Lichte streepjes... Ik word gek.
zondag 7 oktober 2018 om 21:44
Lieve dames,
Ik heb vrijdag en vanochtend 2 testen gedaan,
Uitgaan van een gemiddelde cyclus van 30 dagen zou ik morgen ongesteld moeten worden.
Ik had vrijdag een test met een heeel licht streepje, en vanochtend 1 gedaan die weer heel licht was maar wel duidelijk roze dan die van vrijdag...
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken
Ik wil foto’s toevoegen maar weet niet hoe dat moet,
Ik heb vrijdag en vanochtend 2 testen gedaan,
Uitgaan van een gemiddelde cyclus van 30 dagen zou ik morgen ongesteld moeten worden.
Ik had vrijdag een test met een heeel licht streepje, en vanochtend 1 gedaan die weer heel licht was maar wel duidelijk roze dan die van vrijdag...
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken
Ik wil foto’s toevoegen maar weet niet hoe dat moet,
zondag 7 oktober 2018 om 22:04
maandag 8 oktober 2018 om 11:13
HCG in je urine is wat meer geconcentreerd in de ochtend. Zeker vóór de dag dat je ongesteld moet worden kun je dat verschil goed merken.
Mijn super lichte streepje zit nu zo hard in m'n buik te schoppen dat ik er harde buiken van krijg
(23 weken zwanger)
Gefeliciteerd en succes, de tijd van eindeloze onzekerheid is begonnen!
Mijn super lichte streepje zit nu zo hard in m'n buik te schoppen dat ik er harde buiken van krijg
Gefeliciteerd en succes, de tijd van eindeloze onzekerheid is begonnen!
spraakwater wijzigde dit bericht op 08-10-2018 11:13
Reden: typefout
Reden: typefout
0.73% gewijzigd
maandag 8 oktober 2018 om 20:54
Ik ben zo in de war, heb ook helemaal nergens last van , alleen af en toe wat hoofdpijn wat ook een andere oorzaak kan hebben en krampen in mijn buik/bovenbenen en onderrug.
Ik heb gewoon iets meer bevestiging nodig dan die lichte streepjes.
Ik heb een pakket van sensitest besteld die ik morgen binnen krijg en doe woensdag/donderdag ochtend toch nog een.
Mits ik dan niet al ongesteld ben geworden toch.
Ik heb gewoon iets meer bevestiging nodig dan die lichte streepjes.
Ik heb een pakket van sensitest besteld die ik morgen binnen krijg en doe woensdag/donderdag ochtend toch nog een.
Mits ik dan niet al ongesteld ben geworden toch.
maandag 8 oktober 2018 om 21:08
Snap je wel hoor redbutterfly, het is ook super spannend en onwerkelijk zo'n eerste semi-positieve test! Ik heb uiteindelijk zo'n dure (16€) clearblue digitale test gedaan, daar komt gewoon 'zwanger' of 'niet zwanger' op te staan. Hielp voor mij wel met realisatie dat het écht raak was! Succes en ik hoop gefeliciteerd!
maandag 8 oktober 2018 om 21:15
roover schreef: ↑08-10-2018 21:08Snap je wel hoor redbutterfly, het is ook super spannend en onwerkelijk zo'n eerste semi-positieve test! Ik heb uiteindelijk zo'n dure (16€) clearblue digitale test gedaan, daar komt gewoon 'zwanger' of 'niet zwanger' op te staan. Hielp voor mij wel met realisatie dat het écht raak was! Succes en ik hoop gefeliciteerd!
Ja we zijn eigenlijk nu pas in de 2e ronde , en 2 positieve testen en daarna 2 negatieve is gewoon super verwarrend , ik laat het even rusten en mezelf niet gek maken, zolang ik niet ongesteld word blijft de hoop...
ik ben ook nu pas als ik van de laatste 2 cyclussen uitga pas een dag overtijd.
Als ik woensdag/donderdag weer test zou ik een donkerdere streep moeten kunnen hebben toch?
maandag 8 oktober 2018 om 21:43
Super lief dat jullie allemaal reageren , mijn vriend is nogal nuchter en begrijpt er ook allemaal niet zoveel van, als ik aankom met dit zelfde verhaal kijkt hij me aan alsof ik probeer te vertellen dat ik zwanger van schildpad ben ofzo
Ik hoop dat het resultaat positief blijft , heb de testen inmiddels weggedaan omdat ik er maar naar bleef staren..
Ik hoop dat het resultaat positief blijft , heb de testen inmiddels weggedaan omdat ik er maar naar bleef staren..
dinsdag 9 oktober 2018 om 07:42
Ik snap het hoor, ik voelde me ook zo. Heb denk ik wel 15 testen gedaan. Maar probeer je wel voor te nemen om hierin tot rust te komen. Het loopt zoals het loopt, en zo'n prille zwangerschap is nog heel onzeker. Als deze zwangerschap 'blijft plakken', volgen er nog zo veel spannende periodes. Tot de eerste echo, de 12-weken grens, de eerste bewegingen, 20-weken echo, en nog veel meer. Probeer jezelf tot rust te brengen, dat is echt het beste voor jou en je kindje.
dinsdag 9 oktober 2018 om 18:56
Ik heb nu net thuis van werk een sensitest midstream gedaan , en die is nu na 5 min nog negatief, wel al overtijd , denk dat we toch ronde 3 in gaan....spraakwater schreef: ↑09-10-2018 07:42Ik snap het hoor, ik voelde me ook zo. Heb denk ik wel 15 testen gedaan. Maar probeer je wel voor te nemen om hierin tot rust te komen. Het loopt zoals het loopt, en zo'n prille zwangerschap is nog heel onzeker. Als deze zwangerschap 'blijft plakken', volgen er nog zo veel spannende periodes. Tot de eerste echo, de 12-weken grens, de eerste bewegingen, 20-weken echo, en nog veel meer. Probeer jezelf tot rust te brengen, dat is echt het beste voor jou en je kindje.![]()
zaterdag 13 oktober 2018 om 22:16
Ik heb dinsdag ochtend nog een test gedaan die was helemaal wit
zaterdag 13 oktober 2018 om 22:32