Moet ik een zwangerschapstest doen?

09-02-2019 12:33 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik weet de lengte van mijn menstruatiecyclus niet. Mijn laatste menstruatie begon op 4 januari, ik moet dan verwachten dat ik 4 februari weer ongesteld word denk ik. Ik ben nog niet ongesteld geworden terwijl ik wel een paar dagen pijn had in me onderbuik. Het kan ook zijn dat ik een lange cyclus heb en ik misschien deze dagen nog ongesteld moet worden of heb ik het mis en moet ik maar testen?
Heb je onbeschermde seks gehad?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
09-02-2019 12:34
Goede vraag!
Heb je onbeschermde sex gehad? Als je geen sex hebt gehad is testen zinloos.

Verder je rekensom 4-1 naar 4-2 klopt alleen als je een gemiddelde cyclus van 28 dagen hebt.
viva-amber schreef:
09-02-2019 12:34
Ja.
Pergamon schreef:
09-02-2019 12:36

Verder je rekensom 4-1 naar 4-2 klopt alleen als je een gemiddelde cyclus van 28 dagen hebt.
Ik ken mijn menstruatiecyclus dus niet daarom wil ik nog even wachten, misschien dat ik deze dagen nog ongesteld word.
hoe lang is je cyclus normaal? Wacht in ieder geval nog een week.
Je moet niks.

Doe wat jij wilt.
Hopelijk ben je zwanger en komt je vriend met wie je het eerst zelf hebt uitgemaakt en daarna hebt geblokkeerd Maar die je toch niet kwijt wilde dan weer bij je terug.
Vergeetmenietje1980 schreef:
09-02-2019 12:39
hoe lang is je cyclus normaal? Wacht in ieder geval nog een week.
Ik kan niet echt gokken hoe lang mijn cyclus is, maar is goed.
Dat moet niet. Als je zwanger bent blijkt dat uiteindelijk toch wel.
sugarmiss schreef:
09-02-2019 12:39
Hopelijk ben je zwanger en komt je vriend met wie je het eerst zelf hebt uitgemaakt en daarna hebt geblokkeerd Maar die je toch niet kwijt wilde dan weer bij je terug.
Oh die to..
On topic: testen kan nooit kwaad. En onbeachermde seks terwijl je geen anticonceptie gebruikt is heel dom als je niet zwanger wilt worden.
Testen is wel een goed idee.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hoe oud ben jij?
Ach testen hoeft niet. Als je de komende maanden een steeds dikkere buik krijgt en je vaak misselijk bent en je borsten zeer gaan doen dan weet je ook voldoende.
Dan heb je weer een euro ofzo uitgespaard als je de testen zou kopen bij Action.
Pergamon schreef:
09-02-2019 12:36

Nee hoor, want tussen 4-1 en 4-2 zitten in mijn agenda 31 dagen. Bij 28 dagen zou de verwachte datum 1-2 zijn.
Angell_ schreef:
09-02-2019 12:38
Ik ken mijn menstruatiecyclus dus niet daarom wil ik nog even wachten, misschien dat ik deze dagen nog ongesteld word.
Hoe komt het dat je je menstruatiecyclus niet kent?
Ben je nog jong / pas sinds kort ongesteld? Dan is het niet zo vreemd als je cyclus nog onregelmatig is.
Maar als je onbeschermde seks hebt gehad is een test nooit een onverstandig idee.
Koffiepot schreef:
09-02-2019 13:03
Hoe komt het dat je je menstruatiecyclus niet kent?
Ben je nog jong / pas sinds kort ongesteld? Dan is het niet zo vreemd als je cyclus nog onregelmatig is.
Maar als je onbeschermde seks hebt gehad is een test nooit een onverstandig idee.
Ik let daar niet op vandaar dat ik mijn menstruatiecyclus niet ken. Ik ben 21.
Ja, doe een test.
En gebruik voortaan je agenda of een app zodat je je cyclus ongeveer leert kennen.
Oh, en nog veel belangrijker natuurlijk: gebruik anticonceptie!!!
IJskoffie* schreef:
09-02-2019 13:20
Ja, doe een test.
En gebruik voortaan je agenda of een app zodat je je cyclus ongeveer leert kennen.
Is goed
Dan zit je nu al op een cyclus van 36 dagen. Lijkt me vrij lang. Gewoon testen dan ben je van je onzekerheid af
En weet je ook niet wanneer je de voorlaatste keer je menstruatie had?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Je kan toch gewoon testen ipv een forumtopic te openen? Ik begrijp je vraag niet. Of ben je bang iemand er achter komt als je een test doet?
Je moet niks. Echt waarom open je een topic voor zoiets.
Je doet lekker nonchalant. Wat ga je doen als je zwanger blijkt te zijn?

Net zo nonchalant een abortus laten doen?

Of net zo onverschillig en nonchalant een kind opvoeden?

In dat laatste geval hoop ik maar dat je nog thuis woont zodat er iemand kan ingrijpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven