Niche en zwanger worden

06-03-2017 20:26 29 berichten
Ha meiden.

Ik ben op zoek naar iemand met ervaring met een niche na een keizersnede en eventuele nieuwe zwangerschappen/ behandeling en klachten...

Ik vermoed een niche bij mezelf na mijn ks.

En ja; ga naar de gyn, i know. Maar daar vraag ik niet om ????
Joh, ik weet niet eens wat het is?
Ga naar de gyn.
quote:Knuffelheks schreef op 06 maart 2017 @ 20:29:

Joh, ik weet niet eens wat het is?Ik was ook nieuwsgierig en klikte daarom op dit topic, maar nu moet ik toch googelen.
Ik dacht dat je misschien zwanger geen niche parfums meer mag dragen tegenwoordig
Oké, gegoogled dus ik weet nu wat het is en het advies lijkt me overduidelijk, maar dat wil je blijkbaar niet horen. Succes verder!
Hartelijk dank voor jullie reactie.
Alle reacties Link kopieren
quote:En ja; ga naar de gyn, i know. Maar daar vraag ik niet omWaar vraag je niet om ?
Of beter gezegd, waar vraag je wél om?

Elke zwangerschap is anders, elke niche ook. Wat wil je horen? Ik gok op jubelverhalen van dames die ondanks alle littekenweefsel en complicaties van hun ks tóch weer zwanger werden.. maar dat zegt niets over jou en jouw eventuele niche (je weet het nog niet eens zeker begrijp ik?)
Ervaringen;

Niche
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Dit geeft toch wel een heel apart beeld bij de uitdrukking 'nichemarkt'.
quote:Tr0tter schreef op 06 maart 2017 @ 21:08:

Dit geeft toch wel een heel apart beeld bij de uitdrukking 'nichemarkt'.

daar moest ik eigenlijk ook eerst aan denken
Waarom denk je dat je een niche hebt (moest ook googelen). Ik heb 3 keizersneden gehad en heb er werkelijk nog nooit van gehoord. Hoe voel/merk je dat dan?
Niemand is onmisbaar
Scherpe pijnscheuten, spotting, en een dag pauze tijdens mijn menstruatie.
Je vermoedt iets...Ga eerst eens uitzoeken of je het daadwerkelijk hebt.

Het is een beetje raar om je zorgen te maken om iets dat wellicht niet speelt.

Wat verwacht je hier te gaan horen?

Ervaringen? Die zeggen in iedergeval niets over jou. En zeker niet over wat jij mogelijk hebt.
Hartstikke bedankt voor deze dingen, die ik echt zelf nog niet wist. Van die heerlijke typisch viva forum antwoorden.......
quote:ukkie87 schreef op 07 maart 2017 @ 07:13:

Hartstikke bedankt voor deze dingen, die ik echt zelf nog niet wist. Van die heerlijke typisch viva forum antwoorden.......Als je het allemaal zo goed weet, waarom hier vragen dan? En typisch Viva? Dan weet je dat om een diagnose vragen niet mag hier. Doei.
quote:ukkie87 schreef op 07 maart 2017 @ 07:13:

Hartstikke bedankt voor deze dingen, die ik echt zelf nog niet wist. Van die heerlijke typisch viva forum antwoorden.......Sjongejongen is dat nou leuk om zo'n zin neer te plempen, lekker hip of zo. Ga naar je huisarts als je wat wil weten hierover.
Niemand is onmisbaar
Ik vroeg toch geen diagnose. Ik vroeg ervaring. Doei
quote:ukkie87 schreef op 07 maart 2017 @ 14:00:

Ik vroeg toch geen diagnose. Ik vroeg ervaring. Doei
quote:ukkie87 schreef op 07 maart 2017 @ 14:00:

Ik vroeg toch geen diagnose. Ik vroeg ervaring. DoeiDe ervaring van viva dames is dus dat ze eerst naar een arts gaan voor een diagnose. Een échte, geen viva-diagnose vermomd als 'ervaring'. Dus.
En hoezo weet jij zo zeker dat ik opzoek ben naar een viva-diagnose vermomd als ervaring? Omdat ik niet in detail treed over de stappen die ik al gezet heb richting ha en gyn?

Daaruit concludeer jij dus dat ik volgens jou niet opzoek ben naar ervaringen van andere meiden, die (ook) een niche hebben/ hadden, hoe zij dit wisten, wat de klachten waren/ hebben, en of ze nog zwanger zijn geraakt?

Kortzichtig, als ik dat zo opmerken mag...

Maar genoeg erover wat mij betreft, doei
Nou ga dan. Spuit 11.
quote:SallySpectra schreef op 07 maart 2017 @ 14:44:

Nou ga dan. Spuit 11.

+1

TO, je zegt dat je niet naar de gyn wil (tip) én je weet het nog niet zeker. Makkelijker kan je het ons niet maken.

Hoop dat je toch naar de gyn gaat en nog mooie lieve kindjes krijgt. Doei.
quote:ukkie87 schreef op 07 maart 2017 @ 14:38:

En hoezo weet jij zo zeker dat ik opzoek ben naar een viva-diagnose vermomd als ervaring? Omdat ik niet in detail treed over de stappen die ik al gezet heb richting ha en gyn?

Daaruit concludeer jij dus dat ik volgens jou niet opzoek ben naar ervaringen van andere meiden, die (ook) een niche hebben/ hadden, hoe zij dit wisten, wat de klachten waren/ hebben, en of ze nog zwanger zijn geraakt?

Kortzichtig, als ik dat zo opmerken mag...

Maar genoeg erover wat mij betreft, doei Jee, wat een vriendelijkheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven