Na het wachtbankje deel 1

19-03-2018 07:43 855 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve wachtbank meiden!

GEFELICITEERD! Een positieve test! Yess! Maar dat betekend dat je afscheid moet nemen van het ontzettend gezellige wachtbankje topic.... en dát is eigenlijk niet wat je wilt.... toch?

Hier dus het vervolg van het wachtbankje zodat we de lieverds niet hoeven vervelen met onze kwaaltjes, dikke buik foto’s, babynaam brainstorm en opgezwollen voetjes.

Veel plezier!
Hier inmiddels bevallen van een super mooi, klein mannetje :D pittige bevalling maar alles gaat nu goed! Hij is maandag alweer 4 weken oud
Zeezoutboter, van harte gefeliciteerd, wat fijn dat hij er is! :love:
Alle reacties Link kopieren
Van harte zeezoutboter!!!

Hier inmiddels ruim 38 weken zwanger, dus bezig aan de laatste loodjes.

Weet iemand eigenlijk hoe het met Freddelientje gaat? Die zat in ‘mijn’ uitgerekend in februari topic, maar al een hele tijd niet meer gereageerd. Aangezien we toen vlak na elkaar positief getest hadden, ben ik gewoon benieuwd :)
Alle reacties Link kopieren
Joehoe ik duik ook even op. 😃

Leuk dat je ernaar vraagt Flomo.
Hier inmiddels 38+3 jij ook zoiets toch?

Het gaat nog steeds best goed. Geen klagen deze zwangerschap gelukkig. Hoe gaat het bij jou?

Morgen wordt ivm spoedkeizersnee bij ons zoontje de knoop doorgehakt of het een geplande ks gaat worden of dat ik toch vaginaal mag bevallen. Aan de hand van een extra groeiecho willen ze kijken hoe groot de baby nu ongeveer is. Als hij/zij groter dan 7 pond wordt geschat dan wordt waarschijnlijk een ks ingepland. Baby is ook nog niet ingedaald, wat ook kan wijzen op een te smal bekken. Ons zoontje daalde ook niet in.

Ik ben helemaal niet actief meer op het forum eigenlijk. Maar zal zo ook even bij het februari topic kijken.

Jij succes ook met de laatste loodjes.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd zeezoutboter en Truus!! Wat leuk dat jullie bevallen zijn! Echt zo leuk, na al die tijd proberen!

En wat goed om te lezen freddelientje en flomo! Dat jullie nu ook bijna aan de beurt zijn!! Ik wens jullie een voorspoedige bevalling en een heel gezond kindje!! Laten jullie het weten? Liefs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven