Proberen zwanger te worden - deel 3

10-11-2015 20:09 2179 berichten
Hier een forum van dames die zwanger proberen te worden. De meeste van ons zijn vanaf najaar 2014 bezig en dus al een poosje op weg. Daarom is iedereen welkom om mee te schrijven als je al minimaal 2 jaar aan het proberen bent zwanger te worden.

Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt :-)
naam leeftijd ronde #kind NOD bijzonderheden
flipje2 29/41 ICSI1, tp5 eerste 15 aug? kan alleen zwanger worden via ICSI
3x mk (jun '16, dec '16, jul '17)
Praatje 34/42 58 eerste ? 1 mk (feb '15)
Gaat niet de mmm in
.
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden! :heart:

Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
naam leeftijd #kind afspraken uitgerekend
Ylva 31/30 eerste afspraken 31 augustus '17
Unicorn32 34/32 eerste 24 november '17
.
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.

Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
anoniem_227911 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 17:18
42.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Meivoooo spannend!!
Happiness is only real when shared
Naast duimen draaien voor Meivo... ben ik ook erg benieuwd naar Proeliewoelie?! Hoe is het nu?
Meivo wat spannend. Trek je het nog een beetje??? Ik duim heel hard voor je.

@suze hier gaat het goed. Soms nog last van steken in mijn eileider maar niet meer zo heftig als vorige week. Verder enorm pijnlijke borsten en moe, moe, moe. Nog twee weken geduld en dan de echo. Ben zo benieuwd....
Heb je nog verder getest? Spannend zeg.... 2 weken duren lang dan he!
Ik heb van dinsdag tot zaterdag getest. De streepjes werden steeds dikker en op zaterdag de digitale van clear blue gedaan. Toen daar ook stond zwanger ben ik gestopt met testen. Toen moest ik van mezelf toch echt maar gaan geloven dat het echt waar is. Nu meer dan een week later is het nog steeds onwerkelijk. Maar ik voel me echt zwanger dus durf er steeds meer op te vertrouwen dat het goed zit. Die twee weken duren echt een eeuwigheid ja pfff.
Aaahh Proelie wat super fijn! Heerlijk he dat gevoel dat er echt het woord "zwanger" op die test staat! Die heb ik ook gebruikt, eerst 2 cheap-ass en daarna die van CB! (zelfs nog opgezocht of een test ook vals positief kon zijn haha)

En die 2 weken duren laaannngggggg maar als het eenmaal zo ver is... En misschien wel "fijn" dat je die kwalen heb, neemt denk ik veel onzekerheid weg...
Life is a party to be thrown
Ohh Spannend Meivo!! Klinkt wel goed zo.. hoop dat ik je straks kan feliciteren!! (Trouwens als je al een boontje zag op de echo dan moet je eigenlijk zeker wel positief kunnen testen nou maar snap dat je de bloedtest afwacht)

Gefeliciteerd Proeliewoelie!!

Ja dat onwerkelijke blijft nog wel even haha, bij mij in elk geval tot de eerste echo en dat duurt dan idd langgg!! Maar toch is het dan al zover voor je het weet hihi, fijn dat je je in elk geval ook al echt zwanger voelt geniet ervan meid!
Hoi meiden,

Proelie, wat vervelend dat je zoveel kwalen hebt, maar wat supertof dat je het helemaal zeker weet.

Heeeeeeeeel erg bedankt voor jullie lieve reacties!! Ik voelde me zoo gesteund!!

Ik was vandaag bij de gyn voor het tweede bloedonderzoek en daar kreeg ik al de resultaten van het eerste bloedonderzoek....

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Woensdag hoor ik de bloedwaarden van vandaag. Ze kijken dan of het zich ook verder ontwikkelt.

Ik ben zoooooo ontzettend blij! Ik kan alleen maar lachen!! En mijn man en ik kunnen nu echt eens fantaseren over dingen, daar hebben we onszelf altijd voor beschermd.

Woeeehhiiee!!!!!

Aan aan jullie allemaal een dikke knuffel!!
Ja Proelie en Meivo wat een super berichten!!

Oh Meivo ik weet die dag van m'n positieve test ook nog zo goed.. Al die emoties!! Geniet ervan meid!!

Nu gaat het topic echt leegstromen he...

Kom op andere meiden ik hoop dat deze berichten jullie nieuwe moed en kracht geven om nog even door te knokken!!
Meivo gefeliciteerd!!!!! Wat een prachtig nieuws.
Aaaaaahh Meivo wat een geweldig nieuws!!

Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog

Lieve Proelie en Meivo, gefeliciteerd!!!!!!

Het is ongelofelijk gaaf hoe de tabel hier leeg loopt. Te gek!!!
Jaa Meivo wat leuk!! Gefeliciteerd meid!!

Wat een geweldig gevoel he nu idd lekker alvast een beetje gaan fantaseren!

Die bovenste tabel begint idd lekker leeg te lopen! Dat de rest maar heel gauw mag volgen gaat helemaal goed komen!
Joeppieeeeee !!!

Gefeliciteerd Meivo en Proeliewoelie!!! Superfijn!!

Happiness is only real when shared
Hoi lieve meiden,

Bedankt voor jullie geweldig lieve berichtjes!

Nu nog duimen voor Gadget, Peach, Daantje, Ylva, Uniorn, Newskies en Praatje.

De hele bovenste tabel moet leeg, go eitjes!
quote:Meivo schreef op 12 april 2016 @ 16:24:

Hoi lieve meiden,

Bedankt voor jullie geweldig lieve berichtjes!

Nu nog duimen voor Gadget, Peach, Daantje, Ylva, Uniorn, Newskies en Praatje.

De hele bovenste tabel moet leeg, go eitjes!Inderdaad, allemaal snel streepjes plassen!!
@Proeliewoelie en @Meivo; gefeliciteerd met dit prachtige nieuws!! Op naar mooie echo's en geniet van ieder moment!

@hier; nog steeds ups en downs. Bedankt voor alle lieve en bemoedigende woorden meiden!

Ik hoop niet dat dit verkeerd over komt maar ipv dat ik hoop en moed krijg van alle zwangerschapsaankondigingen om me heen begint de moed me steeds meer in de schoenen te zakken Ik ben oprecht blij voor jullie allemaal hoor, meiden! Begrijp me niet verkeerd, alleen ben ik bang dat ik straks als enige nog in de bovenste tabel sta Om me heen wordt de ene na de andere persoon zwanger en ondanks dat iedereen zegt: Ik hoop zo dat je de volgende bent! Of de alom bekende: Ik gun het jullie zo! zit ik er een beetje doorheen. Ik had van het weekend zelfs gedachten over niet starten met IUI. Waarom zal dat bij mij wel aanslaan?? Gelukkig kan ik goed praten met mijn vriend en met enkele vriendinnen en zie ik het nu weer positief in, maar merk wel dat ik het erg moeilijk heb de laatste tijd. Was gisteren bij een oud-collega op kraamvisite en ook dat was zwaarder dan ik dacht.

Sorry voor dit ietwat deprimerende berichtje. Was niet de bedoeling maar komt er opeens allemaal uit.

Zwangere meiden, geniet van ieder moment. Voor zolang als dat ik al mee schrijf op dit forum weet ik hoe graag jullie dit allemaal willen en het is jullie ook allemaal hartstikke gegund. Uiteraard geldt dit ook voor de meiden in de bovenste tabel

Nogmaals; ik hoop niet dat ik iemand heb gekwetst. Moest gewoon even mijn ei kwijt.
Ik hoop dat je snel de goede moed weer te pakken hebt Unicorn.

Zonder medische hulp was ik ook nooit zwanger geworden,en misschien is IUI voor jullie net het juiste duwtje in de rug!
Lieve Unicorn,

Het forum is er toch voor om je ei kwijt te kunnen. Dus bedankt voor je felicitatie, maar ook daarvoor dat je je kwetsbaar opstelt. Ik zie het hetzelfde als Flipje, misschien is IUI echt net het juiste zetje.

Ik zou bijv überhaupt niet zwanger kunnen zijn zonder die hormoontherapie.

Ik begrijp wel goed dat je erdoor heen zit. Dikke digitale knuffels aan jou.
Unicorn ik wil je even een hart onder de riem steken. Ook ik dacht dat het nooit zou lukken. Zat ondertussen al in mijn vierde iui behandeling. Zag de kansen slinken maar je ziet wel, het is toch raak. Geef de moed niet op. Iedere kans is er een. En net zoals Meivo zegt, ik weet niet of het ons gelukt zou zijn zonder de medische hulp. Sterkte in ieder geval. En een dikke knuffel
Goedenavond dames,

hier was ik dan eindelijk weer

wat leuk al die positieve en informatieve verhalen over

de accupunctuur

ik heb mij er nog niet mee bezig gehouden

jee meivo wat had je vorige week een spannende verhaal.

wat zul je je raar gevoeld hebben toen je na dat gesprek met de gyn weer naar buiten ging

je wilt vreugde voelen maar moet dan nog weer een paard dagen wachten

en in onzekerheid zitten

ik had zeker hard met de anderen mee willen duimen,

maar ik lees nu pas de berichten

maar het duimen van alle andere lieve meiden is genoeg geweest

van harte gefeliciteerd en wat en geweldig nieuws

nu kan je dan echt blij zijn

ook proelie van harte gefelciteerd

wat leuk al die goede berichten

ben bang dat ik straks in mijn uppie over blijf....:-(

oh unicorn

dan blijven wij samen achter.

ik begrijp heel goed hoe je je voelt

ik kan het gelukkig na al die jaren wat naast mij neerleggen

(lukt mij nog steeds)

maar toch kwam mijn hoogzwangere collega (over een week uitgeteld)

vandaag even hallo zeggen

dan krijg ik het toch weer benauwd hoor

ik wil het zo graag....

wil zo graag dat de ouders oma en opa worden

en dan al die goede berichten hier

het is wel heel zwaar

hier weinig nieuws

mijn man en ik hebben het afgelopen weken

weer ouderwets fijn gehad,

zonder druk....

mijn ei is afgelopen week of weekend geweest

wij gaan weer rustig de komende twee weken in

of er iets is gebeurd

en tja verder

nogmaals ik wil heel graag

maar heb langzaam het knopje omgezet

het gaat niet meer lukken vrees ik..

fijne avond allemaal

voor iedereen een dikke knuffel die het nodig heeft

en voor alle zwangeren geniet er maar lekker van

het is jullie enorm gegund
Het is maar net dat mijn vriend en ik het "geluk" hebben gehad dat het zaad zo slecht was dat we meteen met icsi konden starten.

Ik zou de IUI zeker een kans geven want ook al lukt het niet bij iedereen, er zijn ook heel veel vrouwen wél zwanger geworden op die manier!

En mocht het niet lukken dan is er daarna nog steeds de optie om ivf of icsi te proberen. Ik vond het alle moeite meer dan waard.
Allereerst Meivo, nog van harte!! Wat een ontzettend grote verrassing, zo ontzettend leuk voor je!!

En proelie, zooooo leuk dat het bij jullie nu ook steeds meer "echt" begint te worden!! Nog twee weekjes tot de echo, spannend he?

En Unicorn, dikke voor jou, heel begrijpelijk die ups & downs en twijfels... En heel herkenbaar dat het dan soms zoveel losmaakt om die berichten van anderen te horen. Ik hoorde laatst ook nog dat een vriendin van mijn zus zwanger is, die nog maar kort een nieuwe vriend heeft, en dan merk ik ook dat ik echt jaloerse gedachten kan hebben. En dat het me ook boos maakt, dat het bij hen blijkbaar zo makkelijk gaat en bij ons niet. En dat we daar niks aan kunnen doen. En ik merk dan op sommige momenten zelfs ook dat de neiging voel om visites met kinderen een beetje uit de weg te gaan of (totaal onredelijk) stom te vinden. Ik worstel dan een beetje met dat gevoel, omdat ik dat tegelijkertijd helemaal niet wil voelen. Anderzijds merk ik dat het beter werkt als ik dit ook even toelaat en dat ik dan vanzelf wel weer zin krijg in die bezoekjes.

Anyway, soms is het ook gewoon stom allemaal. En toch kan ik genieten van deze periode en kan ik zelfs dankbaar zijn dat ik dit samen met mijn vriend (verloofde hihi) mag meemaken. Maar dat is misschien een beetje teveel hallelujah op het moment dat je er even heel erg van baalt....

En Praatje, fijn dat jullie het fijn gehad hebben zeg Op de een of andere manier geloof ik nog steeds dat jij nog wel verrast gaat worden, maar aan mijn geloof heb je ook niks ben ik bang dus laten we moeten het maar weer "gewoon" verder af gaan wachten he... ook een voor jou!
Lieve meiden, dank voor jullie lieve woorden Doet me echt heel erg goed.

Had een hele erge huilbui vanmiddag maar na een dikke knuffel van mijn vriend en een hele avond samen bank hangen en verstand op nul gaat het weer. En jullie lieve woorden doen me ook hartstikke goed.

We gaan starten met IUI als ik ongesteld wordt deze maand en starten met IUI dus nodig blijkt en dan zien we wel verder. Er zijn genoeg succesverhalen inderdaad en waarom zouden wij dat niet kunnen zijn? One step at a time
JAAAAAAAAAAAAAA WHOEHOEEEEEEE oh wat ben ik blij voor jullie proelie en meivo Gefeliciteerd

Dikke knuffel voor de meiden die het gebruiken kunnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven