Kwarktaart mer rauw ei gegeten

10-07-2019 18:36 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een stuk taart gegeten waar rauw ei in verwerkt zit. Ik had van te voren de ZwangerHap app geraadpleegd, kwarktaarten stonden als veilig gemarkeerd. Aangezien ik de laatste tijd zo paniekerig was om van alles en nog wat, probeerde ik het toch los te laten. Ergens had ik na afloop toch een knagend gevoel. Ik heb met de desbetreffende bakkerij gebeld en mijn gevoel werd bevestigd. Er zijn rauwe eieren in verwerkt.

Ik heb al contact gehad met de verloskundige, moet even in de gaten houden of ik niet ziek wordt. Toch zijn mijn zorgen niet helemaal weggenomen.

Ik weet niet zo goed wat ik verwacht qua reacties, maar wilde het toch even van me afschrijven. Wellicht iemand die tijdens de zwangerschap ook rauwe eieren heeft genuttigd of daar meer over weet...
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
11-07-2019 15:42
Allemaal ver van je bed show. Lekker makkelijk oordelen als je zelf geen last hebt van dit soort vreselijk nare dingen. Het is éen ding als je er al last van hebt, een tweede als mensen zo rot reageren...
Alleen beweert TO dat ze helemaal geen last heeft van overdreven angsten.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
11-07-2019 17:20
Alleen beweert TO dat ze helemaal geen last heeft van overdreven angsten.
Dat is waar. En ik snap dat dat ergerlijk kan zijn. Maar mensen kunnen hun punt ook op een iets aardigere manier maken, toch?
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
11-07-2019 18:00
Dat is waar. En ik snap dat dat ergerlijk kan zijn. Maar mensen kunnen hun punt ook op een iets aardigere manier maken, toch?
Ik snap het van beide kanten wel. Ik snap dat TO misschien wat overbezorgd is. Maar ik snap ook dat dat behoorlijke irritaties op kan wekken als het al het zoveelste topic is.
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
11-07-2019 18:00
Dat is waar. En ik snap dat dat ergerlijk kan zijn. Maar mensen kunnen hun punt ook op een iets aardigere manier maken, toch?
Ja, daar moet ik het wel mee eens zijn.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Tattooaddict87 schreef:
11-07-2019 18:19
Ik snap het van beide kanten wel. Ik snap dat TO misschien wat overbezorgd is. Maar ik snap ook dat dat behoorlijke irritaties op kan wekken als het al het zoveelste topic is.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat er forumsters zijn waar ik me, om de zelfde reden ook best aan irriteer hoor. Sommige mensen maken het wel heel bont. Meerdere nicknames en keer op keer hetzelfde topic met dezelfde vraag openen. Daar spreek ik dan ook mijn irritaties uit.
Alleen vond ik het bij deze TO nog niet zó ver gaan...
Ik herken me zelf ook in de zorgen van deze TO, maar weet dat het weinig zin heeft om voor alle zorgen een topic te openen, en dat het dus bovendien ook anderen kan irriteren.
Nogmaals, ik begrijp volkomen dat er irritaties ontstaan bij wéer zo'n topic, maar íets aardiger mocht ook :)
Alle reacties Link kopieren
Marigold1986 schreef:
11-07-2019 20:57
Ik moet ook eerlijk bekennen dat er forumsters zijn waar ik me, om de zelfde reden ook best aan irriteer hoor. Sommige mensen maken het wel heel bont. Meerdere nicknames en keer op keer hetzelfde topic met dezelfde vraag openen. Daar spreek ik dan ook mijn irritaties uit.
Alleen vond ik het bij deze TO nog niet zó ver gaan...
Ik herken me zelf ook in de zorgen van deze TO, maar weet dat het weinig zin heeft om voor alle zorgen een topic te openen, en dat het dus bovendien ook anderen kan irriteren.
Nogmaals, ik begrijp volkomen dat er irritaties ontstaan bij wéer zo'n topic, maar íets aardiger mocht ook :)
Eens, het is de toon die de muziek maakt. Maar aan het eind van de dag zijn de forummers hier ook maar mensen. En ik zeg eerlijk, als al geïrriteerd ben en een kutdag heb, dan kan ik dit soort “onzin” ook minder hebben en ben ik ook snauweriger.
Alle reacties Link kopieren
Doe normaal.
Hoe ga je straks een relaxte ouder zijn als je kind van de trap lazert, een flinke griep heeft of een half krijtje naar binnen werkt? Het begint nu al hoor: wordt maar snel volwassen, leer over de risico's en paniek niet zomaar om niks. Je wordt moeder. Je kop erbij houden is vanaf nu je taak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven