Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 9)

15-07-2018 20:53 4202 berichten
Het vervolg op deel 8 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Pocassie3-1731/332e kindje
Burg235-1332/311e kindje
Mommywensje35-1329/2928 Aug implanon verwijderd! Ronde 3
Maya8810-11130/32Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen.
Vlindertjezs15-13328/35IUI ronde 3
Starsuus21-1634/48Mk in juli, ma in oktober. Wens voor een 2e kindje.
Lynn8321-11435/301 IUI gehad, feb 2019 weer verder
Florazon27-1428/321e kindje, mk oktober bij 6.4
Tb84?2733/34November 2017 miskraam, Oktober 1e ronde clomid. wens voor een 2e kindje.
Anoniempje10?......x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
Luna-87?531/34 1ste kindje
Cactus11?1232/30huisarts geweest, formulieren bloed en zaadonderzoek
Pindaeter?1328/30x
Mies22?1228/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt
arcticfox1??27/36eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts

:cheer2: Zwanger in november! :cheer2:
Mel-K
Moosforhappines1988 :rose:
Deborah30
Koetjesenkalfjes :rose:

:cheer2: Zwanger in december! :cheer2:
Stippeltjesbehang
KoekoekK
Ijs_monster
Nijn-tje
*FRozen_Star*
Diamantje123
DEM89
Leeuw32
LaChouffe
Kikivermeer
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 01-01-2019 01:00
65.70% gewijzigd
OkkiePetite schreef:
15-07-2018 22:08
Present!

Maya Bij MA vaak leeg vruchtzakje, dus je hebt alle zwangerschapssymptomen, maar er is niets meer (tenminste zo heb ik MA begrepen). Inderdaad veel vrouwen die een mk of ma meemaken.
Wel prettig dat je bij je collega ziet na een jaar? Geeft hoop?

aritcfox hmz, je zou denken innesteling.... ik hoop het!
skippykoe ik hoop dat je de weddenschap wint :)
Niet helemaal. Een miskraam merk je vaak door krampen en bloedverlies , je verliest dan op een gegeven moment het vruchtje na een aantal uren flinke krampen.

Een Missed abortion is een vruchtje dat niet meer leeft maar nog niet is afgestoten. Het lichaam houdt de zwangerschap nog soms weken in stand en vaak kiezen dames er voor om in te grijpen dmv pillen of curretage.

Ik had een missed abortion, vastgesteld op twee verschillende echo’s en kreeg de miskraam ( afdrijven van t vruchtje) bijna vijf weken later pas.

Een leeg vruchtzakje kan ook een missed abortion veroorzaken, maar ook een gewone miskraam kan een leeg
Vruchtzakje zijn, alleen zul je dat bij een gewone miskraam niet weten omdat je die plotseling krijgt zonder dat je eerst al een echo kreeg waaruit bleek dat t mis was.

Een missed abortion kan zelfs voorkomen nadat je al een hartje hebt gezien.
Mrs Duggar, ik zag dat je positief hebt getest! Gefeliciteerd :heart: deze is een plakker ik weet het zeker!

(Voormalig spr.ingtouw)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanochtend een kruidvat test gedaan, hartstikke negatief. Ook na een halfuur :)
Ik snap het niet goed, en ik ben er ook verdrietig van. Gewoon maar door, dan, want ik kan niet anders dan afwachten wat er verder gebeurt.
Skippykoe schreef:
16-07-2018 07:29
Mrs Duggar, ik zag dat je positief hebt getest! Gefeliciteerd :heart: deze is een plakker ik weet het zeker!

(Voormalig spr.ingtouw)
Hoi! Ja! Spannend vind ik het weer, hoop dat de vierde keer dan scheepsrecht is
Hoi dames, ik ben even van de radar geweest, ben nu lekker op vakantie! Mijn eisprong was vorige week, positieve test op 11 juli. Seks gehad op 8, 11 en 15 juli dus in theorie zou dat oké moeten zijn al voelt het wat weinig.
Mijn nod is 26 juli (altijd 15 dagen na positieve ovu test). Ben dan nog op vakantie maar heb testen mee dus zou wel een leuk cadeautje zijn om mee thuis te komen!
Gefeliciteerd voor de zwangeren en sterkte voor de wachtenden. Wij zijn vanaf november 2017 bezig en ik heb een korte cyclus (ongeveer 25 dagen) dus ik vind het nu wel lang duren. Anderzijds : het kan gewoon nog komen.
juffie ik snap je gevoel helemaal hoor. Wij zijn eind oktober/begin november 2017 gestart en nog niks.
Nou ja ik ben in de medische malen beland,dus ergens denk ik niet dat het bij ons snel zal lukken

Ik probeer mij vast te houden aan het idee dat wij in principe alles doen wat we kunnen en er verder dus ook geen invloed op hebben

Gisteren in een gesprek net vriend wel heel duidelijk gemerkt hoe graag hij het wil. Dat was best even lastig omdat ik in dit geval het probleem ben
Alle reacties Link kopieren
@shanon, wat jammer zeg! Snap dat je verdrietig bent, laat dat vooral maar even toe. Hopelijk heb je fijne steun van je partner. Knuffel!

@arctic, ik hoop dat de medische molen jullie de kans geeft op een mooi kindje.
Geen bloed meer verloren?

@juffie, hopelijk doet de vakantie jullie goed en zorgt dat voor een mooie test op vakantie! Waar zijn jullie? Geniet!

Mrs, gefeliciteerd!! Hoe voel je je? Na 4 keer mag het echt een plakker zijn!
Alle reacties Link kopieren
@shanon, wat jammer zeg! Snap dat je verdrietig bent, laat dat vooral maar even toe. Hopelijk heb je fijne steun van je partner. Knuffel!

@arctic, ik hoop dat de medische molen jullie de kans geeft op een mooi kindje.
Geen bloed meer verloren?

@juffie, hopelijk doet de vakantie jullie goed en zorgt dat voor een mooie test op vakantie! Waar zijn jullie? Geniet!

Mrs, gefeliciteerd!! Hoe voel je je? Na 4 keer mag het echt een plakker zijn!
Alle reacties Link kopieren
Shonan schreef:
16-07-2018 08:06
Ik heb vanochtend een kruidvat test gedaan, hartstikke negatief. Ook na een halfuur :)
Ik snap het niet goed, en ik ben er ook verdrietig van. Gewoon maar door, dan, want ik kan niet anders dan afwachten wat er verder gebeurt.
Bleeeeeeh wat balen! :hug: Maar ook nog niet ongesteld dus? Dan is er nog een ieniemienie kansje toch?

@Angelaloes ook voor jou balen! :hug:

@Maya88 ja ik ben zeker bang dat het bij een volgende zwangerschap weer mis zal gaan. Het punt is dat je geen garanties hebt. Het is niet zo van; nou jij hebt al een keer die ellende meegemaakt, dus de volgende keer krijg je een gezonde blakende baby. De onzekerheid zal er een volgende keer dus zeker zijn.
stippeltjesbehang wijzigde dit bericht op 16-07-2018 11:14
30.12% gewijzigd
shonan wat balen zeg, ik snap dat je verdrietig ben. Hou vol

Gisteravond dus dat kleine beetje bloedverlies, maar daarna niks meer. Onderbuik blijft wel wat gevoelig
Pff dat lijf ook he die twee weken na de eisprong! Ik voel van alles wat waarschijnlijk allemaal tussen m’n oren zit. Nahja niets anders aan te doen dan wachten!

Maar idd MA is dat je lijf de miskraam zelf niet opstart eigenlijk. En dan kun je wachten, medicatie nemen of een curretage krijgen. Ik heb drie weken gewacht en in die tijd groeide het vruchtje toch echt wel, maar dusdanig langzaam en geen hartactie dus op een gegeven moment houdt het op.. bij 11 weken iets zien dat bij 5 weken hoort komt niet goed. Bizarre gewaarwording hoor, dat wel.

Meer mensen die dit weekend testen?
Alle reacties Link kopieren
Present!!

Ben even een tijdje offline geweest. Het viel me erg zwaar afgelopen x. Nu vol goede moed. Heb 12 juli mijn piek gehad volgens testjes. Netjes om de dag gesext. Hopelijk de 28e een positieve test. Ben best positief maar tegelijkertijd ook best bang voor de teleurstelling. Die word steeds heftiger.
tb84, arctic en de rest, als we nou eens juli ool afsluiten met suuuperveel positieve testen net als juni? Deal? Haha. Mijn lijf is weer gestart metme voor de gek houden. Hele gevoelige onderbuik alsof er wat van binnen aan t gebeuren is. Vandaag dag 27 van mn cyclus, benieuwd hoelang deze ronde duurt.. maya app zegt 37..
Alle reacties Link kopieren
Present!

Sorry een tijdje afwezig geweest door heel veel drukte prive en op de zaak.

Maar hier nog niets aan de hand. En zoals vele al wel mee hebben gekregen was ik vroeger altijd om de 28 dagen en kan het nu ook om de 34 dagen zijn. elke keer kwam er een dag bij op.
Dus ik zou in principe deze week ongesteld moeten worden. Maar weer in spanning afwachten dus. heb deze maand wel weer hele zere/gevoelige tepels gehad. En dat had ik vorige maand niet. maar voor de rest is er niets met me aan de hand. Ook elke dag of om de dag lekker bezig geweest... gewoon de hele maand. ;) weten we zeker dat we niet wat missen haha. En het wordt gelukkig nog steeds geen moetje bij ons hahaa. je zou zowat zeggen dat we overbesexst zijn hahaha

Gefeliciteerd voor de dames wie het deze maand gelukt is!

Welkom nieuwe schrijvers! Sommigen hebben helaas al weer een heel drama achter zich. Hopelijk vanaf nu alleen maar positief nieuws.

>:-( :mad: :peace: :swear: voor de dames die helaas van het bankje zijn gevallen! Houd moed! ooit komt er een dag!
Alle reacties Link kopieren
ps: wie ging er nou ook al weer naar curacou,,, Ik kan het niet meer terug vinden ;(
Ohh ja dat voor de gek houden, zó naar! Hier misselijk sinds twee dagen pff en chagrijnig; vanuit het niets boos worden. Zeer herkenbaar maar tegelijkertijd weten dat het ook van de hitte kan zijn, zo suf!
pindaeter schreef:
16-07-2018 13:20
ps: wie ging er nou ook al weer naar curacou,,, Ik kan het niet meer terug vinden ;(
Oh ja, dat was ook nog zo'n ding
Ik zou daar veel te neurotisch voor zijn
Arcticfox1 schreef:
16-07-2018 15:42
Oh ja, dat was ook nog zo'n ding
Ik zou daar veel te neurotisch voor zijn
Ik zou het risico, hoe klein ook, niet durven nemen. Volgens mij was zij ook zwanger net voor ze op vakantie gingen (maar ik weet even niet meer wie het was).

Ik heb een beetje spijt dat ik niet met ovutesten heb gewerkt deze ronde. Ik heb ergens een voorgevoel (zoals wel vaker haha) maar weet niet wanneer ik mijn ovulatie heb gehad.. als ik vanuit mijn libido kijk had ik vrijdag 6 juli mn ei, wat nu 10dpo zou maken. Als ik mijn maya app (kansberekening) kijk had ik 12 juli mn ei wat nu 4dpo zou maken.

Is de symptomenbingo nog een ding?
- uit elkaar klappende borsten (vooral links)
- buikpijn onderin, tussen kramp en steken in
- (tmi sorry) pijn bij klaarkomen (dit was een serieus ding toen ik zwanger was)
- emotioneel als de hel (ik moest huilen omdat mn kat wat in dr oogje had)
- en die eeuwige veelbetekenende pukkel..
Skippykoe schreef:
16-07-2018 16:19
Ik zou het risico, hoe klein ook, niet durven nemen. Volgens mij was zij ook zwanger net voor ze op vakantie gingen (maar ik weet even niet meer wie het was).

Ik heb een beetje spijt dat ik niet met ovutesten heb gewerkt deze ronde. Ik heb ergens een voorgevoel (zoals wel vaker haha) maar weet niet wanneer ik mijn ovulatie heb gehad.. als ik vanuit mijn libido kijk had ik vrijdag 6 juli mn ei, wat nu 10dpo zou maken. Als ik mijn maya app (kansberekening) kijk had ik 12 juli mn ei wat nu 4dpo zou maken.

Is de symptomenbingo nog een ding?
- uit elkaar klappende borsten (vooral links)
- buikpijn onderin, tussen kramp en steken in
- (tmi sorry) pijn bij klaarkomen (dit was een serieus ding toen ik zwanger was)
- emotioneel als de hel (ik moest huilen omdat mn kat wat in dr oogje had)
- en die eeuwige veelbetekenende pukkel..
Ja volgens mij was zij pril zwanger in een zika gebied

Ik hoop voor jou dat het weer raak is skippie. Ik gun het jou zo hard
Sorry dames voor mijn gespam hier, maar ik ben zooo emotioneel. Net bij het naar het toilet gaan zag ik bruinverlies in mn ondergoed. Heb dit nog nooit gehad, altijd gelijk volle bak ongesteld. Zit ook pas op dag 27 en dat is in 1.5 jaar pilloos niet gebeurd zo'n korte cyclus. Die emotionele rollercoaster is me echt even te veel. Als dit doorzet ga ik de volgende ronde uitzitten, ik trek het allemaal even niet meer.

Stom lijf. Stomme miskraam. Stomme hormonen.
Alle reacties Link kopieren
shonan balen! Hoe gaat nu met je?
Juffie hoop het van harte voor je
Arcticfox1 lastig dat soort gesprekken, wat zegt hij er zelf over?
Hier is man ook echt laaiend enthousiast over het idee van een kindje, en als het hier niet lukt, zal het aan mij liggen. Dat is best confronterend.
Skippykoe hihi symptomen bingo, die houden we erin.
Voor de rest is er niets te lachen om wat je schrijft. Wat verdrietig voor je.
Zou het innesteling kunnen zijn? geen idee hoor.
En zit vooral uit mocht het je ongesteldheid zijn, even rust is oke, doe wat je denkt jou te helpen. Duim met je mee voor niet ongesteldheid. :hug: voor jou!
Ben nog steeds een stille meelezer dus even een berichtje zodat ik weer kan volgen :) Denk nog vaak aan jullie! En ik duim voor iedereen :heart:
anoniem_63f0d08260123 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 20:02
0.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Skippy bruinverlies op 10dpo kan toch eventueel ook nog van een innesteling zijn? Pff maar het is zo naar als je dit niet zeker weet omdat je ook wat symptomen hebt :hug: . Misschien is een ronde gewoon uitzitten helemaal niet zo'n gek idee.

Ik merk dat ik alleen maar gestresst word van die testen en de verplichte sex is soms gewoon niet eens leuk (@pindaeter daar hebben jullie dus geen last van haha). En steeds maar weer afvragen op hoeveel dpo je zit en of je bepaalde symptomen dan al kunt krijgen, etc. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan he.. Volgende ronde zijn we op vakantie dus dan laat ik het op zijn beloop.

Shonan, zijn er bij jou nog ontwikkelingen?

Juffie dat zou leuk nieuws zijn op vakantie!

Iedereen bedankt voor de uitleg over de mk/ma.
Alle reacties Link kopieren
Oh dames wat een rollercoaster is het hè, sterkte skippykoe

Ik hoop dat het voor mij ook vier keer scheepsrecht mag worden Mrs Duggar!

Heb mijn ei nog niet gevonden, maar verwacht mijn NOD op 1 augustus. Kan iemand me toevoegen aan de tabel? Mobiel gaat dat niet zo makkelijk.
Ik ben ook deelnemer aan de symptomenbingo maar kan je zo goed een menstruatie zijn.. Maak mezelf redelijk gek zo nu en dan. Misschien morgen alvast een testje wagen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven