Najaar 2016 zwanger worden

05-09-2016 16:47 2438 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier schrijven we over zwanger worden vanaf het laatste kwartaal van 2016 (okt, nov, dec). Heb lang gewacht in de hoop dat iemand een topic zou openen, maar nu open ik er toch zelf maar één (duurde me te lang). Meteen een algemeen account zodat iedereen zelf de gegevens toe kan voegen en aan kan passen in de tabel.

ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd Kindje Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Poeziemauw 26/29 Eerste Oktober 2016 13 februari 2019
Lievermama 31/37 Eerste Oktober 2016 .. 2019

Bevallen! :flirting:
Naam Leeftijd Geboortedatum eerste kindje Bijzonderheden
Suzosuus 32/39 :heart: 21-05-2017 bevallen van een zoon! :love:
Frozen_butterfly 27/30 :heart: ..-05-2017 bevallen van een dochter! :love:
Zeeuwsmeisje1989 27/28 :heart: 01-06-2017 bevallen van een zoon! :love:
Elf12 33/33 :heart: ..-06-2017 bevallen van een zoon! :love:
Happy-life 24/27 :heart: 06-07-2017 bevallen van een dochter! :love: Zwanger! :heart:
Surfinpumpkin 29/35 :heart: ..-07-2017 bevallen van een zoon! :love:
Just_sabina 30/37 :heart: 08-09-2017 bevallen van een dochter! :love: Zwanger! :heart:
Theeleut 28/30 :heart: ..-09-2017 bevallen van een zoon! :love:
Ximun 29/34 :heart: 06-03-2018 bevallen van een dochter! :love:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
66.37% gewijzigd
quote:Zeeuwsmeisje1989 schreef op 08 oktober 2016 @ 14:11:

Beter om de dag ivm de kwaliteit van het zaad..Dat is toch alleen als het zaad slecht is? Als je prima zaad hebt maakt dat niets uit toch?
Ik heb even opgezocht

Zwanger worden tip #2: Regelmatige seks

Om de dag seks hebben met je partner is het meest ideaal. Te vaak seks is niet bevorderlijk voor de zaadkwaliteit- en kwantiteit. Hoe vaker een man klaarkomt, hoe slechter de zaadkwaliteit wordt. Als jullie om de dag vrijen dan blijft de zaadkwaliteit optimaal. Verder blijven er dan steeds wat zaadcellen aanwezig in je vagina.
https://snelzwangerworden.nl/zwanger-worden-tips/

Voor diegene die alle tips willen lezen;-!

Ik wist dit niet hoor bij ons was het meer geluk.. achteraf symptomen opgezocht op deze site..
Crap! Teveel geneukt dan..

Nouja, het was in ieder geval lekker mocht het tot niks leiden
quote:vanzee schreef op 08 oktober 2016 @ 21:40:

Nouja, het was in ieder geval lekker mocht het tot niks leiden Hahahahaha. Belangrijk! Proberen zwanger te worden kan al frustrerend genoeg zijn, dan is het maar goed dat je er van kunt genieten ipv verplichte nummertjes.
Dat is absoluut waar, maar ik heb ook meer zin in die periode. Hoewel ik het idee 'baby maken' wel ballastend vind. Dan ben ik liever zwanger of er niet mee bezig, dan kan ik me toch wat beter focussen op het lekkere ofzo
Haha zeeuwsmeisje, lekker dan! Ik had me verheugd op een paar hele gezellige dagen volgende week. Eens kijken hoe we dat gaan doen dan! Eerst maar eens proberen m'n ovulatie te vinden.
quote:vanzee schreef op 08 oktober 2016 @ 21:40:

Nouja, het was in ieder geval lekker mocht het tot niks leiden
Hier is de pms begonnen. Ik zou na het weekend ongesteld moeten worden, dat gaat ook zeker gebeuren.

Op naar de volgende ronde!
We doen t wel ongeveer om de dag, Maarja als we zin hebben wel vaker

Las ook in dat stuk van zeeuwsmeisje dat je de man ook foliumzuur kan laten slikken... doet iemand dit?

@elf 12, op naar de volgende ronde! Verwen jezelf maar goed deze dagen
quote:vanzee schreef op 08 oktober 2016 @ 14:04:

Maar betekent dat ook dat die er niet is, Florence-June? Op zich is 5 dagen erg vruchtbaar juist goed toch?

Doen jullie het elke dag op de vruchtbare dagen?

Ik ben niet echt 5 (inmiddels 7) dagen hoog vruchtbaar, die test geeft dat op die manier aan omdat hij het oestrogeen gehalte meet die normaal gezien 4 dagen voor je ovulatie omhoog gaat maar bij mij blijkbaar sneller/langer hoog is. Nog steeds geen LH piek gemeten dus in theorie nog steeds geen ovulatie.

Wij doen het zo'n 2x in de vruchtbare periode, maar nu hebben we het uitgesteld omdat de testresultaten toch nergens op slaan. Misschien vandaag, vanwege de theoretische ovulatie.

Wij doen het überhaupt niet heel vaak, 1 a 2 keer per maand normaal gezien.
Balen, elf!

Beetje brutale vraag, florence-june, en ik bedoel het niet rot, maar meer uit nieuwsgierigheid en ik heb het gevoel dat ik alles kan vragen hier, maar waarom doen jullie het zo weinig?

Ik heb mijn vriend eropuit gestuurd om een vroege test te halen ergens bij een anoniemere drogist bij zijn werk. Ik ben zo nieuwsgierig dat ik er een tientje voor over heb iets korter te hoeven wachten. Dus woensdag testdag

Gister was hij het 'vergeten', de schijterd
Wie weet elf, het kan nog steeds! Je lichaam houdt je echt voor de gek. Als je denkt dat je zwangerschaps kwaaltjes hebt ben je het niet, en een aantal dames hier bleken zwanger terwijl ze het niet verwachtten. Dus alles is nog open zolang je niet echt ongesteld bent!

Ik verwachtte die vraag al een beetje vanzee en als ik hem niet had willen beantwoorden had ik wel voor me gehouden hoe vaak we het doen. Mijn vriend heeft gewoon niet zo'n hoog libido. Ik zou wel vaker willen, en we hebben dit ook al veelvuldig besproken, maar als zijn hoofd er niet naar staat is dat prima. We hebben een hele fijne relatie en als we sex hebben is het wel heel goed en leuk en lekker en al die dingen. Maar niet zo vaak, dus.

Dat maakt ook wel dat ik eigenlijk heel graag wil weten hoe en wanneer die eisprong van mij is want ALS we het dan doen wil ik wel graag dat het op het juiste moment is zeg maar. Stel dat we elke 3 dagen sex zouden hebben, dan is het helemaal niet zo boeiend om te weten wanneer je eisprong precies is want dan heb je toch wel sex rond die tijd.
Dan begrijp ik je ook beter Florence-June!

En misschien met goedkopere testen die alleen die LH-piek meet en niet je oestrogeen? (Zomaar een gooi hoor, ik heb me nog niet verdiept hoe die verschillende testen precies werken)
quote:Florence-June schreef op 09 oktober 2016 @ 13:51:

Wie weet elf, het kan nog steeds! Je lichaam houdt je echt voor de gek. Als je denkt dat je zwangerschaps kwaaltjes hebt ben je het niet, en een aantal dames hier bleken zwanger terwijl ze het niet verwachtten. Dus alles is nog open zolang je niet echt ongesteld bent!

Dat zei mijn man ook

Wellicht wil ik zelf niet te veel hoop houden, dat voorkomt teleurstelling.

Ach we zien het wel volgende week.

Ben ik dinsdag nog niet ongesteld dan doe ik een test.
Spannend, elf12!
quote:vanzee schreef op 09 oktober 2016 @ 14:07:

Dan begrijp ik je ook beter Florence-June!

En misschien met goedkopere testen die alleen die LH-piek meet en niet je oestrogeen? (Zomaar een gooi hoor, ik heb me nog niet verdiept hoe die verschillende testen precies werken)

Die detecteren ook niets, die heb ik vorige maand gebruikt naast deze test. Misschien ben ik inderdaad wel zoiemand bij wie het alleen in het bloed te zien is.

Vandaag wel alle hoeken van de slaapkamer gezien dus ehm, toch maar fingers crossed. Wel samen besloten dat als het weer niet raak is ik naar de huisarts ga om de eisprong, of het gebrek daaraan, te bespreken.
En spannend elf12! Ik snap wel dat je niet te excited wilt zijn, voorkomt teleurstellingen inderdaad. Maar toch, beetje moed houden hoor!
quote:Florence-June schreef op 09 oktober 2016 @ 20:02:

[...]

Die detecteren ook niets, die heb ik vorige maand gebruikt naast deze test. Misschien ben ik inderdaad wel zoiemand bij wie het alleen in het bloed te zien is.

Vandaag wel alle hoeken van de slaapkamer gezien dus ehm, toch maar fingers crossed. Wel samen besloten dat als het weer niet raak is ik naar de huisarts ga om de eisprong, of het gebrek daaraan, te bespreken.

Veel sterkte! Ik duim voor jullie! Ik heb werkelijk geen idee van ovulatietesten, dus helaas geen tips.

En blijf genieten in de slaapkamer
Spannende tijden! Ik moet toch even wat vragen.. Hoe doen jullie dat; normaal gesproken ga ik na de seks altijd snel naar de wc en probeer ik me wat op te frissen zeg maar.. Maar nu? Heb vandaag op m'n blauwe dagen volgen Clue (=hoog vruchtbaar) seks gehad. Moet ik nou blijven liggen, kussen er onder? Schietgebedje? Hoe doen jullie dat?
Hier ook de vruchtbare week volgens app, Ik ga normaal ook altijd gelijk naar de wc opfrissen ens. Maar nu had ik gisteren alleen wat er al uitgelopen was eraf geveegd met een handdoekje wat naast t bed lag en erna gewoon lekker dicht tegen mn man aangekropen. Dat ik iig niet meer uit bed hoefde te stappen
quote:theeleut88 schreef op 09 oktober 2016 @ 23:10:

Spannende tijden! Ik moet toch even wat vragen.. Hoe doen jullie dat; normaal gesproken ga ik na de seks altijd snel naar de wc en probeer ik me wat op te frissen zeg maar.. Maar nu? Heb vandaag op m'n blauwe dagen volgen Clue (=hoog vruchtbaar) seks gehad. Moet ik nou blijven liggen, kussen er onder? Schietgebedje? Hoe doen jullie dat?

Volgens alle tips moet je een kussen of een opgerolde handdoek onder je bekken leggen zodat het zaad makkelijker richting je baarmoeder kan. Max 10 minuten blijven liggen, langer heeft geen zin.

Succes en have fun!
Ik deed dat ook, maar nu blijf ik liggen. Niet perse met kussen enzo, maar wel zo dat het er niet meteen allemaal weer uit loopt. Er schijnen studies te zijn dat het niet uitmaakt. Maar ik denk dan "better safe than sorry".
Spannend dames.. Ik nu bij de laatste ronde ook met een kussentje onder m'n billen blijven liggen.. Heb een kwartier gelegen ongeveer.. En ik had nachtdienst in die ronde dus daarna gewoon gedoucht en gaan werken..

Normaal moet ik niet aan seks denken tijdens mijn reeks nachten haha, maar gelukkig met goed resultaat
Ik blijf idd ook altijd even liggen. Maar ga na 10 min wel er uit om te plassen. Blaasontsteking wil ik nu ook niet. Haha.

Ik had gelezen dat klaar komen nadat de man is klaar gekomen ook goed moet werken....

Hier geen resultaat maar wie weet voor een ander.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven