Na het wachtbankje deel 1

19-03-2018 07:43 855 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve wachtbank meiden!

GEFELICITEERD! Een positieve test! Yess! Maar dat betekend dat je afscheid moet nemen van het ontzettend gezellige wachtbankje topic.... en dát is eigenlijk niet wat je wilt.... toch?

Hier dus het vervolg van het wachtbankje zodat we de lieverds niet hoeven vervelen met onze kwaaltjes, dikke buik foto’s, babynaam brainstorm en opgezwollen voetjes.

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Och Truus, het is toch logisch dat je je zorgen maakt als je eerst hebt meegemaakt dat het ook fout kan gaan. Wat fijn dat de vk er voor je was en dat ze je een beetje gerust heeft kunnen stellen :hug:

Wij hebben vanmorgen voor het eerst het hartje gehoord, zo fijn om weer wat bevestiging te hebben en wat een prachtig moment :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Wel goed dat je nog even met de verloskundige hebt gesproken Truus. Toch wel fijn dat ze misschien een deel van je twijfels weg kan nemen.

Het stomme is dat je alleen maar kan afwachten, maar gelukkig duurt dat niet heel lang meer. Nog even volhouden en hopen op het beste :)
Alle reacties Link kopieren
Wauw Gie_Gie!! Dat moet wcht geweldig zijn geweest!!! Hoe ver ben je vandaag?
Alle reacties Link kopieren
@truus, fijn dat ze zo begripvol was en dat de echo iets vervroegd is.

@GieGie, wat fijn dat jullie een mooi kloppend hartje hebben gehoord! Blijft een bijzonder geluid!

Nou.... wij krijgen een meisje! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Oooo wat leuk Zucchini! Gefeliciteerd! 👶🏼❤️
Aan leuk zuchini!!

Ik heb vandaag de eerste echo. Was gisteren ineens weer aan het twijfelen of het wel goed zit. Ben dus wel blij dat ik het vandaag ga weten. Vind het eigenlijk toch nog wel stressvol. 😓😓
Alle reacties Link kopieren
Och Eve, begrijpelijk hoor! Succes en veel plezier bij de echo! 😊💋
Alle reacties Link kopieren
Gie_Gie wat fijn!! Het lijkt me zo bijzonder om dat te mogen horen. Echt goed nieuws :-D

Spannend Eve! Hopelijk krijg je net als Gie_Gie dat mooie hartje te horen. Dan zijn je twijfels zo verdwenen. Geniet ervan.

Wat gaaf zucchini! een meisje :heart: Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel! De eerste meisjeskleding is inmiddels geshopt, zo leuk! 😍

Eve, succes vandaag! Hopelijk een mooie echo! Die onzekerheid de eerste weken is heel herkenbaar. Na 12 weken wordt het beter..
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik las even kort wat mee bij jullie en zag dat het weer mis is gegaan bij angel83... :-( wat balen meid!! Heel erg veel sterkte!!! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Truus, het komt vast goed! Houd vol! :)
Alle reacties Link kopieren
Spannend Eve, succes!
Proficiat Zuchinni! Geniet ervan!

Ik heb vandaag echt een paniekdag, geen idee waarom want het is niet dat ik pijn of bloed heb. Ik ben inmiddels thuis van het werk, mag nu de rest van de zwangerschap niet werken (omdat ik met kinderen werk) en nu heb ik dus lekker veel tijd om te panikeren 🙄

Daarnet mijn Gynaecoloog al gemaild met de hoop dat ik toch eerder voor een echo mag, ik schaam me nu al want ik stalk haar echt... maar sinds de MK lijkt het wel of ik deze keer niet durf genieten.

Daarnet nog een testt gedaan, ookal wist ik heus dat die wel positief ging zijn. Koop ik per ongeluk een early maar goed, maakt niks uit. Een knaller! Ik zou nu 6 weken zijn maar ik krijg die twijfels en die stress gewoonweg niét uit m’n hoofd. Sorry voor de klaagzang dames! 😕

http://nl.tinypic.com/r/16givjc/9
Zucchini, een meisje, wat leuk! :cheer2: Wij ook! :-D Leuk hè, al die kleertjes?

Truus, goed dat je toch gebeld hebt, hopelijk kan je wat rust vinden :there:

Eve, hoe was het vandaag?

Maya, niet zo heel raar toch, dat je nu moeite hebt met genieten? En je gynaecoloog snapt vast wel dat je met spanning en paniek zit, zeker na de mk. Heeft ze je al een reactie gestuurd? En mocht je er troost uit halen, ik heb meer testen gedaan dan op twee handen te tellen, gewoon, omdat ik het niet durfde te geloven. Kan je wat afleiding zoeken? :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Sprookjesbos schreef:
30-03-2018 15:38
Zucchini, een meisje, wat leuk! :cheer2: Wij ook! :-D Leuk hè, al die kleertjes?

Truus, goed dat je toch gebeld hebt, hopelijk kan je wat rust vinden :there:

Eve, hoe was het vandaag?

Maya, niet zo heel raar toch, dat je nu moeite hebt met genieten? En je gynaecoloog snapt vast wel dat je met spanning en paniek zit, zeker na de mk. Heeft ze je al een reactie gestuurd? En mocht je er troost uit halen, ik heb meer testen gedaan dan op twee handen te tellen, gewoon, omdat ik het niet durfde te geloven. Kan je wat afleiding zoeken? :redrose:
Nog geen reactie maar ze heeft het enorm druk de laatste tijd dus dat snap ik, het is ook echt een schat. Ik doe m’n best kwa afleiding, lukt me nog niet echt... maar de Paasvakantie van mijn zoontje is begonnen dus we gaan de komende 2 weken gewoon proberen allemaal leuke dingen te doen! En de tijd laten voorbij vliegen ☺️ Gelukkig heb ik hem, hij brengt altijd wel afleiding. ♥️
ik heb heeel erg moeten huilen!

van geluk, want het hartje klopte!
het hoofdje bewoog zelfs!
en mijn uitgerekende datum klopte met de grootte van het kindje

dus alles is helemaal oke :) :yes: :yes: :yes: :yes:
Alle reacties Link kopieren
EveSp super blij voor jou! 🎉
Alle reacties Link kopieren
EveSp 😍😍😍😍 het hoofdje bewoog zelfs zegt ze😍😍 geweldig!! Nu dan echt een super gefeliciteerd!!😁
Alle reacties Link kopieren
Mayamaya, ik zou willen dat ik je stress kon helpen reduceren, maar ik begrijp het volledig 😔 hier ook een piet paniek en ik kan er ook helemaal niks aan doen...... ik tel de dagen tot de echo met 7+2!
Alle reacties Link kopieren
Truus: Die van mij staat gepland op 8 +5 (al die gynaecologen hebben het super druk!) de enige afspraak die er nog was. Ik ben vandaag 6 weken, dus wachten maar... jij ook nog succes met wachten! 😘
Alle reacties Link kopieren
Yay! Wij hebben ook een goede echo gehad. Met een zeer bewegelijk kind en een heel mooi kloppend hartje. Zit allemaal precies op schema.

Krijg over 2 weken wel een extra echo. Er is nog een stukje darm te zien bij de navelstreng. Niet perse verontrustend maar ze wil zien of het dan netjes naar binnen is gegaan.

Morgen 11 weken.

Wat een intens gevoel dit!

@Maya & Truus: Heel veel rust en zenheid voor jullie. Hou vertrouwen. Hoe moeilijk ook ❤️

@Eve: Geweldig he!

@zuchinni: Wat leuk! Een meisje.

Oh btw, &c heeft een hele leuke zwangerschapsspecial. Aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Dankje Ninjaaa! Blij voor jou, die echo’s zijn altijd zoooooo leuk! 😍
Alle reacties Link kopieren
STRESS. Huilen. Alles. Roze afscheiding en lichte kramp = totale paniek.

Zometeen met spoed naar de verloskundige😢 (het ziekenhuis zei gewoon ‘6 weken? We kunnen niks voor je doen. Dat wordt afwachten. ...en dat noemen ze dan de voortplantingsgeneeskunde. Welkom in de wereld waar je een nummer bent en geld op moet leveren!!) Ik ben ZO blij dat ik me heb ingeschreven bij de verloskundige ondanks dat het nog belachelijk vroeg is! Die praktijk gaat bij AL mijn toekomstige zwangerschappen dé praktijk worden!
Truus, wat een schrik joh! En zo fijn, not, als een ziekenhuis zo reageert, daar zat je nou echt op te wachten. Hopelijk kan de verloskundige er wat positiefs over zeggen, heel veel sterkte :hug: :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Succes Truus! Ik ga aan je denken. Bij mijn zoontje had ik ook bloed op 6 weken, en alles bleek daarna oké. Ik duim voor je! 🤞🏻
Alle reacties Link kopieren
Dat is wel heel slecht Truus. Gijn dat je bij de verloskundige wel terecht kunt. Ik duim dat het niks is.

Helaas van dat nummer heb ik ook gemerkt met mijn miskramen. Nu bij andere gyn afspraak ben benieuwd. Maar miskramen valt ook niet onder fertiliteit want je word toch zwanger pffff. Zo laconiek hier over miskramen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven