Nieuwjaarsduik en zwanger
zondag 29 december 2019 om 20:44
maandag 30 december 2019 om 09:11
Bijzonder dat je zo reageert, terwijl je zelf dit topic opende.Arequipa schreef: ↑29-12-2019 23:05Haha ja ik ook, vandaar dat ik het een mooie uitdaging vond. Maargoed alle viva dames hebben nu wel hun plasje gedaan en natuurlijk doe ik het niet als de vk of ha het gaat afraden.
Maar voor mij het was een mooie manier om het nieuwe jaar in te gaan dat zal niet iedereen begrijpen dat ik het ook maar overwoog.
En ik begrijp de fun van een nieuwjaarsduik echt wel. Maar waarom moet het persé nu je zwanger bent?
De huisarts en verloskundige bellen lijkt me wat overdreven. Gewoon je gezonde verstand gebruiken lijkt me voldoende.
dinsdag 31 december 2019 om 19:57
dinsdag 31 december 2019 om 20:01
Dus je vraagt zelf om meningen van anderen en nu zijn het plasjes?
Doe vooral wat je niet laten kan, maar no way dat ik dat risico zou lopen nu ik zwanger ben. Je hebt denk ik geen idee wat anderen zoal doormaken tijdens een zwangerschap en jou inderdaad niet begrijpen.
zaterdag 4 januari 2020 om 11:17
Oké ik was inderdaad een beetje zwangosaurus, excuus!
Vind het een beetje lastig dat ik naast niet drinken, voorzichtiger moet zijn en nog een aantal dingen ineens in een truttig hokje zit. Natuurlijk heb ik dat over voor een gezonde baby maar het is niet altijd makkelijk. En ja weet dat genoeg mensen dit met liefde zouden doen en het hun niet gegund is dus mag niet klagen.
Voor de nieuwsgierigen volgens mijn verloskundige is er recent onderzoek gedaan en kan het allemaal geen kwaad. Het voornaamste is naar je lichaam luisteren en als dat goed voelt dan kunnen een heleboel dingen prima, zelfs bungeejumpen. Alleen moet je niet te snel het water in rennen om de shock niet te groot te maken.
Ik ben zelf niet gegaan maar vooral omdat ik al verkouden genoeg was en niet mijn lichaam en dus baby meer ellende wilde aan doen.
Vind het een beetje lastig dat ik naast niet drinken, voorzichtiger moet zijn en nog een aantal dingen ineens in een truttig hokje zit. Natuurlijk heb ik dat over voor een gezonde baby maar het is niet altijd makkelijk. En ja weet dat genoeg mensen dit met liefde zouden doen en het hun niet gegund is dus mag niet klagen.
Voor de nieuwsgierigen volgens mijn verloskundige is er recent onderzoek gedaan en kan het allemaal geen kwaad. Het voornaamste is naar je lichaam luisteren en als dat goed voelt dan kunnen een heleboel dingen prima, zelfs bungeejumpen. Alleen moet je niet te snel het water in rennen om de shock niet te groot te maken.
Ik ben zelf niet gegaan maar vooral omdat ik al verkouden genoeg was en niet mijn lichaam en dus baby meer ellende wilde aan doen.
zaterdag 4 januari 2020 om 11:43
Ik werk ook gewoon nog nachtdiensten af en toe, ben nu 15+2 zwanger.
Wordt ook afgeraden volgens sommige.
En anderen zeggen weer dat het wel kan.
Ik voel me goed dus doe het toch, ik vind die diensten ook fijn wegens minder werkdruk en slaap overdag goed.
De vk zei ook, als je als moeder meerdere keren zwanger je bed uit moet voor je andere kind kan dat ook gewoon.
Ik denk dat ik maar aankijk tot wanneer het prettig voelt. Bovendien is het maar 1 X in de 6 weken hooguit 3 achter elkaar.
Leuk dat je nog even een update kwam geven!
Fijne zwangerschap verder. En herken je gevoel ook wel, ik wil ook niet van dat truttige
No offense naar andere zwangeren.
Wordt ook afgeraden volgens sommige.
En anderen zeggen weer dat het wel kan.
Ik voel me goed dus doe het toch, ik vind die diensten ook fijn wegens minder werkdruk en slaap overdag goed.
De vk zei ook, als je als moeder meerdere keren zwanger je bed uit moet voor je andere kind kan dat ook gewoon.
Ik denk dat ik maar aankijk tot wanneer het prettig voelt. Bovendien is het maar 1 X in de 6 weken hooguit 3 achter elkaar.
Leuk dat je nog even een update kwam geven!
Fijne zwangerschap verder. En herken je gevoel ook wel, ik wil ook niet van dat truttige