LH piek: hoe zat het ook alweer...?

06-04-2020 16:05 10 berichten
Ik houd mijn LH piek middels ovulatietesten bij. Ik verwacht op 30 april een LH piek te hebben. Wanneer kunnen wij dan het beste vrijen? Sowieso op de dag zelf en de dag erna, dus 30 april en 1 mei. Klopt dit en zijn er meer vruchtbare data rond mijn LH piek waarop wij kunnen vrijen?
Alle reacties Link kopieren
Twee dagen van te voren ook sex hebben. Dan ligt het vast klaar als je eitje springt.
where ever you go, go with your heart
Als je je LH-piek verwacht op 30 april, dan verwacht je dus eisprong op 1 of 2 mei, dus ik zou dan de 4-5 dagen voor 2 mei aanhouden als vruchtbare dagen en daarbinnen vrijen. Bijvoorbeeld 1 mei, 29 april en 27 april.
Alle reacties Link kopieren
Ja vóór de piek juist ook!!
Alle reacties Link kopieren
Voor de piek idd!

Ik ben nu zwanger dankzij inseminatie. Zodra ik mijn piek detecteerde moest ik bellen. Binnen 24 uur vanaf die piek werd ik geïnsemineerd De eisprong volgt nl 24 tot 48 na de piek. Het zaad staat/ligt/zit dan klaar voor de aanval.

Succes!
Voor de piek inderdaad.
Bedankt dames.
Alle reacties Link kopieren
28 april, 30 april en 2 mei vrijen.
Ik heb deze even voor TO opgezocht: https://www.avawomen.com/avaworld/fertility-calendar/

De website gebruikt wetenschappelijke literatuur als bronnen. De meeste kans om zwanger te worden heb je als je seks hebt in de drie dagen vóór eisprong. Dus niet op de dag van de eisprong.
Morgenstond_ schreef:
07-04-2020 08:51
Ik heb deze even voor TO opgezocht: https://www.avawomen.com/avaworld/fertility-calendar/

De website gebruikt wetenschappelijke literatuur als bronnen. De meeste kans om zwanger te worden heb je als je seks hebt in de drie dagen vóór eisprong. Dus niet op de dag van de eisprong.
Ja, dat is wat de meesten hier ook zeggen. 31 april een LH piek, waarschijnlijk 1 of 2 mei de ovulatie. Dus ik gok zo gemeenschap hebben op 30 en 31 april en 1 mei (en 2 mei, voor de zekerheid).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven