NUB-theorie (wie kijkt mee? ^^)

10-01-2018 19:39 330 berichten
Hai dames,

Afgetrapt met een eigen echofoto, zoals de TO dat hoort te doen, maar wij weten inmiddels het geslacht.

Daarom maken we hier het algemene nub-topic van. Voel je vrij om foto's te delen en nubjes te kijken ;).
anoniem_281085 wijzigde dit bericht op 15-01-2018 10:50
69.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ook een meisje, Cactus.
Alle reacties Link kopieren
Oh samosa dan bij mij misschien toch ook meisje 😁
Oh Samosa, had ik het toch helemaal fout :P

Maar drie dames ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
Samosa vraag me af waarom je bij mij dan zo zeker bent van een jongen? :D lijkt jouw nub niet op die van mij? :$ sorry ik ken er echt heel weinig van, haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk het volgende:

Nav, meisje
Morgenstond, meisje
Selin, jongen
Grenade, meisje
Cactusliefde, meisje
Samosa, Hahaha dacht bij jouw een jongen maar dat had ik dus mis
Alle reacties Link kopieren
En wat denken jullie van mijn echo?
(Misschien niet heel duidelijk en met 11 weken nog aardig vroeg)

http://i63.tinypic.com/m9tver.jpg
Alle reacties Link kopieren
Ook een meisje.
Alle reacties Link kopieren
Niemand verder een idee??
Dreamer02 schreef:
14-01-2018 11:10
Niemand verder een idee??
Aan de schedel denk ik juist een jongetje te zien, maar ik ben allesbehalve een professional :p.
Alle reacties Link kopieren
Nav__ schreef:
14-01-2018 12:42
Aan de schedel denk ik juist een jongetje te zien, maar ik ben allesbehalve een professional :p.
Uhh als je het niet weet prima maar zeg dat dan gewoon ipv van zo’n reactie want we zijn idd geen professionals.. maar heeft toch niks met de nub te maken de schedel.. of is er sprake van een typefout ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Dreamer, geen idee bij jou, ik zie nog niet echt een nub? Maar kan ook aan mij liggen ;)
overigens hoef je toch niet zo kribbig te reageren op nav.. of lijkt dat maar zo? Je post lijkt namelijk nogal geïrriteerd, terwijl ze net moeite deed om naar je echo te kijken en haar mening te geven! ;) relax! Misschien bij de volgende echo al een veel duidelijkere nub, of heb je dan al geslachtsbepaling?
Alle reacties Link kopieren
Dreamer02 schreef:
14-01-2018 16:20
Uhh als je het niet weet prima maar zeg dat dan gewoon ipv van zo’n reactie want we zijn idd geen professionals.. maar heeft toch niks met de nub te maken de schedel.. of is er sprake van een typefout ofzo?
Is dit nou echt nodig?
Don't waste your time or time will waste you.
Alle reacties Link kopieren
Selin26 schreef:
14-01-2018 18:09
Dreamer, geen idee bij jou, ik zie nog niet echt een nub? Maar kan ook aan mij liggen ;)
overigens hoef je toch niet zo kribbig te reageren op nav.. of lijkt dat maar zo? Je post lijkt namelijk nogal geïrriteerd, terwijl ze net moeite deed om naar je echo te kijken en haar mening te geven! ;) relax! Misschien bij de volgende echo al een veel duidelijkere nub, of heb je dan al geslachtsbepaling?
Wellicht hormonen..
En ik reageerde op de andere echo’s serieus en kreeg op de mijne in mijn ogen een rare reactie. Dat vind ik dan een beetje gek en jammer. Vond dat ik nog best netjes reageerde eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
FiddlyDiddlyDoo schreef:
14-01-2018 18:42
Is dit nou echt nodig?
Blijkbaar wel. Maar haal anders alles wel weg want wil het topic niet ‘vervuilen’. Vind het alleen echt jammer dat en een in mijn ogen onzin reactie op kwam terwijl ik op de echo serieus reageerde
Dreamer, lees evt de posts in dit topic eens terug. Ik weet zeker dat iemand anders (of misschien dus Nav zelf) het ook een keer over de schedel had. Het was in mijn ogen een serieuze reactie.

Net als Selin zie ik trouwens geen nub bij jouw foto.
Alle reacties Link kopieren
Morgenstond schreef:
14-01-2018 19:23
Dreamer, lees evt de posts in dit topic eens terug. Ik weet zeker dat iemand anders (of misschien dus Nav zelf) het ook een keer over de schedel had. Het was in mijn ogen een serieuze reactie.

Net als Selin zie ik trouwens geen nub bij jouw foto.
Owww ik heb veel post wel gelezen maar daar kennelijk over heen gelezen dan. Nou sorry dan. Het kwam op mij dus als onzin over (omdat het hier over de nub ging en de schedel daar niks mee te maken heeft).

Helaas geen nub zichtbaar, vond ik zelf ook al maar dacht kan altijd meningen vragen! Morgen ga ik bellen voor een geslachtsbepaling. Dus nog enkele weken geduld.
Alle reacties Link kopieren
De schedeltheorie is geen pendel-wichelroede-onzin. Je kind heeft een hoekige schedel, vind ik, wat passend is bij een meisje volgens de skull-theory.
Alle reacties Link kopieren
Frox schreef:
14-01-2018 19:40
De schedeltheorie is geen pendel-wichelroede-onzin. Je kind heeft een hoekige schedel, vind ik, wat passend is bij een meisje volgens de skull-theory.
Oww daar had ik echt nog nooit van gehoord!

Ik neem m’n woorden terug!!
Ik zag geen nub, dacht ik, dus ik keek naar de schedel, inderdaad ;). Aan de schedel kun je ook wat herleiden, voor zover ik weet. De vorm van een man en de vorm van een vrouw verschillen. Daarom ondergaan transgenders vaak een gezichtsoperatie. Een jongen heeft bijvoorbeeld een meer prominente knik bij de neus en de schedel is ronder. Een meisje heeft een rechter voorhoofd en een minder prominente knik. Geloof ik. Maar ik weet er niet alles van, vandaar dat ik aangeef dat ik geen professional ben... :p geeft niet hoor, Dreamer. Hahaha.
Nou, ik weet het... wij verwachten een...

-drumrolls-

MEISJE! :D

Het is hier democratisch besloten, lijkt het! ^^
Leuk Nav_!

Ik laat het vanavond ook weten ;-)
Alle reacties Link kopieren
Score ;-D
Alle reacties Link kopieren
Morgenstond, die van jou is een jongen, denk ik.
Nav__ schreef:
15-01-2018 10:21
Nou, ik weet het... wij verwachten een...

-drumrolls-

MEISJE! :D

Het is hier democratisch besloten, lijkt het! ^^
Jeej gefeliciteerd!

Afbeelding
Bedankt allemaal! Wat is het nu echt, niet te geloven. Ik vond het nog heel abstract, maar nu spreken we haar (onderling) aan met haar naam, hebben het over 'onze dochter'... we weten het nog maar net, maar potverdorie, wat zijn we er gelukkig mee.

Wat wel gek is: ik heb een beetje angst dat ze met de 20 weken echo opeens iets anders zeggen. Gek hoe snel je aan het idee went en daar heel gelukkig mee bent. Maar de echoscopiste was 99,9 % zeker, los van genetische afwijkingen.

Ik kon er zelf alleen echt geen chocola van maken. Zag er niets van. Maar voor wie er goed in is, kan ik wel een foto delen van 'tussen de beentjes'? ^^

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven