Pril zwanger en bloedverlies

14-11-2019 06:00 43 berichten
Hoi,
Ik maak me wat zorgen, iemand hier ervaring mee?

Ik zit in ronde 1 na het stoppen met de pil. Ik had vorige week precies 5 dagen voordat ik dacht dat mijn NOD was wat bloedverlies en lichte krampen, ik wilde graag zwanger zijn dus ik hoopte misschien een innestelingsbloeding. Maar de bloeding duurde 4 dagen en was op 1 dag best wel veel. Ik had op 2 dagen wel tampons nodig zeg maar. Toch een testje gedaan op mijn NOD, negatief. Dus tja, gewoon wat eerder ongesteld geworden. Cyclus nog niet regelmatig enzo.

Maar gister had ik toch weer wat krampjes en een klein druppeltje bloed. Voelde me gek. Ik ging testen (overtuigd dat hij weer negatief zou zijn, eigenlijk meer voor de bevestiging) en raad eens... zwanger!! Lichte maar echt duidelijke streep! En vanochtend weer positief. Nu vraag ik me af of ik me zorgen moet maken over die bloeding vorige week? Omdat ik vlak daarna nog negatief testte en nu positief? Kan ik iets doen?
Yes, beetje doorgezeurd want ik moest eigenlijk nog langer wachten van verloskundige. Maar nu een afspraak voor volgende week gemaakt! Heb ik iets om naar toe te leven.
Alle reacties Link kopieren
Sinpeleziel, spannend! Succes volgende week. Krijg je dan een echo?
Minimousee schreef:
25-11-2019 19:13
Sinpeleziel, spannend! Succes volgende week. Krijg je dan een echo?
Dankjewel! Ja krijg dan een echo. :-) Donderdag pas, wat gaat de tijd traag zeg...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je verhaal niet helemaal goed gelezen/berekend maar hoever denk je nu ongeveer te zijn?
Ik heb Inmiddels 3 echo's gehad, en alle 3 inwendig :-?
Minimousee schreef:
25-11-2019 19:28
Ik heb je verhaal niet helemaal goed gelezen/berekend maar hoever denk je nu ongeveer te zijn?
Ik heb Inmiddels 3 echo's gehad, en alle 3 inwendig :-?
Als ik reken vanaf de week nadat ik stopte met de pil (normaal mijn stopweek), ben ik 6 weken en 2 dagen. Dus 6w5d bij de echo. Maarja kan natuurlijk wat korter of langer zijn. Hoe ver ben jij?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens 24 jaar en jij?
Aankomende woensdag 13 weken zwanger.
Mijn echo's waren met 4 weken, 6 weken, 11 weken.
Als ze donderdag iets zien bij jou, dan zeer waarschijnlijk ook een kloppend hartje.... Spannend!
Ik neem aan dat je bezig was met 'zwanger worden'?
Ik kan niet goed uit je verhaal halen of je in een relatie zit namelijk 😁
Ik ben ook 24, wat toevallig! Zeker gewenst en gepland ja, we hadden ergens wel gehoopt dat het meteen zou lukken maar schrokken ons toch kapot! :-D Wat vroeg al met 4 weken een echo! Was daar een speciale reden voor?
Alle reacties Link kopieren
Leuk, een leeftijdsgenootje dus!
Voor mij word dit de 1e. Voor me vriend de 3e al :sick:
Vanaf dat ik wist dat ik zwanger was (dus sinds 2 weken zwangerschap) had ik elke ochtend last van lichte bloed in me urine, smidsags en savonds? Nergens last van.
De 4 weken echo was op eigen verzoek.
Ze zagen een heel klein vruchtzakje met een stip er in.
Vlak bij de eierstokken zagen ze een plekje waarvan ze niet wisten wat het was maar dat daar het bloed door kwam. Vermoedelijk een propje ofzo.
Met de 6 weken echo was het propje inimi en bijna weg gelukkig.
Over paar weken krijgen we de geslacht bepaling al O_O
Voor ons allebei ook de 1e! Oohh maar wat fijn dat je dan al een paar keer hebt kunnen spieken dat het allemaal in orde is! En dat het bloeden niks ernstigs bleek.

Lijkt me superleuk om uit te kijken naar de geslachtsbepaling, voelt nu nog heeeeel ver weg voor mij haha. Al een voorgevoel wat het wordt?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk meisje, vriend jongen.
Het spieken was idd fijn, maar ook om per keer te zien hoeveel groter en veranderd het dan al weer is. Heel bijzonder.
Zouden Julie het willen weten?
Wij konden ook voor de nipt test kiezen... 175 euro! Die maar ff overgeslagen.
Het is leuk om nu een leeftijdsgenoot hier te hebben om er over te kletsen.
Hier in deze omgeving ken ik niemand van me leeftijd die in verwachting is.
Minimousee schreef:
25-11-2019 21:24
Ik denk meisje, vriend jongen.
Het spieken was idd fijn, maar ook om per keer te zien hoeveel groter en veranderd het dan al weer is. Heel bijzonder.
Zouden Julie het willen weten?
Wij konden ook voor de nipt test kiezen... 175 euro! Die maar ff overgeslagen.
Het is leuk om nu een leeftijdsgenoot hier te hebben om er over te kletsen.
Hier in deze omgeving ken ik niemand van me leeftijd die in verwachting is.
Als je een goede 13 weken echo hebt, kun je de nub-theorie toepassen. Ik wist daardoor bij beide zwangerschappen al met 13 weken wat het zou worden.
Alle reacties Link kopieren
Oh echt? Nog nooit van gehoord.... Voel me wel erg dom nu :-|
Ik heb alleen geen 13 weken echo... Mij volgende echo is op week 15+5
Minimousee schreef:
25-11-2019 21:47
Oh echt? Nog nooit van gehoord.... Voel me wel erg dom nu :-|
Ik heb alleen geen 13 weken echo... Mij volgende echo is op week 15+5
Heel veel mensen kennen het niet hoor, je bent echt niet dom. Je kunt het ook niet altijd zien. Gelukkig binnenkort een echo, dan weet je het ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het gegoogeld, toen me laatste echo bekeken en ik zie gewoon echt niks uitsteken hahaha.
Heb je de papieren ook al ingevuld voor de VK? Wij moesten gewoon dikke 3 papieren vol invullen aan informatie pff.
Hier is het misgegaan :cry: :cry:
Gisteravond verloor ik wat rood bloed, vanochtend nog veel meer en mn test is weer helemaal wit.
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje simpeleziel, sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Dat is verdrietig, veel sterkte :hug: :rose:
Alle reacties Link kopieren
Ach wat een teleurstelling SimpeleZiel! Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven