Kind in je uppie - deel 8

26-11-2017 21:09 3391 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 van kind in je uppie alweer!
We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!

Met een algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:

Login: uppies
Wachtwoord: uppiesuppies

Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.
Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!

We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.

Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:
- Kidcentrum (Amsterdam, dit is nu definitief over naar het AMC)
- UMCU (Utrecht; opnamestop sinds april 2017)
- Geertgen (Elsendorp, Brabant)
- Rijnstate (Arnhem, wachtlijst ca. 2 jaar)
- Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)
- Nij Barrahûs (Wolvega, start in 2018 mogelijk met eigen spermadonorbank)
- UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)
- Isala (Zwolle, wachtlijst 2 jaar)
- Reinier de Graaf (Voorburg)

Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bijvoorbeeld via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken/Duitsland).

Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.

Verschillende websites waar je informatie kan vinden:
http://www.bam-mam.nl/
http://www.alleenmetkinderwens.nl/
http://www.freya.nl/

Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst
Naam Leeftijd Kliniek Status
Sensotouch28UMC Utrechtwachtlijst sinds augustus 2016, ondertussen oriëntatie co-ouderschap
Vivadiva8532UMC UtrechtIntake februari 2016
Macarinata 35 Isalaintake april 2018
Jolietje85 32 Reinier de Graaf, Voorburg en MCK Leiderdorp op wachtlijst voor intake sinds oktober 2017
Patroesj 31 Rijnstate, Arnhem en RdG Voorburg Arnhem: wachtlijst sinds nov 2017, Voorburg: wachtlijst sinds apr 2018
Depster28Nij Geertgen Intake 24 April. Oriënteren bekende donor
Beau1993 25 Reinier de Graaf, Voorburg op wachtlijst voor intake sinds januari 2018

Fase 2: ZI/IUI/IVF
Naam Leeftijd Kliniek Gestart
san9224GeertgenIUI september 2015[/i]
anniebammer32UMC Utrechtjanuari 2016[/i]
Hope198036MCKpoging 6 in januari 2017[/i]
Zara8828ZIdecember 2016
Manawa37Rijnstatedecember 2016
Saffronskies38IsalaIVF (Cryos) augustus 2017
Uppies8531Nij Geertgenfebruari 2017
Globe8335Nij Geertgenmei 2016,februari 2017 (8x iui) september 2018 start ICSI
Alisa8630UMC UtrechtIUI september 2017
Abrikozenpitjes36UMC Utrechtaugustus 2016
Innerpeace36Reinier de Graaf Voorburg2 missed abortions, volgende IUI sept 2017
CCB5331Nij Geertgeniui augustus 2017
Plien198533nijGeertgengestart aug 2017 9x IUI, nov 2018 gestart met ICSI
Jootje2930St Antoniusnov 2017
Truelove79 39MCK Leiderdorp IUI mei 2018
Sciencerocks Cryos via Antonius ZI vanaf mei 2018,IUI vanaf juli 2018
Wensmama81 37 Rijnstate IUI maart 2018
Betsy_01 Reinier de Graaf Voorburgfeb 2019

Fase 3: Zwanger!
Naam Leeftijd Kliniek Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Maris8632Reinier de Graafmei 2018mrt 2019
NoraRecaptcha38 okt 2017 IUI/KIDjuni 20192e kindje, mk in jan, mei & juli 2018
Linnie_1983 33UMC UtrechtIUI november 2016juni 2019
Eeffie139MCK LeiderdorpIUI dec 2017 oktober 2019
Hailie 39 MCK Leiderdorp IUI dec 2017, start IVF okt 2018 september 2019
Angelaloes28Reinier de graaf Voorburgiui okt/nov 2017 ?
In de tabel staan de namen van schrijfsters die al geruime tijd niet meer meeschrijven schuingedrukt

:love: BAMmers die ons voorgingen:
2019 -
2018 - Wannabe79 (2e kindje), Roosje-89, Pat36, Blij_ei, deb 87, Nausicaa
2017 - Ocean1980, Becauseiamhappy (2e kindje), Rosings, Stjerna83, Mitakuye Oyasin, Jessy010
2016 - Wannabe79, JustJiggles, Becauseiamhappy, LKN, Chica-1983, Char-ade, Frizz, Vlinder09, Noa-Lynn.
2015 - thefiepie. eligansje
2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007.
2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, E123.
2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild.
2011 - Chilles.

Voorgaande delen:
Kind in je uppie - 6
Kind in je uppie - 5
Kind in je uppie - 4
Kind in je uppie - 3
Kind in je uppie - 2
Kind in je uppie? (deel 1)
uppies wijzigde dit bericht op 01-03-2019 16:04
23.98% gewijzigd
Hè bah Plien! Sterkte!
Oh meiden wat ben ik verdrietig. Op kerstavond brak mn menstruatie door. 3 dagen aan 1 stuk door gehuild. Wat valt me deze keer toch zwaar. Heb er eigenlijk geen woorden voor behalve dat het me deze keer toch zoveel pijn doet......

PLien, voor jou een dikke knuffel wat is het toch een ellendig iets :(
oh globe ook zo super kut :( hebben jullie nog wel een beetje kunnen genieten van kerst?
Een poging gedaan... helaas niet echt gelukt. Maar goed dat mag er ook zijn...
Globe83 schreef:
27-12-2018 10:08
Een poging gedaan... helaas niet echt gelukt. Maar goed dat mag er ook zijn...
Dat mag absoluut :hug:
Sterkte meiden!
Oh meiden wat vreselijk verdrietig! Hele dikke knuffel
Oh Globe wat een kl#te nieuws weer....had t je zo gegund!

Hier lijkt t ook weer fout te gaan. Vanochtend wat bloedverlies en net ook weer. Denk dat t morgen wel zal doorbreken.
Lief van iedereen! Doet me goed!

Eeffie he nee .... wat verdrietig :(
He gedver..2018 sluit voor jullie op deze manier niet leuk af! Knuffels voor allen!

Ik hoop juist dat het nu gaat doorbreken, nou is het wel een andere situatie bij mij natuurlijk.
Mijn borsten doen zo'n ontzettend pijn, de klachten tussen eisprong en menstruatie worden steeds vervelender moet ik zeggen. Wel ook steeds duidelijker..wat ik dan maar als positief zie.
Sterkte allemaal! Niet leuk😔
Nou jongens, het wordt wel weer eens tijd voor goed nieuws, wat een kutweek! Ik zit nog op het bankje maar het zal wel weer niks worden, heb mijn nod op 31 december..
Ben vandaag nogal huilerig, een duidelijk teken dat mijn ongesteldheid eraan zit te komen, maar ik houd nog eventjes hoop
Ik hoop voor je mee wansmama!! Succes met de laatste dagen
Oh meiden wat had ik gehoopt dat 2018 supergoed voor ons had afgelopen. Wat een teleurstelling en verdriet elke keer weer 😥. Ik hoop echt dat 2019 ons gaat brengen wat we zo graag willen.

2018 is een roerig jaar geweest, een lastig en emotioneel begin, een zoektocht naar rust en balans en begonnen aan een nieuwe weg. Nooit kunnen voorspellen wat dit jaar mij zou brengen en heb veel mooie dingen op mijn pad gekregen. Ik kan alleen maar hopen dat 2019 ook het laatste stukje brengt.
Ahhh sterkte iedereen, wat naar om zo bij te moeten lezen. Mooie woorden science, dat hoop ik ook voor iedereen. Dat 2019 maar een vruchtbaar jaar mag worden.
Voor nu voor iedereen veel sterkte.
@globe mij valt deze ook zwaarder dan anders. Na 2 weken geen onverwachte huilbuien meer, nu weer proberen de moed te vinden en er weer voor te gaan. Dikke knuffel voor jou.
Sterkte allemaal, dit jaar sluiten veel van ons af met helaas nog geen goed nieuws.. hopelijk kan een ieder weer met frisse moed het nieuwe jaar beginnen. Niet te vergeten zijn er ook hele mooie dingen gebeurd in het afgelopen jaar! Bedankt voor jullie steun!
Een fijne jaarwisseling gewenst allemaal. Liefs
Lee83 schreef:
29-12-2018 11:43

@globe mij valt deze ook zwaarder dan anders. Na 2 weken geen onverwachte huilbuien meer, nu weer proberen de moed te vinden en er weer voor te gaan. Dikke knuffel voor jou.
Lief van je! Fijn dat je je wat beter voelt. Hier besloten een pauze in te lassen wat ook (achteraf) vanuit de kliniek 'moest' ivm een gesprek met arts en planning voor terugplaatsing. Voor nu doe ik ff helemaal niets ermee. Huilbuien zijn ook hier voorbij na veel lieve woorden hier en de mensen om me heen.

Hebben we nog mensen op de wachtbank buiten wensmama ( hoe voel jij je vandaag?)
Zó fijn als je lieve mensen om je heen hebt!

Ik ben emo en een rommelige buik, dus zal wel weer niks worden deze ronde. Ik wilde vanochtend testen, maar wil toch nog eventjes dat hele kleine beetje hoop houden. Slaat natuurlijk nergens op, maar jullie begrijpen het vast wel ;)
Heel herkenbaar ja ;)

Je testdag is ook morgen toch? Hopelijk zijn t de goede hormonen die nu rommelen...
Ja morgen testen als mn temperatuur niet daalt en inderdaad!
Sterkte Wensmama! 🍀
Nou wensmama (waaaar vind ik dat klavertje vier!?)
Ongesteld geworden :/
Volgende week gesprek over hoe verder, hopelijk heeft het zin
Wensmama wat kl#te zeg...slechte start van Oudjaarsdag. Heel veel sterkte vandaag en verder!
Veel sterkte voor jullie allemaal die het nu nodig hebben..Ik wens jullie allemaal, ondanks het verdriet, een mooie jaarwisseling met vrienden en/of familie!
Dat 2019 inderdaad meer een heel vruchtbaar jaar mag worden, waar jullie allemaal krijgen wat jullie zo verdienen! :heart:
Sterkte wensmama!

Lief Rosieflower, dat wens ik ook voor iedereen. Een vruchtbaar 2019. Liefs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven