Positieve test of niet?

03-01-2019 19:53 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!

Ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan, omdat ik een raar voor gevoel had.

Ik heb een zeer moeilijke cyclus omdat ik pcos heb, hierdoor verschilt het altijd en weet ik nooit goed wanneer wat komt qua eisprong.

Ik zat 31 december op dag 30 van me cyclus en ik heb in die avond ook wat bloed verloren ik dacht dat ik ongesteld werd. Alleen dit was 1 januari alweer over en nu verlies ik geen bloed meer alleen nog veel slijm.

Ik heb dus een test gedaan maar ik vraag me af of dit positief is?

Ik ga even kijken hoe ik een foto kan plaatsen!
Mijn eerste test was ook zo licht, inmiddels 16 weken zwanger. Gefeliciteerd!
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Gefeliciteerd!
Ik zie ook een tweede streepje, dus ziet er goed uit. Hou er wel rekening mee dat het erg voor in de zwangerschap kan zijn gezien het zo licht is, en zo vroeg kan het nog mislopen. (Ik testte bv al vier dagen NOD met zo een licht streepje, en de eerste keer was deze niet blijven 'plakken', de andere keer wel). Hopelijk het begin van een mooie zwangerschap voor jou!! :yes:
En nog eens getest?
Ik heb al je testen bekeken en ik heb dit ook 2x gehad. Je hebt vroeg getest maar bent zwanger!
Is die eerste de eaely test van action?
Dan beter de gewone halen die werkt beter vind ik. En is ok goedkoper!
Het streepje komt door de hcg in je lichaam.
Als je geen hcg hebt komt er geen streepje.
Een streep is een streep, zwanger dus!
Hey dames,

Gisteren weer een test gedaan gewoon een goede 2e streep alleen sinds vannacht erge buikpijn en bloedverlies.

Ik ga even een foto posten (sorry alvast voor de foto haha), zal dit een vroege miskraam zijn?

Het begon met bruin bloedverlies en nu helder rood met bijna zwart rood en enorme buikpijn..
https://www.mupload.nl/img/4dhyq8x9z96n.jpg
Dat ziet er niet goed uit, maar het is afwachten. Doe over een paar dagen nog een test en dan kan je zien of het streepje lichter is geworden of niet. Dikke knuffel van mij.
Oehoe!
He bah.
Of het een miskraam is dat kunnen wij je natuurlijk niet vertellen. Wel had ik daags na een hele vroege positieve test ook bloedverlies en buikpijn, maar dat bleek een innestelingsbloeding te zijn. Inmiddels is mijn zoon 4.5 jaar .... :-)
Die foto van dat bloed was voor mij niet nodig geweest. Ik vind dat echt heel vies. Uit je verhaal is me ook wel duidelijk dat je bloedverlies hebt.
Ik bekeek de foto omdat ik dacht dat het een foto was van je tweede test.

Het bloedverlies wijst meestal op een miskraam. Maar ik ken ook iemand die haar hele zwangerschap bloedverlies had en toch van een gezonde baby is bevallen.
Je kunt niet veel anders doen dan afwachten. Sterkte!
watdachtjehiervan schreef:
07-01-2019 10:43
Die foto van dat bloed was voor mij niet nodig geweest. Ik vind dat echt heel vies. Uit je verhaal is me ook wel duidelijk dat je bloedverlies hebt.
Ik bekeek de foto omdat ik dacht dat het een foto was van je tweede test.

tja, TO had je gewaarschuwd:
"Ik ga even een foto posten (sorry alvast voor de foto haha), zal dit een vroege miskraam zijn?"
Ja ik wacht het even af, zojuist enorme buikpijn gehad waarbij ik bijna mee van me stokje ging.

Het blijft nu stevig doorbloeden met stolsels.

Dus ik wacht even af en doe over een paar dagen een testje
Als je ook stolsels hebt is dat geen goed teken helaas, sterkte !
lilalinda schreef:
07-01-2019 11:04
tja, TO had je gewaarschuwd:
"Ik ga even een foto posten (sorry alvast voor de foto haha), zal dit een vroege miskraam zijn?"
In de 1ste alinea schrijft ze over de tweede test vandaar dat ik dacht dat ze daar een foto van had geplaatst. Misschien niet slim. Maar dan nog snap ik echt niet dat je een foto van je bloed gaat plaatsen. Vind ik ranzig en het voegt niks toe.
Maar goed. Ieder zijn ding.
watdachtjehiervan schreef:
07-01-2019 12:45
In de 1ste alinea schrijft ze over de tweede test vandaar dat ik dacht dat ze daar een foto van had geplaatst. Misschien niet slim. Maar dan nog snap ik echt niet dat je een foto van je bloed gaat plaatsen. Vind ik ranzig en het voegt niks toe.
Maar goed. Ieder zijn ding.
tja, voegt niet veel toe. Maar ik vind bloed niet smerig. Helemaal op een foto niet.
Ik denk dat je een miskraam hebt. 100% zeker eigenlijk.Dit is het nadeel van zo vroeg testen. Had je het niet getest dan had je het niet geweten en was je gewoon wat heftiger ongesteld geworden.
Hoe dan ook. Jammer. Op naar de volgende ronde dan maar.
Klinkt als een miskraam helaas. Ik heb er ervaring mee en dat was precies zo.
Sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven