Na het wachtbankje deel 1

19-03-2018 07:43 855 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve wachtbank meiden!

GEFELICITEERD! Een positieve test! Yess! Maar dat betekend dat je afscheid moet nemen van het ontzettend gezellige wachtbankje topic.... en dát is eigenlijk niet wat je wilt.... toch?

Hier dus het vervolg van het wachtbankje zodat we de lieverds niet hoeven vervelen met onze kwaaltjes, dikke buik foto’s, babynaam brainstorm en opgezwollen voetjes.

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Eerste echo vandaag al gehad omdat gisteren bloedverlies begon. Hartje klopte nog maar was al op weg naar buiten begin van de avond hebben we hee verloren :cry: sorry heb geen positiviteit
Alle reacties Link kopieren
83Angel: Neeee! Ik vind het zoooooo erg voor je! 😭 Heel veel sterkte, het is toch echt niet eerlijk!
83angel, wat een verdriet :'( Heel veel sterkte gewenst, zorg goed voor jezelf :redrose:
Alle reacties Link kopieren
@83angel; dit kan toch niet... zo erg voor je!! Heel erg veel sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
@Truus: Hoe voel jij je nu??
Alle reacties Link kopieren
83angel: neeee wat een verschrikkelijk nieuws :( :( Dikke knuffel en heel veel sterkte toegewenst! X
Alle reacties Link kopieren
Nee 83angel! Wat erg! Heel erg veel sterkte! :hug:
Alle reacties Link kopieren
83angel, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Oh neeeee arme 83angel, wat een verdriet! :hug: Heel veel sterkte, het is zo oneerlijk...
Alle reacties Link kopieren
Oh Angel wat een ontzettend verdriet. Heel veel sterkte, zo oneerlijk! :hug: :(
Alle reacties Link kopieren
Angel lieve schat😢 hier heb ik toch geen woorden voor😢 een kloppend hartje, en dan dezelfde avond nog dit...... Ik kan wel huilen, scheeuwen, slaan! Wat is dit oneerlijk!!!!!! STOM ROT UNIVERSUM!

Gaan ze nog controleren of het ‘echt weg is’? (Een vriendin van mij had hetzelfde, een hele tijd gedacht dat ze een miskraam had - en bij de controle bleek alles gewoon goed. Die heeft wel de hele zwangerschap bloedverlies gehouden..... ik wil je geen onnodige hoop geven, ik wil vooral dat het gewoon niet waar is😢)
Alle reacties Link kopieren
Ninjaaa, tot nu toe voel ik me wel goed denk ik? Geen/weinig kwaaltjes. Moe alleen en wat sneller koud.. vanmorgen ook een afspraak gemaakt bij de verloskundige, vrij snel na de echo in het ziekenhuis, maar ach: 16 april. Helaas sta ik nog steeds elke dag op met een ‘knoop’ in mn maag (enorm zenuw gevoel waar ik niet van af kom) maar dat trekt dan gaandeweg de dag weg. Ik blijf enorm angstig, hopelijk is dat na de eerste echo weg..... de onzekerheid vind ik gewoon heel erg moeilijk😳😔

Zuchini: ik ben zo benieuwd donderdag!!! Spannend voor jullie zeg!😍 heb je een stiekeme voorkeur?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg volgens mij nog wel een controle maar het is echt weg heb het vruchtzakje gezien. Het vruchtje lag ook al veel te dicht bij de uitgang. De miskraam was al in gang terwijl het nog leefde en daar heb ik best moeite mee voor mijn gevoel was er niks mis met het vruchtje.

Truus ik duim voor een goede echo voor jou ik gun het je van harte.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat moet verschrikkelijk zijn 😢 ik heb daar ook gewoon geen woorden voor..... Dat een lichaam zoiets kan doen zonder dat je daar invloed op hebt?! Bizar toch?! Dit is zo’n ontzettend machteloos proces 😔

Ik gun je in elk geval alle geluk van de wereld, hopelijk helpt dat een beetje met er boven op krabbelen en de volgende ronde....... 😔 Liefs!
aah 83angel, heel veel sterkte!


hier nog een paar dagen wachten. ik blijf maar rustig en geduldig zitten wachten.. maar wil het nu wel eens weten of het goed zit :)
angel heel veel sterkte! Wat een rotnieuws. :cry: hoop dat jij en je partner steun aan elkaar hebben. Zo oneerlijk:(
Alle reacties Link kopieren
Hier vandaag een heel erg slechte dag, veel tintelingen en lichte krampjes, pijn in de spieren van mijn onderrug en heel veel huilen. Ik ben doodsbang.... (vandaag is de dag dat het mis begon te gaan de vorige keer)

Gister heeft de verloskundige contact met me opgenomen en aangegeven dat ik haar altijd mocht bellen. Maar ik durf niet te bellen😢 ben zo bang dat ze me echt een doos vind dat ik me zo bang maak....
Alle reacties Link kopieren
TruusdeMier90 schreef:
28-03-2018 17:17
Hier vandaag een heel erg slechte dag, veel tintelingen en lichte krampjes, pijn in de spieren van mijn onderrug en heel veel huilen. Ik ben doodsbang.... (vandaag is de dag dat het mis begon te gaan de vorige keer)

Gister heeft de verloskundige contact met me opgenomen en aangegeven dat ik haar altijd mocht bellen. Maar ik durf niet te bellen😢 ben zo bang dat ze me echt een doos vind dat ik me zo bang maak....

Bel haar nou maar! Ze gaat heus niets van je vinden en misschien ben je daarna meer op je gemak. Ik wou dat ik zelf ook naar de gyneacoloog kon voor een vroege echo. Ben ook zo bang! Zooooo bang dat het weer niet goed zit...
Truus, lief mens dat je er bent, doe niet zo moeilijk en bel de verloskundige gewoon. Die mensen zijn er niet voor niets, hè? Ik heb in de bijna 25 weken dat ik nu zwanger ben vaker met de verloskundige gebeld dan met m'n vriendinnen en ze zeggen nog steeds bij elke controle dat ik dat ook vooral lekker moet blijven doen, want dat je echt nooit te veel belt. Dikke knuffel :hug: en nu hup, bellen! Niet jezelf in je eigen wereldje opsluiten en gek gaan zitten maken :redrose:
Alle reacties Link kopieren
@truus, idd bel maar gewoon! Ik durfde ook bijna niet te bellen voor een extra echo, maar toen ik belde deed de assistente juist heel begripvol. Ze zeggen bij ons ook altijd: als je je zorgen maakt, bel dan en blijf er niet meer doorlopen. Dat is voor de baby ook niet goed. Dus mijn advies: gewoon bellen! En in jouw situatie zo normaal dat je je zorgen maakt!
Ik hoop dat je snel gerustgesteld bent! 😘
Alle reacties Link kopieren
Lieve Truus. Ik snap het helemaal. Maar ze zijn er echt voor je. Ze kunnen niet altijd iets doen, maar ze kunnen je wel echt geruststellen. De weken tot die eerste echo zijn echt heel spannend... ik weet er alles van. Hopelijk kan zijn, of iemand anders, je wat geruststellen.

Bij mij hielp de mantra: tot het tegendeel bewezen is wel een beetje...
Truus, hoe voel je je vandaag? :hug: Heb je nog gebeld met de verloskundige?
Alle reacties Link kopieren
Sprookjesbos schreef:
29-03-2018 07:53
Truus, hoe voel je je vandaag? :hug: Heb je nog gebeld met de verloskundige?
Hier ben ik ook benieuwd naar. Hoop dat je weer gerustgesteld bent inmiddels.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een verloskundige die ook per app bereikbaar is, dus ik heb haar een whatsapp gestuurd. Ze belde me meteen op 😳 ze zijn echt super lief (ik heb ze dus nog niet eens ontmoet...) en ze hebben de eerste echo vervroegd naar de 10e. Ze wilde hem gister meteen al wel maken maar ze verzekerde me dat er dan nog niks te zien is en dat ik me dan onnodig ongerust maak. De 10e hoeft er ook nog niks te zien te zijn, en dan zou er niks aan de hand zijn! Ze hebben me in elk geval verzekerd dat Jip en Janneke in dit stadium niets mee krijgen van mijn gestress (dat is een hele geruststelling) en dat het gezien de vragen die ik allemaal positief beantwoord heb het er allemaal keurig uit ziet voor ze ver ze kan beoordelen.

Aankomende dagen hebben we het enorm belachelijk druk, dus hopelijk gaat de tijd dan wat sneller...
Alle reacties Link kopieren
Blij dat ze zo positief voor je waren truus! Komt allemaal wel goed, maar het is altijd zo’n gestress hé. 😘

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven