Na hoeveel rondes was jij Zwanger?

24-09-2017 21:40 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-09-2017 23:25
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heel bijzonder. Veel geluk :cheer2:
Bam!!!!
Want je wilt zo geweldig trots zijn op je eigen lijf dat het zo snel gelukt is, en dat het bij anderen minder snel lukt?
Ik zou als ik jou was in een net zwanger topic gaan meeschrijven.

Gefeliciteerd.
Om het gemiddelde iets om hoog te brengen: na 50 à 55 of zoiets, ik ben destijds de tel een beetje kwijt geraakt.

Oh en gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Beide keren eerste ronde. Maar wat heb je eraan om te weten?
Alle reacties Link kopieren
11 maanden heeft het geduurd, zowel de eerste als tweede keer. Maar je bent al zwanger (gefeliciteerd trouwens!) Dus vraag me wel af waarom je zo benieuwd bent hoe lang het bij anderen duurde?
0
Ik was al zwanger voordat ik seks had.
Alle reacties Link kopieren
dankjewel allemaal!! 🤗

Martje: Ja, ik ben blij dat het ineens gelukt is!
En nee ik wil niet zien dat het bij andere minder snel gelukt is. Ik ben gewoon erg benieuwd!
Ik zelf loop al jaren bij de gynaecoloog omdat ik, ook met mirenaspiraal, maanden achter elkaar bloed. En de kans aanzienlijk lager zou liggen om zwanger te worden dan we in eerste instantie dachten. Dus ja, ik ben blij en trots en wil graag meer mooie verhalen van andere lezen!
Eerste zwangerschap ruim 2 jaar (maar niet heel intensief mee bezig geweest, deed bijvoorbeeld nooit ovulatietesten). Tweede zwangerschap meteen de eerste ronde raak.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Vraag me serieus af wat je met de nutteloze kennis aan moet.

Zwangerschap 1: eerste ronde, miskraam met 11 weken.
Zwangerschap 2: 3 rondes, stilgeboorte bij 23 weken.
Zwangerschap 3: 2 rondes, miskraam 9 weken.
Zwangerschap 4: stilgeboorte bij 24 weken.
Zwangerschap 5: 6 rondes, zoon.
O, en afkicken van anticonceptie bestaat niet.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
24-09-2017 21:48
0
Ik was al zwanger voordat ik seks had.
😁
Ik ben er stil van Lucylucille :hug:
lucylucille :hug:
Je bent al zwanger en wilt nu weten hoelang anderen erover hebben gedaan of nog doen? Waarom in godsnaam?!
Dat je wilt praten hoe nu verder dat snap ik, maar wat voor een nut heeft jouw vraag?
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
24-09-2017 22:32
Je bent al zwanger en wilt nu weten hoelang anderen erover hebben gedaan of nog doen? Waarom in godsnaam?!
Dat je wilt praten hoe nu verder dat snap ik, maar wat voor een nut heeft jouw vraag?
Misplaatste trots..
TheSky=moreBlue@Malibu
Joostisandersgeaard2 schreef:
24-09-2017 22:23
😁
Lach maar. Het is een last.
Alle reacties Link kopieren
Sommige reacties zijn echt raar.. gefeliciteerd TO, geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat er zo negatief wordt gereageerd. Ik ben oprecht benieuwd hoe dit bij de andere is gegaan. Wanneer mensen dit niet kunnen waarderen, waarom reageer je dan als ik vragen mag?
Nena26 schreef:
24-09-2017 22:37
Jammer dat er zo negatief wordt gereageerd. Ik ben oprecht benieuwd hoe dit bij de andere is gegaan. Wanneer mensen dit niet kunnen waarderen, waarom reageer je dan als ik vragen mag?
Waarom ben je daar benieuwd naar?
Alle reacties Link kopieren
Bij de eerste door de pil heen ( ja echt waar ). En het was toen bij überhaupt de eerste keer seks met mijn vriend raak.
Nu bij de tweede had ik een implanon en na het verwijderen ook gelijk zwanger.
Niet ongesteld geweest tussendoor ook.

Volgens de arts "matchen" wij blijkbaar heel goed :P
Wat een ruktopic. De titel doet vermoeden dat dit een "gedeelde smart, halve smart" topic betreft. Dan klik je er op en is het een "1e ronde zwanger hihi" topic. En dat dan nog verkapt met interesse..

Oh ja.. gefeliciteerd.
Alle reacties Link kopieren
Moirenphae: Omdat ik zo veel verschillende verhalen hoor.. negatief vooral. En ik graag meer mooie verhalen wil horen.
Alle reacties Link kopieren
Wij wachten al ruim 3 jaar.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven