Is dit een jongen? In shock!
dinsdag 5 februari 2019 om 18:02
Hallo allemaal.
Ben een beetje in shock vandaag 20 weken echo. Gelukkig ene leuke shock! Ben zwanger van een jongen volgens de echoscopiste. Ze heeft paar keer gekeken en zegt er echt geen meisje van te kunnen maken. Superleuk natuurijk maar ik kan er niet echt vee van maken, ben natuurlijk geen echoscopiste en dit wordt dan mijn 1e jongen. Dus verwarring en blijdschap. Wat zien jullie?
http://i63.tinypic.com/oabzfp.jpg
Ben een beetje in shock vandaag 20 weken echo. Gelukkig ene leuke shock! Ben zwanger van een jongen volgens de echoscopiste. Ze heeft paar keer gekeken en zegt er echt geen meisje van te kunnen maken. Superleuk natuurijk maar ik kan er niet echt vee van maken, ben natuurlijk geen echoscopiste en dit wordt dan mijn 1e jongen. Dus verwarring en blijdschap. Wat zien jullie?
http://i63.tinypic.com/oabzfp.jpg
dinsdag 5 februari 2019 om 18:06
Ja hahahaha helemaal lijp he!krullen-bol schreef: ↑05-02-2019 18:04Dus je gaat een forum vragen wat ze zien terwijl een geschoolde echoscopist je niet 1 maar meerdere keren heeft gekeken en gezegd dat het toch echt een jongen is.....![]()
Gefeliciteerd in ieder geval.
Kan er niks aan doen helemaal blij en hyper
dinsdag 5 februari 2019 om 18:06
dinsdag 5 februari 2019 om 18:15
Onder het pijlte zie je 1 beenGatekeeper* schreef: ↑05-02-2019 18:10Ik heb beiden, maar als naast t pijltje de beentjes zijn (wat een slechte foto trouwens) dan zie ik meer hamburger dan een uitsteksel. Maar goed de echoscopiste zegt jongen en die weet het beter dan ik.
Gefeliciteerd!
Pijltje wijst naar balzak en daaraan vast zie je iets. Dat is wat ik uitgelegd heb gekregen. Ga we lekker van genieten en volgenden keer nog x vragen.
Zij heeft het natuurlijk op beeld gezien en paar keer bekeken. Het is overigens met 19 weken en 3 dagen
dinsdag 5 februari 2019 om 18:17
Je kan me alles vertellen haha ik zie t niet. Zolang alles goed en gezond is moet je er lekker van genieten enne heel veel gericht shoppen natuurlijk.SiMaNo schreef: ↑05-02-2019 18:15Onder het pijlte zie je 1 been
Pijltje wijst naar balzak en daaraan vast zie je iets. Dat is wat ik uitgelegd heb gekregen. Ga we lekker van genieten en volgenden keer nog x vragen.
Zij heeft het natuurlijk op beeld gezien en paar keer bekeken. Het is overigens met 19 weken en 3 dagen
dinsdag 5 februari 2019 om 18:19
Thanks! Dat laatste wacht ik nog heeel eventjes meeGatekeeper* schreef: ↑05-02-2019 18:17Je kan me alles vertellen haha ik zie t niet. Zolang alles goed en gezond is moet je er lekker van genieten enne heel veel gericht shoppen natuurlijk.
dinsdag 5 februari 2019 om 18:41