Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm

16-11-2016 00:55 2302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.

Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.

langer dan 6 maanden groep is zwanger

gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87


naam leeftijd probeert zwanger te worden sinds NOD bijzonderheden
AV199224 / 27sinds september 20169 juli, ronde 12
Camomila 29 / 30sinds februari 201617 april
Emceetje 36 / 37 Januari 2015 15 maart onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari
florence13 36 / 36 mei 2016buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017
Foodsandbeats 34 / 36maart 2016
Labgeek1990 26 / 30 sinds november 2016
Maur91 25 / 24 maart 2016lange cyclussen
Missy1983 33 / 33 sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze 17 maartbloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni
Mollebol1 34 / 34 april 2016 2 juli ronde 9
Pinquinlove 29 / 28 november 2015 29 maart curettage april 2016 mk sept 2016
Rosalie 29 / 30 januari 2016 19 juli ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen
Twilight84 33 / 35 Augustus 2015 30 april
Viva-30 30 / 30 oktober 201529 maart
Yinthe24 24 / 31 mei 2016 30 mei, ronde 11
Zonnebloem111 28 / 30 juni 201619 maart
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Marg fijn dat je je goed voelt!! Succes voor woensdag!



Hier klopte mijn voorgevoel van vorige week wel, dat het niet raak zou zijn. Vanmiddag dan toch eindelijk ongesteld geworden. Pffff. Vanavond mijn vriend maar zeggen. Die is dan de hele avond ook zo sip, valt geen woord meer mee te kletsen dan :( Pfff ben dr wel even weer klaar mee!
Alle reacties Link kopieren
Ah balen Twilight! Weer een teleurstelling .. hopelijk kunnen jullie vanavond steun vinden bij elkaar.

Wees lief voor jezelf & probeer de moed weer terug te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ah balen weer Twilight :(



Spannend pinguinlove!!



Welkom happymamma!



Nog even terugkomend op die rare cyclussen bij iedereen. Bij mij ging het ook niet helemaal zoals anders. Dacht dat ik m'n eisprong heel vroeg had omdat ik dat altijd goed kan zien aan m'n afscheiding (veel en eiwitachtig) en idd volgende dag bijna niets meer, maar de dag erna opeens weer heel veel vruchtbare afscheiding, dus ik denk toch gewoon op dag 13 een ei, maar het leken er net twee achter elkaar! Naja gewoon sex gehad dus daar kan het niet aan liggen. Ik zit dus weer op het wachtbankje!
Alle reacties Link kopieren
Welkom happy mama!



@de rest, idd, daarom zei ik we zijn telepathisch.

Ik check elke keer nieuwsgierig of er weer zwangeren zijn



30 mei, ronde 11
Alle reacties Link kopieren
Ach nee wat rot twilight



Yinthe, wat je zegt! Want mijn cyclus was ook vreemd deze keer, in de zin van dat ik blijkbaar opeens een goede eisprong had!

Daar wil ik maar mee zeggen dat het dus echt zomaar in je voordeel kan uitwerken en raak kan zijn. Ik duim voor jullie allemaal!



Hier de afspraak voor eerste echo gemaakt, eind deze maand. Dus moet nog flink geduld hebben
Ah Twilight wat jammer! Ik hoopte het zo voor jou! Hier ga ik vanaf vandaag aan de ovulatietesten, opsporen die hap!!!
Alle reacties Link kopieren
Twilight, heee Gedsie.....met hoofdletter G.. :(
Alle reacties Link kopieren
pffff, nou, gisteren toen ik terug kwam van de vk dus ovulatie test gedaan, negatief. Gisteren avond toch maar weer een gedaan: positief. Vanochtend weer (ik test altijd door, was idee van de huisarts, dus doortesten totdat hij weer negatief is) en vanochtend was hij dus weer negatief.

Vind dit echt heel irritant want voorheen had ik altijd 2 volle dagen een positieve test en nu dus een halve dag. Ik wil dat mijn cyclus normaal wordt *frustratie*



pinguin, ik duim voor je!



twilight: shit!
Alle reacties Link kopieren
Ohw bah wat vervelend florence! Als 't ineens anders is ga je je ook gelijk druk maken eh?! Misschien slim om gewoon eerst je menstruatie af te wachten... heb ik met mijn laatste miskraam wel gedaan, al moest ik wel zorgen dat er geen ovutesten waren want anders had ik ze gebruikt waarschijnlijk.



Ik voel me echt gigantisch kut. M'n hele lijf staat stijf van de spanning, bij elk toiletbezoek denk ik dat ik ongesteld moet zijn. Heb een soort menstruatieachtig gevoel, maar dan lees je op google dat dat ook bij een beginnende zwangerschap kan horen. Bleeegh!

Morgenochtend opnieuw testen, hoop dan op duidelijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Hier licht roze afscheiding, dus ik ga m'n hoop in de wilgen hangen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een spanning pinquin. Duim nog even voor je maar kan nog alle kanten opgaan. Sterkte en hopelijk lukt het je nog om even iets ontspannends te doen vandaag of je gedachten te verzetten
Alle reacties Link kopieren
En twilight wat jammer. Hopelijk was je vriend niet al te verdrietig ervan. Ik voel me vaak ook schuldig dat ik mijn man geen pappa maak. Nouja niet echt schuldig schuldig maar gun het hem zo, hij zou zo n leuke pappa zijn. Maar misschien wel herkenbaar. Ook voor de mannen is het lastig als zwanger worden langer duurt.......
Alle reacties Link kopieren
pinguin, hoop dat het loos alarm is, kan natuurlijk.



Mijn menstruatie afwachten was oorspronkelijk ook de bedoeling (die zou dan vrijdag moeten zijn) maar omdat de vk gisteren dus zei dat ze een ei zag, vond ik het een beetje zonde om er geen gebruik van te maken. Ik ga er dus vanuit dat ik vrijdag niet ongesteld wordt (want dat lijkt me onlogisch gezien dat ei) Ik maak me op zich geen zorgen, maar het frustreert me dat ik niet weet waar ik cyclus techisch aan toe ben. Voel me letterlijk 'van de leg'
Alle reacties Link kopieren
Twilight wat jammer! Hoe reageerde je vriend? En hoe ben je er zelf onder?



Florence, ik had hetzelfde in jou geval gedaan! Gek dat het maar halve dag nu is.



Waar halen jullie je ovu testen vandaan? Ik heb nu 2 maanden clearblue gebruikt maar vind het prijzig €40 voor 10 keer... wellicht is er een goed alternatief?



Hier ook allemaal lijntjes blubjes en ander gek gevoel in buik/baarmoeder.... menstruatie moet einde week komen maar als je Googled vind je van alles.... afwachten maar...
Alle reacties Link kopieren
Ja Rosalie inderdaad dat wat jij zegt! Hij is elke maand ook zo teleurgesteld :( En hij is sowieso een leuke papa, dat weet ik nu al! Ik zag het 's middags al dat ik ongesteld was geworden, hij wist het dus gisteravond. Is eerst maar een poos buiten gaan klussen. En daarna op de bank komen liggen, film kijken. De hele avond zegt hij dan amper een woord, vanavond zal die wel weer in zijn gewone doen zijn hoop ik.



Ik bestel ze altijd online bij sensitest.

pakket 12 stuks 14.99 EUR

pakket 24 stuks 26.99 EUR

pakket 48 stuks 51.99 EUR

Stukken goedkoper dan bij ClearBlue dus. Dit zijn de gevoelige, de gewone zijn nog goedkoper. Maar daar vond ik mijn eisprong niet mee.

Nog ruim 2 weken wachten en dan kunnen we bij de gyn terecht, kijken wat er uit dat bloed prikken is gekomen.
Wat ontzettend balen weer twilight..



Ik hoop echt zo dat het niet doorzet pinguïn. Wat zenuwslopend weer, ik hoop dat je wat afleiding kunt vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al jullie berichten meiden! Vind het zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!



@twilight Wat enorm balen leef zo met je mee!!



@Pinguin ik hoop toch nog voor je dat het meevalt en het raak is!



Ik mag dan eindelijk volgende week Dinsdag naar de Gynaecoloog. Nu een half jaar gestopt en nog altijd niet ongesteld geweest... Ik ben zo nieuwsgierig wat er gaat gebeuren maar vind het ook zo enorm eng. Het is namelijk voor de eerste keer dat ik bij de gynaecoloog moet komen en dus geen ervaring mee! Helaas kreeg ik afgelopen weekend ook te horen dat mijn schoonzus voor de derde keer zwanger is geworden. Ik moest van mezelf blij reageren maar barste daarna in tranen uit... Ik wist niet dat het zo diep bij mezelf zat.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het echt helemaal gehad met die rotte testen. Nu weer positieve ovulatie test dit raakt helemaal kant noch wal...
Alle reacties Link kopieren
Labgeek, succes bij de gyn, ik zou meteen bij binnenkomst zeggen dat je het eng vind, dan houden ze er wel rekening mee
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden, is er ook een menstruatiebank? Dan kom ik daar bij zitten.



Inderdaad aangeven dat je het spannend vind Lagbeek en vragen of ze alles netjes willen uitleggen wat ze gaan doen & aan het doen zijn. (ik vind dit met de tandarts heel fijn)



Jeetje Florence, ik snap dat dit niet te volgen is. Sommige meiden hebben altijd een lichte ovu test? Misschien is dit nu bij jou ook een maandje het geval? Alleen wel raar ook dat ze ook echt negatief zijn op dagen.



Twilight, die teleurstelling van je vriend herken ik ook heel erg. Ik probeer me nu juist groot te houden ook omdat ik weet dat mijn vriend het echt mega kut vind, alleen die toont zijn emoties nooit zo lekker. Afgesproken dat wij dit weekend lekker gaan lunchen aan het strand. Even iets leuks doen.
Alle reacties Link kopieren
ah shit pinguin!!!!! Jammer



Ja ik heb dus echt knal positieve en knal negatieve testen door elkaar, gekke is eigenlijk dat ik me helemaal niet voel of ik aan het ovuleren ben, ik voel me een beetje of ik ongesteld moet worden maar ook niet helemaal. Ik snap er echt helemaal niets van, zeker omdat ik zelf ongeveer twee weken geleden dacht dat ik ovuleerde. Maar omdat die verloskundige dus zei dat ze dacht dat ze een ei zag ben ik maar weer gaan testen.



Mijn man staat heel rustig in het proces van het zwanger worden, eigenlijk zoals ik ook (uitgezonderd deze maand omdat ik dus niet begrijp wat er met mijn lichaam aan de hand is) dat vind ik heel fijn. Lunchen aan het strand is leuk! Hier ook druk weekend.
Alle reacties Link kopieren
Aah pinguïn! Je mag naast mij komen zitten. Maar wat balen joh. Gelukkig leuke lunch in vooruitzicht!



Florence, wat vaag joh! Is je lijf idd nog van slag. Hopelijk ben je dan maar snel ongesteld misschien, dan heb je hopelijk weer beetje zicht op je cyclus.
Alle reacties Link kopieren
ja dat hoop ik dus ook! Ik was eigenlijk aan het hopen op vrijdag ongesteld (omdat ik dus dacht dat ik twee weken geleden ovulatie voelde) maar dat zal wel niet als die vk denkt dat ze een ei zag.....
Alle reacties Link kopieren
Jammer pinguïn. Had het erg gehoopt voor je dat het dit keer raak was en bleef zitten.



Balen Florence dat de cyclus nu onduidelijk is. Hopelijk snel ongesteld dan weet je weer wat.



Succes vandaag Marg. Hoop op een mooie echo van een mooi gezond kindje (of 2 )
Alle reacties Link kopieren
Oh jaaa marg! Succes vandaag!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven