Nieuw begin

20-08-2019 21:37 890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de lange en turbulente strijd voor onze dochter begint het nu echt weer te kriebelen... we gaan voor een tweede. Dit keer met PGS, in België.

Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.

Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)

Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Pfoeh dapper hoor Flipje! Ik hoop dat ellende je bespaard blijft en jij heel snel een mooie en gezonde plakkert krijgt.
:heart: :heart: heel veel succes en geluk voor jullie :rose:
Zet ‘m op powervrouw! Hopelijk is de weg naar nieuw geluk nu vele malen korter! ❤️
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
20-08-2019 21:41
Pfoeh dapper hoor Flipje! Ik hoop dat ellende je bespaard blijft en jij heel snel een mooie en gezonde plakkert krijgt.
Ik vind het wel heel eng hoor... Maar we weten nu wel hoe groot de beloning kan zijn. :heart:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Wat fijn dat jullie de moed hebben om voor nog een kindje te gaan! Hoe oud is jullie dochter nu?
Ik wens jullie heel veel succes en geluk :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik volg weer, heel veel geluk gewenst :-D
Let's gooooo :cheer2:
Heel veel succes Flipje!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes!
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Wat mooi om te lezen dat jullie er weer voor willen gaan! Zet m op.
Alle reacties Link kopieren
Wat dapper dat jullie er weer voor gaan. En dit wordt natuurlijk je kortste topic ooit. Nou ja kort..., alleen maar goed nieuws van jouw kant en een juichende tribune, goed?
Een zebra is geen paard met strepen
Alle reacties Link kopieren
Spannend Flipje! Ik hoop echt dat dit een heel kort topic wordt met alleen maar goed nieuws. Misschien zijn we wel weer tegelijk zwanger, wij gaan er ook weer voor en hebben ook een afspraak staan in september.

Veel succes en geluk! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop ook dat de weg naar jullie tweede kindje een stuk minder verdriet en tegenslagen zal kennen. Veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik volg graag, hopenlijk wordt dit een heel kort en blij topic!
Alle reacties Link kopieren
Veel geluk Flipje!
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor Flipje! Heel veel succes en ik duim voor een kort topic met goede afloop
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je vorige topic alleen gevolgd en niet meegeschreven maar ik vond het een hartverwarmend topic met ups en downs en uiteindelijk een mooie dochter voor jullie.

Héél héél veel succes!!
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
Wauw flip! Ik had het al verwacht maar nog niet zo snel. Fijn dat jullie de moed hebben om er weer voor te gaan!
Hoop dat het ditmaal zonder ellende gaat :cheer: :rose:
Alle reacties Link kopieren
Wauw Flipje; wat ontzettend spannend. :heart:
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Succes Flipje, ik duim mee voor een extreem kort topic. Hoe gaat het met jullie kindje?
Ik herken je naam, al heb ik volgens mij nooit meegeschreven in het andere topic. Heel veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes flip, ik duim weer mee voor jullie :hug:
.
Ik heb echt zoveel respect voor jullie dat jullie het weer aandurven! Op naar de meest saaie zwangerschap hopelijk waarin alles op rolletjes loopt en jullie uiteindelijk een gezonde zoon of dochter in jullie armen mogen sluiten. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Respect!

Ik ga je weer volgen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven