Proberen zwanger te worden - deel 3

10-11-2015 20:09 2179 berichten
Hier een forum van dames die zwanger proberen te worden. De meeste van ons zijn vanaf najaar 2014 bezig en dus al een poosje op weg. Daarom is iedereen welkom om mee te schrijven als je al minimaal 2 jaar aan het proberen bent zwanger te worden.

Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt :-)
naam leeftijd ronde #kind NOD bijzonderheden
flipje2 29/41 ICSI1, tp5 eerste 15 aug? kan alleen zwanger worden via ICSI
3x mk (jun '16, dec '16, jul '17)
Praatje 34/42 58 eerste ? 1 mk (feb '15)
Gaat niet de mmm in
.
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden! :heart:

Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
naam leeftijd #kind afspraken uitgerekend
Ylva 31/30 eerste afspraken 31 augustus '17
Unicorn32 34/32 eerste 24 november '17
.
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.

Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
anoniem_227911 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 17:18
42.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hi Praatje,

Wat Gadgetfreak zegt...gewoon een test doen! Klinkt misschien heel klinisch maar dat is de enige manier om het zeker te weten. Het bruinverlies van een teken van je aankomende menstruatie of een beetje innestelingsbloed.

De 1e weken voelde ik echt niks...zelfs niet toen mijn buik begon te groeien, pas bij de 1e schopjes ging ik pas wat voelen...mijn test was trouwens pas positief toen ik ong, 6 weken was, doordat mijn cyclus zo in de war was.

Ik ga heel hard voor je duimen dat ie positief is!!

Misschien ook wel handig om te weten of je morgen wijntjes kan drinken met Koningsdag... hopelijk niet natuurlijk!!
Life is a party to be thrown
Lief dat jullie zo snel zijn

Ga denk ik maar gewoon testen morgen

Vind het te spannend..

Bruin verlies had ik bij mijn vorige

Eenmalige zwangerschap ook

(Alweer 2 jaar geleden)

Al fijn om te lezen dat jullie ook niets voelden in de eerste week/weken

Word gek van mijzelf

Wil het zo graag

Hoop dat jullie duimen mij helpt

Liefs
Praatje, oh meid wat spannend.

ik zou ook testen. Ik begrijp wel dat een witte test nu een teleurstelling zou zijn, maar die onzekerheid is ook erg vervelend!

Ik voelde, juist toen ik zwanger was, helemaal niks. Ik werd vanaf week 6 misselijk.

Ik duim voor je!

Unicorn hoe is het daar?

Flipje ik weet dat je in de wachtstand zit, lees je regelmatig!

Gadget jij bent al lekker op weg! Voel je je nog oke?
hier ook weinig kenmerken, toch tot ik testte, daarna moe & misselijk wat steeds meer werd...

heb je al kunnen testen ondertussen, ik duim hoor!!!

knuffel voor jou en flipje hoor!

@flip: weer een maand voorbij! is je menstruatie al gekomen ondertussen? zodat jullie binnenkort kunnen starten met een nieuwe ronde!
Goedemorgen

Nou heb vanmorgen getest

En er is maar een streep helaas te zien

(Maar de test was ook 4 maand over datum)

Vandaag een week over tijd en net als gister bruine uitvloeing

Wat is het toch moeilijk!

Bedankt voor jullie reacties

Lief hoor

Wacht deze dagen nog even

En indien nog nodig

Haal ik maandag een nieuwe test

Xxx

Fijn koningsdag allemaal
He jammer praatje!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Flipje hoe is het nu met Jou?
Nou meiden

Hier is de menstruatie door gekomen

BALEN
@Praartje..ooowww KAK! Wat kan je lichaam je voor de gek houden he,bah!!
Life is a party to be thrown
quote:Praatje schreef op 27 april 2017 @ 18:35:

Nou meiden

Hier is de menstruatie door gekomen

BALENPff wat stom

grrrr! balen idd!!!
@Praatje Shit zeg... Had het je zo gegund na zoveel jaar :'(.

Ik voelde ook niks. Pal na test wel erg opgeblazen gevoel in avond, pas rond week 6 begon de vermoeidheid.
Wat een lieve berichtjes

Dank jullie wel
Balen Praatje!! Wat was het mooi geweest voor jullie...
We blijven maar gewoon volhouden he praatje...

Ik verwacht mijn menstruatie morgen. Zodra die er is kan ik weer bellen om te vragen of we deze maand weer mee mogen doen.

Ben trouwens erg benieuwd hoe het met alle andere dames is...? Flower is nu natuurlijk zwanger van nummer 2: zijn er al meer bij wie het alweer kriebelt?
Ja flipje het is niet anders

Houden de moed er maar in

Al is het zwaar

Ben ook benieuwd hoe het met iedereen gaat
hey Flip!

ik duim voor je dat je menstruatie snel doorbreekt, dat er een plaatsje is & dat je baarmoeder geen vocht ophoopt deze maand! en natuurlijk een fantastisch bevrucht eitje, dat met glans de 40 weken doorstaat!

leuk dat je benieuwd bent hoe het met ons allen is (hoewel het niet simpel is om hier op dit forum te komen juichen met onze kids)

met mij & dochter alles prima! mevrouw loopt ondertussen (sinds de week voor haar verjaardag helemaal alleen), het is echt een keurige meid, maar een beetje een tomboy. boekjes interesseren niet, klimmen, klauteren, een bal,.... kunnen haar uren bezighouden

kriebelen doet het al langer bij mij, maar "op de planning" staat dat tegen dat dochter naar school gaat (in belgie op 2.5, dus november volgend jaar), we dan haar plaatsje in de opvang eventueel zouden gebruiken voor een broertje of zusje... dus in het najaar zouden we er aan beginnen... maar ja, "op de planning" en realiteit liggen soms ver uit elkaar hé...
Hey lieve Flip, weet je al of je deze maand een terugplaatsing mag krijgen?

Wat betreft een tweede... Ik ben nu dankzij IVF ein-de-lijk zwanger van de eerste en ben daar al zielsgelukkig mee. We hebben besloten om niet weer te beginnen met anticonceptie. Mocht ik daarna toch spontaan zwanger worden, vroeg of laat, dan zijn we daar weer gewoon opnieuw erg gelukkig (en verrast) mee (uiteraard). Mocht het echt zeer snel na de bevalling zijn zal ik daarna denk ik voor de zekerheid wel weer aan de anticonceptie gaan , maar dat is gezien het verleden allemaal zeer onzekere toekomstmuziek. Een ding heb ik geleerd: het gaat nooit zoals je had gedacht, gehoopt of gewild.
Hoi meiden,

Hoe gaat het met iedereen?

Flipje, weet je al meer over een volgende terugplaatsing?

Praatje; wat een achtbaan van emoties zat je weer in Hoe voel je je nu?

MissTiek2015; wat gaat dat snel!!

Met mij gaat het goed. Moeheid en misselijkheid voerden de boventoon de afgelopen weken maar 18 april hadden we de 1e goede echo en vorige week woensdag hadden we een 2e goede echo en durfden we het bekend te maken aan vrienden en familie

Na al die jaren proberen en teleurstelling merk ik wel dat ik genieten van alles best eng en moeilijk vond. Na de 2e echo en de kleine hebben zien bewegen en het hartje te hebben gehoord, is het besef wel echt gekomen en probeer ik wel iedere dag te genieten van dit alles.

Ik blijf duimen voor alle meiden die hier nog bezig zijn dat het gaat lukken
Wat leuk Ylva en Unicorn! blij dat alles prima verloopt bij jullie!!!

het gaat idd veel te snel unicorn, geniet dus echt wel volop van elk moment!

dikke knuffel voor iedereen!!!
Unicorn wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat en dat je het van de daken mag en kan schreeuwen
Ben zo blij voor je

Dames wat leuk om te horen dat het zo goed met jullie kleintjes gaat
Geniet er samen maar lekker van ..

Hier gaat het wel..
Je krijgt nu de tijd van het jaar dat de jassen uitgaan en de mooie ronde buikjes weer meer opvallen
Dat is wel weer slikken soms..
Ik probeer hoe moeilijk ook de moed te houden
Belangrijk is toch wel genieten van het leven op andere manieren
En dan vooral van elkaar
Mijn man en ik
Proberen soms ook de voordelen te zien ...
Tja we moeten wel
Over 2 weken alweer 6 jaar gelukkig getrouwd
We gaan ervan genieten in een hotel
Tja we kunnen gaan wanneer we willen ..
Maar het liefste had ik een ...... gewild

Liefs aan iedereen
Ik heb positief getest!!

Morgen is trouwens pas mijn NOD, dus ik ben nog wel een beetje voorzichtig.
flipje2 schreef:
31-05-2017 12:57
Ik heb positief getest!!

Morgen is trouwens pas mijn NOD, dus ik ben nog wel een beetje voorzichtig.
Hoi Flip, ik volg je topic trouw. Mooi nieuws joh, wel spannend! Loopt je test goed op? Hoe voel je je?

Ook een :hug: en een :high5: voor de rest!
Oh wat een goed nieuws Flipje!!!! Ben zo blij voor je!! Probeerde je te volgen maar wist niet zo goed waar ik dat het beste kon doen :-| Heb je een eigen topic? Of heb je anders nog een keer de link naar je blogpagina? Vind het wel leuk om je te volgen. Heb echt aan je gedacht de afgelopen tijd en ben echt blij voor je! Voorzichtige blijdschap maar toch een klein feestje :cheer2:
Lief meiden! De testen lopen geweldig mooi op. Over ruim 2 uurtjes weet ik de uitslag van de bloedtest.

@uni: ik heb een eigen topic: zwanger/op-naar-de-nipt/list_messages/3 ... #p27135466
en de link naar mijn blog is: http://wensmama.blog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven