Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm

16-11-2016 00:55 2302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.

Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.

langer dan 6 maanden groep is zwanger

gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87

naam leeftijd probeert zwanger te worden sinds NOD bijzonderheden
AV199224 / 27sinds september 20169 juli, ronde 12
Camomila 29 / 30sinds februari 201617 april
Emceetje 36 / 37 Januari 2015 15 maart onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari
florence13 36 / 36 mei 2016buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017
Foodsandbeats 34 / 36maart 2016
Labgeek1990 26 / 30 sinds november 2016
Maur91 25 / 24 maart 2016lange cyclussen
Missy1983 33 / 33 sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze 17 maartbloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni
Mollebol1 34 / 34 april 2016 2 juli ronde 9
Pinquinlove 29 / 28 november 2015 29 maart curettage april 2016 mk sept 2016
Rosalie 29 / 30 januari 2016 19 juli ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen
Twilight84 33 / 35 Augustus 2015 30 april
Viva-30 30 / 30 oktober 201529 maart
Yinthe24 24 / 31 mei 2016 30 mei, ronde 11
Zonnebloem111 28 / 30 juni 201619 maart
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
.....
@emceetje veel succes morgen

Ik heb vanmiddag echt veel buikpijn, het is een week na mijn eisprong. Misschien goed teken, misschien niet. De laatste maanden voelde ik eigenlijk niets bijzonders waarbij ik me van alles af ging vragen.

Maar ja, nog een weekje wachten en we zien wel.
@Emceetje op mijn jurk zit 4 maanden levertijd dus als ik wel zwanger wordt is het op hoop van goede zegen dat ie past. En anders moeten ze hem groter maken.

Ik heb eigenlijk best wel een rotavond, ik heb al een paar dagen last van mn borsten en begin nu gek te worden volgens mij. Elke kriebel die ik voel google ik en zit om de haverklap naar mijn borsten te kijken want in mijn beleving zie ik hele duidelijke aderen. Maarja als je lang genoeg ergens op staart, zie het je het vanzelf.
Spannend Maur, Foodsandbeats en Emceetje... houd ons op de hoogte!

Emceetje, nee, ik zou dat niet overwegen. Ik kan me er op dit moment tenminste geen voorstelling bij maken omdat ik nog best veel hoop heb dat het natuurlijk gaat. En zo niet, dan als het aan mij ligt toch wel mm. Maar ik weet dus niet of mijn man dat ziet zitten.

Maur, I feel you... Hier best een rotdag. Scene gemaakt op m'n werk, zin om te huilen, af en toe kramp in buik.. Ik verwacht morgen wel ongesteld te worden. Zo niet, dan wacht ik tot uiterlijk dinsdag met testen. Dan zit ik weer op dezelfde lange cyclus als vorige maand. Maar het lijkt erop of dit voor mij de eerste ongesteldheid wordt waar ik echt verdriet bij voel.
Gisteravond en vannacht 5x gekotst en op de pot gezeten totdat ik nog wel een het kotsen was maar er niets meer te kotsen viel.

Tof...

Vandaag ook bijna niets gegeten want bang dat ik weer over mijn nek moest. Waanzinnige koppijn ook en zo ongeveer de halve dag geslapen maar nog steeds moe. Bleh.

Spannend dames, ik duim voor jullie dat het raak is hoor!
Spannend Emceetje en Maur ik duim heel erg hard voor jullie

Balen GettingEven en Florence-June dat jullie je zo rot voelen :(. Hopelijk gaat het snel beter met jullie.

PS; bevallen lijkt mij ook doodeng
It's okay to be a glow stick. Sometimes you have to break before you shine.
Ik ben echt weer vreselijk teleurgesteld, want nu wel echt ongesteld geworden. Ik ben zo verdrietig. Mijn man en ik hebben ontzettend ruzie gemaakt, dus het gaat weer lekker. Alles is nu weer rustig in huize emceetje, maar klote is het wel.

Maur en gettingeven, hopelijk hebben jullie meer geluk!

Florence-june wat naar! Hopelijk knap je snel weer op!
Ah emceetje wat jammer. Hoopte op goed nieuws. Mijn man maakt ook altijd ruzie met me als ik ongesteld ben. Mij met rust laten is volgens mij erg lastig rond hormonale periodes. Sterkte
Oh emceetje wat erg dat je weer teleurgesteld bent elke maand hoop je toch dat het nu eindelijk wel een keer lukt. Dat ruziemaken en met rust laten herken in ook (bij mij vooral in de periode op het wachtbankje). Neem even de tijd voor jezelf en wees lief voor jezelf.
@emceetje wat balen zeg!! Ik heb een test gedaan en ook negatief en nog niet ongesteld. Gisteravond weer huilen en mijn vriend zegt laat het gewoon los we zien het wel.

Kop op meiden!
Dikke knuffels Emceetje en Maur, wat jammer! Is toch elke keer weer een teleurstelling he?

Aan het begin van de ronde denk ik nog "we zien wel" maar als je dan dat kleine sprankje hoop krijgt en je wordt toch ongesteld is dat zo naar!

Hier weer aan het werk, nog beetje op halve kracht maar het gaat. Net wel wat bloedverlies dus dat is dan weer vaag. Te laat voor ovulatie en te vroeg voor innesteling. Thx body, you are making no sense whatsoever.
Ja het is zo n teleurstelling elke keer weer. Ik doe meestal de laatste dagen 'alsof' we zwanger zijn.... dan kijk ik in de boekjes van prenatal en andere babywinkels en zoek ik de babykamer bij elkaar. Ik weet niet waarom maar het geeft me dan een sprankje hoop. Vind het echt jammer dat ik deze week te vroeg ongesteld werd en het daarom niet heb kunnen doen. Als ik zwanger ben weet ik in elk geval heel goed wat ik waar ga kopen
Goedemorgen. Ik heb mijn twee zielige dagen achter de rug. Nu moet ik mezelf herpakken. Ronde 23, we gaan ervoor!

Rosalie is dat niet enorme zelfkwelling? Ik had een superleuk babypakje gezien... en nu heeft mijn vriendin die voor haar baby. Tja. Het loopt niet zoals gepland!
@emceetje goed van jezelf dat je je herpakt hebt.

@rosalie dat doe ik ook hoor en ik krijg mail van de babydump en dan ga ik altijd even de folder door, want tja je weet maar nooit.

Hier trouwens nog steeds geen ongesteldheid....
Nee gelukkig hebben mijn vriendinnen en familie voor zover ik weet geen smaak dus de leuke gekleurde pakjes heb ik gelukkig nog niet om hun baby gezien en ook de babykamers zijn niet echt zoooo schattig en mooi ingericht als ik dat zou doen. Best erg eigenlijk maar ben af en toe ook een bitch. Wij hebben hier al een jaar een spaarrekening voor de baby met nu al een aardig centje dus als het zover is ga ik los. Het enige wat soms jammer is is dat ik hele dure dingen dan zie op marktplaats voor weinig en dat is wel echt weg als ik ooit zwanger wordt, maar ook die hou ik in de gaten.

Gelukkig nu toch wat afleiding komende weken want ben weer uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. En dit keer bij een hele leuke organisatie in de buurt dus ik heb even wat leuke afleiding komende week. Ga gewoon op de fiets dus kan m'n auto ook niet in de prak rijden
Heb je al getest Maur? Spannend he!

Rosalie ja ik heb ook op pinterest al borden vol met babykamers, zwangerschapsaankondigingen, geboortekaartjes, foto's die je moet maken tijdens je zwangerschap, leuke dingen voor papa's en babys. Eindeloze heerlijke kwelling, dat pinterest.
Gettingeven heb jij al getest?
@emceetje donderdag getest maar negatief. Dus ga ervan uit dat de test klopt. Wordt er nu wel een beetje gek van want heb nu al een week last van borsten en normaal is het dan binnen een paar dagen feestweek.

Maar mijn vriend zegt dat we nog 2 weken wachten en dan weer testen.
Jeetje, lijkt me echt torture om elke maand de babykamer alvast bij elkaar te kijken. Ik heb in het begin nog wel wat dingen gekeken en ook 1x bij Prenatal geweest, maar voelde me er zo niet bij thuis dat ik er snel mee gestopt ben.

Nu ik erover nadenk heb ik wel al 2 dingen gekocht voor de babykamer. Dat is eigenlijk heel onbewust gegaan maar nu betrap ik mezelf er dus enorm op! Toch meer mee bezig dan ik zou willen...

Hier trouwens dag 2 van wazig bloedverlies, mid cycle. Normaal is mijn cyclus 25 dagen en ik zit nu op dag 17 dus ik weet even niet zo goed wat ik hier nou van moet denken. Stom lijf!

Succes met je sollicitatie Rosalie!

Knap dat je jezelf zo snel hebt kunnen herpakken Emceetje, en dat je er weer vol voor gaat!

Zo is het wel heel spannend hoor Maur, kun je het een beetje van je afzetten? Ik zou echt het hele huis door stuiteren de hele dag denk ik.
@florence june met vlagen. Het ene moment ben ik rustig maar het andere moment weer niet.
Hi meiden,

Dat lijkt me inderdaad ook torture, de baby kamer vast bij elkaar zoeken. Ik heb één keer een handig slaap tentje gezien bij het kruidvat dat mijn zus ook heeft, en toen wilde ik het bijna meenemen. Maar ik zei tegen mezelf; doe normaal.

@Rosalie, wat leuk, je sollicitatie! Zet m op! Ik ga denk ik ook wat brieven sturen in het kader van; leven is ook risico's nemen.

Emceetje, ik duim voor je in ronde 23!

Hier nog geen menstruatie, dag 36 van cyclus. Ik heb nog niet getest omdat ik vorige maand ook zo'n irritant lange cyclus had. Dat doe ik dinsdag of woensdag, als er dan nog niets is. Verder ook geen kwalen ofzo, alleen buikpijn. Die niet op de bekende menstruatie pijn lijkt, dat is wel raar. Maar ik duw de hoop weg uit zelf bescherming.

Maur, wat een zenuwslopende toestand is dat!

Florence June, hier ook vaak zomaar bloed verlies. Steeds weer mind fuck.
O Maur, wat spannend dat jullie nog een tijdje willen wachten tot je weer gaat testen. Lijkt me heel moeilijk om zolang in spanning te zitten. Hopelijk wordt het lange wachten beloond met een mooie positieve test! Ik duim voor je.

En natuurlijk ook voor jouw GettingEven het nu spannend. Hoop dat jullie gelukt hebben deze maand
Ik dacht dat ik vandaag of morgen ongesteld moest worden, maar het is overmorgen pas.... Ik wacht dan nog maar een dag extra. Rationeel is dat prima, maar ergens ook onrust om toch nu te testen.
Gettingeven wat spannend zeg.

Het is wel spannend allemaal hoor dames. Hier nog steeds niks. Heb vandaag een CB opgehaald en die gaan we morgen doen. En voor donderdag een afspraak bij de ha om te kijken of zij kan helpen met het reguleren van mijn menstruatie. Tenzij het wel raak is maargoed dat is weer afwachten.
Succes Foodsandbeats en Maur, ik duim heel erg hard voor jullie allebei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven