00
65.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik lees hier al een hele tijd mee, lang getwijfeld om mee te gaan schrijven omdat het een groot topic is. Nu besloten het toch te gaan doen.

Dus bij deze wil ik graag mee schrijven al dat kan?

Ik heb afgelopen oktober een MA gehad, lang geduurd voordat mijn eerste menstruatie er weer was. Inmiddels zit ik op dag 7 na de eisprong (denk ik)
Mijn nod is 4 Januari.

Voor ons zal dit het eerste kindje worden.

Groetjes daantje
Ohh en ik heb het nog niet eens verstuurd of ik krijg ineens een paar maagzuur aanvallen. Dit heb ik normaal nooit! Dat wordt weer een google actie :facepalm:
En welkom Daantje! Leuk dat je mee komt schrijven :)
@LaChouffe jaja Google is our middlename! 😬

@Daantje: welkom! Jeetje meid, heeft het bij jou twee maanden geduurd voor je weer ongesteld werd? Kwam het vanzelf of moest je met pillen aan de gang? Fijn dat je meeschrijft, ik vind het zelf ook heel fijn hier zoveel herkenning te vinden.
Welkom Daantje! Spannende tijd weer, hopelijk snel een positieve test voor jullie.

Spannend LaChouffe, ik hoop op een nuchtere jaarwisseling voor je ;)

Wat zijn jullie lief meiden, doet me echt goed. Nog steeds helder bloed na het plassen. Nog niet echt vloeien dus nog geen menstruatie.
Het lijkt wel of mijn lichaam gewoon zodra de bevruchting/innesteling is mislukt aan het bloeden slaat. Ik krijg amper de kans om hoop te krijgen wat aan de andere kant ook wel weer een voordeel is want het in spanning zitten wordt beperkt maar ik hoop gewoon dat het geen teken is dat er iets mis is in mijn lichaam. Bedankt voor jullie steun :heart:
Pocassie schreef:
28-12-2018 13:20
Wat zijn jullie lief meiden, doet me echt goed. Nog steeds helder bloed na het plassen. Nog niet echt vloeien dus nog geen menstruatie.
Het lijkt wel of mijn lichaam gewoon zodra de bevruchting/innesteling is mislukt aan het bloeden slaat. Ik krijg amper de kans om hoop te krijgen wat aan de andere kant ook wel weer een voordeel is want het in spanning zitten wordt beperkt maar ik hoop gewoon dat het geen teken is dat er iets mis is in mijn lichaam. Bedankt voor jullie steun :heart:
Frappant dat je dat zegt. Ik heb namelijk ook die ervaring en wil dat 10 januari eens aan m’n gynaecoloog voorleggen. Heb nu twee keer (in 2014 en vorige week) meegemaakt dat ik duidelijk een innesteling voelde en daarna veel eerder dan verwacht ongesteld werd. Alsof m’n lichaam er tijdens de innesteling achterkomt dat het niet goed zit en dan besluit om alles maar meteen af te voeren. Die keer in 2014 was toen onze eerste ronde. In ronde 2 raakte ik zwanger van onze zoon. Heb jij dit vaker Pocassie, of ook af en toe?
starsuus wijzigde dit bericht op 28-12-2018 14:40
2.16% gewijzigd
Dat Gegoogle is zo herkenbaar. Soms denk ik echt “wtf heb ik nu weer ingetypt!?” echt de meest belachelijke vragen terwijl je weet dat ieder lichaam anders is. Maar het geeft wel hoop als je leest dat er positieve verhalen zijn bij de vraag “negatieve test na NOD toch zwanger?” en soms hebben we dat gewoon even nodig ;-)

Pocassie wat onzeker zeg, maar kan het geen innestelingsbloeding zijn dan? Die duren soms ook wel een paar dagen toch? Maar ja soms kun je beter van het negatieve uitgaan, bespaart weer een teleurstelling. Hopelijk is er niets aan de hand :hug:

Als het deze ronde niet gelukt is gaan we bellen, ben echter momenteel ook in afwachting van de uitslag van het bevolkingsonderzoek voor baarmoederhalskanker. Heb onlangs een thuistest gedaan, die uitslag wil ik eerst afwachten. Vind ik ook best spannend, je voelt je goed maar je weet het nooit.

Met mijn ouders hebben we het wel eens over ‘later als jullie kinderen hebben’. Mijn moeder zei ineens dat ze mij nog helemaal niet met een zwangere buik of kindje kan voorstellen.. vond dat best wel even pijnlijk, hoor dat wel vaker. Hoezo moet je een ‘type’ zijn voor het moederschap dan?! Wordt daar heel onzeker van. Misschien bedoelde ze het niet zo maar vond het wel jammer om van haar te horen. Al weet ik wel dat ze het heus wel geweldig zou vinden.

LaChouffe elke keer als ik dat biertje ergens tegenkom op een kaart of reclame moet ik aan jou denken trouwens haha!
Naatje: Ik hoor idd vaak positieve verhalen over ovulatietesten. Ik had zelf alleen nog zoiets van ik ben nog maar net bezig en wou er niet te veel al mee bezig zijn. Nu merk ik alleen wel dat als je eenmaal er voor kiest om te beginnen dat je het ook niet los kan laten en er meer mee bezig bent dan ik had verwacht. Vooral ook als ik door de winkel loop en de kinderkleding voor mijn bonus dochter haal dan kijk ik toch ook altijd even stiekem bij het babyspul.
Haha! Je verhaal over jeuk bij je navel, erg herkenbaar! Ik kan het alleen niet met een vorige zwangerschap vergelijken maar google werkelijk alles wat ik voel. En je raad het wel bij alles is het bijna mogelijk dat je zwanger kan zijn.het blijft gewoon altijd afwachten.

Leeuw: Superr! GEFELCITEERD!! Beter kerst cadeau kan je niet krijgen!

Daneli: welkom! Leuk dat je mee gaat schrijven.

Starsuus: wat balen! Had zo gehoopt voor je! Op naar de volgende ronde! Heb je lekker van je wijntje genoten?

Welkom daantje! Leuk dat je mee gaat schrijven, het is een groot topic en er komen veel berichten maar oh wat een steun kun je hier verwachten. Ik heb de afgelopen tijd al veel gehad aan deze lieve meiden allemaal.

Maya: aii dat snap ik heel goed. Ik werk al jaren met kinderen en is de leukste baan die ik maar kan bedenken. Maar universiteit heb ik niet gedaan. Ik ben meer slim in het praktische. Toen ik paar jaar geleden een relatie kreeg en hij na een tijdje zei dat hij geen kinderen met mij wil omdat ik niet slim genoeg ben met mijn MBO papiertje om kinderen op te voeden heeft dat mij ook ontzettend veel pijn gedaan. Begon erg aan mijzelf te twijfelen maar oh wat weet ik nu wel beter! Ik ben goed met kinderen en je hebt geen universiteit nodig om een kind op te voeden. Ik heb hem na die opmerking gelijk de deur gewezen en weg gestuurd! Maar ik weet zeker dat als je moeder je met een mooie buik ziet rond lopen dat ze ook hartstikke gelukkig is.
Pocassie en starsuus, ik heb precies hetzelfde ook twee keer gehad! Ik had zo het gevoel dat het raak was want had zo duidelijk een innesteling gevoeld! Maar 50 procent van de zwangerschappen gaat mis en ik geloof dat het percentage 35 procent dat voor de postieve test is, dus precies dit waar wij het over hebben, en vaak wordt het niet gemerkt. Heftig vond ik dat percentage.
Pocassie, hoe voel je je nu?

Maya, soms floepen mensen, net als jouw mama wat onhandige dingen uit wat waarschijnlijk helemaal niet zo bedoeld is maar wel pijnlijk.
Zo zei ik collega vorige week toen ik een klein cadeautje kreeg, als je zwanger was geweest dan was het een groot cadeau geweest (er waren net collega’s met verlof)
Ze moest eens weten dat ik in het opwekken van een miskraam zit.

Welkom Daantje, wat verdrietig dat jij ook al een ma hebt meegemaakt. Schrijf hier lekker van je af!

Naatje, herkenbaar het nu al willen of denken te voelen maar is idd wel erg vroeg. Ben je lekker aan het genieten?

Jaaaa chouffe!
Wat spannend, hou je ons op de hoogte?

Leeuw, hoe was de uitslag vandaag? Hopelijk mooi nieuws.

Stippel en Koekkoek, ik denk vaak aan jullie meiden. Hoe gaat het met jullie?

Diamantje, hoe voel jij je?
@Moos: heerlijk aan t genieten hier! Even helemaal eruit, huisje zit echt recht tegenover t restaurantje en t zwembad dus top! Morgen lekker zwemmen!
En de drink untill its pink hou ik erin, ik heb een wijntje op bij Mn rode biefstuk! ( is nu toch nog niets ingenesteld)

@Pocassie en Starsuus: precies dit dus heb ik al eens vaker gehad! Twee keer echt vlak na Mn eisprong meteen heel heftig ongesteld, was een keer toen ik net weer met de Nuvaring gestopt was afgelopen voorjaar en de andere keer toen ik nog net niet aan de Nuvaring was toen de kleine een paar maanden oud was ( en ja ik weet dat je dan gewoon vruchtbaar bent maar dacht dat dat wel los zou lopen) en drie maanden terug rond Mn NOD , toen had ik een paar dagen toch echt het gevoel dat ik zwanger was maar was met een paar dagen ook weer over....alsof je lichaam inderdaad met een mislukte innesteling direct alles loost.
Heel bizar! De gynaecoloog kon er bij mij niets zinnigs over zeggen, alles zag er verder normaal uit...wie weet heeft die van jou wel een goed inzicht hierover? Zoja, dan hoor ik het graag!

@Maya: zal ze echt niet zo bedoelen, misschien dat ze het meer bedoelde als dat ze je nog ziet als haar kleine meisje en dat een dikke buik of een baby in je armen haar zo onwerkelijk lijkt. Heeft niets met jou te maken. En als iemand anders ( je zei dat meer mensen dat zeiden) vindt dat je een bepaald type moet zijn om kinderen te krijgen dan zit er een steekje los ;) Als alleen bepaalde types kinderen mochten krijgen zou iedereen er hetzelfde uitzien toch?

Lieve zwangere dames, hoe was jullie Kerst? Al durven te vertellen? Ben heel benieuwd!
Oh ja LaChouffe, bij mij hielpen Rennies met pepermunt smaak altijd briljant tegen t maagzuur. En beschuitjes. Sterkte, heel vervelend gevoel!
Moos lief dat je naar me vraagt. Gaat eigenlijk hartstikke goed ! Heb lekker vakantie en merk wel dat ik echt weinig energie heb. Heb vandaag voor het eerst weer gefitnessed, durfde het eerst niet ofzo?! Viel daarna als een blok in slaap op de bank haha! Behalve pijnlijke borsten voel ik verder niks. 22 januari pas voor een echo!

Naat onze ouders en broers zussen weten het inmiddels. De rest wachten we nog mee tot 12 weken. Voor jou is het nog even spannend he wanneer is nou jouw NOD ? Heb even teruggelezen maar kon het even niet vinden
@Lize: ja gek hè, je denkt er ben er niet te veel mee bezig maar vanaf het moment dat je dat samen besluit zie je ook ineens overal dikke buiken voorbij komen en reclames van kinderwagens vallen je op en overal zie je baby’s en kleine kindjes....
@Diamantje: wat heerlijk om dat nieuws dan te kunnen brengen hè?! Vond ik ook zo leuk! Mijn NOD is 8 januari denk ik, als Mn ei toch op 2e kerstdag kwam is t 9 januari. Hoop dat ik kan wachten met testen tot dat weekend erop. Bij Mn eerste kindje moest ik op maandag ongesteld worden en heb ik vrijdag oas getest. Vraag me nog steeds af waar ik toen dat geduld vandaan haalde. Tweede zwangerschap namelijk vier dagen voor NOD al getest hahaha.
En dan word je dus om half drie s nachts wakker van een onwijze kater van dat ene wijntje bij t eten....ja dan ga je toch denken, zou t? Wijn toch maar weer even laten staan dus....
@maya en Moos, dat zijn idd echt geen leuke opmerkingen. Bizar eigenlijk wat sommige mensen soms roepen. Helaas gebeurd het best vaak merk ik, probeer er maar bij te bedenken dat het hun onwetendheid/onnadenkendheid (is dat een woord? :P ) is, maar toch...

@naatje en lachouffe jullie zijn alweer goed opzoek naar symptomen, heel herkenbaar :p naatje, ik werd vannacht ook misselijk wakker na 1 wijntje en ben ongi, dus wss kan het (, net als de opvliegers van mij deze ronde ;) ) twee dingen betekenen, ik hoop voor jou natuurlijk dat het zwanger betekend! Lachoufe maagzuur heb ik deze ronde 1x gehad, heb ik normaal ook nooit. Ik merk dat ik symptomen heel irritant ga vinden zo, nu maar hopen dat ik er volgende ronde minder op ga letten, maar dat zal wel weer niet lukken. Kortom, heel veel succes op het wachtbankje meiden, toch steeds weer een spannende tijd.

@pocassie starsuus en naatje de ronde van m'n mk en de ronde erna heb ik de innestelling ook gevoeld. Bij de ronde erna had ik op 9dpo wat helder bloedverlies, daarna werd ik op 14 dpo ongesteld. Af en toe denk ik dat ik m'n lichaam een beetje snap, en dan krijg je opeens weer totaal anders symptomen of bloedverlies op andere momenten en ben ik het weer helemaal kwijt. :bonk:

Hoe gaat het nu bij jou pocassie?
Wat een druk topic dit zeg, lastig om bij te houden! Wilde al eerder reageren maar het forum werkt ook niet mee, steeds staat er een advertentie over het reactie venster.

Nijn-tje, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik duim voor een goede echo voor je maandag! Voel je je verder goed?

Starsuus, wat rot dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk heb je extra kunnen genieten van de kerstmaaltijd. Lief dat je hier steeds zo uitgebreid reageert op iedereen.

Vlindertjezs, balen dat de Clomid niet echt lijkt te werken. Door naar een volgende stap dus. Hopelijk wordt IUI injecteren de oplossing voor jullie.

Lynn ook ongesteld geworden met kerst, vervelend hè. Enige voordeel vond ik dat ik dus wel alles mocht qua eten en drinken. Geniet van je vakantie!

Naatje2000, voor jou ook een fijne vakantie. Dat wordt een spannende oud en nieuw voor je, met je NOD in de week daarna.

AmericanGirl, heel begrijpelijk dat het erin hakt dat de eerste IUI is mislukt. Dan de verdrietige miskraam van je schoonzusje er nog bij. Hopelijk mag het voor jullie beide snel lukken.

FloraZon en Pocassie, menstruatie doorgebroken dus. Zuur hoor. Weer door naar de volgende ronde dus maar.

Leeuw32, wat een verdrietig bericht zo met kerst. Gelukkig zeg dat het relatief gezien wat beter met je tante gaat. Spannend maandag met bloed prikken en veel succes op je werk.

Maya88, kan me helemaal voorstellen dat het een grote stap is om de medische molen in te gaan. Je hoopt toch dat het vanzelf nog mag lukken. Zou het kunnen dat je moeder het goed bedoeld heeft?

Stippeltjesbehang, nog even geduld tot de volgende echo dus. Daarna heb je er misschien weer wat meer vertrouwen in gekregen.

Moosforhappines, wat rot dat de miskraam nog steeds niet helemaal achter de rug is. Heftig om te lezen dat zoveel van jullie een miskraam hebben gehad. Je gaat bijna denken dat iedereen dit een keer zal meemaken. Hoop voor je dat het snel achter de rug is.

LaChouffe, spannend zo de laatste dagen op het wachtbankje! Hoe komt het dat je denkt dat het niet raak is?

Daantje, welkom!

Lize, hier inderdaad ook nog geen ovulatietesten om dezelfde reden als jij. Ik denk dat ik er na ronde 6 mee wil gaan beginnen.

Diamantje, wat leuk dat jullie het al hebben verteld. Hoe reageerde je familie? Ik duim voor een goede echo de 22e! Duurt nog lang zeker, voor je gevoel.
Wat lief dat jullie er naar vragen :heart:
Het gaat met ups en downs nog steeds. Echt genieten vind ik heel moeilijk. We zitten nog zo in onzekerheid... Hopelijk is het snel 7 januari. Al ben ik ook zo ontzettend bang!
Wat de kwaaltjes betreft gaat het juist heel lekker deze keer. Ik wordt iedere ochtend wakker alsof ik een onwijze kater heb: misselijk en een heel duf hoofd, jeuk, prikkelbaar, maagzuur, honger, moe. Ik ben er echt heel blij mee want dat geeft goede hoop :yes:

Dat symptomen zoeken herken ik heel goed! Op een gegeven kwam ik er achter dat je ieder willekeurig symptoom icm zwangerschap kunt Googlen en... Voila! Er is altijd wel iemand die daar last van had. Zelf jeuk aan je oorlel :bonk: Dat bewijst maar temeer hoeveel vrouwen er mee bezig zijn en er over schijven op verschillende fora en sites.
Dat weerhoudt mij er overigens niet van om te blijven Googlen op alles wat met zwanger zijn te maken heeft of kan hebben. Mijn vriend wordt er soms horendol van haha

Straks in het nieuwe jaar weer een aantal NOD's zie ik. Spannend!! Zijn er nog meiden die voor de jaarwisseling gaan testen? Wie weet maken we het decemberlijstje nog op de valreep wat langer :cheer: :cheer: :cheer:
Zo, dat was een heel verhaal maar ben volgens mij niemand vergeten. Zelf weinig te melden, mijn menstruatie is zo goed als voorbij dus op naar de vruchtbare dagen en daarna weer op het wachtbankje. Vorige ronde was ik er vreselijk mee bezig, hoop het deze ronde wat meer los te kunnen laten. Je hebt er zo weinig invloed op hè.
Daneli, dat is ook moeilijk. Je wilt iets dus je bent er automatisch mee bezig. Ik probeer alleen niet zo veel op symptomen te letten, heb ook geen vergelijkingsmateriaal dus dan zou ik mezelf helemaal gekmaken. Dat lukt wel aardig de laatste paar maanden.

Ik weet ook wel dat mijn moeder het niet naar bedoeld hoor, ik ben haar jongste en de enige die nog geen kinderen heeft. Ik vroeg haar ook waarom ze dat vond en toen zei ze dat ze mij nog zo’n ‘flierefluiter’ vind. Mijn vriend en ik werken beide volledig en ik ben vaak wel bezig met extra studies voor mijn werk, regelmatig even spontaan weg, etc. Gewoon lekker onbezorgd. Wij vinden dat heerlijk en snap ook niet waarom dat zou veranderen als we kinderen krijgen. Mijn moeder en beide zussen hebben nooit echt gewerkt (een van hen nu wel) en een heel ander leven (veel tijd voor de kids) dus misschien is dat haar beeld van het moederschap. Tijd om te laten zien dat het ook anders kan ;-)

Stippeltjes heb je 7 januari een echo? Waarom ben je zo onzeker? Zag in een ander topic dat je in elk geval een knaltest had ;-). Hopelijk kun je een beetje rust vinden en lekker genieten.
Maya zoals je zegt tijd om te laten zien dat het anders kan! Zou mooi zijn 😄

Lief dat jullie het vragen inderdaad. Hier wisselend; ene moment vol vertrouwen door gevoelige tepels en bandenpijn, andere moment doodangsten dat het wéér mis gaat.. blij dat ik woensdag een echo heb! Alhoewel ik dat dus ook weer super spannend vind.. nahja we zien wel. Ik voel me in ieder geval meer zwanger dan de afgelopen twee keer en hoop maar dat dat wat zegt. Ik heb geen knaller van een test gehad ook, maar dat vele testen maakt je helemaal onzeker dus mag niet meer van mezelf 😅
Stippel, snap zo ontzettend begrijpelijk die onzekerheid. De eerste echo had je natuurlijk ook gewoon gehoopt dat er al een hartje was. Fijn dat de symptomen lekker aanwezig zijn! Laat die mooie echo maar komen, duimen allemaal hard :heart:

Diamantje, fijn dat het zo goed gaat. En wat goed dat je bent gaan sporten, juist goed voor de frummel maar snap dat je het wat spannend vindt.
Hier voorlopig nog geen nod want met het weefsel is een zwangerschap niet mogelijk, dus dat moet er eerst uit. :-(
Laat je sowieso even weten hoe je echo was?

Naatje, hoe is is jouw nacht verder verlopen? Nog een beetje kunnen slapen? Je vakantie klinkt heerlijk! Waar zijn jullie?
Jeetje ik hou het allemaal niet meer bij!

Stippel, lijkt mij inderdaad spannen zeg, hopelijk snel een hartje..

Daneli van je afzetten is lastig hè?

Artic hoe is het bij jou?

Pocassie balen, jij bent ook al lang bezig!

Voor de meiden die op het wachtbankje zitten: veel geluk komende dagen.

Hier weinig te melden, we wachten met smart op maandag om te kijken of hcg oploopt, ik zit ook nog ruim voor NOD dus durf nog nergens op te rekenen. Sinds vanochtend behoorlijk misselijk dus ik ga er vanuit dat foute boel is, maar wie weet valt het mee.

Mijn tante is redelijk bij, het is afwachten wat voor schade ze heeft opgelopen, maar in ieder geval geen verlamming en ze kan nog goed praten, dus dat is positief nieuws!

Ik ga weer neefje en nichtje vermaken die zijn hier voor het weekend, best pittig als je geen kinderen gewend bent. Schoonzus is al langere tijd ziek dus we hebben ze om de 3 weken een weekend. Iemand nog tips voor activiteiten van kinderen in de leeftijd 5 tot 10.
@zwangere meiden, de onzekerheid is zo goed te begrijpen. Gelukkig gaat het nog steeds vaker goed dan fout, al kan je gevoel dat soms even helemaal vergeten zijn.

@leeuw wat lief dat jullie dat doen. Weet niet waar jullie wonen maar soms is een zo'n monkeytown in de buurt, vinden ze over het algemeen erg leuk. En anders knutselen, tekenen, spelletjes, puzzels, koekjes bakken, en vooral af en toe even zelf laten spelen als ze dat kunnen met (eigen?) speelgoed. Laat maar weten hoe het was, ben wel benieuwd :)
Leeuw, shit die misselijkheid.
Nog een kruitvat gedaan?

de meest favo activiteit hier is toch wel slijm maken, grootste bende gegarandeerd!
Of lekker samen naar buiten, verstoppertje of spel samen binnen met een choco.
Kinderfilm in de bios. Lief zeg voor jullie!
Hier nu hardlopen met hond en meisje ernaast fietsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven