Nuchter zwanger worden 2019

31-03-2019 21:33 724 berichten
Hoi,

Er zijn al veel lopende groepjes waarin iedereen al langere tijd meeschrijft, daarom leuk het me leuk om een nieuw topic te starten.

Mijn man en ik hebben de knoop doorgehakt en gaan voor een tweede. Gisteren heb ik mijn laatste pil geslikt. Spannend! We hebben een zoon van ruim 3 jaar oud.

Ik zoek dames die er een beetje hetzelfde (nuchter) in staan als ik. Geen gedoe met ovulatietesten, niet temperaturen, geen slijmanalyses, niet vroegtijdig testen en jezelf bij elk mogelijk symptoom gek maken.. Gewoon regelmatig seksen en zien waar het schip strandt. ;) In ieder geval in eerste instantie een beetje relaxed erin staan (je weet nooit hoe het loopt natuurlijk).

Het duurde 1,5 jaar voordat ik zwanger was van onze zoon, hopelijk gaat het dit keer wat vlotter.

Wie schrijft er mee? :)

De meeschrijvers
Minik, 2e kindje (zwanger)
Yongpeople, 1e kindje
Haasjehop, 2e kindje (zwanger)
SilentStorm, 2e kindje (zwanger)
Sooofff, 1e kindje (zwanger)
Mirriemirrie, 2e kindje
Pinguïn92, 2e kindje (zwanger)
Justine15, 1e kindje (miskraam)
Vlaflippie, 1e kindje (zwanger)
anoniem_374695 wijzigde dit bericht op 13-09-2019 08:55
14.99% gewijzigd
Ik zeg ook max 10, dus er kan er nog 1 bij. ;)

Vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent Minik..

Hier is gisteren mijn onttrekkingsbloeding begonnen, afwachten maar de komende maand!
Goh Minik, dat is vervelend. Althans, ik vond dat wachten op een menstruatie altijd zo vervelend. Gewoon omdat ik dan liever denk: Laat me maar gewoon ongesteld zijn. Die dagen over tijd zijn echt een mindfuck vind ik. Is er een kans dat je toch wel zwanger bent?

Max 10 lijkt me ook nog te doen. Gezellig clubje zo.
Alle reacties Link kopieren
SilentStorm schreef:
06-04-2019 08:03
Goh Minik, dat is vervelend. Althans, ik vond dat wachten op een menstruatie altijd zo vervelend. Gewoon omdat ik dan liever denk: Laat me maar gewoon ongesteld zijn. Die dagen over tijd zijn echt een mindfuck vind ik. Is er een kans dat je toch wel zwanger bent?

Max 10 lijkt me ook nog te doen. Gezellig clubje zo.
Inderdaad gewoon echt vervelend om er zo op te zitten wachten. Er is wel een kleine kans dat ik zwanger zou zijn als mijn eisprong ineens heel laat is geweest ofzo (heb dat nooit bijgehouden dus geen idee hoe het normaal is), maar ik heb al een paar keer getest voor de zekerheid maar die blijven toch echt negatief. Gisteren voor het laatst, ben er nu echt even klaar mee. Als t over een paar dagen nog niet zo ver is, misschien toch nog maar eens testen, maar de kans dat het nu alsnog positief gaat worden lijkt mij heel klein...
Alle reacties Link kopieren
Hè hè vandaag alsnog ongesteld geworden! Nu gaat het proberen dus echt rustig aan beginnen 😊 of in elk geval na deze week 😉
Minik schreef:
07-04-2019 20:41
Hè hè vandaag alsnog ongesteld geworden! Nu gaat het proberen dus echt rustig aan beginnen 😊 of in elk geval na deze week 😉
Wat fijn voor je! Nu vol goede hoop de komende tijd tegemoet. :)
Alle reacties Link kopieren
Minik schreef:
07-04-2019 20:41
Hè hè vandaag alsnog ongesteld geworden! Nu gaat het proberen dus echt rustig aan beginnen 😊 of in elk geval na deze week 😉
Fijn! Zo in niemandsland is ook niet wat. Nu aan de slag! Nou ja na deze week inderdaad ;-)
Alle reacties Link kopieren
Minik schreef:
07-04-2019 20:41
Hè hè vandaag alsnog ongesteld geworden! Nu gaat het proberen dus echt rustig aan beginnen 😊 of in elk geval na deze week 😉
Goed te horen! Ik zit na miskraam ook te wachten wanneer cyclus weer op gang komt. Dus snap enigszins hoe je je voelt ;)
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn voor je Minik! Nu kun je echt gaan proberen:)
Alle reacties Link kopieren
Hey wat leuk!
Ik heb een dochter van 1,5 en heb een miskraam gehad bij 10 week in februari.
Ben gecurreteerd worden en heb voor 3 week terug mijn menstruatie gehad.
Voor dit alles had ik een cyclus van 31 dagen.
Ik wil er ook nuchter in staan, merk wel dat aan bet einde van de maand ik wel wat nerveus word.
We doen het wanneer we zin hebben en geen ovulatie testen enz.
Mijn cyclus is denk ik nog wel wat rommelig maar ik hoop dat die nu wel weer wat is zoals het ooit was.
Ik wil ook niet treurig zijn als ik mijn menstruatie krijg gewoon zoals de natuur het voor ons pland.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Timo! Herkenbaar hoor! Je wilt wel nuchter zijn, maar bij mij begint het toch ook weer te kriebelen. Zou over paar dagen ongesteld moeten worden. Wel sinds paar dagen een " zwaar" gevoel in m'n onderbuik.

Ik weet ook niet meer waaraan ik bemerkte dat ik de vorige keer zwanger was. Het was meer een gevoel dat ik zwanger was, dan dat ik daadwerkelijk klachten had. Toen ook 3dgn voordat ik ongesteld moest worden positieve test in handen.

Hoe gaat het met de rest?
Welkom Timo! :)
Alle reacties Link kopieren
Mirriemirrie schreef:
11-04-2019 14:19
Welkom Timo! Herkenbaar hoor! Je wilt wel nuchter zijn, maar bij mij begint het toch ook weer te kriebelen. Zou over paar dagen ongesteld moeten worden. Wel sinds paar dagen een " zwaar" gevoel in m'n onderbuik.

Ik weet ook niet meer waaraan ik bemerkte dat ik de vorige keer zwanger was. Het was meer een gevoel dat ik zwanger was, dan dat ik daadwerkelijk klachten had. Toen ook 3dgn voordat ik ongesteld moest worden positieve test in handen.

Hoe gaat het met de rest?
Misschien al goed nieuws?! Dat zou super zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Mag ik ook nog meeschrijven met jullie? Of wordt dat te veel? Heb nog niet eerder meegeschreven met een forum....dus laat maar even weten.
Alle reacties Link kopieren
kintsugi schreef:
31-03-2019 21:50
Ik dacht zonder alcohol.

:hihi: dit dacht ik ook eigenlijk

Maar hej wat leuk Haasje!! Ik zie nu bij toeval je topic. Fijn dat jullie het gaan proberen. Dat je maar snel zwanger mag zijn. Verder geen input, wij houden het bij 1 :proud:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Pinguïn92 schreef:
11-04-2019 20:56
Hoi hoi,

Mag ik ook nog meeschrijven met jullie? Of wordt dat te veel? Heb nog niet eerder meegeschreven met een forum....dus laat maar even weten.
Omdat je het zo lief vraagt. :D
Welkom!
LunchLover schreef:
11-04-2019 20:59
:hihi: dit dacht ik ook eigenlijk

Maar hej wat leuk Haasje!! Ik zie nu bij toeval je topic. Fijn dat jullie het gaan proberen. Dat je maar snel zwanger mag zijn. Verder geen input, wij houden het bij 1 :proud:
Thanks! :) Superspannend!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn :-) leuk!!

Wij gaan voor ons 2e kindje. We hebben nu een kleintje van 4 maand. We hebben ongeveer 2 jaar gedaan over ons eerst kindje dus we dachten laten we maar niet te lang wachten hihi
Alle reacties Link kopieren
Haasjehop schreef:
11-04-2019 21:00
Thanks! :) Superspannend!

Je hebt een pb :rolling:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Pinguïn92 schreef:
11-04-2019 21:05
Wat fijn :-) leuk!!

Wij gaan voor ons 2e kindje. We hebben nu een kleintje van 4 maand. We hebben ongeveer 2 jaar gedaan over ons eerst kindje dus we dachten laten we maar niet te lang wachten hihi
Spannend! Hopelijk dit keer sneller raak!
LunchLover schreef:
11-04-2019 21:07
Je hebt een pb :rolling:
Beantwoord!
Alle reacties Link kopieren
Pinguïn92 schreef:
11-04-2019 21:05
Wat fijn :-) leuk!!

Wij gaan voor ons 2e kindje. We hebben nu een kleintje van 4 maand. We hebben ongeveer 2 jaar gedaan over ons eerst kindje dus we dachten laten we maar niet te lang wachten hihi
Superleuk Pinguïn! Jij hebt dus ook nog een hele jonge baby. Gelukkig duurde het bij ons niet zó lang maar ik snap wel je gevoel dat je nu niet te lang wilt wachten met proberen, hier precies hetzelfde. Hopelijk gaat het dit keer sneller 😊😊
Alle reacties Link kopieren
Minik schreef:
11-04-2019 23:33
Superleuk Pinguïn! Jij hebt dus ook nog een hele jonge baby. Gelukkig duurde het bij ons niet zó lang maar ik snap wel je gevoel dat je nu niet te lang wilt wachten met proberen, hier precies hetzelfde. Hopelijk gaat het dit keer sneller 😊😊
Hey Minik,

Ja inderdaad nog een jong ventje die van jullie ook las ik....super leuk :-D (ben dus niet de enige die het zo weer gaan proberen)
Is ook wel spannend als het wel gelijk raak is maar dan is ook wel leuk dat ze wat dichter op elkaar zitten.
Hopelijk inderdaad sneller dit keer maar wil er ook wat nuchter instaan was bij de eerste er zo mee bezig ook omdat het daarvoor fout was gegaan en ik wil dit keer niet zo geobsedeerd er door zijn ....je kan jezelf soms daardoor zo gek en moe maken.
Hoop ook dat jullie snel goed bericht krijgen! Spannend en leuk allemaal ;-)
Alle reacties Link kopieren
Haha nee, t is wat snel, maar ik wil er dit keer ook echt heel nuchter in gaan. Vorige keer heb ik me ook wat gek zitten maken door er vooral in mijn hoofd zo veel mee bezig te zijn. Daarom wel blij met dit topic, ik wil nu gewoon kijken hoe het loopt en hopelijk lukt dat. Voordeel van nog zo'n kleintje hebben is ook wel dat ik het hartstikke leuk zou vinden als het snel gaat, maar aan de andere kant is het ook prima als het wel even duurt, ik heb het nog druk en leuk genoeg met mijn dochter. Hopelijk helpt dat om er nu wat nuchterder in te blijven.
Minik schreef:
12-04-2019 12:16
Haha nee, t is wat snel, maar ik wil er dit keer ook echt heel nuchter in gaan. Vorige keer heb ik me ook wat gek zitten maken door er vooral in mijn hoofd zo veel mee bezig te zijn. Daarom wel blij met dit topic, ik wil nu gewoon kijken hoe het loopt en hopelijk lukt dat. Voordeel van nog zo'n kleintje hebben is ook wel dat ik het hartstikke leuk zou vinden als het snel gaat, maar aan de andere kant is het ook prima als het wel even duurt, ik heb het nog druk en leuk genoeg met mijn dochter. Hopelijk helpt dat om er nu wat nuchterder in te blijven.
Dat is heel herkenbaar, je bent zo druk met je bestaande kind dat de tijd sneller gaat en je er minder mee bezig bent. :)
Alle reacties Link kopieren
Hey hey,

Beetje stil hier.....hoe gaat het met iedereen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven