Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 9)

15-07-2018 20:53 4202 berichten
Het vervolg op deel 8 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Pocassie3-1731/332e kindje
Burg235-1332/311e kindje
Mommywensje35-1329/2928 Aug implanon verwijderd! Ronde 3
Maya8810-11130/32Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen.
Vlindertjezs15-13328/35IUI ronde 3
Starsuus21-1634/48Mk in juli, ma in oktober. Wens voor een 2e kindje.
Lynn8321-11435/301 IUI gehad, feb 2019 weer verder
Florazon27-1428/321e kindje, mk oktober bij 6.4
Tb84?2733/34November 2017 miskraam, Oktober 1e ronde clomid. wens voor een 2e kindje.
Anoniempje10?......x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
Luna-87?531/34 1ste kindje
Cactus11?1232/30huisarts geweest, formulieren bloed en zaadonderzoek
Pindaeter?1328/30x
Mies22?1228/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt
arcticfox1??27/36eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts

:cheer2: Zwanger in november! :cheer2:
Mel-K
Moosforhappines1988 :rose:
Deborah30
Koetjesenkalfjes :rose:

:cheer2: Zwanger in december! :cheer2:
Stippeltjesbehang
KoekoekK
Ijs_monster
Nijn-tje
*FRozen_Star*
Diamantje123
DEM89
Leeuw32
LaChouffe
Kikivermeer
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 01-01-2019 01:00
65.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel hopeloos emotioneel maar dan kan ook te wijten zijn aan de teleurstelling van de negatieve test vanochtend. Nog steeds niet ongesteld geworden, ik snap m'n lijf even echt niet. Ik heb in geen tijden een cyclus langer dan 26 dagen gehad, dus volgens mij wordt het óf een vroege miskraam (omdat er geen hcg aangemaakt wordt, zie testresultaat) of ik heb een zeer ongewoon lange cyclus, of ik heb geen eisprong gehad. Of. De test klopt niet. Of, zo'n late innesteling dat er nog niet genoeg is om positief te testen. Je ziet het, mogelijkheden te over... Het vervelende is dat ik blijf hopen en het moeilijk los kan laten zolang ik niet ongesteld word.
Wat naar Shonan! Dat is inderdaad een situatie waar je niet in wilt zitten.. hopelijk test je binnen een paar dagen alsnog positief!

Ik merk dat de spanning van naderende nod er in begint te hakken, wat zal ik die spanning (hopelijk snel) niet missen als ik zwanger ben en blijf zeg!
Alle reacties Link kopieren
Thanks! Wat is jouw NOD eigenlijk?
Edsheeran, hoe gaat ie bij jou?
20 juli.. tot nu toe trok ik het goed maar nu wordt het met het uur spannender.. en die onrust vind ik zo vervelend! Morgen gelukkig afleiding van werk 😁
Ik heb jullie weer gevonden! Deze keer voor het eerst sinds stop van hormonen 1 jaar geleden dat ik een lange menstruatie had. 5 a 6 dagen! Ik verwacht volgende week mijn eisprong em rond 6 augustus mijn NOD. Hopelijk wordt ronde 7 onze ronde! Succes voor iedereen die op t vreselijke wachtbankje zitten :hug:
Alle reacties Link kopieren
Urgh Shonan wat naar! Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor je!
En inderdaad Edsheeran hoe is bij jou?
Spannend cactus !
Maris vertel wat zijn jouw symptomen ? Laat je weten als hebt getest?
noraals morgenavond op laptop zit, wil ik je wel toevoegen :) succes met zoeken
mayaach dat is ook niet leuk, misschien ook goed idee om testen maar ff aan de kant te doen
Dames besef me goed dat ik gemakkelijk praten heb, dus als ik niet prettig over kom, vooral aangeven
Hier geen symptomen .... wachten maar.
Alle reacties Link kopieren
@shanon, snap je hoop! Ik hoop op een late positieve test. Houd je ons op de hoogte?

@okkie, wil je mij ook toevoegen?
25 nod, duurt nog even 😅
Alle reacties Link kopieren
@moos tuurlijk ! En voor je weet is het zover :)
Symptomen zijn juist laatste dagen wat afgenomen: gevoelige tepels, pijn in mn rug, rommelende onderbuik, maar kan ook naderende menstruatie zijn..

Dan het testen.. In eerste instantie omo-wit maar na 15 min keek ik nog eens en zag ik een licht streepje.. Toch durf ik nog niet te juichen, later nog eens testen..
Zie hier:
Afbeelding
Na 15 minuten is de rest niet meer betrouwbaar met aflezen. Dan kan er een indroogstreep ontstaan

Ik hoop voor jou dat het wel raak is misschien morgen of overmorgen nog een keer testen?
[quote=maris86 post_id=28764331 time=1531808940 user_id=215943]
Symptomen zijn juist laatste dagen wat afgenomen: gevoelige tepels, pijn in mn rug, rommelende onderbuik, maar kan ook naderende menstruatie zijn..

Dan het testen.. In eerste instantie omo-wit maar na 15 min keek ik nog eens en zag ik een licht streepje.. Toch durf ik nog niet te juichen, later nog eens testen..
Zie hier:
Alle reacties Link kopieren
@maris, ik zie zeker echt wel een streepje! Zou morgen even een kruitvat 2 voor 5 euro doen. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! En zelfs voor je nod!

@okkie, Thanks

In de ochtend war zeurderige pijn bij mn baarmoeder op dag 6 dpo. Vorige cyclus had ik drie dagen krampjes week voor nod, en werd toen echt heftig ongesteld.
Dus afwachten maar 😴
Alle reacties Link kopieren
tabel iemand anders al actief geweest met namen neerzetten, top!
maris ik weet niet hoe betrouwbaar het is deze test.. mijn bijsluiter zegt dat na 5 minuten aflezen en daarna niet meer betrouwbaar is... Even bijsluiter lezen.
Hoop voor je natuurlijk van wel :)
moos spannend!
Vanochtend buikkrampen gehad, voelde alsof er iets uit moest. Dus ik dacht daar komt m'n menstruatie, dit heb ik niet gemist :nooo: . Na een uur was het over en sindsdien niets meer. Vreemde gewaarwording.
Morgen testje tegenaan, al heb ik echt het idee dat er een menstruatie aan komt...
OkkiePetite schreef:
17-07-2018 20:06
maris ik weet niet hoe betrouwbaar het is deze test.. mijn bijsluiter zegt dat na 5 minuten aflezen en daarna niet meer betrouwbaar is... Even bijsluiter lezen.
Hoop voor je natuurlijk van wel :)
Er staat aflezen binnen 5-10 minuten, maar na 30 minuten niet meer betrouwbaar. Morgen k2v5 en sensitest ;-)
Al hele dag krampjes en minimaal bruinverlies.. net getest en ik dacht schuin in de zon met een loep en magische ogen een hele vage streep te zien. Ik wilde t zo graag. vriend man zag echt niks, dus ik ga even flink janken en mezelf zielig vinden en dan wachten tot ik ongesteld word.
Alle reacties Link kopieren
@Skippykoe of morgenochtend even opnieuw testen? Moest wel een beetje lachen om je bericht... zo herkenbaar :sherlock: En super frustrerend :bonk:

@Maris86 wat spannend, ben benieuwd morgen!

@Okkiepetite duim ook voor jou morgen!
Alle reacties Link kopieren
Volg ☺️
Alle reacties Link kopieren
Spannend Maris en skippykoe! Die tuurstreeepjes zijn zo lastig altijd. Duim door voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Maris ik vind het wel een duidelijk streepje hoor! Ik hoef niet te turen. Ben benieuwd hoe hij morgen is!

Skippykoe wat frustrerend. Misschien morgenochtend nog een test? Of wacht je af tot het bruinverlies doorzet? Het kan ook nog steeds een innesteling zijn he! Dan is het logisch dat de test nu nog wit is :)

Freddelientje! Hoe is het met jou?

Ik zit morgen op 7dpo. Ben er eigenlijk niet zo mee bezig. Ben meer gefocust op het feit dat we over 2,5 week lekker 16 dagen met vakantie gaan. Kijk er zo naar uit! We hebben ook besloten om het daarna even op zijn beloop te laten, dan zouden we de 7e ronde in gaan.
Maya88 schreef:
17-07-2018 22:36
Skippykoe wat frustrerend. Misschien morgenochtend nog een test? Of wacht je af tot het bruinverlies doorzet? Het kan ook nog steeds een innesteling zijn he! Dan is het logisch dat de test nu nog wit is.
Ik moest net naar het toilet en niet meer getest, ook geen bruinverlies. Ik haat het hoe onzeker deze periode van de ronde mij maakt.

Vooralsnog ga ik gewoon wachten tot de menstruatie doorzet, dat zal 1 deze dagen wel zijn gok ik. Dan kom ik ook dichter bij mn normale cyclusduur...
Maya88 schreef:
17-07-2018 22:36
Maris ik vind het wel een duidelijk streepje hoor! Ik hoef niet te turen. Ben benieuwd hoe hij morgen is!
Dat was ik ook! Sensitest iets opgelopen t.o.v. gisteren. :cheer2: :cheer2:
Afbeelding
Skippykoe schreef:
18-07-2018 05:04
Ik moest net naar het toilet en niet meer getest, ook geen bruinverlies. Ik haat het hoe onzeker deze periode van de ronde mij maakt.

Vooralsnog ga ik gewoon wachten tot de menstruatie doorzet, dat zal 1 deze dagen wel zijn gok ik. Dan kom ik ook dichter bij mn normale cyclusduur...
Wie weet innesteling.. Ik duim voor je!!
Hier nog iets meer dan een week te gaan, maar nog verbazend rustig.
Ik ga deze ronde nergens van uit ik hoop dat ik zo kalm kan blijven
Hee Maris dat is inderdaad wel iets anders! Kwam het ook sneller in beeld?

Skippykoe wat naar. Het is ook een rotdeel van de ronde, zeker als je cyclus niet helemaal strak is lijkt me. Ik denk eigenlijk ook wel dat het je innesteling kan zijn gezien je nod, ik hoop het vooral ook!

Ik wil eigenlijk stiekem al testen maar durf niet; kneus. Bang voor negatief en dan voor m’n gevoel nog niks wijzer. Maar die onrust die er dus nu is pff. Vorige cyclus hetzelfde; word moe van mezelf!
KoekoekK schreef:
18-07-2018 07:47
Hee Maris dat is inderdaad wel iets anders! Kwam het ook sneller in beeld?

Skippykoe wat naar. Het is ook een rotdeel van de ronde, zeker als je cyclus niet helemaal strak is lijkt me. Ik denk eigenlijk ook wel dat het je innesteling kan zijn gezien je nod, ik hoop het vooral ook!

Ik wil eigenlijk stiekem al testen maar durf niet; kneus. Bang voor negatief en dan voor m’n gevoel nog niks wijzer. Maar die onrust die er dus nu is pff. Vorige cyclus hetzelfde; word moe van mezelf!
De 27e is mijn uiterste nod. Volgens de app zou dat mijn nod zijn. Wanneer die werkelijk was? Geen flauw idee..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven