Langer dan 6 maanden groep is zwanger

11-06-2017 21:53 339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze groep is een vervolg op de groep: zwanger/langer-dan-6-maanden-bezig-met- ... #p24999457

Eindelijk, we zijn zwanger :cheer2: Hier praten we verder met elkaar.

Naamleeftijdgeslacht kindUitgerekende datumBijzonderheden
marg8135/44nog onbekend15 december 2017 :cheer:
GettingEven30/40meisje30 december 2017 :cheer:
Stella28/34jongen19 september 2017 :cheer:
FOodsandbeats35/36onbekendeind maart 2018 :cheer:
Liesbeth240428jongen23 september 2018
Forence37/37jongen23 November 2018
anoniem_348700 wijzigde dit bericht op 30-07-2018 17:37
30.78% gewijzigd
Marg, gefeliciteerd! Hoe gaat het nu met jou en je meisje? :heart:
Marg, zijn jij en je meisje inmiddels thuis? Hoe gaat het met haar?

Ik schijt inmiddels 7 kleuren, morgen om 5u onze eerste echo. Alleen maar doemgedachte die in m'n hoofd passeren, zucht. Ik durf gewoon nergens meer op te horen, maar ergens stiekem .. het moet toch een keer goed gaan?
Pinguin, heel veel succes morgen! Ik denk aan je!
It's okay to be a glow stick. Sometimes you have to break before you shine.
Pinguin, ik denk ook aan je! Ik hoop dat jullie vanavond even lekker gaan eten en een lekker filmpje kijken en dat je dan morgen goed nieuws krijgt!
Wat spannend pinguïn!! Ik duim heel hard voor je :hug:
Veel succes vanmiddag pinguïn, hoop op een prachtige echo voor jullie!
Ik denk aan je pinguin! :hug: nog een klein uurtje wachten. Ik duim heel hard met je mee!
We mochten maandag naar huis gelukkig. Met de kleine meid gaat alles super. Borstvoeding loopt goed op dit moment en ze heeft nu snachts 1 voeding. De drinkt rond middernacht, tussen 3 en 4 en dan weer rond 8 uur sochtends dus we slapen super goed.
Helaas waren we dinsdag en woensdag even geveld door een buikgriep maar nu is alles weer ok.

Hoe ging je echo, pinguin?
Pinguin ik hoop zo dat je nu goed nieuws aan het vieren bent
AV1992 schreef:
15-12-2017 22:10
Pinguin ik hoop zo dat je nu goed nieuws aan het vieren bent
Inderdaad!
Hee allemaal,

Ik ben echt zwanger! Het hartje klopje en ik was 8 weken precies zoals ik zelf dacht& hoopte.

Heel bijzonder om te zien.
We zijn nog nooit zover gekomen dus dit is wel echt een mijlpijl. Hoop t vertrouwen in m’n lichaam nu toch snel terug te krijgen.

Heel erg lief van jullie dat jullie er naar vragen zeg!
Oh wat fijn pinguïn!!!! Ik was inderdaad heel benieuwd en dacht veel aan je. Super dat je een hartslag hebt gezien op de echo! :heart:
Oh Pinguin!!! :cheer2: Wat heerlijk nieuws! Ik moet zeggen dat ik wel een paar keer heb zitten refreshen, misschien een beetje stom dat je zo gaat meeleven, maar zo voelt het wel! Ben super blij voor jullie. :heart:
Gefeliciteerd met de goede echo pinguïn!!!!!!! Ik ben super blij voor je / jullie en gun het je / jullie van harte. Ook fijn dat de termijn overeen kwam met wat je zelf dacht, dat is ook een goed teken. Wanneer heb je de termijnecho?
It's okay to be a glow stick. Sometimes you have to break before you shine.
Dank voor jullie lieve reacties!

Ik heb volgende week vrijdag opnieuw een echo + intake.
Daarna zou de termijnecho gepland worden denk ik? Heb me totaal nog niet ingelezen in wanneer wat precies, zelfbescherming.

Als het volgende week goed is, denk ik, en hoop ik dat ik echt kan genieten.

Hoe is het met jullie allemaal?
Hi Pinguin, je had je vorige echo met 8 weken toch? Dan ben je met de volgende echo 10 weken (of verder)? Dan denk ik dat dat je termijn echo is.

Hier vandaag gebeld met de huisarts, die nu toch wel Primperan voor wilde schrijven :facepalm: (hiervoor moeten smeken om medicatie), maar hij schrok een beetje van het feit dat ik al 5 weken plat in bed lig en nog steeds tussen de 6-7x per dag spuug. Gisteren een hele slechte dag gehad, moest enorm huilen over het feit dat dit waarschijnlijk nog duurt tot 16-20 weken. Ik wil heel graag allemaal leuke kerst dingen doen en kopen, maar ik kan niet eens douchen/opstaan/wandelen zonder te spugen... Nou, nu gaat de klaagmodus weer uit en ga ik kijken of ik nog iets aan werk kan doen.

Iedereen: hele fijne kerstdagen!!
Klopt konijntje, volgende echo ben ik 10 weken, maar de verloskundige vond de tijd naar termijnecho te lang, dus kreeg ik een extra. Verwacht dus mijn termijn dan week of 2 weken later.

Jeetje wat vervelend zeg! Dus je kunt dan ook niet werken? En dat al 5 weken, pittig! Hoe ver ben je nu?
Dan mag ik absoluut niet klagen, heel de dag door wel een beetje weeïg, het gevoel niet fit te zijn, maar ook niet zo beroerd, behalve als ik te weinig eet, dan wordt ik ineens super misselijk :| bizar!

Meiden allemaal hele fijne feestdagen toegewenst!
Als je zo misselijk bent, kun je bijna niets en ik herken ook het uitzichtloze.....ergens heb je het vooruitzicht dat het overgaat, maar wanneer is ook zo onzeker. Wel bijzonder dat je zoveel moeite moest doen voor medicatie. Ik hoefde maar te bellen en het was geregeld. Je verloskundige kan dat trouwens ook voorschrijven. Hoop dat het met medicatie en tijd snel bijtrekt.
Hoi meiden,

Hier is gisteren onze dochter geboren, helemaal gezond en een plaatje om te zien.

De bevalling was pittig en voor het laatste zetje moesten we met de ambulance naar het ziekenhuis omdat de persweeën niet krachtig genoeg waren, maar nu onderweg naar huis om lekker op onze wolk te zitten.
Gefeliciteerd gettingeven. Veel geluk met de kleine!
Gefeliciteerd Getting! Fijn van genieten! !
Gefeliciteerd GE! Hoop dat jullie het fijn hebben en nu heerlijk thuis kunnen genieten.

@Foodb Dankjewel, je woorden betekenden veel voor me. Merk dat er weinig herkenning is om me heen.
Gettingeven :cheer2: gefeliciteerd met je verse spruit! Hoop dat je voorlopig lekker kan genieten van elkaar en een goede kraamperiode hebt.

Konijntje: hoe gaat het nu met medicatie? Als primperan niet voldoende doet, zijn er ook nog andere middelen. Er is een site en facebookpagina voor hyperemesis gravidarum. Veel mensen nemen het inderdaad niet zo serieus, want een beetje misselijk zijn hoort erbij immers. Maar als je niet meer van de bank een paar stappen naar de keuken durft te lopen omdat je je zo beroerd voelt en nauwelijks iets kan eten, dan gaat dat echt wel een stuk verder. Gelukkig heb ik het zo erg maar vrij kort gehad, maar wat voelde ik me kut. Langzaam ging het wel weer beter en nu is het echt weg.

Hier gaat het met de jongens ook goed, morgen ben ik 27w en ze wogen gisteren een kilo per stuk, groeien dus prima, zoals eenlingen. Ik word wel vrij enorm qua buik ben ik bang. Vandaag mijn laatste werkdag gehad, ik ga de ziektewet in, was vooraf al verplicht gesteld door de gynaecoloog. Vond dit moeilijk, maar het is wel lekker dat je meer tijd hebt. Bovendien zit ik echt met mijn buik tegen het bureau wat irriteert!
Gefeliciteerd gettingeven! Geniet ervan, lekker thuis met z'n drietjes :heart:

Konijntje, wat ontzettend vreselijk lijkt me dat. Ik kan me niet voorstellen hoe onwijs naar dit moet zijn. Ik had een tijdje terug twee dagen buikgriep en ik voelde me al afschuwelijk. En nu elke keer dat ik voor m'n NOD misselijk ben (gewoon van de zenuwen denk ik, of toch hormonaal maar niet zwanger dus) denk ik 'jemig, als dit tijdens een zwangerschap ook zo is of zelfs nog erger en veel langer, weet ik niet of ik nog wel wil'. En natuurlijk wil ik niets liever dan zwanger worden, maar om maar even aan te geven hoe verschrikkelijk het me lijkt. Heel erg veel sterkte gewenst :hug: ik heb echt met je te doen :hug:
Fijn dat het zo goed gaat met ze foods! En goed dat je verplicht bent om te stoppen met werken (had je uit jezelf vast niet gedaan, schat ik zo in ;-)). Hoop dat je er van kunt genieten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven