Nieuw begin

20-08-2019 21:37 890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de lange en turbulente strijd voor onze dochter begint het nu echt weer te kriebelen... we gaan voor een tweede. Dit keer met PGS, in België.

Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.

Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)

Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ah jeetje Flip, daar wordt de onzekerheid niet minder van.

Ik duim voor jullie!
Sterkte weer met wachten ❤
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat spannend! Heb je nog getest of wacht je tot vrijdag? Ik duim enorm voor je!
Ik ben benieuwd hoe het bij je is flip. Hier bleken de niet snel oplopende testen toch ook een voorbode voor slecht nieuws. Ik hoop het voor jou nog anders :redrose:
Alle reacties Link kopieren
We wisten het allemaal al.

Streepje is veel lichter dan eergisteren. Vrijdag weer bloed prikken, maar eigenlijk hoop ik dat het vandaag of morgen gewoon al doorbreekt.

Door naar de volgende ronde. Nog 2 cryo's in de vriezer. Na de punctie met 46 eicellen dacht ik bijna zeker te zijn dat ik mijn laatste ICSI ooit gedaan had. Nu vraag ik me af of we niet over +/- 2 maanden alweer helemaal opnieuw zullen moeten beginnen.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Toch heftig flip. Ik had gehoopt of naïef verwacht dat nu met deze aanpak de miskramen voor jou verleden tijd waren. Ik snap je gevoel en hoop dat één van de volgende terugplaatsingen een broertje of zusje gaat opleveren.
anoniem_370075 wijzigde dit bericht op 29-01-2020 08:42
2.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bah - S*it om die lichtere test te hebben vandaag. Je hield er ergens rekening mee, maar kan me voorstellen dat het toch hard aan komt na de PGS en positieve test eerder. Knuffel lieve Flip. :hug:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Dikke knuffel voor jou flip, ik had gehoopt/verwacht dat nu met de PGS, dit jullie allemaal bespaard zou blijven. :hug:
He shit Flip. Dikke :hug: voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Wat kut Flipje! Sterkte, weer wachten weer vooruit zetten...
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Flipje.. :hug: Hopelijk "gewoon" dikke vette pech en volgende maand wél een goede innesteling.
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Sterkte Flipje :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Het ging toch ook allemaal gewoon veel te soepel en voorspoedig tot nu toe... :roll:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Echt zo rot Flip! Ik hoop dat je niet opnieuw hoeft te spuiten.
Bij mij brak bij beide keren de ms door binnen 2 dagen na de vage test. Hopelijk bij jou dan ook als het toch niet anders is :hug: :|
Alle reacties Link kopieren
Heel jammer Flipje... :hug:
:(

Sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk balen flipje :hug:
Alle reacties Link kopieren
:cry: shit wat erg dat het niet goed is gedaan. Heel veel sterkte en ik duim dat je geen nieuwe behandeling nodig gaat hebben! :hug:
Alle reacties Link kopieren
:hug: Flip!
Oh wat rot Flip. Een virtuele knuffel :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend jammer Flipje. :hug:
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Alle reacties Link kopieren
:| :hug:
O shit Flipje...
Heb je vandaag nog bloed laten prikken?
Alle reacties Link kopieren
Bloed geprikt, niets gehoord.

En nu weekend, dus misschien hoor ik maandag pas iets. Hopen dat ik dan überhaupt nog door mag.... misschien is het dan al te laat. Dan is het al dag 6 van m'n cyclus.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Sterkte flip. En watstom dat die bloeduitslag niet bekend is. :( afwachten maar weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven