Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

***********************************

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

************************

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

******************

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Een boek? Een abonnement op een tijdschrift? Nóg een draagzak of -doek?

Maar ik ben zelf ook slecht met cadeaus. Mag nog steeds een verjaardagscadeau innen bij mijn man en verjaardag is al bijna 4 maanden terug.

Wanneer begint je verlof flipje? Ga je je proefschrift nog verdedigen daarvoor?
Alle reacties Link kopieren
Man en ik geven elkaar voor verjaardagen altijd quality time cadeau. Meestal een avond lekker luxe uit eten ofzo. Heerlijk! :heart:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
defyinggravity schreef:
19-09-2018 22:05
Mijn eigen babykamer was groen met geel dacht ik en dan met glow in the dark sterren op het plafond :mrgreen:
Die van mij was blauw :)
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
flipje2 schreef:
19-09-2018 21:52
Hoi allemaal!

Dank voor de leuke reacties op mijn vragen over het kamertje. Ben er nog steeds niet uit, maar binnenkort met man maar eens knopen doorhakken.

Muurstickers zijn echt ontzettend leuk, maar die kunnen helaas niet goed op onze muren want die zijn niet glad (er zit glasvezelbehang op met een structuur)...
Afbeelding
Wij hebben muurstickers op glasvezelbehang. Voor het plakken even afnemen met spiritus, laten drogen en plakken maar. Het hangt hier al bijna 2 jaar op de muur.

De enige 2 stickers die er af zijn komt door zoon. >:-(
Alle reacties Link kopieren
Boheme schreef:
19-09-2018 22:22
Wij hebben muurstickers op glasvezelbehang. Voor het plakken even afnemen met spiritus, laten drogen en plakken maar. Het hangt hier al bijna 2 jaar op de muur.

De enige 2 stickers die er af zijn komt door zoon. >:-(
Ha dat klinkt hoopvol :)
Hebben jullie dan ook dat grove behang? Want je hebt ook veel gladder glasvezelbehang, wij hebben echt de meest grove versie...
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Ik denk dat ik cadeaubon voor ontspanningsmassage ofzo zou vragen. Verder bedenk ik voor mezelf ook weinig cadeaus. Voor de baby vind ik het veel makkelijker.
flipje2 schreef:
19-09-2018 22:32
Ha dat klinkt hoopvol :)
Hebben jullie dan ook dat grove behang? Want je hebt ook veel gladder glasvezelbehang, wij hebben echt de meest grove versie...
Zelfde structuur als het plaatje van je. Heel goed over de sticker wrijven.
Alle reacties Link kopieren
Boheme schreef:
20-09-2018 07:54
Zelfde structuur als het plaatje van je. Heel goed over de sticker wrijven.
Ah, oké. Nou, dan toch maar eens uitproberen! :)
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
flipje2 schreef:
19-09-2018 21:56

Als ik dit zoek in Google krijg ik dingen als "een pan soep" of "een tegoedbon voor een avondje oppassen". Dat is meer categorie kraamvisite denk ik. Ik zoek hiervoor 'echte' cadeautjes, iets materialistisch. Budget: alles tot €50.
Nieuwe lingerie
kleding (vooral tops/shirts/jasjes, die zitten ineens veel vaker in de was)
Huidverzorging (onder de ogen/wallen creme)
Make-up (concealer)
voetenbadje
mooi warm kleedje voor op de bank
handigheidjes voor in de keuken
Boeken (kom je voorlopig niet aan toe, maar staat leuk in de kast en is goed houdbaar ;) )
Muziek
Mooie waterbidon/koffiebeker voor onderweg/naar je werk. (met foto van spruit?)


als je bonnen wel ok vind:
Kappersbon
massagebon
bioscoopbon
hotelovernachting
kaarten voor theater/show
Alle reacties Link kopieren
Fotoshoot voor t prille gezin,
Heb heeel veel geld uitgegeven aan de duurdere kleertjes, dus kadobonnen.
Ik heb een bimbo stoeltje voor de kleine, was best prijzig.
Van die kleine gekleurde vloertegels voor het gaan rollen, heb je al n wippertje?
Luxe hydrofiel doeken,
Doen jullie aan suprises? Luiertaart voor jou!
Bijtkoorden,
Mauwslabben,
Leuke kinderboeken.

En voor jou veel verwenning. Gewoon maar zeggen dat je t lastig vind omdat je wens over een paar weken al gaat uitkomen!

Mini wordt vandaag al 7 maanden. Gaat super. As donderdag over de toekomst praten in t wkz.
Alle reacties Link kopieren
Flip, hoe is het? Al (bijna) verlof zeker??
Alle reacties Link kopieren
theepoes schreef:
04-10-2018 21:54
Flip, hoe is het? Al (bijna) verlof zeker??
Ja bijna! Morgen 34w. Maar ik werk nog even door.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa joepie!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Oh wauw al 34 weken~! super!
Je bent er bijna :heart:. Hoe gaat het met de babykamer?
Alle reacties Link kopieren
Whiehoe! 34 weken! Geweldig!

Ze is er echt bijna! :cheer2:
Aaahhh Flipje wat geweldig :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Wauw flipje dat schiet al op zeg! Hoe voel je je? Kan je je schoenen nog zelf aandoen? ;)
Ik leg de lat lekker hoog. Dan kan ik er makkelijker onderdoor.
Alle reacties Link kopieren
34 weken al, nog max 8 weken te gaan. Hopelijk houd je het nog goed vol :heart:
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:
Wauw! 34 Weken :flirting: !
Alle reacties Link kopieren
Wauw 34 weken geweldig !
Alle reacties Link kopieren
Ja... ik ben zo blij :) Het schiet echt op. En ik ben lekker druk dus dan gaan de dagen ook snel. Kan niet wachten! Denk dat het ook een goede keus was om tot 36 weken door te werken want ik vrees dat je als je eenmaal thuis zit, al dan niet bewust, toch een beetje gaan afwachten.

Schoenen aandoen gaat zeker nog, al vergt het nu natuurlijk wel een stuk meer moeite... ;-D Maar ik zit nu op +8 kg dus dat valt ontzettend mee volgens mij.

De 'situatie' in de babykamer is nog onveranderd... Ik geloof dat man het lichte roze toch wel het leukst vindt dus die ga ik dan maar kopen. En dat we dan het geheel wat opfrissen met accessoires (kleed, lamp, gordijnen) in een andere, minder zoete kleur. En ik ga misschien nog even naar een leuke muursticker kijken, maar dat doe ik pas tijdens mijn verlof.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
En weer een week voorbij.
Nog maar 1 week werken succes! :yes:
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven