Menstruatie blijft uit

30-09-2018 00:57 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Shiit.. ben al een paar dagen niet ongesteld geweest terwijl dit wel zou moeten. Hoe aannemelijk is het dat dit komt door stress? Ik ben m’n huis uitgegooid dus moet iets anders zoeken.

Eventuele zwangerschap: Ik zit qua anticonceptie in een overgangsperiode en heb onbeschermd seks gehad tijdens mijn vorige menstruatie. Dit kan normaal gesproken echt geen kwaad toch? Mijn cyclussen zijn redelijk lang...

Dus denk de stress, maar hoe normaal is het dat je dan niet ongesteld wordt?
Oh, dan had je natuurlijk ook geen geld voor condooms tijdens je overgangsperiode.

Nou ja, gelukkig kosten kinderen niks.
Nemaìn’ schreef:
01-10-2018 18:28
Bij de Action: 1.49

Zit je stiekem te hopen dat je er “te laat” achterkomt en je “dus” het kind “moet” houden?

Hoezo ?
Stephje, ik heb nog een test liggen, als geld echt een probleem voor je is stuur ik die test naar je op. Laat maar weten.
Dat is echt ontzettend lief ! <3 Niet nodig maar bedankt voor het mooie gebaar:)
Stephje123 schreef:
01-10-2018 18:42
Hoezo ?
Iedereen kan 1,50 missen. Desnoods hou je je hand op voor de plaatselijke supermarkt.
Hoe lang voor het plaatsen van het spiraaltje heb je onbeschermde seks gehad? Het koperspiraaltje werkt ook als morning after methode tot 5 dagen na onbeschermde seks.

https://spiraalplaatsen.nl/morning-after-spiraal/
Lady*Voldemort schreef:
01-10-2018 18:41
Oh, dan had je natuurlijk ook geen geld voor condooms tijdens je overgangsperiode.

Nou ja, gelukkig kosten kinderen niks.
:-D
Ben ongesteld geworden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven