Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 9)

15-07-2018 20:53 4202 berichten
Het vervolg op deel 8 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Pocassie3-1731/332e kindje
Burg235-1332/311e kindje
Mommywensje35-1329/2928 Aug implanon verwijderd! Ronde 3
Maya8810-11130/32Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen.
Vlindertjezs15-13328/35IUI ronde 3
Starsuus21-1634/48Mk in juli, ma in oktober. Wens voor een 2e kindje.
Lynn8321-11435/301 IUI gehad, feb 2019 weer verder
Florazon27-1428/321e kindje, mk oktober bij 6.4
Tb84?2733/34November 2017 miskraam, Oktober 1e ronde clomid. wens voor een 2e kindje.
Anoniempje10?......x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
Luna-87?531/34 1ste kindje
Cactus11?1232/30huisarts geweest, formulieren bloed en zaadonderzoek
Pindaeter?1328/30x
Mies22?1228/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt
arcticfox1??27/36eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts

:cheer2: Zwanger in november! :cheer2:
Mel-K
Moosforhappines1988 :rose:
Deborah30
Koetjesenkalfjes :rose:

:cheer2: Zwanger in december! :cheer2:
Stippeltjesbehang
KoekoekK
Ijs_monster
Nijn-tje
*FRozen_Star*
Diamantje123
DEM89
Leeuw32
LaChouffe
Kikivermeer
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 01-01-2019 01:00
65.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
maris86 schreef:
18-07-2018 05:55
Dat was ik ook! Sensitest iets opgelopen t.o.v. gisteren. :cheer2: :cheer2:
Afbeelding
Gefeliciteerd! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Maris nou ik zie duidelijk streepjes, gefeliciteerd !
Arctixfox knap hoor de rust :)
Skippykoe hopelijk snel duidelijkheid voor je
Koekoek dat is zeker waar
Hier net getest , hartstikke wit. Zoals al dacht, wordt het echt wachten op m’n menstruatie .
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Maris! En heel veel succes uiteraard. Jij bent al even bezig met het traject toch (zonder partner)?

Koekoek je kunt altijd een test doen toch als dat je meer rust geeft?

Soms vind ik het wel grappig, 'normaal' test iemand als die een week overtijd is of echt duidelijke symptomen heeft en hier zijn we massaal aan het aftellen wanneer er getest mag worden :)
Alle reacties Link kopieren
.
maris Gefeliciteerd, jij hebt er al een flinke weg opzitten volgens mij?

maya Ik heb met schade en schande wel geleerd niet meer voor mijn nod te testen. Daar word ik alleen maar neurotisch en teleurgesteld van.

Ik merk dat mijn rust met name komt omdat ik er eigelijk vanuit ga dat het niet is gelukt. Alles verloopt hetzelfde als de vorige ronde clomid. Een stukje zelfberscherming. Ik wil niet meer zoveel verdriet hebben als bij de laaste ronde
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik heb een onderbuikgevoel dat het voor ons nog wel eens een lang traject kan gaan worden
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vannacht ongesteld geworden.
Shonan schreef:
18-07-2018 10:41
Ik ben vannacht ongesteld geworden.
Wat jammer
Hoe voel je je?
Alle reacties Link kopieren
Shonan echt balen voor je. Vooral omdat je toch al wat dagen overtijd was. Ik hoop dat je snel weer de energie vindt om weer met hoop de volgende ronde in te gaan.

maris86 van harte gefeliciteerd meid!!

arcticfox1 wij gaan deze cyclus weer bijna gelijk op haha.
Alle reacties Link kopieren
Shonan schreef:
18-07-2018 10:41
Ik ben vannacht ongesteld geworden.
Kak! Da's balen :( Hoe voel je je? Hoop voor je dat het wel wat rust geeft dat je nu duidelijkheid hebt en je lekker van je vakantie kunt gaan genieten.
vlindertjezs haha ja inderdaad. Een hoop nod's rond die datum. Ik zelf ben dan kamoeren dus weet neit of ik jullie op de hoogte kan houden.

Ik heb vnadaga hele vreemde witte afscheiding gehad. Dat had ik de vorige ronde (eerste met clomid) ook. toen dacht ik dat het misschien een schimmeltje was.
misschien toch eens navragen bij de arts
Alle reacties Link kopieren
Balen Shonan :hug:
Alle reacties Link kopieren
Maris Gefeliciteerd! Heel veel geluk!!

Balen Shonan,
Hier gisteravond ineens het zelfde... ook ineens ongesteld. Niks aan voelen komen. en ineens weer op de 29ste dag dus weer 5 dagen eerder dan de laatste keer. Snap der geen klote meer van...

Maargoed we gaan er straks weer tegen aan :cry:

Succes voor de volgende! Hopelijk vallen jullie er niet af maar springen jullie vrolijk de lucht in!!
Alle reacties Link kopieren
@Pindaeter ook voor jou balen zeg!! :hug:
Balen pindaeter en shonan! Ik wil niemand op zn tenen trappen, maar ik zou juist graag wat duidelijkheid willen. Hier alleen nog krampen en geen vloed meer what so ever.. straks langs de action denk ik, even goedkope testjes halen om vaker te testen tot t doorbreekt.
Alle reacties Link kopieren
Skippykoe schreef:
18-07-2018 12:31
Balen pindaeter en shonan! Ik wil niemand op zn tenen trappen, maar ik zou juist graag wat duidelijkheid willen. Hier alleen nog krampen en geen vloed meer what so ever.. straks langs de action denk ik, even goedkope testjes halen om vaker te testen tot t doorbreekt.
Jouw NOD is toch pas de 27e? Misschien heb ik er overheen gelezen, maar waarom denk je nu al positief te kunnen testen eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
pindaeter balen! :hug:
Skippykoe dat wachten is een gedoe van niks. succes!

Hier vanochtend weer buikkrampen gehad, nu weer niks..
Er zit wel wat aan te komen, afgaande op deze krampen.
ik beland op een hele andere wachtbank, dus zal over mezelf wat naar achtergrond gaan :)
Stippeltjesbehang schreef:
18-07-2018 12:51
Jouw NOD is toch pas de 27e? Misschien heb ik er overheen gelezen, maar waarom denk je nu al positief te kunnen testen eigenlijk?
Mijn cycli zijn rete onregelmatig, dus ik heb mijn uiterste nod weggezet. Volgens mn app zou het dus de 27e zijn, maar qua libido en slijm zou ik al eerder mn ei gehad hebben.
Alle reacties Link kopieren
@pindaeter en Shannon, wat ontzettend jammer zeg. Gaat het een beetje?

@maris, geweldig nieuws! Gefeliciteerd!

@okkie, echt super balen van je witte test, gaat het een beetje met jou? Knuffels.

@skippie, kunnen die krampjes niet ergens anders door komen?

@artic, goed idee even te bellen?
Goed die rust, lijkt mij niet alrijd makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht maandag zie je ik word ongesteld. Zag een druppel. Maar daarna is er niks.
Ik heb zere borsten,iets pukkels en had het idee dat ik ongesteld moest worden. Maar het komt maar niet....
zaterdag test gedaan (wat vroeg maar wist niet precies wanneer het kwam) gisteren gedaan maar deze deed het niet goed (liep niet op en kon niet meteen weer plassen)
Heb verder vreetbuien en last van overmatig speeksel ?!

Misschien straks toch even een test halen en nog een keer proberen ...
Alle reacties Link kopieren
Shonan schreef:
18-07-2018 10:41
Ik ben vannacht ongesteld geworden.
Wat jammer :hug:
Arcticfox1 schreef:
18-07-2018 08:42
maris Gefeliciteerd, jij hebt er al een flinke weg opzitten volgens mij?
De weg van onderzoeken was gelukkig langer dan de weg met inseminaties, in nov 17 intakegesprek gehad dus vanaf toen is het balletje gaan rollen. Valt uiteindelijk dus enorm mee!
Alle reacties Link kopieren
Heb net een kV test gekocht en gedaan. Ik zie duidelijk een streepje zou het ?

Foto’s verwijderd. Bang om herkend te worden.
anoniem_371941 wijzigde dit bericht op 18-07-2018 23:18
33.33% gewijzigd
Edsheeran schreef:
18-07-2018 16:16
Heb net een kV test gekocht en gedaan. Ik zie duidelijk een streepje zou het ?https://www.mupload.nl/img/21i725s.jpeg
:cheer2: dat is geen tuurstreep hoor, woah! Dikke vette zwanger baby in de buik streep! Gefeliciteerd!!
Edsheeran schreef:
18-07-2018 16:16
Heb net een kV test gekocht en gedaan. Ik zie duidelijk een streepje zou het ?https://www.mupload.nl/img/21i725s.jpeg
Zeker ja!!
Gefeliciteerd
Alle reacties Link kopieren
Edsheeran schreef:
18-07-2018 16:16
Heb net een kV test gekocht en gedaan. Ik zie duidelijk een streepje zou het ?https://www.mupload.nl/img/21i725s.jpeg
Jaaaaaa zeker!! Gefeliciteerd! :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven