Is dit een jongen? In shock!

05-02-2019 18:02 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.
Ben een beetje in shock vandaag 20 weken echo. Gelukkig ene leuke shock! Ben zwanger van een jongen volgens de echoscopiste. Ze heeft paar keer gekeken en zegt er echt geen meisje van te kunnen maken. Superleuk natuurijk maar ik kan er niet echt vee van maken, ben natuurlijk geen echoscopiste en dit wordt dan mijn 1e jongen. Dus verwarring en blijdschap. Wat zien jullie?

http://i63.tinypic.com/oabzfp.jpg
vlekjes
Ik weet niet hoe het eruit ziet bij een jongen, maar ik zie iig geen meisje (daar heb ik er twee van).
Dus je gaat een forum vragen wat ze zien terwijl een geschoolde echoscopist je niet 1 maar meerdere keren heeft gekeken en gezegd dat het toch echt een jongen is..... :@@:

Gefeliciteerd in ieder geval.
Tralalalala
Het is ook geen koe.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
krullen-bol schreef:
05-02-2019 18:04
Dus je gaat een forum vragen wat ze zien terwijl een geschoolde echoscopist je niet 1 maar meerdere keren heeft gekeken en gezegd dat het toch echt een jongen is..... :@@:

Gefeliciteerd in ieder geval.
Ja hahahaha helemaal lijp he!
Kan er niks aan doen helemaal blij en hyper :hihi:
Ik herken in dit grijze met witte vlekken plaatje niet eens een baby. Laat staan dat er te zien valt of het een jongen of meisje is.

Msarcdecechoscpoisye heeft er verstand van. Dus als zij zegt dat het een jongen wordt dan zal dat vast wel zo zijn.
Ik zie een genderneutraal.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik heb twee jongens en een meisje. Ik denk op de echo een jongen te zien.
karin6789 schreef:
05-02-2019 18:04
vlekjes
Het is van onderen genomen zeg maar. Je ziet een pijtje staan wat de balzak zou zijn. Daaronder zie je een been
Ik zie geen hamburger, dus dan is het vast een jongetje ;-)
Ik heb beiden, maar als naast t pijltje de beentjes zijn (wat een slechte foto trouwens) dan zie ik meer hamburger dan een uitsteksel. Maar goed de echoscopiste zegt jongen en die weet het beter dan ik.

Gefeliciteerd!
Een eenhoorn! (Rorschach is my middle name, baby) :hihi: :bonk:

Je krijgt een baby, van harte!
Gatekeeper* schreef:
05-02-2019 18:10
Ik heb beiden, maar als naast t pijltje de beentjes zijn (wat een slechte foto trouwens) dan zie ik meer hamburger dan een uitsteksel. Maar goed de echoscopiste zegt jongen en die weet het beter dan ik.

Gefeliciteerd!
Onder het pijlte zie je 1 been
Pijltje wijst naar balzak en daaraan vast zie je iets. Dat is wat ik uitgelegd heb gekregen. Ga we lekker van genieten en volgenden keer nog x vragen.

Zij heeft het natuurlijk op beeld gezien en paar keer bekeken. Het is overigens met 19 weken en 3 dagen
Ziet er uit als een jongen. Maar, waarom ben je dan zo in shock?
SiMaNo schreef:
05-02-2019 18:15
Onder het pijlte zie je 1 been
Pijltje wijst naar balzak en daaraan vast zie je iets. Dat is wat ik uitgelegd heb gekregen. Ga we lekker van genieten en volgenden keer nog x vragen.

Zij heeft het natuurlijk op beeld gezien en paar keer bekeken. Het is overigens met 19 weken en 3 dagen
Je kan me alles vertellen haha ik zie t niet. Zolang alles goed en gezond is moet je er lekker van genieten enne heel veel gericht shoppen natuurlijk.
stokske schreef:
05-02-2019 18:16
Ziet er uit als een jongen. Maar, waarom ben je dan zo in shock?
Dacht echt 100% een meisje. Nergens op gebaseerd ik weet het.
Gatekeeper* schreef:
05-02-2019 18:17
Je kan me alles vertellen haha ik zie t niet. Zolang alles goed en gezond is moet je er lekker van genieten enne heel veel gericht shoppen natuurlijk.
Thanks! Dat laatste wacht ik nog heeel eventjes mee :lol:
Waarom nou in shock? Je hebt altijd 50% kans. Of wilde je een meisje?
Ik ben geen echoscopiste, maar wel zwanger en dit wordt de 4e zoon. En dit is voor mij een heel herkenbaar beeld :P .
Van harte!
Ik heb 2 jongens, echo’s lijken erop ja.
Dit is een jongen, ik heb ook z’on echo.
Ik zie Fonzie bear @(
Later is nu
(dat is pas reden tot shock :hihi: )
Later is nu
Ik heb exact zo'n echo en dat is idd het balzakje met piemeltje! Gefeliciteerd!!!

Ik was bij de 3e ook in shock hoor, dacht echt zeker te weten dat het een meisje was, en waarom? Ook gebaseerd op niks eigenlijk. Nu is het een heerlijke knul van 7.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven