Maar niet zwanger worden..... (deel 3)
dinsdag 31 januari 2017 om 16:10
Vervolg van het topic Maar niet zwanger worden.... en deel2.
Hier schrijven we weer gezellig verder! Gewoon een groepje meiden dat al wat langer bezig is om zwanger te worden. De een nog niet naar de huisarts gegaan, de ander al diep in de medische malle molen, het maakt niet uit.
.
Lieve itsi-us, Miss_Bean, Mojo84, lux., Aderyn, fluorescent, Hannepan86, Baggal, Skylark, Blauwe_Stoel (7 jan '18), deni308 (5 jan '18), Lovely-Meghan (mrt '18) angel88 (mrt '18), Jo_86 (apr '18), Hannahzz MssFiddler, Boulu, Wished van harte gefeliciteerd!
Hier schrijven we weer gezellig verder! Gewoon een groepje meiden dat al wat langer bezig is om zwanger te worden. De een nog niet naar de huisarts gegaan, de ander al diep in de medische malle molen, het maakt niet uit.
| NAAM | LEEFTIJD | BEZIG SINDS | OORZAAK | MMM SAMENVATTING |
| flipje2 | 29/41 | Okt '14 | zaadkwaliteit ↓↓↓, herhaalde mk's met chromosoomafwijkingen | ICSI1 (jan '16 - aug '17), tp1: F☆ (18 wk), tp2: P☆ (12 wk), tp3: niet zwanger, tp4: ☆. ICSI2 (sep '17 - nu) tp1: ☆ |
| Dubbeltje83 | 33/37 | 2013 | Geen oorzaak gevonden | 3 mislukte IUI's, nu een rustmaand. Na evaluatie verder met IUI4 |
| Lieksie | 30/35 | ? | korte luteale fase + door operatie hormonen in de war | IVF/ICSI geen optie i.v.m. gezondheid. Augustus starten met IUI |
| Animal | 36/37 | 2014 | onbegrepen subfertiliteit | gestart met IVF/ICSI 4 in Dusseldorf |
| TruusdeMier90 | 27/29 | 2014 | PCOS | OI voor 12 rondes |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:27
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
71.57% gewijzigd
dinsdag 10 juli 2018 om 13:57
Verhuisd! En ik hoop de komende 100 jaar nooit meer te verhuizen! Wát een werk zeg, ongelofelijk. Maar goed, met wat professionele hulp op het einde hebben we het gered.
En dat huis.... wat een heerlijk huis zeg, we voelen ons alledrie gelijk al goed hier. Het is een fijn, licht huis en ons verkochte huis voelt al als eeuwen geleden. Zoontje heeft nog wel soms dingen dat hij iets mist aan ons vorige huis, maar hij is ook erg blij met het nieuwe huis. Hij slaapt nog bij ons op de kamer, wel in zijn eigen bed, om lekker te wennen. Hij heeft nu vakantie dus we kunnen er ook echt de tijd voor nemen nu.
Een paar maanden geleden had ik niet gedacht dat het zou goed komen, maar het is toch gelukt!
Wished ik wilde nog zeggen, over de maagzuur, daar kun je gewoon medicijnen voor krijgen. Ik had het ook heel erg en dacht "het hoort erbij" en toen kreeg ik van de dokter omeprazol... Heerlijk het was meteen over!
En dat huis.... wat een heerlijk huis zeg, we voelen ons alledrie gelijk al goed hier. Het is een fijn, licht huis en ons verkochte huis voelt al als eeuwen geleden. Zoontje heeft nog wel soms dingen dat hij iets mist aan ons vorige huis, maar hij is ook erg blij met het nieuwe huis. Hij slaapt nog bij ons op de kamer, wel in zijn eigen bed, om lekker te wennen. Hij heeft nu vakantie dus we kunnen er ook echt de tijd voor nemen nu.
Een paar maanden geleden had ik niet gedacht dat het zou goed komen, maar het is toch gelukt!
Wished ik wilde nog zeggen, over de maagzuur, daar kun je gewoon medicijnen voor krijgen. Ik had het ook heel erg en dacht "het hoort erbij" en toen kreeg ik van de dokter omeprazol... Heerlijk het was meteen over!
Ik leg de lat lekker hoog. Dan kan ik er makkelijker onderdoor.
woensdag 18 juli 2018 om 08:36
Dank je smoes, ik heb nu rennies gehaald en daarmee kan ik het redelijk onder controle houden hahah.
Baggal hoe is het met jou en de kleine??
De kleine man is ingedaald en ligt er dus goed voor. Ben erg benieuwd wanneer hij zich aandient,al mag het nog een paar weken duren.
Baggal hoe is het met jou en de kleine??
De kleine man is ingedaald en ligt er dus goed voor. Ben erg benieuwd wanneer hij zich aandient,al mag het nog een paar weken duren.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
dinsdag 31 juli 2018 om 08:27
Hoe is het mssfiddler? Met verlof inmiddels? Ik wel , heerlijk nog even genieten van de rust en vrijheid. Zo gek dat het nu ineens echt gaat gebeuren.
Hoe is het met iedereen hier?
Ik denk nog steeds aan alle dappere dames hier die nog steeds wachten of vechten voor dat mooie wondertje
Hoe is het met iedereen hier?
Ik denk nog steeds aan alle dappere dames hier die nog steeds wachten of vechten voor dat mooie wondertje
donderdag 9 augustus 2018 om 09:24
Zo, en intussen ook geopereerd
Wat zag ik er tegenop zeg, ik was zo bang dat ik tijdens de operatie zou doodgaan! Ik zag het al voor me dat m'n kleine man zonder moeder door het leven moest gaan. Vreselijk. Ik was ook wel in paniek toen ze me onder zeil brachten, en het eerste wat ik zei toen ik uit de narcose kwam was: Jeeeeeej ik leef! Haha
Het is nog heel erg zoeken wat ik kan eten, maar tot nu toe valt alles heel goed gelukkig.
Hee Wished wanneer ben jij uitgerekend dan? Ingedaald dus al, wat goed zeg! Dan zit je aan je laatste loodjes?
En Mssfiddler ook succes met de laatste loodjes! Trok je die hitte wel een beetje? Ik ben zo blij dat de temperatuur weer gezakt is, het was echt absurd heet zeg!
Het is nog heel erg zoeken wat ik kan eten, maar tot nu toe valt alles heel goed gelukkig.
Hee Wished wanneer ben jij uitgerekend dan? Ingedaald dus al, wat goed zeg! Dan zit je aan je laatste loodjes?
En Mssfiddler ook succes met de laatste loodjes! Trok je die hitte wel een beetje? Ik ben zo blij dat de temperatuur weer gezakt is, het was echt absurd heet zeg!
vrijdag 10 augustus 2018 om 08:29
Wat fijn smoes dat alles goed is gegaan. Op naar een mooi herstel en dat balans ga je wel vinden,heeft even tijd nodig.
Ik lig sinds begin deze week in het ziekenhuis helaas, zwangerschap vergiftiging. Nu 36 weken en ze gaan proberen nog weekje te rekken maar maximaal 37 weken word ik ingeleid. Heel spannend dus dat ik nu echt bijna mama ben. Gelukkig gaat het met kleine super goed,beweegt goed dus dat is een zorg minder. Alleen met mij minder,veel te hoge bloeddruk dus word constant in gaten gehouden en heb medicatie ervoor.
Hoe is het met de rest hier?
Ik lig sinds begin deze week in het ziekenhuis helaas, zwangerschap vergiftiging. Nu 36 weken en ze gaan proberen nog weekje te rekken maar maximaal 37 weken word ik ingeleid. Heel spannend dus dat ik nu echt bijna mama ben. Gelukkig gaat het met kleine super goed,beweegt goed dus dat is een zorg minder. Alleen met mij minder,veel te hoge bloeddruk dus word constant in gaten gehouden en heb medicatie ervoor.
Hoe is het met de rest hier?
vrijdag 10 augustus 2018 om 09:21
@Smoes: Ooh wat fijn dat alles goed is gegaan!! Snap dat je het super spannend vond. Hopelijk herstel je redelijk vlot (in hoeverre dat kan). En fijn te lezen dat jullie huis zo goed bevalt! Nu weer op naar die positieve flow!
@Wished: Ach wat onwijs balen zeg
. Zwangerschapsvergiftiging schijnt wel heftig te zijn ja. Dus nu is het afwachten? Inderdaad heel spannend en gek dat je nu echt bijna mama bent, wauw!
Fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden in het ziekenhuis. Ben heel benieuwd wanneer ze de kleine gaan halen. Misschien ben je dan nog eerder dan MssF en ik
.
@Truus: Met jou alles goed?
Flip volg ik in andere topics
. Zo blij dat je nu ver boven de 24 weken zit!!
@Animal: Ik denk nog wel eens aan je. Las laatst je update in het andere topic en wat ben je super sterk!! Vind het heel mooi om te horen dat jullie je goed voelen. Knap hoor. Wens jullie heel veel geluk!!
Hier nog geen baby
. 39 weken geweest! Maar ach, ze schijnen vanzelf te komen
. Dus ik ga nog meer geduld kweken haha!
@Wished: Ach wat onwijs balen zeg
Fijn dat je goed in de gaten wordt gehouden in het ziekenhuis. Ben heel benieuwd wanneer ze de kleine gaan halen. Misschien ben je dan nog eerder dan MssF en ik
@Truus: Met jou alles goed?
Flip volg ik in andere topics
@Animal: Ik denk nog wel eens aan je. Las laatst je update in het andere topic en wat ben je super sterk!! Vind het heel mooi om te horen dat jullie je goed voelen. Knap hoor. Wens jullie heel veel geluk!!
Hier nog geen baby
vrijdag 10 augustus 2018 om 12:14
vrijdag 10 augustus 2018 om 14:08
Haha Boulu er is er nog nooit eentje blijven zitten zeggen ze! Spannend hoor, ik ging over de verwachte datum en dat was gek joh! Dan leef je enorm naar die datum toe en dan gaat dat voorbij.
Wished oh jee dat is minder! Goed dat je in het ziekenhuis bent, en dat inleiden is misschien niet je eerste keuze maar het is wel te doen hoor. Laatst gezien bij een vriendin van mij en dat ging heel rustig en geleidelijk aan. Goed je grenzen aangeven, voor zover dat kan natuurlijk. Sterkte!
Ja en Flipje, ik heb je andere topics ook gelezen hoor! Wat heerlijk voor jullie dat nu alles goed is en dat jullie er zo van kunnen genieten! Lekker shoppen las ik al, leukste van allemaal vond ik!
Baggal hoe is het bij jullie allemaal?
Herstellen gaat heel goed, ik kan elke dag wat meer en ik kan dan ook niet wachten tot ik weer bezig kan gaan met uitpakken en inrichten. Want tot nu toe zitten we echt nog wel tussen de dozen. Maar ja, onze verhuizing was echt een spoedklus. En ik zei: ik doe het nooit meer! Wat een gestress zeg, vreselijk! Nu is er weer wat meer rust en begint het wel te kriebelen, zin om het echt ons huis te maken.
Wished oh jee dat is minder! Goed dat je in het ziekenhuis bent, en dat inleiden is misschien niet je eerste keuze maar het is wel te doen hoor. Laatst gezien bij een vriendin van mij en dat ging heel rustig en geleidelijk aan. Goed je grenzen aangeven, voor zover dat kan natuurlijk. Sterkte!
Ja en Flipje, ik heb je andere topics ook gelezen hoor! Wat heerlijk voor jullie dat nu alles goed is en dat jullie er zo van kunnen genieten! Lekker shoppen las ik al, leukste van allemaal vond ik!
Baggal hoe is het bij jullie allemaal?
Herstellen gaat heel goed, ik kan elke dag wat meer en ik kan dan ook niet wachten tot ik weer bezig kan gaan met uitpakken en inrichten. Want tot nu toe zitten we echt nog wel tussen de dozen. Maar ja, onze verhuizing was echt een spoedklus. En ik zei: ik doe het nooit meer! Wat een gestress zeg, vreselijk! Nu is er weer wat meer rust en begint het wel te kriebelen, zin om het echt ons huis te maken.
vrijdag 10 augustus 2018 om 15:18
Smoes, super fijn dat de operatie goed is gegaan. Wat is er voor jullie ook veel veranderd het afgelopen jaar zeg! Van wanhoop naar (bijna) alles weer onder controle.
Heftig Wished! Heb je ook veel last van de zwangerschapsvergiftiging? Het kan maar inderdaad zo dat je eerder bent dan Boulu en ik. Mijn verloskundige denkt iig dat die van mij nog wel een weekje blijft zitten.
Verder hou ik het kort. Alles gaat goed hier, het begint nu toch wel iets zwaarder te worden met die buik en zo. Maar dat geeft niet
Heftig Wished! Heb je ook veel last van de zwangerschapsvergiftiging? Het kan maar inderdaad zo dat je eerder bent dan Boulu en ik. Mijn verloskundige denkt iig dat die van mij nog wel een weekje blijft zitten.
Verder hou ik het kort. Alles gaat goed hier, het begint nu toch wel iets zwaarder te worden met die buik en zo. Maar dat geeft niet
vrijdag 10 augustus 2018 om 21:45
Oh wished, wat een bericht. Heel veel succes. Hou nog ff vol voor die kleine baby! Je bent in goede handen in t ziekenhuis. Ff doorbijten. En ja bizar dat t nu ineens heel snel kan gaan.
Mssfiddler en boulu toitoitoi met de laatste loodjes, die zijn vast zwaar geweest met de warmte. Iig fijn voor de baby’s dat t nu wat koeler is... ik hoop voor jullie alle 3 op een fijne bevalling en een wolk van een baby!
Snoes wat dapper en fijn dat je elke dag meer kan en het herstel goed gaat! Stap voor stap kom je waar je naar toe wilt!
Flip in veilige zone van de zwangerschap, top!
Baggal, Truus, hoe is het?
Hier ook spannend nieuws, iui 3 is raak en hopelijk mogen we volgend jaar een broertje of zusje voor onze dochter verwelkomen. Het is nog onwerkelijk, bizar en ik vind het nog heel spannend en tel opnieuw de dagen af naar de eerste echo/12 weken grens en we weten het zelf nog maar net....
Mssfiddler en boulu toitoitoi met de laatste loodjes, die zijn vast zwaar geweest met de warmte. Iig fijn voor de baby’s dat t nu wat koeler is... ik hoop voor jullie alle 3 op een fijne bevalling en een wolk van een baby!
Snoes wat dapper en fijn dat je elke dag meer kan en het herstel goed gaat! Stap voor stap kom je waar je naar toe wilt!
Flip in veilige zone van de zwangerschap, top!
Baggal, Truus, hoe is het?
Hier ook spannend nieuws, iui 3 is raak en hopelijk mogen we volgend jaar een broertje of zusje voor onze dochter verwelkomen. Het is nog onwerkelijk, bizar en ik vind het nog heel spannend en tel opnieuw de dagen af naar de eerste echo/12 weken grens en we weten het zelf nog maar net....
zaterdag 11 augustus 2018 om 08:32
Oh fluor wat goed nieuws, gefeliciteerd!!! Dat alles maar goed mag gaan
Bedankt voor alle lieve berichten,komt goed meiden. Ik hou me rustig en word heel strikt in de gaten gehouden.
Mssfiddler en boulu toitoitoi.. ben benieuwd wie het eerste is van ons of wie weet dezelfde dag..
Bedankt voor alle lieve berichten,komt goed meiden. Ik hou me rustig en word heel strikt in de gaten gehouden.
Mssfiddler en boulu toitoitoi.. ben benieuwd wie het eerste is van ons of wie weet dezelfde dag..
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:58
zondag 26 augustus 2018 om 14:44
Wat leuk Fluor! Gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend? En voel je je goed?
Gefeliciteerd MssFiddler! Hoe gaat het?
En ook Wished gefeliciteerd! Zal best spannend zijn geweest met die zwangerschapsvergiftiging erbij. Hoe gaat dat nou? Korte nachten ja, gek maar na 5 jaar ben ik dat wel vergeten, haha!
Gefeliciteerd MssFiddler! Hoe gaat het?
En ook Wished gefeliciteerd! Zal best spannend zijn geweest met die zwangerschapsvergiftiging erbij. Hoe gaat dat nou? Korte nachten ja, gek maar na 5 jaar ben ik dat wel vergeten, haha!
dinsdag 28 augustus 2018 om 17:54
Wished en MssF, van harte!
Fluor, wat leuk zeg! Gefeliciteerd!! En fijn dat het weer zo (relatief) snel raak was.
Smoes, je bent een bikkel! Ik vind je stoer hoor! De ingreep is niet zomaar iets, maar ik hoop heel erg dat je er veel aan zult hebben en je straks letterlijk en figuurlijk goed in je vel gaat zitten. Hoe gaat het tussen jouw man en jou? Gaat alles weer helemaal goed? Je hebben tenslotte genoeg voor jullie kiezen gehad.
Fluor, wat leuk zeg! Gefeliciteerd!! En fijn dat het weer zo (relatief) snel raak was.
Smoes, je bent een bikkel! Ik vind je stoer hoor! De ingreep is niet zomaar iets, maar ik hoop heel erg dat je er veel aan zult hebben en je straks letterlijk en figuurlijk goed in je vel gaat zitten. Hoe gaat het tussen jouw man en jou? Gaat alles weer helemaal goed? Je hebben tenslotte genoeg voor jullie kiezen gehad.
donderdag 4 oktober 2018 om 16:02
Ik ben hier al zolang niet meer geweest!
Wat een baby’tjes allemaal, van harte gefeliciteerd boulou, wished en mssfiddler. Hoe gaat het nu met jullie en de baby’s?
Fluor ik lees dat je weer zwanger bent van harte gefeliciteerd! Hoe gaat het ermee? Wanneer ben je uitgerekend?
Smoes, wat fijn dat jullie zijn verhuisd en dat je de operatie hebt doorgezet. Hoe gaat het nu?
Animal, hoe is het met jou? (Of ben je helemaal niet meer actief hier).
Flipje, ik kijk af en toe in je topic en zie dat alles ontzettend goed gaat. Zo blij voor je.
Baggal, hoe is het met je kleine meid wordt ze alweer niet bijna 1?
Dan hebben we Lux ook nog jou mannetje is ook alweer 1,5?
Graag niet quoten— dit wil ik nog verwijderen;
Ik ben kort na mijn zwangerschap weer spontaan zwanger geworden.
A- nooit verwacht
B- gaf nog volledig bv
C- inmiddels aan het idee gewend maar zo bizar!
D- raar hoe het leven kan lopen
Xx jo
Wat een baby’tjes allemaal, van harte gefeliciteerd boulou, wished en mssfiddler. Hoe gaat het nu met jullie en de baby’s?
Fluor ik lees dat je weer zwanger bent van harte gefeliciteerd! Hoe gaat het ermee? Wanneer ben je uitgerekend?
Smoes, wat fijn dat jullie zijn verhuisd en dat je de operatie hebt doorgezet. Hoe gaat het nu?
Animal, hoe is het met jou? (Of ben je helemaal niet meer actief hier).
Flipje, ik kijk af en toe in je topic en zie dat alles ontzettend goed gaat. Zo blij voor je.
Baggal, hoe is het met je kleine meid wordt ze alweer niet bijna 1?
Dan hebben we Lux ook nog jou mannetje is ook alweer 1,5?
Graag niet quoten— dit wil ik nog verwijderen;
Ik ben kort na mijn zwangerschap weer spontaan zwanger geworden.
A- nooit verwacht
B- gaf nog volledig bv
C- inmiddels aan het idee gewend maar zo bizar!
D- raar hoe het leven kan lopen
Xx jo
donderdag 4 oktober 2018 om 17:52
Jo: Gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws, maar ook bizar! Na al die jaren bikkelen!!
SA is gister een geworden en toen schoot ik toch even vol toen ze op de Nursery “happy Birthday” inzette voor haar. SA is echt een blije baby/dreumes en probeert nu kleine stapjes te zetten. Ben zo dankbaar dat ze er is... volgens mij gaat dat gevoel ook niet (meer) over. Zaterdag hebben we een feestje voor familie en vrienden.
Ben ook benieuwd hoe het met iedereen is...
SA is gister een geworden en toen schoot ik toch even vol toen ze op de Nursery “happy Birthday” inzette voor haar. SA is echt een blije baby/dreumes en probeert nu kleine stapjes te zetten. Ben zo dankbaar dat ze er is... volgens mij gaat dat gevoel ook niet (meer) over. Zaterdag hebben we een feestje voor familie en vrienden.
Ben ook benieuwd hoe het met iedereen is...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.