Ovulatie of niet?

24-01-2019 14:04 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 11/01 ongesteld geworden tot 15/1 en ik heb, als het goed is, een cyclus van 28 dagen. Nu heb ik sinds vanmorgen slijmverlies en volgens mijn app is morgen mij eisprong, mijn lichaam voelt ook alsof deze er aan komt, en ook qua afscheiding komt het overeen. Nu dacht ik, laat ik dit eens bevestigen met een ovulatie test (action) maar deze geeft totaal geen streep( vanmorgen niet en vanmiddag ook niet) nu is mijn vraag, moet ik mijn lichaam vertrouwen of de ovulatie test? Voor de eisprong komt man even langs (wat ordinair Haha) maar anders moet hij vanwege werk weg.. #help
Niet geschoten is altijd mis. Oftewel zonder seks zul je niet zwanger worden dus zou gewoon poging doen.
Je lh piek is 24-36 uur voor je eisprong. Als je eisprong keer dagje eerder is dan je app aangeeft (wat prima kan), dan zou je test dus gister of zelfs eergister al gepiekt hebben.

Eitje is 24 uur te bevruchten. Ik zou zeggen laat hem maar keertje langs komen. ;-)
Ga af op je lichaam. De ovulatietesten van de action zijn echt kut. (Terwijl de zwangerschapstesten wel weer prima zijn) Als je toch aan de ovulatietesten wil, zou ik voor digitale testen gaan. Scheelt een hoop onzekerheid.
Thanks voor de reacties! Haha @Ka14 jep!! Dat vind het vast niet zo erg 😉
Als je echt niet in de gelegenheid bent om vaker seks te hebben:
- Koop Clearblue testen
En:
- Als ik voor het eerst dat 'slijmverlies' waarneem, volgt de eisprong pas na 4 of 5 dagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven