Lentekriebels : we kennen elkaar IRL!

20-01-2013 20:16 2768 berichten
Het is alweer tijd voor een nieuw topic en om jullie te verrassen en het gedoe van "wie gaat hem openen?" voor te zijn, heb ik het nu gedaan!

En wel op DE dag! Want vandaag was de grote meeting en wat was het gezellig! Rammel, heel erg bedankt dat we je huis mochten "misbruiken" hiervoor. Hoop dat alle rommel weer is opgeruimd inmiddels

Het idee van Aju voor de kadootjes was ook erg leuk en heeft goed uitgepakt! Goh, kadootjes...uitpakken sorry, ben melig! De kadootjes pasten goed bij iedereen en het was een leuke toevoeging!

Verder hebben de baby's, oudere kindjes en de dreumes (R is een dreumes joehoei ) het prima gedaan! Ze hebben lekker met elkaar zitten spelen en sommigen keken even de kat uit de boom voordat er wat ondernomen werd. En de allerkleinsten hebben lekker bij mama gezeten en lief zitten zijn wat was het een geslaagde middag en ondanks het weer is iedereen toch helemaal naar Rammel gekomen en gelukkig ook weer veilig thuis gekomen.

Dan nog even over ons topic. Dit is inmiddels nummer 10! Ook al een mijlpaal! We delen al 10 topics lang lief en leed. Hebben al vanalles "meegemaakt" met elkaar en nu hebben we elkaar dan ook in levende lijve gezien eindelijk. Geeft toch een extraatje. We weten nu wie er achter de naam zit en dat is toch bijzonder. Zeker omdat we de meest verdrietige dingen met elkaar delen (kleine E* en L* staan tussen ons groepje in voor altijd) en ook de meest geweldige (onze laatste kriebeldame is gewoon zwanger! Het gouden ei van Linda77 en zo nog veel meer dingen.). En nu weten we tegen wie we het hebben! Geweldig toch om dat zo mee te maken en om er deel van uit te maken. Lieve dames, het is geweldig wat wij hier doen op dit forum en het is mooi dat we zo met elkaar omgaan en het ook IRL zo gezellig is! Jullie zijn allemaal geweldig Op naar nog veel meer topics, maar eerst deze vol plempen!!

NickLeeftijdGaan voor kindje nrBelangrijke datum ZwangerBijzonderhedenKnorretje2830211/01/2012!! geboren!!11/01/2012 zijn knorrezoon en knorredochter* geboren. en R trekt de kerstboom al bijna om en laat mamma achter zich aan rennenAjuparaplu321 08/04/2012 Pluutje is geboren!!aka Boeddha Googlette31128/03/2012T is geboren!!na deks groeit T uit tot BulletjeRammel26107/05/2012R is geboren!!Bonestaak gaat als een speer! Linda77351 05/09/2012 A is geboren!!! de verrassing is voorbij, we hebben er een lentekriebelmeisje bij!! Mamma is alweer aan de slag..eventjes dan Thee_graag28126 aug 2013 !!!!!!!!!!! na 1 mk en 1 zoontje* met chr.afwijking, na een kloppend je hoera, er komt een klein kopje/schoteltje aanMissShopping31124/05/2012MissMini is geboren!!ks, 9 weken te vroeg geboren, maar wat doet kleine MissMini het goed! 1miep127117/09/2012 miepie is geboren!! It's a girl! En mamma moet al bijna weer aan de slagNic1983282 09/06/2012! Saar geboren! PP behoort tot het verleden, een droombevalling!Designed29125/05/2012B is geboren!!Verborgen reflux en vermoeden van KMA houden deze vrolijke kanjer niet tegen!Visils27102/04/2012C is geboren! C tettert bij pappa en mamma de oren van het hoofd!Elsie2631227/07/2012 Baby J is geboren!!Flitsbevalling! En Grote Bolle Beer groeit zijn zus bijna voorbij!Ainodis29330/10/2012 3 is geboren!3 had zo'n haast dat pappa en mamma haar samen ter wereld hebben gebracht!RiodeJaneiro29113/08/2012 I is geboren! Niet geheel vlekkeloos, maar o zo gelukkig

Onze geschiedenis;

Lentekriebels en deze zomer zwanger worden

Zwanger de herfst in

We gaan richting winter

De tweede lente

Het jaar rond

The continuing story

Indian Summer

Met lentekriebels de herfst in

Lentekriebels; strong together
Alle reacties Link kopieren
Bizar het die kosten voor de opvang.
Pfft vandaag een nare dag. ik krijg het niet aan kant. Als ik me omdraai is het weer een zooi!

Ja kosten zijn hoog. Maar als ik het per uur terug reken zijn we relatief goedkoop uit om drie kids 2 dagen weg te brengen.

En ze vinden het zo leuk dat ze elke dag vragen wanneer ze er weer heen mogen.

Eeuh 2 eet net een hele paprika op..

Gewoon een hele..
accountkiller
Ainodis, ik moet altijd zo om je lachen, leukerd! En die heerlijke gekke 2 van jou. Dat is een mens waar we volgens mij veel kan kunnen leren, in het kader van 'bekijk de dingen ook eens anders'

Heb vanmorgen een gesprek met een coach/counselor gehad (Jezus, hoe noem je zoiets eigenlijk). Was kennismaking, maar ze wist direct de kern te raken. Vond het wel een mooie symbolische dag om zoiets te doen.

Verder gewinkeld (voor mij maar 1broek gevonden en 3 shirtjes voor bul), ontdekt dat de babyvoeding bij de apotheek maar liefst 10 euro duurder is dan bij de supermarkt (belachelijk!) en allerlei stevia dingen en kokosolie gekocht. Niiiiiiiic, wat kon ik daar ook alweer allemaal mee?

De hele tijd sluimerd pappa in mijn achterhoofd. Het is idd pas twee jaar, bizar he. Zijn overlijden was de reden dat we besloten te stoppen met de pil. We zaten al tijden te wikken en te wegen, en door het overlijden werden we weer eens met onze neuzen op de de feiten gedrukt; het leven overkomt je terwijl je andere plannen maakt. Stel niet uit wat in je hart zit. En toen kwam Bul

En nu ga ik lekker bad, zomaar midden op de dag.
Heerlijk goog! Je verdient het x
accountkiller
Voor goog!

En tips kokosolie voor je huidje!
Mooi goog hoe bul is ontstaan! Je hebt helemaal gelijk, mooi hoe je het omschrijft!
Goog, wat fijn dat je coach giveitaname meteen tot de kern kwam! En wat mooi hoe jij over je papa en je zwangerschap van Bul praat en heerlijk overdag in bad! Klinkt als een goede dag al met al...

Ainodis, kindjes op bed nu? Frustrerend soms hè...soms is het beter ook gewoon geen poging te doen om de boel aan kant te maken, gewoon de boel de boel laten!

Nic, waren de frietjes lekker?

Knor, Aju, goog, hoe gaat het met de lijn?
Ze liggen heerlijk op bed.. even geen ruzie strijd en gemauw.

Nu sporten weg van de rommel
accountkiller
Enjoy!
Goedemorgen meiden!

Ik werd wakker met trillende handjes en knikkende knieen want het is D_DAY!!!! Ik heb zooooooooooooo'n zin in vanavond!

Zijn m'n molmatties weer beschikbaar?

Goog, ik hoop dat je gisteren goed af hebt kunnen sluiten en dat het een dag is geweest waarin je vol aan jezelf toe bent gekomen en dat hij verlopen is zoals je wilde! En je bent een toppertje!
life ain't a perfect story, write it while you live it
hihi leuk hoe de mol de enthousiaste stemming kan verhogen

ik heb dr ook zin in!
Pfft dubio,

1 heeft 37,8 als het aan haar ligt blijft ze thuis. Aan vriend naar school.

Gisteren heeft ze wel getraind.

O ja Lin! Op vakantie moest ik nog aan je denken!

Ik heb de workout bedacht.

Met skischoenen aan 2 trappen en een berg oplopen en dan er achterkomen dat je je skipas vergeten ben dus dat je de oefening daarna gewoon nig een keer mag doen goed voor de benen, billen en conditie

Mijn afvalschade deze week +0,8
accountkiller
Op werk met nieuwsgierige collega, dus even snel

Gisteren was een goeie dag, heb bijna 2u in de badkamer doorgebracht, mijn eigen prive spa

Hoop vanmiddag wat langer te schrijven
wat is het nu geworden Ainodis? Is 1 thuis?

Fijn Goog!

Ik ga als Bikkel wakker is lekker naar het tuincentrum en de supermarkt. Dat heb ik volgens mij nooit gezegd, maar ik rijd zo'n 16 kilometer om voor die supermarkt omdat ik bij die wél elke keer naar de wc mocht toen ik zwanger was

Het is zo'n plaatselijke winkel met ook veel streekproducten en zo lief, ik koop daar natuurlijk heel veel fruit en groente voor Bikkel en krijg elke keer een partje appel voor mij en een partje voor haar als ik de groenteboer zie.. Zegt ie altijd: 'partjes voor de jonge- en nog véél jongeredame'

Geinig he?
Update...

We zitten met zijn alle op de bank. Naja ik niet maar de rest wel.

1 na een half uur weer gehaald. Ging niet. En vriend tja..... Die.was moe dus die blijft thuis. En zijn kind wel aar school sturen. Ying yang

Ben aan het bakken geslagen voor morgen. Feestje met de kids van mijn werk

2 pakken pannenkoekenmix al gedaan. En ik moet er nog 3

Erg leuk desgined! Dan voel je je weer even speciaal
accountkiller
Desgined wat een.heerlijk filmpje! Mijn dag is gelijk weer goed.

Wat een lol kan je hebben
accountkiller
Even vast voor ons afvalclubje de stand van zaken na 1 week:

-2.4kg !

Ik zal ook de uiterst oncharmante 'before' foto uploaden op de Hyves.

Verder vanavond natuurlijk widm en tussendoor probeer ik even bij te schrijven.

Lin, ik heb je aanmoedigingen nog nodig hoor, want het sporten is nog niet echt gelukt... (schaam)

Alvast een voor jullie!
quote:Elsie26 schreef op 06 maart 2013 @ 19:35:

Goog, wat fijn dat je coach giveitaname meteen tot de kern kwam!

da's een goeie!

Aju, -2,4 is echt ontzettend knap, you go girl!! Ik zal morgenochtend ff wegen.

Ainodis, met zijn allen op de bank en mamma pannenkoeken bakken. Het klinkt best gezellig eigenlijk Hoeveel pannenkoeken zijn er uiteindelijk 'gesneuveld'?!

Jaaaa, ik ben helemaal klaar voor wie is de mol, heb er echt zin in!!! Ik zit ook volledig op Kees. Vond hem er altijd al positief uitspringen bij de zomer voorbij etc, maar hij staat vanaf nu definitief in mijn lijstje 'leuke vent' .

Nic, de linkjes openen niet bij mij? Moet Lief ook nog even goed uitleggen hoe en wat, die keek me een beetje gek aan aan
Ff snel....

Ik heb 60 pannenkoeken gebakken en 1 is er opgegeten

1 is weer terug bij af en ik moet nu iets te eten verzinnen.

3 staat op ee folder van de fotograaf! Trots!

Nu iets te eten verzinnen

Telefoon heeft net een update gehad...... moet weer helemaal wennen
accountkiller
Krijg net een berichtje van Lin dat zij en aatje zijn uitgekozen voor de opdracht!!!!

Wouw! Yeah voor Linda!

En voor jou aju! 2, 4! Super
accountkiller
Ik ga zo naar de sportschool en om half negen zit ik helemaal klaar hoor! En niet zoals vorige week dat ik achter loop, want dat is natuurlijk helemaal niks.

Ainodis, jummie pannenkoeken.

Nic, ik was nieuwsgierig, maar de linkjes werkte bij mij ook niet.

Aju, wat goed zeg! Hoe ben je de kilo's kwijtgeraakt? Opletten of doe je iets van weightwatchers?

Designed, wat een heerlijk filmpje! Echt geweldig! Dat is toch genieten.

Ik moet shirtjes gaan shoppen voor Spook. Heel vervelend natuurlijk, maar ik vroeg me wel af hoeveel verschil er nou zit in 80 en 86. Hij heeft vandaag een shirtje 74 aan en die is nu te kort. Of kan ik het beste gewoon gaan shoppen met een passend shirtje bij me? Ik zag namelijk bij kleertjes.com leuke shirtjes voorbij komen, maar dan vond ik de maat wat lastig te kiezen.
Lin, wat leuk!! Jij en A zijn natuurlijk ook een plaatje!
eerst ff de linkjes, kijken of ze zo werken!

http://www.reformhuissmul ... te_lezen/kokosolie_1.html

http://mens-en-gezondheid ... k-mooi-met-kokosolie.html

http://coconoto.com/blog/toepassingen-van-kokosolie/

En omdat we het over gezond eten hadden en wat dat dan eigenlijk is, ook nog wat interresants:

http://kiind.nl/articles/ ... zouikopvoedingletten.html

http://kiind.nl/articles/107/Voedingmet ... lucht.html

http://kiind.nl/articles/91/Nietdietenm ... deten.html

http://kiind.nl/articles/63/Tussendoortjes.html

http://kiind.nl/articles/148/Suikerzoutenwitmeel.html

En nu ff S op bed leggen, kom ik straks terug voor mijn dagelijkse up date want vandaag een moeilijk dagje voor O!
Jaaaaaaaa Lin!!! wat leuk!!! Eindelijk weer eens een meevallertje in huize 77 ;) Supergaaf!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven